Κατά των νέων κανονισμών οι αερομεταφορείς

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.933
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Avte va dwsw lign tpofn gia skepseis kai sxolia...

-----------------------------------------------------------

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ απευθύνουν αεροπορικές εταιρείες προς την Ε.Ε. για το ότι οι νέοι κανονισμοί υπονομεύουν αυτή καθαυτή την απελευθέρωση των αερομεταφορών και ζητούν να σταματήσει η εφαρμογή τους.

Πρόκειται για τους νέους κανονισμούς που αφορούν στην καταβολή αποζημιώσεων σε επιβάτες αεροσκαφών που υφίστανται καθυστερήσεις ή ματαιώσεις των πτήσεων προορισμού τους. Οι νέοι αυτοί κανονισμοί είναι οι τελευταίοι σε μια σειρά πολιτικών και προτάσεων που εφαρμόζει η Ευρωπαϊκή Ενωση, οι οποίες, όπως επισημαίνουν οργανώσεις και αναλυτές, τελικά μπορεί να καταφέρουν ανεπανόρθωτο οικονομικό πλήγμα στον προβληματικό αυτό κλάδο. Και αυτό με τη σειρά του μπορεί να απειλήσει έναν τομέα που υπήρξε από τους βασικούς στην αναπτυξιακή πορεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Η φιλελευθεροποίηση άλλων κλάδων στην Ε.Ε., όπως της ηλεκτρικής ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών, έχει επίσης αποτελέσει αντικείμενο έντονης αντιπαράθεσης τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, οι κόντρες σε αυτούς τους τομείς είχαν ως βασική αιτία το ανισομερές άνοιγμα της αγοράς σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση και όχι τόσο τους νέους ελέγχους που επέβαλε η Κομισιόν

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του κλάδου αερομεταφορών υπολογίζουν ότι οι νέοι κανόνες για την καταβολή αποζημιώσεων που τέθηκαν σε ισχύ από τις 17 Φεβρουαρίου επηρεάζουν επίσης και εταιρείες από τις ΗΠΑ και από χώρες εκτός Ε.Ε. που πετούν με προορισμό την Ευρώπη και μπορεί να κοστίσουν στον κλάδο περί τα 400 εκατ. έως 1,5 δισ. ευρώ ετησίως.



source: naftemporiki.gr


----------------------------------------------------------


Blepouve kapoioi oti dev mporouve va paizouve me tous epibates opws autoi 8elouve, n mnpws exouve dikio?

Egw 8a elega to prwto.. Nai mev eivai duskoln oikovomika n periodos, alla uparxei kai to palio gvwmiko: "the customer is king" - alla poios to tnrei akoma? :?
 
Sigoura einai mia kinisi pou ofelei tous epivates kai zimiwnei tis etaireies. Simfwnw oti tha prepei na iparxei kapoios mixanismos pou na apozimiwnei to epivatiko koino se periptwsh kathisterisis i akirwsis tis ptisis, alla autos o mixanismos prepei na lamvanei ipopsi tin TIMI tou eisitiriou!

Den einai to idio na sou plirwsei i BA 400 eurw apozimiwsh gia ena eisitirio twn 500 eurw pros Ameriki kai i Ryanair 400 eurw gia ena eisitirio pou sou kostise 5! Pisteuw oti oi megaliteroi zimiwmenoi einai oi low fares aeroporikes.

Paratauta epeidi o aeroporikos klados einai i pemptousia tis pagosmiopoiisis an kati tetoio ginei stin Eurwph kai mono tote tha meiwsei tin antagwnistikotita twn Eurwpaikwn aeroporikwn etaireiwn enanti twn ipoloipwn. Isws tha eprepe na epemvei i ICAO kai me sinergasia tis ekastote YPA se kathe xwra na epivalei tis apozimiwseis toulaxiston gia tis diethneis ptiseis.

P.S. i katastrofi gia tis eurwpaikes aeroporikes etaireies pantws tha erthei an i EE epivalei foro sta kausima twn aeroskafwn..ekei tha kleisoun oi mises.
 
A380":1t6yl5zr said:
Paratauta epeidi o aeroporikos klados einai i pemptousia tis pagosmiopoiisis an kati tetoio ginei stin Eurwph kai mono tote tha meiwsei tin antagwnistikotita twn Eurwpaikwn aeroporikwn etaireiwn enanti twn ipoloipwn.

Ο κανονισμός αυτός δεν ισχύει μόνο για της κοινοτικές εταιρείες, αλλά για όλες που εκτελούν δρομολόγια από και προς κοινοτικά αεροδρόμια. Δηλ. το ίδιο ισχύει για την LAN, την Varig, την Singapore όπως για τις ΟΑ, LH, AZ κτλ.

Πιστεύω ότι ένας τέτοιος κανονισμός θα πρέπει να υπάρχει για να δίνει στον επιβάτη μια κάποια ασφάλεια. Ίσως όμως όπως λέει και ο φίλος «Α380» θα πρέπει να συνυπολογίζετε και το κόστος του εισιτηρίου. Αν και το παράδειγμα που έδωσες είναι λάθος, διότι η αποζημίωση εξαρτάτε από την απόσταση της διαδρομής:

» <1500 χλμ. = 250 EUR
» 1500 - 3500 χλμ. = 400 EUR
» >3500 χλμ. = 600 EUR
 
Δείτε κι αυτό:
Σε κίνδυνο επιβάτες της British Airways
Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2005



Σε κίνδυνο τέθηκαν οι ζωές 351 επιβατών και του πληρώματος αεροσκάφους της βρετανικής αεροπορικής εταιρίας British Airways, που απογειώθηκε την περασμένη εβδομάδα από το Λος `Αντζελες με κατεύθυνση την Μ. Βρετανία.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της `Ναυτεμπορικής`, λίγο μετά την απογείωση του αεροσκάφους άρχισαν να βγαίνουν σπινθήρες στο ένα φτερό και ο ένας κινητήρας σταμάτησε. Όμως, ο πιλότος, αντί να επιστρέψει στο αεροδρόμιο για προσγείωση, αποφάσισε να συνεχίσει την πορεία του, να περάσει κοντά στο Β. Πόλο, πάνω από τον Ατλαντικό, για να κατευθυνθεί προς τη Μ. Βρετανία. Τελικά όμως, το αεροσκάφος της πτήσης 268 υποχρεώθηκε να τεθεί σε αναγκαστική προσγείωση στο Μάντσεστερ, προκαλώντας έτσι θέμα αντιπαράθεσης, ως προς τον κίνδυνο που ανέκυψε με τη μεταφορά των 351 επιβατών επί 10 ώρες με τον ένα κινητήρα να έχει αδρανοποιηθεί.

Να τονιστεί ότι όλα αυτά συνέβησαν μόλις 2 μέρες μετά την δημοσιοποίηση του νέου εγγράφου της Ε.Ε., που υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρίες να αποζημιώνουν τους επιβάτες πτήσεων, που τυχόν καθυστερήσουν ή αναβληθούν, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών η τυχόν επιστροφή του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Λος `Ανζελες, από όπου απογειώθηκε, θα στοίχιζε στην Βritish Airways ποσό αποζημιώσεων, ύψους 100.000 στερλινών.

Μάλιστα, η Ένωση Πιλότων της Βritish Airways, μετά το συμβάν, εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία προειδοποιούσε τη βιομηχανία αερομεταφορών για το ότι "οι νέες αυτές διατάξεις ενδέχεται να υποχρεώσουν τους πιλότους σε ανάληψη περισσοτέρων κινδύνων, προκειμένου να εξοικονομηθούν κεφάλαια".

Τέλος, αρμόδιοι ρυθμιστικοί παράγοντες, πιλότοι και εμπειρογνώμονες σε θέματα ασφάλειας εγείρουν το ζήτημα της απόφασης για την πραγματοποίηση μιας τόσο μεγάλης πτήσης μετά το πρόβλημα με τον κινητήρα, μιας και στενεύουν πολύ τα περιθώρια ασφαλείας στην περίπτωση που προκύψει κάποιο άλλο πρόβλημα με το αεροσκάφος.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2005
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Akis":98wcfj06 said:
Αν και το παράδειγμα που έδωσες είναι λάθος, διότι η αποζημίωση εξαρτάτε από την απόσταση της διαδρομής:

» <1500 χλμ. = 250 EUR
» 1500 - 3500 χλμ. = 400 EUR
» >3500 χλμ. = 600 EUR

Den einai lathos giati i Ryanair exei arketes ptiseis pou peftoun stin katigoria 1500-3500. Alla akoma kai an oi perissoteres ptiseis peftoun stin <1500km einai dikaio na plirwsei 250 eurw se enan epivati pou agorase to eisitirio gia 1 lira?
 
A380":211kkzgj said:
Den einai lathos giati i Ryanair exei arketes ptiseis pou peftoun stin katigoria 1500-3500
Ναι, αλλά ένα ταξίδι από Αγγλία προς Αμερική δύσκολα πέφτει στην κατηγορία 1500 - 3500 χλμ. Άρα η αποζημίωση είναι 600 EUR ;)

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις, όπως έγραψα και στο τελευταίο μου ποστ στο θέμα!
Akis":211kkzgj said:
Ίσως όμως όπως λέει και ο φίλος «Α380» θα πρέπει να συνυπολογίζετε και το κόστος του εισιτηρίου.
 
Cross":3w1jg5f6 said:

Den nomizw oti exei sxesi afou to aeroskafos itan 744 kai akoma kai me 3 mixanes mporei xwris kanena provlima na kalipsei tin apostasi. To provlima me tin anagastiki prosgeiwsh irthe afou to Oceanic Control den edwse clearance gia FL310 alla gia FL290. Me liga logia to aeroskafos ekaige poli perissotero kausimo kai den tha eftane LHR alla MAN.

Den ipirxe kindinos gia tous epivates se kammia periptwsh.

To periergo omws stin olh upothesi einai oti to idio aeroskafos me allagmeno kinitira epathe to idio akrivws atixima stin diadromi gia Sigapouri 5 meres meta to prwto peristatiko. Stin sigekrimeni periptwsh girise pisw sto Heathrow pantws.
 
Top