Κράτηση εισιτηρίων

Κι εγώ κάποια μέρα την τελευταία εβδομάδα δεν πήρα confirmation mail, ίσως πραγματικά κάτι εκεί δεν λειτουργούσε.

Η κράτηση όμως έγινε κανονικά, εκδόθηκε και εισιτήριο, και έγινε χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας (πήρα αυτόματο μήνυμα από την κάρτα μου ότι έγινε χρέωση – μέχρι να εμφανιστεί η συναλλαγή και στον λογαριασμό συχνά θέλει και άλλες 2-3 εργάσιμες μέρες, δηλ. εάν ακόμα η συναλλαγή δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό σου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έγινε).

Εάν δεν έχεις τον κώδικα της κράτησης, πάρε τους ένα τηλέφωνο. Με όλα τα στοιχεία (όνομα, πτήση, πιστωτική κάρτα κλπ.) θα την βρουν.
 
Ευχαριστώ!

Κωδικό κράτησης δε σημείωσα (δε το συνηθίζω γιατί έρχεται με mail).

Στην πρώτη απόπειρα να το λύσω τηλεφωνικώς, εξαντλήθηκε η υπομονή μου τα πρώτα 20 λεπτά αναμονής. Λέω να περιμένω τις 2-3 εργάσιμες όπως λες και αν δε μου έρθει, θα ξαναπάρω.

Απλά μου έκανε εντύπωση η καθυστέρηση, γιατί συνήθως μου ερχόταν εντός 24ώρου, και το ίδιο αντιμετωπίζουν και 2 γνωστοί με κράτηση για την ημερομηνία των εκλογών. Ούτε τις πρώτες μέρες των capital controls δεν μου έτυχε κάτι ανάλογο (αν σχετίζεται βέβαια).
 
Το ίδιο πρόβλημα είχα και γω.Τελικά πήρα τηλέφωνο και μου έστειλαν mail με την κράτηση. Βέβαια είχα δηλώσει να ενημερωθώ και με μήνυμα στο κινητό αλλά ακόμα να έρθει. Τουλάχιστον στο τηλέφωνο απάντησαν σε λιγότερο από 5 λεπτά.
 
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν κάποιος από τους φίλους του φόρουμ απασχολείται στην Aegean οπότε θα μπορέσει να μου λύσει την απορία μου.
Δοκίμασα προχτές να αγοράσω εισιτήριο μέσω του web της Aegean για τους γονείς μου από RHO-ATH-AXD για αρχές Νοεμβρίου.
Ενώ υπήρχε άπειρη διαθεσιμότητα, το σύστημα δεν επέτρεπε να βγεί ενιαίο εισιτήριο γράφοντας:
"Αδύνατη η εύρεση συστάσεων για την αναζήτησή σας. Παρακαλούμε τροποποιήστε τα κριτήρια αναζήτησής σας και επαναλάβετε την αναζήτησή σας. (66002 - 10900)"
Φυσικά μπορούσε να βγει εισιτήριο χωριστά (RHO-ATH και κατόπιν ATH-AXD). Και υπήρχαν ώρες πτήσεων κατάλληλες για ανταπόκριση (π.χ RHO-ATH 14.30 και ATH-AXD 19.00)
Όσες φορές και αν το δοκίμασα τπτ.
Έστειλα και mail με παράπονα στη σελίδα της Aegean, αλλά...
Φυσικά μπήκα στην airtickets αφού βαρέθηκα να περιμένω να φτιαχτεί το πρόβλημα (με τον κίνδυνο οι τιμές να τραβήξουν την ανηφόρα) και έβγαλε κανονικά την πτήση RHO-ATH-AXD με ενιαίο εισιτήριο, αλλά με επιπλέον χρέωση πιστ. κάρτας (καθότι έχω Aegean Bonus Visa και στο site της Aegean δε χρεώνομαι)...
 
Κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean ή της Olympic Air εξήγησε τους την κατάσταση και μπορεί να σε εξυπηρετήσουν -πιθανόν να κάνουν την κράτηση και αγορά τηλεφωνικώς-

Τα τηλέφωνα είναι
2106261000 ή 2103550500 της Aegean και της Olympic Air αντίστοιχα.
 
pet":xbq399zv said:
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν κάποιος από τους φίλους του φόρουμ απασχολείται στην Aegean οπότε θα μπορέσει να μου λύσει την απορία μου.
Δοκίμασα προχτές να αγοράσω εισιτήριο μέσω του web της Aegean για τους γονείς μου από RHO-ATH-AXD για αρχές Νοεμβρίου.
Ενώ υπήρχε άπειρη διαθεσιμότητα, το σύστημα δεν επέτρεπε να βγεί ενιαίο εισιτήριο γράφοντας:
"Αδύνατη η εύρεση συστάσεων για την αναζήτησή σας. Παρακαλούμε τροποποιήστε τα κριτήρια αναζήτησής σας και επαναλάβετε την αναζήτησή σας. (66002 - 10900)"
Φυσικά μπορούσε να βγει εισιτήριο χωριστά (RHO-ATH και κατόπιν ATH-AXD). Και υπήρχαν ώρες πτήσεων κατάλληλες για ανταπόκριση (π.χ RHO-ATH 14.30 και ATH-AXD 19.00)
Όσες φορές και αν το δοκίμασα τπτ.
Έστειλα και mail με παράπονα στη σελίδα της Aegean, αλλά...
Φυσικά μπήκα στην airtickets αφού βαρέθηκα να περιμένω να φτιαχτεί το πρόβλημα (με τον κίνδυνο οι τιμές να τραβήξουν την ανηφόρα) και έβγαλε κανονικά την πτήση RHO-ATH-AXD με ενιαίο εισιτήριο, αλλά με επιπλέον χρέωση πιστ. κάρτας (καθότι έχω Aegean Bonus Visa και στο site της Aegean δε χρεώνομαι)...

Καλησπέρα και από εμένα.. Θα ήθελα να σου στείλω την εξής απάντηση στο ερώτημα σου, γιατί ακόμα και αν πάρεις τηλέφωνο σε αυτούς κατ εμένα θα σου βρουν διάφορες δικαιολογίες (μπούρδες).. Σήμερα και γω πήγα να κάνω κράτηση από το app της Αιγαίου και μου έβγαζε πρόβλημα και καλά ότι δεν υπάρχουν χρήματα στην πιστωτική κάρτα, ενώ υπήρχαν με αποτέλεσμα να χάσω τις πτήσεις και να ακριβύνουν... τους πήρα τηλέφωνο γιατί μου το έχουν κάνει πολλές φορές και αυτή τι φορά δικαιώθηκα γιατί την προηγούμενη φορά έφτασα στο σημείο να ακυρώσω μέχρι και την κάρτα!!! Anyway γενικά το σύστημα τους τα έχει παίξει και το ξέρουν πολλοί αυτό!! Μια λύση την οποία και μου πρότειναν οι ίδιοι ήταν να κάνω το λεγόμενο print screen και αν χρειαστεί να τους το στέλνω προκειμένου να διεκδικώ τα εισιτήρια που χάνω. Επίσης να ενημερώσω προς όλους ότι όποιος έχει κατεβασμένη την εφαρμογή της Αιγαίου να ξέρει ότι προς το παρόν δεν θα μπορεί να κλείνει εισιτήρια παρά μόνο από την γενική ιστοσελίδα τους. Έτσι μου είπαν. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια καινούρια, δεν πρόλαβα να το ψάξω γιατί η δουλεία μου είναι άλλη και δεν προλαβαίνω να ασχολούμαι με αυτά!!! Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Ευχαριστώ!!
 
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Έκλεισα ένα εισιτήριο πριν από 1 μήνα περίπου και χθές άλλαξα την ημερομηνία επιστροφής. Μόλις επιβεβαιώθηκε η πληρωμή εμφανίστηκε η κράτηση μου με το εξής μήνυμα:
"Η κράτησή σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά λόγω τεχνικού προβλήματος δεν εκδόθηκαν τα εισιτήριά σας. Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000 και ενημερωθείτε για τον αριθμό των εισιτηρίων."
Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να επικοινωνήσω με το τμήμα κρατήσεων, ή είναι όλα οκ από τη στιγμή που αναφέρεται πως η κράτηση έχει επιβεβαιωθεί; Ευχαριστώ ! :great:
 
Ξαναδοκίμασε με τους κωδικούς σου κράτησης στο internet αν υπάρχουν αριθμοί εισιτηρίων έχει καλώς αλλιώς πάρε τηλέφωνο.Μπορεί να μην τα είχαν εκδόσει τα νέα εισιτηρία τη στιγμή που έψαξες .
 
andreas-cyprus":16uellno said:
Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να επικοινωνήσω με το τμήμα κρατήσεων, ή είναι όλα οκ από τη στιγμή που αναφέρεται πως η κράτηση έχει επιβεβαιωθεί; Ευχαριστώ ! :great:


Πιστεύω πως συνέβη το εξής σενάριο:

Το Amadeus Ticket Changer δημιούργησε νέο αριθμό εισιτηρίου, λόγω αλλαγής, αλλά δεν «έθαψε» τον παλιό και η μηχανή κρατήσεων της ιστοσελίδας μπαίνει στο PNR, «διαβάζει» δύο εισιτήρια για κάθε επιβάτη (FA lines) και δε μπορεί να καταλάβει ποιο από τα δύο εισιτήρια είναι το σωστό (δεν είναι προγραμματισμένη να ανατρέχει στο FHB line του PNR). Ίσως σου βγάλει πρόβλημα και στο online check-in (συμβαίνει συνήθως σε Iberia & British).

Επίσης, αν είχες αγοράσει και αποσκευή, θα πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο για να την περάσουν επάνω στο νέο εισιτήριο. Τουλάχιστον σε εμένα, αφού χρησιμοποιήσω τον Amadeus Ticket Changer, πρέπει να μπω και να ξαναπεράσω τη βαλίτσα επάνω στο εισιτήριο.

Ελπίζω να βοήθησα.
 
Άσχετα με το τι έγινε και τις πιθανότητες που σου είπαν τα μέλη, από τη στιγμή που το μήνυμα λέει "Παρακαλούμε καλέστε το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000" δεν καταλαβαίνω την ερώτηση: "Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να επικοινωνήσω με το τμήμα κρατήσεων;" :doubt:
 
Top