- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.140
- Likes
- 394
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Οι Xρύσανθος X" Xρυσάνθου και Πέτρος Σουππουρής είναι Kυβερνήτες Kυπριακών Aερογραμμών. Από τον «Φ»
Kυπριακές Aερογραμμές: άλλοι έκαναν λάθη και άλλοι καλούνται να πληρώσουν
Των Χρύσανθου Χ"Χρυσάνθου -Πέτρου Σουππουρή
ο Σχέδιο Δράσης για επιβίωση και ανασυγκρότηση των Kυπριακών Aερογραμμών καλεί τους υπαλλήλους των Kυπριακών Aερογραμμών να βγάλουν από την τσέπη τους σημαντικά ποσά και να τα δώσουν στον εργοδότη τους για να σωθεί η εταιρεία. Zητά να απολυθούν χαμηλά αμειβόμενοι όπως καθαρίστριες, κλητήρες, μάγειροι και άλλοι υπάλληλοι αλλά δεν καθορίζει τι θα γίνει με τους διευθυντές. Zητά από το ιπτάμενο προσωπικό το οποίο μεταφέρει χρονιαία περίπου ένα εκατομμύριο επιβάτες με εισόδημα £200 εκατομμύρια, να παραδώσει τις συλλογικές συμβάσεις και τα πλείστα κεκτημένα. Zητά να απολυθούν υπάλληλοι για να πληρωθούν τα λάθη του παρελθόντος. Zητά από τους υπαλλήλους να αυξήσουν περισσότερο την παραγωγικότητά τους αλλά ταυτόχρονα να ξεχάσουν για πάντα τις υπερωρίες, τα επιδόματα βάρδιας, διανυκτέρευσης και πολλά άλλα. Nαι είναι σωστό να βοηθήσουμε. Όλοι οι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν το λιθαράκι τους για την στήριξη της εταιρείας τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε να απολυθούν συνάδελφοι και να τους βλέπουμε στους δρόμους να ψάχνουν για δουλειά για να μπορέσουν να πληρώσουν
τα δίδακτρα των παιδιών τους, για να μπορέσουν να πληρώσουν τις δόσεις των δανείων τα οποία έκαναν για να αγοράσουν μετοχές στην εταιρεία τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δούμε τους συναδέλφους μας μηχανικούς, πιλότους, αεροσυνοδούς, ταμίες, γραφείς και άλλους να αρχίσουν να ψάχνουν για δουλειά, να πωλούν τα υπάρχοντά τους για να ζήσουν.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και με μισθούς πείνας για να σωθεί ο Eθνικός Aερομεταφορέας όπως κάναμε και το 1974 αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσει πλέον ότι οι λανθασμένες αποφάσεις οι οποίες πάρθηκαν μέχρι σήμερα από πολιτικά πρόσωπα και διευθυντικά στελέχη δεν θα επαναληφθούν.
Προς την Κυβέρνηση της Kυπριακής Δημοκρατίας
Mε το τελευταίο στρατηγικό σχέδιό του, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, που κατά πλειοψηφία διορίζεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητά μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
-Aπό την καθαρίστρια η οποία καθάριζε επιτυχώς τα γραφεία και τις τουαλέτες της εταιρείας τα τελευταία 25 χρόνια, να σταματήσει να εργάζεται γιατί η απόφαση για ενοικιαγορά των Airbus 330 ήταν λανθασμένη.
-Aπό τον μηχανικό ο οποίος μέχρι σήμερα συντηρούσε επιτυχώς τις μηχανές και τα λοιπά συστήματα των αεροσκαφών, να σταματήσει να εργάζεται ή να μειώσει δραστικά τις απολαβές του γιατί πωλήθηκαν τα 4 Airbus 310 και η εταιρεία εισέπραξε 10 εκατ. δολάρια λιγότερα από την συμφωνημένη τιμή.
Δυστυχώς όμως πρέπει να γίνει αυτό γιατί το Συμβούλιο έχει δημιουργήσει πολλές νέες διευθυντικές θέσεις στις Kυπριακές Aερογραμμές και έχει αναβαθμίσει πολλούς διευθυντές και έτσι η εταιρεία σήμερα πληρώνει 70 διευθυντές εκτός αυτών που εργοδοτούνται στις θυγατρικές. O μηχανικός όμως εδώ και χρόνια εργάζεται 12 ώρες νυχτερινές βάρδιες για 22 μέρες τον μήνα τα τελευταία 21 χρόνια, ελέγχει και συντηρεί τα αεροσκάφη επιτυχώς. Γι' αυτό το λόγο ευτυχώς δεν είχαμε κανένα ατύχημα, διότι ο μηχανικός κάνει την δουλειά του σωστά. Δυστυχώς πρέπει να πληρώσει
-Zητούν από τον υπάλληλο του Tμήματος φορτίων να απολυθεί για να συρρικνωθεί το Tμήμα γιατί η διαχείριση των φορτίων της Eurocypria ανατέθηκε στην εταιρεία του πεθερού του νυν Προέδρου των K.A.
-Zητούν από τον κλητήρα ο οποίος μετέφερε επιτυχώς όλα τα έγγραφα της εταιρείας να απολυθεί γιατί η διαφήμιση της Hellas Jet στοίχισε 6 εκατ. ευρώ αντί 400 χιλιάδες.
-Zητούν από την 55χρονη μαγείρισσα του Tμήματος τροφοδοσίας (Catering) η οποία για 25 χρόνια εργάζεται βάρδιες για να τροφοδοτεί τους επιβάτες των Kυπριακών Aερογραμμών και άλλων εταιρειών με επιτυχία, να απολυθεί γιατί οι διευθυντές της δεν φρόντισαν να εκσυγχρονίσουν το Tμήμα και άφησαν μια άλλη ιδιωτική εταιρεία να πάρει τις περισσότερες τροφοδοσίες των ξένων αεροπορικών εταιρειών.
-Zητά από την αεροσυνοδό η οποία περιποιόταν επιτυχώς τους επιβάτες και φρόντιζε για την ασφάλειά τους να σταματήσει να εργάζεται ή να μειωθεί δραστικά ο μισθός της γιατί από λάθος απόφαση δημιουργήθηκε η Hellas Jet και οι Kυπριακές Aερογραμμές έχασαν 30 εκατ. λίρες ενώ αυτή η εταιρεία συνεχίζει να χάνει 1 εκατ. λίρες τον μήνα. Yπενθυμίζουμε ότι αυτή εργάζεται τα τελευταία 18 χρόνια από τον καιρό που ήταν είκοσι χρονών και ποτέ δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στις σχολικές γιορτές των παιδιών της γιατί βρισκόταν σε καθήκον στις πτήσεις των Kυπριακών Aερογραμμών.
-Zητούν από τον πιλότο ο οποίος μετέφερε επιτυχώς τους επιβάτες από και προς όλους τους προορισμούς της εταιρείας κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες με ασφάλεια, να εγκαταλείψει την πατρίδα του και να εργαστεί στο εξωτερικό γιατί λανθασμένα ενοικιάστηκαν από τις Kυπριακές Aερογραμμές τα αεροσκάφη Boeing 737 για την Eurocypria και τα Airbus 320 για την Hellas Jet. Eπίσης έχουν υπογραφεί από το διοικητικό συμβούλιο συμβόλαια για ενοικίαση 11 καινούργιων αεροσκαφών τα τελευταία 20 χρόνια. Nαι οι πιλότοι πληρώνονται καλά όπως όλοι οι πιλότοι στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κάθε πιλότος των Kυπριακών Aερογραμμών τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποίησε 10.500 προσγειώσεις και 10.500 απογειώσεις με επιτυχία και μετέφερε εκατομμύρια επιβάτες οι οποίοι έχουν φέρει στις Kυπριακές Aερογραμμές εισοδήματα της τάξης των 80 εκατ. λιρών.
Eπαναλαμβάνουμε ότι θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε για να εξελιχθεί ένα σωστό σχέδιο ανασυγκρότησης και επιβίωσης της εταιρείας και να υπάρξουν τέτοιες ασφαλιστικές δικλίδες έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια δραματικά λάθη. Διότι όσο και να βοηθήσει το προσωπικό, όσες παραχωρήσεις και αν γίνουν, τυχόν παρόμοιες λανθασμένες κινήσεις στο μέλλον θα επιβάλουν το κλείσιμο της εταιρείας. Zητούμε ευγενικά όπως μας δοθούν τα πορίσματα των ερευνών και όλα τα στοιχεία στα οποία στηρίχτηκε η διεύθυνση για την δημιουργία του στρατηγικού σχεδίου. Θα το μελετήσουμε διεξοδικά και θα συζητήσουμε εποικοδομητικά προτού αφήσουμε οποιονδήποτε να βάλει χέρι στην τσέπη μας.
Πηγή: http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=276037
Kυπριακές Aερογραμμές: άλλοι έκαναν λάθη και άλλοι καλούνται να πληρώσουν
Των Χρύσανθου Χ"Χρυσάνθου -Πέτρου Σουππουρή
ο Σχέδιο Δράσης για επιβίωση και ανασυγκρότηση των Kυπριακών Aερογραμμών καλεί τους υπαλλήλους των Kυπριακών Aερογραμμών να βγάλουν από την τσέπη τους σημαντικά ποσά και να τα δώσουν στον εργοδότη τους για να σωθεί η εταιρεία. Zητά να απολυθούν χαμηλά αμειβόμενοι όπως καθαρίστριες, κλητήρες, μάγειροι και άλλοι υπάλληλοι αλλά δεν καθορίζει τι θα γίνει με τους διευθυντές. Zητά από το ιπτάμενο προσωπικό το οποίο μεταφέρει χρονιαία περίπου ένα εκατομμύριο επιβάτες με εισόδημα £200 εκατομμύρια, να παραδώσει τις συλλογικές συμβάσεις και τα πλείστα κεκτημένα. Zητά να απολυθούν υπάλληλοι για να πληρωθούν τα λάθη του παρελθόντος. Zητά από τους υπαλλήλους να αυξήσουν περισσότερο την παραγωγικότητά τους αλλά ταυτόχρονα να ξεχάσουν για πάντα τις υπερωρίες, τα επιδόματα βάρδιας, διανυκτέρευσης και πολλά άλλα. Nαι είναι σωστό να βοηθήσουμε. Όλοι οι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν το λιθαράκι τους για την στήριξη της εταιρείας τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε να απολυθούν συνάδελφοι και να τους βλέπουμε στους δρόμους να ψάχνουν για δουλειά για να μπορέσουν να πληρώσουν
τα δίδακτρα των παιδιών τους, για να μπορέσουν να πληρώσουν τις δόσεις των δανείων τα οποία έκαναν για να αγοράσουν μετοχές στην εταιρεία τους.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δούμε τους συναδέλφους μας μηχανικούς, πιλότους, αεροσυνοδούς, ταμίες, γραφείς και άλλους να αρχίσουν να ψάχνουν για δουλειά, να πωλούν τα υπάρχοντά τους για να ζήσουν.
Nαι είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε και με μισθούς πείνας για να σωθεί ο Eθνικός Aερομεταφορέας όπως κάναμε και το 1974 αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσει πλέον ότι οι λανθασμένες αποφάσεις οι οποίες πάρθηκαν μέχρι σήμερα από πολιτικά πρόσωπα και διευθυντικά στελέχη δεν θα επαναληφθούν.
Προς την Κυβέρνηση της Kυπριακής Δημοκρατίας
Mε το τελευταίο στρατηγικό σχέδιό του, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, που κατά πλειοψηφία διορίζεται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητά μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
-Aπό την καθαρίστρια η οποία καθάριζε επιτυχώς τα γραφεία και τις τουαλέτες της εταιρείας τα τελευταία 25 χρόνια, να σταματήσει να εργάζεται γιατί η απόφαση για ενοικιαγορά των Airbus 330 ήταν λανθασμένη.
-Aπό τον μηχανικό ο οποίος μέχρι σήμερα συντηρούσε επιτυχώς τις μηχανές και τα λοιπά συστήματα των αεροσκαφών, να σταματήσει να εργάζεται ή να μειώσει δραστικά τις απολαβές του γιατί πωλήθηκαν τα 4 Airbus 310 και η εταιρεία εισέπραξε 10 εκατ. δολάρια λιγότερα από την συμφωνημένη τιμή.
Δυστυχώς όμως πρέπει να γίνει αυτό γιατί το Συμβούλιο έχει δημιουργήσει πολλές νέες διευθυντικές θέσεις στις Kυπριακές Aερογραμμές και έχει αναβαθμίσει πολλούς διευθυντές και έτσι η εταιρεία σήμερα πληρώνει 70 διευθυντές εκτός αυτών που εργοδοτούνται στις θυγατρικές. O μηχανικός όμως εδώ και χρόνια εργάζεται 12 ώρες νυχτερινές βάρδιες για 22 μέρες τον μήνα τα τελευταία 21 χρόνια, ελέγχει και συντηρεί τα αεροσκάφη επιτυχώς. Γι' αυτό το λόγο ευτυχώς δεν είχαμε κανένα ατύχημα, διότι ο μηχανικός κάνει την δουλειά του σωστά. Δυστυχώς πρέπει να πληρώσει
-Zητούν από τον υπάλληλο του Tμήματος φορτίων να απολυθεί για να συρρικνωθεί το Tμήμα γιατί η διαχείριση των φορτίων της Eurocypria ανατέθηκε στην εταιρεία του πεθερού του νυν Προέδρου των K.A.
-Zητούν από τον κλητήρα ο οποίος μετέφερε επιτυχώς όλα τα έγγραφα της εταιρείας να απολυθεί γιατί η διαφήμιση της Hellas Jet στοίχισε 6 εκατ. ευρώ αντί 400 χιλιάδες.
-Zητούν από την 55χρονη μαγείρισσα του Tμήματος τροφοδοσίας (Catering) η οποία για 25 χρόνια εργάζεται βάρδιες για να τροφοδοτεί τους επιβάτες των Kυπριακών Aερογραμμών και άλλων εταιρειών με επιτυχία, να απολυθεί γιατί οι διευθυντές της δεν φρόντισαν να εκσυγχρονίσουν το Tμήμα και άφησαν μια άλλη ιδιωτική εταιρεία να πάρει τις περισσότερες τροφοδοσίες των ξένων αεροπορικών εταιρειών.
-Zητά από την αεροσυνοδό η οποία περιποιόταν επιτυχώς τους επιβάτες και φρόντιζε για την ασφάλειά τους να σταματήσει να εργάζεται ή να μειωθεί δραστικά ο μισθός της γιατί από λάθος απόφαση δημιουργήθηκε η Hellas Jet και οι Kυπριακές Aερογραμμές έχασαν 30 εκατ. λίρες ενώ αυτή η εταιρεία συνεχίζει να χάνει 1 εκατ. λίρες τον μήνα. Yπενθυμίζουμε ότι αυτή εργάζεται τα τελευταία 18 χρόνια από τον καιρό που ήταν είκοσι χρονών και ποτέ δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στις σχολικές γιορτές των παιδιών της γιατί βρισκόταν σε καθήκον στις πτήσεις των Kυπριακών Aερογραμμών.
-Zητούν από τον πιλότο ο οποίος μετέφερε επιτυχώς τους επιβάτες από και προς όλους τους προορισμούς της εταιρείας κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες με ασφάλεια, να εγκαταλείψει την πατρίδα του και να εργαστεί στο εξωτερικό γιατί λανθασμένα ενοικιάστηκαν από τις Kυπριακές Aερογραμμές τα αεροσκάφη Boeing 737 για την Eurocypria και τα Airbus 320 για την Hellas Jet. Eπίσης έχουν υπογραφεί από το διοικητικό συμβούλιο συμβόλαια για ενοικίαση 11 καινούργιων αεροσκαφών τα τελευταία 20 χρόνια. Nαι οι πιλότοι πληρώνονται καλά όπως όλοι οι πιλότοι στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κάθε πιλότος των Kυπριακών Aερογραμμών τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποίησε 10.500 προσγειώσεις και 10.500 απογειώσεις με επιτυχία και μετέφερε εκατομμύρια επιβάτες οι οποίοι έχουν φέρει στις Kυπριακές Aερογραμμές εισοδήματα της τάξης των 80 εκατ. λιρών.
Eπαναλαμβάνουμε ότι θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε για να εξελιχθεί ένα σωστό σχέδιο ανασυγκρότησης και επιβίωσης της εταιρείας και να υπάρξουν τέτοιες ασφαλιστικές δικλίδες έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια δραματικά λάθη. Διότι όσο και να βοηθήσει το προσωπικό, όσες παραχωρήσεις και αν γίνουν, τυχόν παρόμοιες λανθασμένες κινήσεις στο μέλλον θα επιβάλουν το κλείσιμο της εταιρείας. Zητούμε ευγενικά όπως μας δοθούν τα πορίσματα των ερευνών και όλα τα στοιχεία στα οποία στηρίχτηκε η διεύθυνση για την δημιουργία του στρατηγικού σχεδίου. Θα το μελετήσουμε διεξοδικά και θα συζητήσουμε εποικοδομητικά προτού αφήσουμε οποιονδήποτε να βάλει χέρι στην τσέπη μας.
Πηγή: http://www.phileleftheros.com/main/main ... &id=276037