Έχω μια παρόμοια εμπειρία (ευτυχώς με πολύ μικρότερο κόστος). Ταξίδευα στις 8 Ιανουαρίου 2007 από Βαρκελώνη προς Αθήνα μέσω Ζυρίχης με την Swiss Air. Όταν πλέον έφτασα σπίτι και άνοιξα τη βαλίτσα, ανακάλυψα ότι έλλειπε ΜΕΣΑ από τη βαλίτσα μια σακούλα με ψώνια από το official shop της Barcelona FC. Έστειλα αμέσως email στη Swiss ενημερώνοντάς την για το γεγονός και αναφέροντάς τους όλες τις λεπτομέριες (αριθμοί πτήσεων κλπ), καθώς και το ποσόν της ζημιάς (παρεπιπτόντως, είχα κρατήσει τις αποδείξεις αγοράς για να επαληθεύσω το ποσό που θα μου χρεώσει η τράπεζα λόγω του ότι η αγορά έγινε με κάρτα). Δεν έλαβα ΚΑΜΙΑ απάντηση και μετά από περίπου μία εβδομάδα τους ξαναέστειλα email.
Δυστυχώς , παρόλο που θεωρούσα τη Swiss σοβαρή εταιρεία, απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα......2 μήνες και 16 μέρες μετά!!!