Κλασικά Εισιτήρια ή ΑΤΒ2

Κλασικά Εισιτήρια ή ΑΤΒ2;

  • Κλασικό Μηχανογραφικό Εισίτηριο με Καρμπόν

    Votes: 0 0,0%
  • ΑΤΒ2

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.185
Likes
2.356
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Προτείνω να κάνουμε ένα δημοψήφισμα για το νέο τύπο εισιτηρίων που αρχίζουν να χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρίες, καθώς και η ΙΑΤΑ, τα γνωστά ΑΤΒ. Τα εισιτήρια αυτά διαφέρουν από τα κλασικά. Είναι εφοδιασμένα με μαγνητική ταινία στην οποία υπάρχει ο σειριακός αριθμός και με την κατάλληλη εφαρμογή από την εταιρία η εταιρία βλέπει στοιχεία κράτησης, αποσκευών, κόστους κλπ.


Μειονεκτήματα:
α. Το καθε κουπόνι δείχνει μόνο μία πτήση και όχι το σύνολο των πτήσεων όπως τα κλασικά με το καρμπόν όπου τυπώνονταν όλες και μέσα στο χρωματιστό κουτάκι η αντίστοιχη πτήση.

β. Κυριολεκτικά γίνεται ένας χαμός πάνω σε κάθε κουπόνι από τις πληροφορίες με αποτέλεσμα να είναι δυσανάγνωστα

γ. Έλλειψη ελληνικής γλώσσας προς το παρόν

δ. Αργή εκτύπωση λόγω του ότι τυπώνεται ένα ένα το κάθε κουπόνι και όχι ολόκληρο το εισιτήριο

ε. Μονότονη ομοιομορφία

στ. Απαραίτητα τα αναλώσιμα εκτυπωτη (υγρό μελάνι ή μελανοταινία φίλμ αναάλογα με την τεχνολογία) δεδομένου ότι δεν υπάρχει καρμπόν


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

α. Τα εισιτήρια τοποθετούνται πανεύκολα και είναι πολύ δύσκολο να εμπλακούν όπως τα κλάσικά της τεχνολογίας ακίδων

β. Ευκολία και αμεσότητα για την αεροπορική εταιρία δεδομένου ότι βλέπει αμέσως τα έσοδα κάθε πτήσης χωρίς να χρειάζεται να περνά τα στοιχεία κάθε εισιτηρίου με το χερι. Όλα γίνονται με την ανάγνωση της μαγνητικής ταινίας

γ. Εύκολο tracking των επιβατών στους διάφορους χώρους των αεροδρομίων και των καταστημάτων (π.χ. σε ορισμένα αεροδρόμια πρέπει να περνούν τα στοιχεία του εισιτηρίου πάνω στα τιμολόγια και τις αποδείξεις των καταστημάτων)

δ. Δυνατότητα αντικατάστασης της κάρτας επιβιβασης, δεδομένου ότι τα νέα εισιτήρια έχουν και ενσωμετωμένη κάρτα επιβίβασης που προς το παρόν δεν χρησιμοποιείται.

Εσείς πως τη βλέπετε την εξέλιξη. Θεωρείτε ότι διευκολύνει το μεσο επιβάτη ή το αντίθετο; Θα ήταν χρήσιμες και οι δικές σας εμπειρίες. Θεωρείτε ότι σας διευκολύνουν ή το αντίθετο; Πιστεύετε ότι γενικότερα το χάρτινα εισιτήρια κάθε τύπου (καρμπόν ή ΑΤΒ) είναι προτιμότερα από ένα e-ticket? (εδώ "μπάινουμε σε άλλα χωράφια")

Ελπίζω να έφτιαξα σωστά το ΄δημοψήφισμα και να λειτουργήσει
 
Ta ATB einai auta ta prasina san xartoni e?

loipon o monos logos pou den mou aresoun einai oti polles etairies (LH px ) molis tous doseis to eisitirio ektuponoun pano tou ta stoixeia gia ti thesi sou sto aeroplano anti na sou dosoun mia ksexoristi boarding card :D kai auto me enoxlei giati mou aresei na kratao ta boarding cards otan einai oraia xromatista ktlp ktlp :D


Ta kalutera itan ekeina tis Hellenic star,grammena sto xeri.....osoi eidan kseroun :shock: pantos den petaksa mazi tous eutuxos.... :D
 
Γραμμένα στο χέρι εισιτήρια έδινε και η ΟΑ μέχρι το 97-98 (νομίζω) σε ορισμένα επαρχιακά αεροδρόμια. Εγώ που πετάω συχνά από Κεφαλονιά, πάντα δίνανε εισιτήρια στο χέρι γραμμένα και η κάρτα επιβίβασης δεν ήταν η κλασσική "πράσινη" της ΟΑ αλλά κάποιες επίσης χειρόγραφες (διαφόρων χρωμάτων)

Βέβαια, κάποια στιγμή ήρθε και στην EFL η μηχανοργάνωση, οπότε τέρμα τα χειρόγραφα :!:
 
Τα χειρόγραφα εισιτήρια τα πρόλαβα και εγώ όταν είχα αρχίσει να δουλεύω και τα νοσταλγώ. Είχαν κάτι από εμένα πάνω τους, δεν έβγαιναν από εκτυπωτή θυμάμαι πόσο προσεκτικοί έπρεπε να ήμαστε. Έπρεπε να είναι τέλεια γραμμένα, χωρίς μουτζούρες, διαφορετικά ο επιβάτης είχε πρόβλημα στον έλεγχο. Τώρα που όλα έχουν τεθεί υπό τον έλεγχο της ΙΑΤΑ τα χειρόγραφα απαγορεύτηκαν από τα πρακτορεία. Όλα ελεγχονται μέσω των συστημάτων κρατήσεων τα οποία προωθούν τα λογιστικά δεδομένα (εισπράξεις, προμήθειες, φόρους, αριθμούς πιστωτικών καρτών) στην ΙΑΤΑ και αυτή με τη σειρά της στέλνει κάθε 15 μέρες το λογαριασμό στον πράκτορα. Ο πράκτορας δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχεί μήπως ξεμείνει από στοκ εισιτηρίων, αφού η ΙΑΤΑ παρακολουθεί τις πωλήσεις, ξερει ανά πάσα στιγμή ποσα εισιτήρια έχει ο πράκτορας στο απόθεμά του και κανονίζει αυτόματα την αποστολή εντύπων με κούριερ.
 
Χαίρετε!!!

εγώ προτιμώ τα κλασσικά εισιτήρια και όχι τα ΑΤΒ. Θέλω ρε παιδί μου να έχω όχι ένα standard εισιτήριο στο χέρι, αλλά κάτι από την ίδια την εταιρεία, που να γράφει με μεγάλα γράμματα την εταιρεία και μέσα τις πληροφορίες και στη γλώσσα της εταιρείες και όχι μόνο στα αγγλικά.

Θέλω να βλέπω από το εξώφυλλο του εισιτήριου με ποια εταιρεία ταξιδεύω.

aakunz":1w71zm0i said:
Τώρα που όλα έχουν τεθεί υπό τον έλεγχο της ΙΑΤΑ τα χειρόγραφα απαγορεύτηκαν από τα πρακτορεία.

Από πότε ισχύει αυτό :?: Το καλοκαίρι 2002 είχα ταξιδέψει με Aegean και το εισιτήριο ήταν χειρόγραφο. Μάλιστα οι γονείς μου είχαν κόψει από άλλο ταξιδιωτικό γραφείο για περίπου το ίδιο διάστημα και αυτό ήταν μηχανογραφημένο.
 
Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να ήταν τέλη του 1999 που άρχισαν να βγάινουν τα μηχανογραφημένα εσωτερικού, τουλάχιστον για τα πρακτορεία με ΙΑΤΑ κωδικό (αρχιζει από 27χχχχχχ) Ωστόσο τα ΝΟΝ-ΙΑΤΑ πρακτορεία μπορούσαν να βγάζουν χειρόγραφα εφ' όσον δεν υπάγονταν στο BSP Greece. Τα χειρόγραφα σταμάτησαν να εκδίδονται και για λόγους διευκόλυνσης των λογιστηρίων αλλά και επειδή ορισμένοι πράκτορες έκαναν "κομπίνες" με τα χειρόγραφα εισιτήρια, παραβιάζοντας τους κανονισμούς έκδοσης, ακύρωσης κλπ. Αυτό σταμάτησε πρόσφατα. Με τη μηχανογράφηση οι εταιρίες ελέγχουν (αν το θέλουν) τους πράκτορες που τυχόν παραβιάζουν κανονισμούς ναύλων (προαγορές, χρεώσεις κλπ.)

Εννοείται πως οι ίδιες οι εταιρίες έχουν δικαίωμα να εκδίδουν χειρόγραφα ακόμα, σε περίπτωση που δεν λειτουργεί ο εκτυπωτής ή για να τα δίνουν στους GSA's τους (για παράδειγμα, ήρθε πρόσφατα πελάτης με χειρόγραφο εισιτήριο ΟΑ το οποίο εκδόθηκε στο ΚΗΙ από τον τοπικό GSA που είχε την πρακτόρευση της ΟΑ. Εννοείται πως ο άνθρωπος δεν ήταν υποχρεωμένος να έχει αποκλειστικό εκτυπωτη με στοκ εισιτηρίων ΟΑ για τα εισι΄τήρια, εφόσον δεν έβγαζε κάποια αξιοσημείωτη ποσότητα.
 
tha protimisw ta paradosiaka kai egw giati opws kapios eipe prin apo mena, exoun kati to ksexwristo panw tous, kati apo tin etairia, kati personalised.
 
Gia'mena den tithetai thema metaksy 'klasikoy' kai ATB eisithrioy. To idio pragma einai, aplws ena paper ticket. Malista protimw ta ATB dioti boreis na kaneis perissotera pragmata, opws px self-service check-in. Oytws h allws an agoraseis to eisithrio apo to ekdothrio ths aeroporikhs etairias me thn opoia petas to kalymma einai panta ths aeroporikhs etairias.

Antitheta, to thema tithetai metaksy paper- kai e-ticket. Panw s'ayto to thema prepei na kanoyme dhmopshfisma kai na ekfrasoyme tis apopseis mas, alla de tha epektathw gia na mh vgw :eek:ff:
 
Edw sthn Amerikh to erwthma ayto einai sxedon asteio: Ta klassika eishthria den yparxoyn poyqena. Akoma kai ta ATB den einai pleon synhqismena, afoy ta perissotera eishthria einai pleon "electronic tickets" (e-tickets). To mono poy mporei na pareis sto xeri soy einai mia selida A4 me mia perilhch twn pthsewn soy. Alliws aplws paroysiazeis thn taytothta soy sto checkin kai to dromologio soy erxetai apo to computer ktl.
ATB soy dinoyn monon se merikes pthseis ejwterikoy poy den exoyn e-interlining 'h se xwres poy den einai etoimes gia e-tickets. Epishs merikes etairies soy dinoyn thn option na pareis ATB (anti e-ticket) an plhrwseis epipleon (synhqws $10-20 extra).
 
panta to klassiko eisithrio etsi gia na to xairomaste :cool: :cool: :cool: :up:
 
Top