Καταγγελία ryanair

  • Thread starter Thread starter THUKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Καλό θα ήταν να έλειπαν φράσεις όπως «τι έχουν να μας πουν τώρα οι φανατικοί των loco» κλπ. Δεν είμαστε γήπεδο, ούτε κανείς είναι "οπαδός" κανενός. Δεν υπάρχει λόγος να στρεφόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου και μάλιστα με τέτοια αφορμή.

Επί της ουσίας τώρα, δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τόσο σοβαρό σε αεροπορικό ταξίδι. Ομως τις πιο δυσάρεστες εμπειρίες (για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά) τις έχω ζήσει με ΟΑ, BA και AZ και όχι με loco. Μπορεί να έτυχε...
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Όλα αυτά που γράφονται παραπάνω είναι ενδιαφέροντα ωστόσο δεν απαντάν την ουσία του ερωτήματος. Όταν το αεροσκάφος πρόκειται να κάνει divert, γίνεται αμέσως ανακοίνωση από τον πιλότο προς τους επιβάτες για την αλλαγή του προορισμού και για τους λόγους. Καμιά σοβαρή εταιρία δεν σε ταξιδεύει στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Επομένως το πρώτο ζήτημα που εξετάζεται η συμπεριφορά του πληρώματος και η νοοτροπία της εταιρίας στον χειρισμό της υπόθεσης. Εν προκειμένω δεν κατηγορείται η εταιρία για το εναλλακτικό που χρησιμοποίησε αλλά για την μη ενημέρωσαη. Ως προς το ζήτημα δε του εναλλακτικού αυτό οι πιλότοι το γνωρίζουν πολύ πριν αναχωρήσουν με βάση τα σχέδια πτήσεις που καταθέτει η επιμελητεία της εταιρίας.
Το divert είναι απόλυτα λογικό σε περίπτωση κακοκαιρίας. Συνήθως επιλέγεται ως τόπος εναλλακτικού προορισμού αεροδρόμιο εντός του κράτους προορισμού και όχι αεροδρόμιο τρίτου κράτους, εκτός αν το αεροδρόμιο προορισμού είναι και το μοναδικό του κράτους, ή έστω το μοναδικό πιστοποιημένο για το συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους. Με την ύπαρξη, πλησίον της Θεσσαλονίκης, πληθώρας άλλων πιστοποιημένων για Β737 αεροδρομίων, η επιλογή της Βουλγαρίας για εναλλακτικό αεροδρόμιο είναι μάλλον η χειρότερη. Άλλωστε η ίδια εταιρία επιχειρεί και στην Αγχίαλο, επομένως θα μπορούσε να επιλεχθεί το συγκεκριμένο αεροδρόμιο όπου απέχει μόλις 2,5 ώρες από Θεσσαλονίκη!

Ως προς τα ζητήματα των τσαρτεράδικων εταιριών που αναφέρθηκαν πιο πάνω, δεν αντιλαμβάνομαι τον διαχωρισμό αφού εν προκειμένω οι αναφερόμενες Air Berlin, η TuiFly, Trasnavia, Thompson, συγκαταλέγονται στις loco εταιρίες, επομένως ο διαχωρισμός που γίνεταιείναι άνευ ουσίας και μάλλον στο πλαίσιο αντικρούουμε τα πάντα.
 
Εάν θυμαμαι καλά είχε αναφερθεί πριν λίγο καιρο και μια άλλη περίπτωση της "λατρεμένης" όπου έγινε divert στο CIA-SKG και τους πήγαν Αθήνα και απο κει με πουλμαν Θεσ/νίκη..Τότε γιατι είχε επιλεχθεί η Αθηνα-οπου δεν επιχειρει- και όχι το Πλοβντιβ-Φιλιπ/λη?
 
Η περίπτωση που λές είναι μάλλον στις 22/12/2011.
Εκείνη την μέρα πετόυσα και εγώ(όχι με FR).
Θυμάμαι, ακουσα από τα μεγάφωνα στο Μακεδονία ότι η FR έκανε divert στην Καβάλα.
Με επιφυλαξη λέω ότι αυτό επιβεβαιώθηκε και από κάποιον άλλο στο forum.
Είμαι σίγουρος όμως ότι προσγειώθηκε στην Καβάλα ή στον Βενιζέλο.
 
Η πτήση εκείνης της ημέρας από Ciampino έκανε divert για Βενιζέλο και όχι για Καβάλα. Ήταν η μέρα που γινόταν ένας ψιλοχαμός στο LGTS λόγω της χαμηλής βάσης νεφών και συγχρόνως ισχυρών βοριάδων που ''υποχρέωναν'' τη χρήση του 34. Μετά από κάνα 2 ωρο περίπου ξαναπροσπάθησε άλλες 2 φορές και τελικά έφυγε πίσω για Ciampino πάλι. Εδώ https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=51&t=859&st=0&sk=t&sd=a&start=510 είχαν γραφεί κάποια πράγματα τότε.
 
Τελικά μετά από ένα mail παραπόνων στην Ryan μας απάντησαν και μας δίνουν 25ε το άτομο . Παίζει να μην το δεχτούμε μήπως ανεβάσουν το πύχη .
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

spy1":1tras6tk said:
γνωστός μου που πετούσε από Ρώμη για προορισμό της Ισπανίας με τη συγκεκριμένη εταιρία και προγραμματισμένη άφιξη ώρα 18.00, προ καιρού, και έχοντας προαναγγελθεί ότι θα γίνει απεργία των ΕΕΚ της Ισπανίας από τις 20.00 το απόγευμα και για 24 ώρες, "εσκεμμένα" καθυστέρησαν την αναχώρηση προκειμένου η προγαμματισμένη άφιξη από 18.00 να γίνει πλέον μετά τις 20.00. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προαναγγείλει ότι η πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί προς Βαρκελώνη (αν δεν κάνω λάθος) αλλά σε άλλο προορισμό στα Γαλλικά σύνορα και από εκεί για Ισπανία με λεωφορείο. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι γιατί φοβήθηκαν ότι φτάνοντας εκεί ουσιαστικά θα δεσμευόταν το αεροσκάφος που δεν θα μπορούσε να κάνει το δρομολόγιο επιστροφής, αν είχε έστω και μισή ώρα καθυστέρηση. Προτίμησαν λοιπόν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη των επιβατών με δήθεν καθυστέρηση για να μπορέσουν να έχουν το αεροπλάνο ελέυθερο για επιστρροφή και για συνέχιση του βαρύ προγράμματός του.

Μου έτυχε ακριβώς το ίδιο με την IBERIA -Αθήνα Μαδρίτη με τελικό προορισμό Λισαβόνα (όπου υπήρχε 24ωρη απεργία και η IBERIA επέλεξε να μην καθηλώσει το α/φος της στη Λισαβόνα και ακύρωσε το connection Μαδρίτη - Λισαβόνα). Μου πρότειναν να με πάνε με πούλμαν, μέσα στη νύχτα, που σήμαινε ότι θα ταξίδευα 12 ώρες και μετά από αυτό θα έπρεπε να διδάξω για άλλες 9.
Το αρνήθηκα, μου πλήρωσαν τα έξοδα μου για να διανυκτερεύσω στη Μαδρίτη δύο νύχτες (αφού ούτε την επόμενη ημέρα δεν μπορούσα να πάω Λισαβόνα λόγω 24ωρης απεργίας), και επί πλέον διεκδίκησα (και το πέτυχα) να μου πληρώσουν και τα δύο μεροκάματα που έχασα – με τιμές Κομισιόν 450€ την ημέρα.

Κι αυτό επειδή η IBERIA δεν είναι low cost.
 
Προφανώς η εταιρεία θα έχανε πολύ περισσότερα - άμεσα ή έμμεσα- αν πέταγε και καθηλωνόταν! (με την επιφύλαξη πληροφοριών που δεν γνωρίζουμε)
 
Αγαπητοί φίλοι, συνεπιβάτες,
είμαι πιλότος στην εν λόγω εταιρία. Σχετικά με την απογειώση του συναδέλφου από τη Ρώμη , έχω να πω ότι άμα δεν ήταν με μεγάλη κλίση, θα τρακάρατε με το βουνό μπροστά σας. Βέβαια, αν έχετε αντίθετη άποψη σχετικά με την απογείωση, την επόμενη φορά που θα πετάξω, θα σας ήθελα μαζί μου να με καθοδηγείτε, φαίνεστα άνθρωπος που έχει ταξιδέψει πολύ στη ζωή του. ΕΠίσης, σχετικά με την ηλικία του συναδέλφου, θα ήθελα να σας ενημερώσω . ότι στο συγκεκριμένο επάγγελμα, δεν έχει σχέση η ηλικία αλλά οι ώρες πτήσεις του καθενός από τους πιλότους.
Υ.Γ.: Προυπόθεση για την προσγείωση του αεροσκάφους σε ένα διάδρομο , είναι η ασφάλεια ΣΑΣ και όχι η απόσταση του αεροδρομίου από το σπίτι ΣΑΣ.
Φιλικά...
 
zpronx":g6i584td said:
θα τρακάρατε με το βουνό μπροστά σας.

Είστε σίγουρος ότι μιλάτε για το Ciampino? Γιατί το μόνο "βουνό" που έχει μπροστά του ο 33 είανι το Βατικανό στα 10 DME περίπου, ενώ ο 15 έχει ένα ύψωμα 800m στα 4 DME και περίπου 3 μοίρες αριστερά. Oι αναχωρήσσεις από τον 15 (OSTIA 5A/5B/5C, PEMAR 5A, PRATICA 5A & URBE 5A) γίνονται με δεξιά στροφή ενώ του 33 (OSTIA 5D, PRATICA 5D & URBE 5B) με αριστερή στροφή, οπότε είναι ΠΑΡΑ πολύ απίθανο να γινει CFIT.
 
Top