in-flight service

  • Thread starter rouho
  • Ημερομηνία δημιουργίας

rouho

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/02/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
Καλησπέρα,

ήθελα να παρατηρήσω κάτι που τελευταία γίνεται ολοένα και συχνότερα και αφορά στη διακοπή του in-flight service ! Από τη στιγμή που στις πτήσεις εσωτερικού για λόγους που δεν αντιλαμβάνομαι, δε συμμερίζομαι και δεν υιοθετώ, δεν ολοκληρώνεται το in-flight service, γιατί δεν το καταργούν ή να το περιορίσουν σε ορισμένες ακριβότερες θέσεις (πχ row 1-10)?

Περιμένει κανείς να πιεί ένα καφέ ή ένα νερό στην aegean και αντ' αυτού ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ του ζητείται να κατανοήσει τη "λύπη" του προσωπικού για τη διακοπή του in-flight service !!!!!!!!!!!!!!!!

Διακόπτοντας το in-flight στις πτήσεις εσωτερικού θα μειωθούν και οι τιμές .... :D
 
Προφανώς κατά κει κατατείνουν, αλλά το περνάν σιγά σιγά, αρχικά δεν προλαβαίνουμε και μετά για λόγους ισότητας, κανένας τίποτα.
Όσο για τις τιμές, σίγουρα ..... θα ανέβουν
 
Ακόμη δεν μπορω να καταλάβω, τι είδους inflight service περιμένει κανείς, σε πτήση εσωτερικού, που διαρκεί το πολύ μια ώρα (ή ακόμη πιο ανούσιο, όταν διαρκεί μισή ώρα).. Μερικοί θυμούνται την Ολυμπιακή, μέχρι το 2009, και το παίρνουν ως μέτρο σύγκρισης! Με British Airways για Λονδίνο από Μόναχο και τουμπάλιν (αλλα και με Lufthansa), και το μόνο που σε δίνουν είναι κανας χυμός ή καφές ή κάτι τέτοιο! Και συ Ελληνάρα θες και "inflight service" από Αθήνα για Ηράκλειο (το αναφέρω σαν παράδειγμα και δεν εννοώ ειδικά τον εκκινητή του νήματος!)! Τραγικό..

Το είχαμε συζητήσει και πιο παλιά το θέμα αυτό. Ένα inflight service σε πτήσεις εσωτερικού (για την Ελλάδα μιλάμε πάντα!) είναι ανούσιο! Και φυσικά όπως είναι η γενικότερη οικονομική κατάσταση σήμερα ΟΛΕΣ οι εταιρείες κοιτάνε να κάνουν οικονομία! Στην πράξη σημαίνει, κομμένο το inflight service που σημαίνει και ενα έξοδο λιγότερο, και λιγότερο βάρος για το αεροσκάφος, άρα και μια κάποια οικονομία στα καύσιμα. Και ανάγετε τα ποσά σε επίπεδο στόλου/χρόνο και όχι ανά αεροσκάφος.

Φιλικά
Α.
 
Το πρόβλημα είναι πως ολοένα κόβουν από το σέρβις και ταυτόχρονα αυξανονται παντού οι τιμές (δεν εννοώ μόνο την Αιγαίου, για όλες μιλώ).
Να μην τους προτείνουμε κιόλας να μας χώνουν στα αεροπλάνα όπως κουβαλάνε τα γουρούνια και τις αγελάδες με τις νταλίκες, για να κάνουν ακόμα περισσότερη οικονομία ...;

Για τα λεφτά που δίνεις, είναι απολύτως θεμιτό να περιμένεις έστω και ένα στοιχειώδες σέρβις. Όταν σε μερικές εταιρείες πετάς 1 ώρα και δεν καταφέρνουν να σου πουν ούτε μια καλημέρα, ε, τι να πω;

Ξέρεις, εμείς τους κάνουμε χάρη που πετάμε μαζί τους. Από εμάς βγάζουν τα λεφτά τους. Αλλιώς, τι θα κουβαλούσανε; Ζεστό αέρα;
 
Δεν τους κάνεις καμία χάρη φιλέ. Πουλάν κάτι, και αν ενδιαφέρεσαι το αγοράζεις. Αν δεν ενδιαφέρει κανένα η υπηρεσία απλά κάποια στιγμή θα σταματήσει να υπάρχει.
Από εμάς βγάζουν τα λεφτά τους αλλά μην το κάνουμε και θέμα. Σχετικά με τις τιμές των εισιτήριων συμφωνώ ότι είναι υπερβολικά υψηλές αλλά αν ρίξεις μια ματιά και στις ελληνικές εταιρίες αλλά και σε πολλές ευρωπαϊκές, πολύ δύσκολα βγάζουν χρήματα από short haul. Άρα μήπως φταίει κάτι άλλο;
 
Την Παρασκευή κατέβηκα από τη Θεσσαλονίκη με την Α3 127.Το σέρβις για τα δεδομένα της πτήσης δεν ήταν άσχημο.Με το που έσβησε ο κυβερνήτης την ένδειξη για τις ζώνες,μοιράστηκαν αναψυκτικά και φυστικάκια (το πακέτο που μου έδωσαν δεν άνοιγε με τίποτα,το άνοιξα στο σπίτι με ψαλίδι!!!).Μέχρι να τελειώσουν τη διανομή οι κοπέλες,είχε ανάψει η ένδειξη για ζώνες.Μάζεψαν τα σκουπίδια πριν στρίψουμε στην Αίγινα και σε λίγα λεπτά πατούσαμε στον 03L...Εντάξει,σε 30 λεπτά πτήσης τι να προσφέρουν;Και σιγά,το εισιτήριο που πλήρωσα 40€ έκανε.Τόσο περίπου κάνει στο ΚΤΕΛ και στο τραίνο,και δε σου σερβίρουν τίποτα.
 
Δεν είναι μέτρο σύγκρισης το εισιτήριο προσφοράς, πρέπει να μετράτε το μέσο όρο της τιμής που πληρώνουν οι επιβάτες όλης της πτήσης. Πιθανολογώ ότι θα βρίσκεται πιο κοντά στα 200 ευρώ παρά στα 100 (για το εισιτήριο πήγαινε-έλα).
 
Ευχάριστη έκπληξη στην πτήση προς/από Κίεβο (φαντάζομαι και στις πτήσεις για Ρωσσία) με Α320 οι ανακοινώσεις καθώς και των σωστικών γινόντουσαν και στα Ρωσσικά, επίσης το περιοδικό blue ήταν στα Ρωσσικά. Μπράβο στην εταιρεία. Εάν είχαν και μια συνοδό που να μιλούσε και Ρωσσικά θα ήταν τέλεια. :great:
Ας τους μάθουν μία λέξη το zdrasvouite να καλωσορίζουν τους επιβάτες. Εύχομαι την ίδια πολιτική να κάνουν και για τις άλλες χώρες. Στα Πολωνικά πάντως δεν το κάνουν, μάλλον γιατί είναι εποχικό δρομολόγιο. Ούτε στα Ισπανικά ή Γερμανικά το κάνουν όμως, ελπίζω να αρχίσουν σύντομα, γιατί οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά στην εξυπηρέτηση επιβατών.
 
airzena":3mumlr12 said:
Στα Πολωνικά πάντως δεν το κάνουν, μάλλον γιατί είναι εποχικό δρομολόγιο.

Αν κρίνω από το γεγονός ότι το σύστημα επιτρέπει να κλείσεις εισιτήρια για όλο το χειμώνα,και μάλιστα με ώρα αναχώρησης 08:30 από το LGAV το ATH-WAW δεν είναι εποχικό αλλά μόνιμο.Απ΄ότι είδα και απ΄ότι μου έχουν πει έχει πολύ καλή πληρότητα.

Όσον αφορά τη γλώσσα,σίγουρα θα έπρεπε η επίδειξη των σωστικών,σε α/φη με οθόνες,να γίνεται και στη γλώσσα της χώρας που προσεγγίζει το α/φος.
 
Στην πτήση για Μόσχα πάντως και τις δύο φορές υπήρχρε αεροσυνοδός που μιλούσε αρκετά καλά Ρωσικά. Οπότε σίγουρα η εταιρεία προσπαθεί να έχει πληρώματα που μιλούν και την τοπική γλώσσα, άλλα προφανώς οι πολλές πτήσεις του καλοκαιριού αφήνουν κενά.
 
Top