Υπερελαφρά

  • Thread starter Thread starter B732
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

B732

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
11/10/2008
Μηνύματα
21
Likes
0
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος ασχολείται ή έχει πρόσφατα ασχοληθεί με την ανεμοπορία ή τα υπερελαφρά αεροσκάφη. Κλίνω μάλλον προς το δεύτερο, γνωρίζω (από αναζήτηση) την P.R.E.L. και θα παρακαλούσα όποιος γνωρίζει να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με τη σχολή, εφόσον έχει παρακολουθήσει ή ακούσει σχετικά.
 
Eχει καλη φημη, ειναι στον χωρο απο το 1992, κεντρικα γραφεια ειναι στη Θεσσαλονικη (απεναντι απο το γυμνασιο που πηγα 8) ) αλλα εχει και στα Μεγαρα παραρτημα, το οποιο ανοιξε σχετικα προσφατα. Η θεωρητικη εκπαιδευση γινεται στη Θεσσαλονικη στις ιδιοκτητες εγκαταστασεις στο 30ο χιλ. Θεσσαλονικης-Μουδανιων, πισω απο το εργοστασιο του Τσανταλη. Εχει αρκετα "ονοματα" του χωρου στο δυναμικο της, ο αριθμος αδειας σαν Εκπαιδευτικο Κεντρο ΥΠΑΜ ειναι GR-UL-003. Εχει αδεια να εκπαιδευει σε Zenair CH-601 & CH-701, Icarus C-42. Σχετικα με τιμες, εκπαιδευτες, τοποθεσια, και ο,τι αλλο χρειαζεσαι θα βρεις εδω.

Υπαρχουν βεβαια και αλλες σχολες, αλλα δεν ξερω που μενεις..
Ελπιζω να βοηθησα...

Φιλικα

Στεφος
 
Σ΄ευχαριστώ πολύ, μένω Αθήνα και διάβασα για το παράρτημα στα Μέγαρα. Φυσικά θα τηλεφωνήσω και θα τους επισκεφτώ, η θεωρητική εκπαίδευση όμως γίνεται μόνο Θεσσαλονίκη?
 
Απ'ο,τι ξερω ναι, δε θελω να σε παρω στο λαιμο μου, αφου θα παρεις τηλεφωνο ρωτας.. :mrgreen:

Αθηνα και περιξ.. Για να δουμε τι υπαρχει σε σχολη (ανεγνωρισμενη απο τον ΕΛΑΟ με ειδικη αδεια δλδ), θα σε βαλω τα λινκ για να δεις, να παρεις τηλεφωνο και να μαθεις ο,τι χρειαζεσαι.

:arrow: AGRIVAL LTD
:arrow: MAVERIC AVIATION Παλληνη, με rating για αμφιβια
:arrow: AVIODREAM με rating για 3axis Seaplane, UL Motorglider, Glider
:arrow: SPOT FLIGHT AVIATION Καστρο Βοιωτιας 6977612200 (η ιστοσελιδα εχει προβλημα)
:arrow: AIR SAFETY FLIGHT SCHOOL "ΙΚΑΡΟΣ", Κωπαΐδα. Καλη τυχη στην αναζητηση για τηλεφωνο, δεν βρηκα λινκ. :wink:



Αυταααα τα λιγα γυρω γυρω απο Αθηνα.. Ελπιζω να μην ξεχασα κανενα!! :mrgreen:
 
Καλησπέρα σας,

για να καταλάβω γίνεται κουβέντα παραπάνω για θεωρητικά μαθήματα υπερελαφρών, έλεος δηλαδή και από εκεί να βγάλουν, αντί να δώσουν 100 σελίδες στον μαθητή να διαβάσει μόνος του και να τελειώνει το παραμύθι θεωρία. Τι να πω μάλλον εγώ τα έμαθα λάθος στον Καναδά και την Αμερική στο ER και εδώ οι σχολάρχες ξέρουν περισσότερα όσων αφορά την αεροπορική εκπαίδευση γενικά.

Φιλικά πάντα
 
Δηλαδή,τί ακριβώς ισχύει στην Αμερική και τον Καναδά,σχετικά με τα υπερελαφρά?
Σε ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω καθόλου τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι εκεί σχολές.
Να υποθέσω οτι σου πετάνε -οπως λες-100 σελίδες θεωρία και σου λένε ''διάβασέ τα και οταν εισαι έτοιμος ξαναέλα''?Αν και αρκετά πρακτικό και οικονομικό,λίγο χύμα μου ακούγεται,αν φυσικά το αντιλαμβάνομαι σωστά.
Πιστεύεις οτι τα θεωρητικά μαθήματα που έχουν οι σχολές εδώ,είναι ''too much'' που λένε,και το κάνουν μόνο για το κέρδος??
 
Φίλε Γιώργο,

επέτρεψε μου αυτόν τον χαρακτηρισμό, αλλά στην αμερικάνικη ήπειρο το general aviation είτε αφορά την ανεμοπορία, είτε αφορά τα υπερελαφρά, είτε τα ελαφρά αεροσκάφη είναι 15 με 20 φορές ποιο απλά τα πράγματα. Για ποιο λόγο να σου γίνει ground schoοl όταν τα minimum requirments είναι να είσαι 17 ετών και να έχεις βασικές γνώσεις μαθηματικών, αγγλικών κ.τ.λπ. , και ο ενδιαφερόμενος τις περισσότερες φορές είναι πολύ ανώτερου επιπέδου, από πότε το self studying λέγεται τσαπατσουλιά, αλλά βέβαια στην Ελλαδούλα των ατελείωτων φροντιστηρίων έχουμε μάθει πάντα κάποιος να βαστάει τα μπόσικα, ΔΕΝ είναι όμως έτσι τα πράγματα. Ένας είναι ο τρόπος να γίνει κάποιος σωστός άνθρωπος και κατ' επέκταση καλός χειριστής, προσωπική μελέτη και προσπάθεια τίποτα άλλο όλα τα άλλα είναι <<μια μέλισσα τον Αύγουστο >>.

Φιλικά πάντα

Υ.Γ 1 Φίλε Γιώργο έχω διδαχθεί και διδάξει πολλά σχολεία εδάφους όλα είναι ένα τίποτα αν ο άλλος δεν διαβάσει.
Υ.Γ 2 Φίλε Γιώργο έχω κάνει βοηθός καθηγητή στο Embry-Riddle, πίστεψε με ξέρω καλά πώς λειτουργεί ένα θεωρητικό σχολείο και ποιο από αυτά μπορεί να βοηθήσει πραγματικά.
Υ.Γ 3 ΝΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΔΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ.
Υ.Γ 4 Ισχύει το self studying και μόνο απορίες επιλύονται εντός αίθουσας μαζί με τα progress tests τα όποια εξετάζουν τα όσα διάβασαν σπίτι.
 
Είναι δυνατόν και νόμιμο φυσικά (στην Ελλάδα) κάποιος να διαβάσει μόνος και να δώσει τις απαραίτητες εξετάσεις στην ΥΠΑ ή οπουδήποτε είναι εξουσιοδοτημένοι, παρακάμπτωντας την παρακολούθηση (επομένως και την πληρωμή) του θεωρητικού μέρους από κάποια σχολή και να ακολουθήσει σε αυτήν μόνο το πρακτικό κομμάτι?
 
Φίλε zero_pilot,

δέν πρόκειται να διαφωνήσω με τα γραφόμενά σου.Πάντα πίστευα και πιστέυω,οτι η προσωπική μελέτη και προσπάθεια,παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο
στο να γίνει κάποιος ένας καλός και ασφαλής χειριστής.Έχω όμως ενα,δυο σημεία,στα οποία θα ήθελα να σχολιάσω:
zero_pilot":1xr3ytah said:
ο ενδιαφερόμενος τις περισσότερες φορές είναι πολύ ανώτερου επιπέδου
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική φράση.Άλλο πράγμα να δίνεις 100,200 η 300 σελίδες θεωρία σε κάποιον ο οποίος είναι well above the minimum requirements και να του πείς ''μελέτησέ τα",και άλλο σε κάποιον ο οποίος θεωρεί οτι το να γνωρίζει π.χ Αγγλικά,είναι μια βαρετή υποχρέωση...Το γράφω αυτό,έχοντας γνωρίσει αρκετούς -δυστυχώς- ανθρώπους οι οποίοι πιστεύουν ακράδαντα αυτό που έγραψα παραπάνω.Αυτό κατά την άποψη μου,δέιχνει και το επίπεδο -και όχι μόνο μορφωτικό-του υποψήφιου χειριστή..Δέν θέλω να αναπτύξω όμως περισσότερο τη συγκεκριμένη άποψη,διότι θα πρέπει να γράφω επι ώρες,και μπορεί να ακουστώ κακός και άδικος σε μερικούς...
zero_pilot":1xr3ytah said:
Ισχύει το self studying και μόνο απορίες επιλύονται εντός αίθουσας μαζί με τα progress tests τα όποια εξετάζουν τα όσα διάβασαν σπίτι.
Αυτό προυποθέτει,τα βιβλία που θα διαβάσει κάποιος στο σπίτι,να είναι κατα το δυνατόν αναλυτικά και κατανοητά,ώστε να μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις απορίες που εύλογα θα δημιουργηθούν και επίσης, να εμπεδώσει αυτός που τα διαβάζει,το εκάστοτε αντικείμενο,και όχι να το παπαγαλίζει.Θεωρώ σωστό και επιβεβλημένο να υπάρχει εκπαιδευτής εδάφους με τον οποίο θα μπορέσεις να συζητήσεις τις απορίες σου και να τις κατανοήσεις.Μιλώντας με ελληνικά δεδομένα όμως,κάτι τέτοιο είναι λιγάκι δύσκολο να εφαρμοστεί,εφ'οσον απο τη μία έχουμε υποψήφιους που θέλουν να γίνουν χειριστές ''πάση θυσία'' και απο την άλλη,σχολές που έχουν καταλάβει ακριβώς αυτό το πράγμα και δέχονται με μία σχετική άνεση,αυτούς τους υποψηφίους.προς όφελος δικό τους και ίσως,μελλοντικά,εις βάρος της ασφάλειας των πτήσεων.
Για να μήν επεκταθώ παραπάνω και βγώ εντελώς off topic,το σύστημα που περιγράφεις,σαφώς και είναι καλύτερο και οικονομικότερο.Φοβάμαι όμως οτι δέν πρόκειται να αλλάξει κάτι σύντομα...
 
παιδια εχω μια απορια..... ο κατοχος ppl μπορει να πεταξει κ υπερελαφρο? η θελει αλλη εκπαιδευση?
 
Top