Καταγγελία ryanair

  • Thread starter Thread starter THUKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
zpronx":3qpguzt1 said:
Υ.Γ.: Προυπόθεση για την προσγείωση του αεροσκάφους σε ένα διάδρομο , είναι η ασφάλεια ΣΑΣ και όχι η απόσταση του αεροδρομίου από το σπίτι ΣΑΣ.
Φιλικά...

Αγαπητέ zpronx, αρκεί μόνο το νέο αεροδρόμιο με ασφαλή διάδρομο προσγείωσης να μην απέχει μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα από εκεί που θα έπρεπε αρχικά να προσγειωθεί ασφαλώς το σκάφος και για άλλους λόγους πέραν της ασφάλειας. Και όταν κάποιος επιλέγει έναν προορισμό, πίστεψέ με δεν το κάνει από χόμπυ αλλά από ανάγκη. :roll:

δικός σου

ΥΓ: Μην βλέπεις τώρα κάποιυς εδώ μέσα που απλά ταξιδεύουν για την χαρά της αεροπροίας... Τους ενδιαφέρουν και τα χιλιόμετρα..όσο κι αν δεν το μαρτυράνε...
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Μάρη":383t9gz4 said:
Κι αυτό επειδή η IBERIA δεν είναι low cost.

Δυστυχώς μπορεί στα χαρτιά να μην είναι low cost, αλλα κατά την άποψη του γράφοντος, είναι πολύ χειρότερη... και τείνει προς τα κει! Άλλωστε πολλές τέως κραταιές (και ενίοτε κρατικές) εταιρίες έγιναν low cost εταιριες με το πέρασμα των χρόνων χωρίς να το διατυμπανίσουν. Σε αυτές συγκαταλέγονται Iberia, Aer Lingus, Austrian κτλ.
 
Αγαπητέ Κύριε Flying Doc
Μερικές πληροφορίες για το αεροδρόμιο του ciampino!
Κατά 90 % οι απογειώσεις γίνονται από τον 15 ( άμα θέλετε τους λόγους να μου στείλετε Pm )o οποιος έχει ETP ( emergency turn Procedure),εκτος και αν πετάτε με τσέσνα 172 ! άρα όταν αναφέρεστε για CFIT και ΠΑΡΑ πολύ απίθανο η απάντηση μου είναι,
FAMOUS LAST WORDS
τώρα όσο αναφορά την απόσταση του Alternate αεροδρομίου καταλαβαίνω ότι δεν είναι ωραίο να προσγειώνεσαι σε μια πολη 500 χλμ μακριά ( και ίσος σε άλλη χωρα) αλλα θα ήθελα να αναφέρω ότι το πρώτο alternate για το SKG είναι ο βόλος και μετά η καβαλα!Δυστυχώς όμως, στην πανέμορφη χωρα μας τα αεροδρόμια δεν είναι 24 ώρες ανοιχτά και στις περιπτώσεις τον εν λόγο αεροδρομίων δεν είναι ούτε 12!
Εν κατακλείδι, Η Ryanair μπορεί να μην είναι η καλύτερη εταιρία όσο αφορά το customer service ( αλλα και ποια είναι αυτές τις μέρες) αλλα μπορώ να βάλω το χέρι μου στην φωτιά ότι σε θέματα ασφαλειας δεν κάνει παρακάμψεις και από την πρώτη μου μέρα στην εν λόγο αεροπορική εταιρία μας βομβαρδίζουν με την ιδέα του SAFETY FIRST.....

Το να λέει κανεις την γνώμη του είναι καλο, το να κατακρίνει όμως τον οποιονδήποτε χωρίς να έχει ολοκληρωμένη άποψη επί του θέματος είναι προτέρημα του Έλληνα.

Φιλικά...
 
Φίλε Zpronx,

Πρόκειται να πετάξω με την ryanair απο LGTS προς Ciampino...
Το τι έχω διαβάσει για αυτή την εταιρία (όπως οι περισσότεροι) δε λέγεται (περισσότερο αρνητικά). Με αγγίζουν απο λίγο έως καθόλου, τουλάχιστον στα πεδία που ασχολούνται (καθαριότητα, security, punctuality, customer service etc..) οι διάφοροι επικριτές όπως εκπομπή "Dispatchers" και άλλοι.

Εκείνο που θα ήθελα να με ενημερώσεις (αν είσαι πράγματι χειριστής στην εταιρία) είναι για το SAFETY και το aircraft maintenance της. Κάπου π.χ διάβασα στο site αυτο για corosion των 738 στο μπροστινό τους τμήμα κλπ. Ισχύουν? Γνωρίζεις κάποιο άλλο σημαντικό πρόβλημα?
Και τέλος το πτητικό επίπεδο των συναδέλφων σου στην εταιρία πως θα το χαρακτήριζες?

Συγνώμη αν κούρασα, αλλά when it comes to safety μου ανεβαίνουν οι σφυγμοί, ελπίζω να με καταλαβαίνεις!! :)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Άκης.
 
zpronx":krsrihlq said:
Η Ryanair μπορεί να μην είναι η καλύτερη εταιρία όσο αφορά το customer service ( αλλα και ποια είναι αυτές τις μέρες)

Swiss, Lufthansa, BA, Emirates, Qatar,Etihad, Thai, Singapore, Air France, Delta, Air Canada, Qantas ειναι μερικές που μου έρχονται στο μυαλό κι έχω πετάξει με τις μισές από αυτές... :D
 
Καμιά φορά βαριέσαι την low-cost-ίλα και θες θέλεις πχιότητα :banana: .

Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που πέταξα μια από τις "καλές" εταιρίες..
 
Top