Η Ryanair ακυρώνει πτησεις

  • Thread starter Thread starter grX
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φαίνεται ότι υπάρχει όλο και περισσότερη πίεση στην FR να ενημερώσει σωστά τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους και να προσφέρει εναλλακτικές πτήσεις/rerouting (και με άλλες εταιρίες) σε όλους τους επιβάτες των οποίων ακυρώθηκε η πτήση.

https://www.theguardian.com/business/20 ... cellations

Δηλ., όταν η εναλλακτική πτήση θα ήτανε πιο ακριβή, καλύτερα να επιμένει κανείς στο rerouting και να μην δεχτεί το refund (πληρώνοντας από τη τσέπη του το πιο ακριβό εισιτήριο).
 
Exω κρατηση στο ακυρωμενο για Νοεμβριο SKG-BTS..η μονη λυση για να μη χασω τα λεφτα του χοτελ ειναι να παω Βιέννη κ μετα με λεωφορειο..Απο την FR μου εστειλαν αυτο σημερα:

2. If you wish to avail of re-routing you can transfer online (free of charge) to the next alternative Ryanair flight to the same destination airport (subject to seat availability) – click here. If you require other rerouting options, such as departing / arriving from another airport served by Ryanair or (if a suitable Ryanair flight is unavailable) an alternative airline, train, bus or car hire, please contact Reservations, click to chat with one of our advisors (subject to opening hours) or go to the airport ticket desk. If you avail of re-routing via an alternative airport, you will be entitled to a refund of the reasonable cost of transferring to that airport. Also, if you avail of rerouting and, as a result, incur expenses in respect of accommodation, meals or refreshments, you will be entitled to a refund of such reasonable expenses.


If you were notified of a flight cancellation more than 14 days in advance of the scheduled departure date, you are not entitled to EU261 compensation (as opposed to expenses as detailed above).

Ως τωρα δεν μου εστειλαν αλλη προταση,διοτι συμφωνα με το σημερινο αρθρο πιεζονται πια για re-routing κ με αλλες εταιρειες..Το θεμα ειναι αν με austrian που ναι 3πλασιο το εισιτηριο το πληρωνουν ή το πληρωνω κ μου ταδωσουν..
 
Όπως εγώ το καταλαβαίνω, πρέπει εσύ να έρθεις σε επαφή μαζί τους (ticket counter, hotline, chat – δεν γνωρίζω τί είναι καλύτερο…) και να τους ζητήσεις rerouting. Μάλλον δεν θα σου στείλουν κάτι από μόνο τους, απλά σε ενημέρωσαν τώρα ότι έχεις κι αυτό το δικαίωμα.
Κι εάν προτείνουν κάποιες απαράδεκτες εναλλακτικές, να ζητάς ρητά την OS για Βιέννη (το λεωφορείο από κει είναι κάποια 5 Ευρώ) και να εμμένεις. Τουλάχιστον εγώ δεν θα γνώριζα άλλη λογική δυνατότητα…
 
RYANAIR EXPLAINS HOW AND WHEN IT WILL RE-ROUTE CUSTOMERS
AFFECTED BY FLIGHT CANCELLATIONS

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fr-p ... ept+29.pdf

Ryanair today (29th Sept) emailed all (under 1%) of its customers who were affected by its deeply
regretted 2,100 flight cancellations in Sept/Oct, or the 18,000 schedule changes (announced on Wed,
27th) from November 2017 to March 2018, in order to explain their entitlements under EU261
regulations as follows.
Ryanair is required to offer disrupted customers (on cancelled flights) the option of a full refund or rerouting
to their final destination as follows;
(A) Refund Option:
A full refund will be given of an unused flight sector and associated fees. If the disrupted flight is
their outbound sector, customers will also be offered a full refund of the return sector.
(B) Re-routing Options:
Ryanair will offer all disrupted customers the following sequence of re-accommodation options;
1. First, move the customer to the next available Ryanair flight on the same route.
If this option is not available same or next day, then;
2. Move the customer to the next available Ryanair flight from/to a suitable alternative airport/s
(for example: Luton or Gatwick in the case of Stansted).
If this option is not available same or next day, then;
3. Offer the customer re-accommodation on any one of our agreed disruption partner airlines to
their destination as follows;
Easyjet, Jet2, Vueling, Cityjet, Aer Lingus, Norwegian or Eurowings airlines.
If this option is not available same or next day, then;
4. Offer the customer re-accommodation on any comparable alternative transport (another
airline flight, train, bus or car hire) with the cost of this comparable transport ticket to be
assessed on a case by case basis.
Under EU261, Ryanair will also reimburse any reasonable out of pocket expenses incurred by
customers as a result of these flight cancellations, subject to receiving an EU261 expense claim form
from customers supported by original receipts.
If any Ryanair customer on one of these disrupted flights believes that they may have chosen an
option that was not suitable for them as a result of any misunderstanding of their EU261 rights, then
they should write directly to Ryanair’s Director of Customer Services and Ryanair will assist them in
any way it can to obtain their full EU261 rights and entitlements.
Ryanair’s Kenny Jacobs said:
“We apologise again sincerely for the disruption and inconvenience our rostering failure has
caused some of our customers. Over the past week we have refunded/reaccommodated over 97%
of the customers affected by the 18th September cancellations. This week (by close of business on
Sun, 1st Oct), we will have reaccommodated/refunded over 90% of the 400,000 customers who
were notified of schedule changes (on flights between November 2017 and March 2018) on Wed
27th
.
In addition, every single affected customer has received a travel voucher for a €40 one
way flight (€80 return) for travel in October to March. We have restored the reliability
and punctuality of our flight operations. Over the past 7 days we have operated over
15,000 flights with over 96% of our first wave morning departures operating on time,
or with zero flight cancellations.
We have taken on extra customer service staff and are moving now to process and expedite all
EU261 claims from affected customers. We are committed to processing all such claims within
21 days of receipt and hope to have all such claims settled before the end of October.”
 
Σε συνεχεια των όσων ανέφερα για την ακυρωση της πτήσης προς Μπρατισλάβα είχαμε το εξής σήριαλ με την..γλυκυτάτη FR..Αφού επί δυο μέρες προσπαθούσα να μπω στο τσατ ανεπιτυχως, το κατάφερα χτες,όπoυ συνομιλώντας με υπάλληλο της εταιρείας συνειδοτοποίησα ή ότι χάνουν ή κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν, μιας και επί μισή ώρα λεγαμε τα ίδια και τα ίδια,γιατι άλλα της ελεγα άλλα μου απαντούσε ώρες ώρες..
1. Eπειδή από τη λίστα με τις συνεργαζόμενες εταιρείες που μου παρέθεσαν οι μισες δεν πετάνε θεσ/νικη κ οι άλλες BTS, τους ανέφερα την OS και η απάντηση ήταν να πληρώσω τα εισιτηρια και μετά να ζητησω αποζημίωση και αν τη δικαιούμαι θα μου τα δώσουν, εάν τα έξοδα ειναι λογικά..δλδ; δλδ οπως μουπαν μέχρι 3φορες την τιμή του εισιτηρίου της FR..Πολλά εάν μαζεμένα..

2.Rerouting με την εταιρεία γίνεται εάν αλλάξω ημερομηνία και μεινω μια μέρα παραπανω (καθότι το χοτελ είναι-δυστυχως-non refundable)..Το οποίο σημαίνει να επιστρέψω μεσω Αθήνας, κανοντας τη διαδρομή SKG-SXF-BTS-ATH-SKG,για τα οποία-εδω είναι το καλύτερο-μπορούν δωρεαν να μου καλύψουν τις δύο απ'τις 4 πτήσεις,όπως ήταν το αρχικό εισιτήριο...λες και φταίω εγω για την ακύρωση..Τι κουφό ειναι αυτο;; αρα το υπόλοιπο πρεπει να το ξαναπληρώσω..

Αρα έτσι ή αλλιως κάπου θα χάσω..Αν δεν παω χάνω τα λεφτα του χοτελ..Εάν παω με OS πληρωνω μια 200άρα απτην τσέπη μου και μετα περιμένω μήπως και τα πάρω πισω..χωρίς να ξερουμε σίγουρα οτι θα τα πάρω και το πότε..Εάν παω με την FR ξαναπληρώνω τη μιση διαδρομή..

Στο μεταξύ όσοι χρησιμοποιούν-μέχρι στιγμής-τα voucher της εταιρείας ενώ βάζουν τους κωδικούς,η κάρτα τους χρεώνεται όλο το ποσο του εισιτηρίου...Υποθετικά δεν θα΄πρεπε κατά την κράτηση να γίνεται η έκπτωση; δλδ σε χρεώνουν όλο το ναύλο και μετά σου αφαιρούν από την κάρτα το ποσό του voucher?
 
Δηλ., ούτε το rerouting με την FR δεν σου το δίνουν δωρεάν, αλλά προτείνουν ένα κακό routing τύπου SKG-SXF-BTS, σε άλλη ημερομηνία, κι θέλουν και επιπλέον λεφτά :shock:

Προσωπικά, θα έπαιρνα την OS, πρέπει να σου τα επιστρέψουν. Μετά από τέτοια συμπεριφορά δεν θα έδινα και άλλα λεφτά στην FR. Για να μην ακυρώσουν κι άλλες πτήσεις, ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη (λόγω έργων κλπ.) κι θα έχεις ξανά προβλήματα…
 
Ulrike προσωπικα και γω αυτή θα επέλεγα..αλλα πρεπει να ξηλωθώ χοντρά και ήδη εχω πληρωσει χοτελ και εισιτηρια..Το ότι πρεπει να μου τα δωσει ειναι δεδομένο και βάσει κανονισμών..Αλλά η FR, και όχι μονο,εχει κακο ιστορικό σε αποζημιώσεις και δεδομένου οτι ψαχνουν να βγαλουν απ'τη μύγα ξύγκι,φοβαμαι μηπως παρω...τγία..
 
Top