Κλήση από κάμερα Αττικής Οδού για 6km/h υπέρβαση

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Συγγνώμη εξ' αρχής για το τελείως off topic, τουλάχιστον το έβαλα στην πιο κατάλληλη κατηγορία (off-topic).

Μου ήρθε σήμερα σημείωμα να πάω στο Α.Τ. της περιοχής μου για κάποια παράβαση του Κ.Ο.Κ.. Αφού πήγα με ενημέρωσαν οτι τον Απρίλιο ( :!: :!: :!: ) κάποια κάμερα ελέγχου ορίου ταχύτητας στην Αττική Οδό με είχε "πιάσει" να πηγαίνω με 126χλμ/ώρα την ώρα που το όριο ήταν 120 χλμ/ώρα ( :!: :!: :!: )
Και αναρωτιέμαι εγώ... Εκατσαν να ψάξουν σε ποιον ανήκει το αυτοκίνητο, να στείλουν στην τροχαία τα στοιχεία, να κόψουν την κλήση, να φτιάξουν χαρτί για το Α.Τ. της περιοχής μου, να στείλουν τον φάκελο, να βάλουν κλητήρα να μου φέρει την "πρόσκληση" για το Α.Τ. και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, για 6χλμ/ώρα πάνω απο το όριο;!;!;! Για να πάρουν 40 ευρώ!??!?!
Μόνο και μόνο επειδή είναι τόσο γελίοι και κουτοπόνηροι και θέλουν να βγάλουν λεφτά, δεν πρόκειται να την πληρώσω και ψάχνω αν ξέρει κανείς τα εξής:

1) Ισχύει κάτι που ακούγεται οτι στους αυτοκινητόδρομους το όριο από 120χλμ/ώρα έχει γίνει 130χλμ/ώρα απλά δεν έχουν αλλαχτεί οι πινακίδες; Ειναι δηλαδή κάποιος νόμος/κοινοτική οδηγία/κλπ που το επιβάλει και απλά δεν έχουν αλλαχτεί όλες οι πινακίδες; (γιατί π.χ. σε κομμάτια της Εγνατίας που φτιάχτηκαν πρόσφατα έχω δει ταμπέλες ορίου 130χλμ/ώρα)
2) Υπάρχει κάποιο όριο (ακούω για 10-12%) πάνω από το όριο που μπορεί να κάνει λάθος το όργανο μέτρησης της ταχύτητας; Δηλαδή όταν το όριο είναι 120χλμ/ώρα, αν πηγαίνεις μέχρι 132-134χλμ/ώρα, να θεωρείται οτι είσαι στην περιοχή σφάλματος του οργάνου;
3) Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να πάρουν τα @@ μου και να μην τους πληρώσω τα κερατιάτικα για 6χλμ/ώρα;

Ευχαριστώ και συγγνώμη και πάλι για το "κουλό" θέμα!
 
Re: Κλήση από κάμερα Αττικής Οδού

MerNion":2j19qdcp said:
2) Υπάρχει κάποιο όριο (ακούω για 10-12%) πάνω από το όριο που μπορεί να κάνει λάθος το όργανο μέτρησης της ταχύτητας; Δηλαδή όταν το όριο είναι 120χλμ/ώρα, αν πηγαίνεις μέχρι 132-134χλμ/ώρα, να θεωρείται οτι είσαι στην περιοχή σφάλματος του οργάνου;
Σε αρκετές ανάλογες περιπτώσεις έχουν αποφύγει την κλήση ζητώντας το πιστοποιητικό διακριβώσεως του οργάνου. Αν δεν είναι διακριβωμένο, δεν είναι δυνατόν να μετράει την ταχύτητα με τόση ακρίβεια. Για τον λόγο αυτό είχαν βάλει ένα όριο αβεβαιότητας, κάτω από το οποίο δεν έδιναν κλήσεις. Όμως σήμερα, με την κρίση εισπρακτικής απληστίας που διακατέχει το δήμόσιο, ξαναγύρισαν στα παλιά.
 
Με το άρθρο 18 του 3542/2007 τροποποιήθηκε ο ΚΟΚ και ορίζονται ως νέα όρια ταχύτητας εκτός κατοικημένων περιοχών για επιβατηγά ως εξής. Αυτοκινητόδρομοι 130, οδοί ταχείας κυκλοφορίας 110, άλλοι οδικό 90. Σε αυτόν που υπερβαίνει το ανώτατο όριο ταχύτητας έως 20 χλμ/ώρα, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ. Για το τι ισχύει για την αττική οδό δηλαδή αν είναι εκτός κατοικημένης περιοχής αυτοκινητόδρομος δυστυχώς δεν γνωρίζω ίσως καλό θα είναι να πάρεις ένα τηλέφωνο στην εταιρία Αττική οδό και ρώτα συγκεκριμένα για τα όρια ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο. Όσον αφορά το πρόστιμο, αυτό είναι διοικητικό πρόστιμο που σημαίνει σύμφωνα με το άρθρο 104 του ΚΟΚ
"5. Τα πρόστιμα από τις διοικητικές παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., που δεν καταβλήθηκαν εντός της αναφερόμενης προθεσμίας των δύο (2) μηνών, βεβαιώνονται υποχρεωτικά, εντός χρονικού διαστήματος τριών (3) μηνών, από τον οικείο Ο.Τ.Α., στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας του παραβάτη. ..."

Δηλαδή θα βεβαιωθεί ως ληξιπρόθεσμο στην ΔΟΥ σου και θα στο πάρουν από εκεί με συμψηφίζοντας το με κάποια επιστροφή φόρου. Και φυσικά δεν θα μπορείς να πάρεις χρήματα από δημόσιο/φορολογική ενημερότητα.
 
MerNion":3rla33s7 said:
2) Υπάρχει κάποιο όριο (ακούω για 10-12%) πάνω από το όριο που μπορεί να κάνει λάθος το όργανο μέτρησης της ταχύτητας; Δηλαδή όταν το όριο είναι 120χλμ/ώρα, αν πηγαίνεις μέχρι 132-134χλμ/ώρα, να θεωρείται οτι είσαι στην περιοχή σφάλματος του οργάνου;


Αυτό τουλάχιστον ισχύει στην Γαλλία, τα 10 χλμ υπέρβαση είναι το περιθώριο που δεν πληρώνεις για τον λόγο που έγραψες
 
MerNion":28y31d4b said:
1) Ισχύει κάτι που ακούγεται οτι στους αυτοκινητόδρομους το όριο από 120χλμ/ώρα έχει γίνει 130χλμ/ώρα απλά δεν έχουν αλλαχτεί οι πινακίδες; Ειναι δηλαδή κάποιος νόμος/κοινοτική οδηγία/κλπ που το επιβάλει και απλά δεν έχουν αλλαχτεί όλες οι πινακίδες; (γιατί π.χ. σε κομμάτια της Εγνατίας που φτιάχτηκαν πρόσφατα έχω δει ταμπέλες ορίου 130χλμ/ώρα)

Όχι, τα 130 χιλιόμετρα την ώρα είναι το γενικό όριο. Αν δεν υπάρχει πινακίδα με όριο πρέπει να πηγαίνεις με 130χλμ/ώρα ή λιγότερα. Αν υπάρχουν πινακίδες με 120χλμ/ώρα, το όριο μέχρι τον επόμενο κόμβο, ή μέχρι το επόμενο όριο ή μέχρι το επόμενο σήμα κατάργησης του ορίου ή μέχρι το επόμενο σήμα κατάργησης όλων των τοπικών απαγορεύσεων, whichever comes first, είναι 120χλμ/ώρα.
 
Μήπως πρέπει να διαγραφεί το θέμα; πληροφορίες στους 4τροχους...................!
 
Σας ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν!

@K.A320: Το forum που έγραψα λέγεται Off-Topic, αν δεν σου αρέσει να μην το διαβάζεις ;)
 
Μια και έχω και εγώ (πολύ παλιότερα) μία παραπλήσια περίπτωση , οφείλουν να σου αποδείξουν (με φωτογραφικό ντοκουμέντο) ότι σε έπιασε η κάμερα.
ΑΝ δεν το έχουν κάνει (η ΔΕΝ έχουν φωτό) να πάς δικαστικώς και θα δικαιωθείς...
 
Επειδή είναι έτσι κι αλλιώς off-topic, να βάλω και εγώ την Ελβετική μου εμπειρία:

Μου ήρθε κλήση από το Canton Luzern (κάτι σαν Δήμος Λουκέρνης δηλαδή), για να πληρώσω 60 ευρώ. Στην ανάλυση έγραφε ώρες ημερομηνίες, μέρος κλπ και επίσης έλεγε:
Recorded Speed ---------------- 64 km/h
Error Margin 10% ---------------- -6,4 km/h
Instrument Accuracy ---------- -5 km/h
Final Estimated Speed -------- 52,6 km/h
Speed Limit --------------------- 50 km/h

Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα - προς στιγμή, μέχρι και να τους πληρώσω σκέφτηκα. Ευτυχώς σύντομα ήρθα στα συγκαλά μου...
 
MERNION ... που ακριβως εγινε για να ξερουμε να μη τρεχουμε και εμεις στο σημειο αυτο
 
Top