Η "αναγέννηση"

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
Σημερινό δελτίο τύπου της Ολυμπιακής:
Αναδιοργάνωση του Ομίλου εταιρειών της ΟΑ

Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου 2003 -- Η Βουλή των Ελλήνων θέσπισε την ειδική νομοθεσία (Ν. 3185/2003) περί της αναδιοργάνωσης του Ομίλου Εταιριών της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Ο νέος αυτός νόμος προβλέπει τόσο για το πτητικό μέρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας όσο και για εκείνο της θυγατρικής της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας, να παύσουν να υφίστανται και να συνενωθούν με την θυγατρική εταιρία γνωστή ως "Μακεδονικές Αερογραμμές" (κωδικός ICAO: MCS), η οποία έχει μετονομαστεί σε Olympic Airlines.

H Olympic Airlines θα ξεκινήσει τις πτήσεις της από τις 12 Δεκεμβρίου στις 00:01 μετά τα μεσάνυχτα ενσωματώνοντας τις συνολικές πτητικές δραστηριότητες του Ομίλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας (Ολυμπιακή Αεροπορία, Ολυμπιακή Αεροπλοϊα και Μακεδονικές Αερογραμμές). Το νομικό καθεστώς, όπως αναφέρεται παραπάνω, προβλέπει ότι η Olympic Airlines αποκτά όλα τα δικαιώματα, εμπορικά σήματα, το ενεργητικό και το παθητικό του πτητικού τμήματος της Ολυμπιακής Αεροπορίας και της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας.

Η Olympic Airlines έχει ήδη υποβάλλει κάθε απαραίτητο δικαιολογητικό στην ΙΑΤΑ και λειτουργεί υπό τον χαρακτηριστικό κωδικό ΟΑ και λογιστικό κωδικό 050, κωδικός ο οποίος είχε παραχωρηθεί στην Ολυμπιακή Αεροπορία. Η Olympic Airlines έχει δεχθεί να τηρήσει κάθε δεσμευτική συμφωνία της Ολυμπιακής Αεροπορίας με τον κωδικό ΟΑ/050 συμπεριλαμβανομένων των υποχρεώσεων και οφειλών που έχουν σχέση με την ρύθμισή τους μέσω του Clearing House της ΙΑΤΑ και δικαιώματα Multilateral Interline. Ακόμη, η ΙΑΤΑ κατακρατεί ένα χρηματικό ποσόν ως εγγύηση ασφάλειας σε περίπτωση που παρατηρηθεί υπέρβαση των επιστροφών μέσω των BSP.

H Olympic Airlines πληροφορεί πως υπό τις παρούσες συνθήκες χρησιμοποιεί έντυπα διακίνησης και δοσοληψίας της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Η Olympic Airlines θα παρουσιάσει σύντομα τα δικά της αντίστοιχα έντυπα, τα οποία είναι προσαρμόσιμα στους κανονισμούς της ΙΑΤΑ.

Η Olympic Airlines έχει ήδη υπογράψει την συμφωνία ΜΙΤΑ περί μεταφορών επιβατών και εμπορευμάτων μέσω της ΙΑΤΑ. Όλες οι συμφωνίες οι οποίες είναι σήμερα εν ισχύ με την Ολυμπιακή Αεροπορία, θα μεταβιβαστούν στην Olympic Airlines με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες που ορίζει η ΙΑΤΑ.

Η Olympic Airlines θα επιχειρεί στο δίκτυο που σήμερα εξυπηρετείται από την Ολυμπιακή Αεροπορία και τις θυγατρικές της, με έναν στόλο από Airbus A340-300, Airbus A300-605R, Boeing 737-400, Boeing 737-300, ATR-72, ATR-42 και "Bombardier" DASH-8.

Από το Γραφείο Τύπου της Ο.Α.
Εξηγεί αρκετές πιθανές απορίες, αλλά δημιουργεί κι άλλες...
 
i proti kai i pio somanitki erotisi:

ti allakse tora ?? ektos tou onomatos ??
 
gia arxi den allakse oute to onoma
 
gia na to deis ligo kalytera:
i OA toso kairo perimene stin stasi
simera molis perase to lewforeio
anevike
kai i OA tha katevei stin stasi: "IDIOTIKOPOIISI"
mexri tote psaxoume gampro gia pantreia ( i vrikame ton resti?)
 
Gia na katalavo tora....ipotithetai oti me tin allagi tou onomatos i OA einai eleutheri apo ta hrei??? diladi ekane kati san tin Swissair/ Swiss? allakse to onoma gia na min tous enohloun oi dosatzides???? gia tipota kainourgia aeroskafi kserei kaneis kati?
OA277
 
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ CHECK-IN ΤΟ ΟΝΟΜΑ OLYMPIC AIRLINES!
ΙΔΙΟ LOGO,ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ
- ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ -ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΟΑ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΆΥΤΗ.(560 ΑΠΕΡΓΟΙ-11 ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ)
-ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ ΠΤΗΣΕΩΝ.
-ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ
-ΜΕ 99% ΕΠΟΧΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΕΙΡΟ Η ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΠΕΙΡΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΠΡΙΝ 1-2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ.(ΣΤΑ Α340 ΚΑΙ ΣΤΑ Β737-400)
-ΜΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΑΝ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ EMERGENCY OI ΕΞΟΔΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ.
-ΜΕ ΤΑ Α300-600 ΕΚΤΟΣ ΠΤΗΣΕΩΝ.

ΩΡΑΙΑ ΑΡΧΗ...
 
Απορίας άξιον βέβαια και το αν τελικά οδηγήθηκαν σε υποχρεωτική συνταξιοδότηση ΚΑΙ οι διευθυντές των εταιριών που έπαψαν να υπάρχουν (Μακεδονικές, Αεροπλοϊα), ή μήπως για αυτούς που δεν κάνουν τίποτα δεν ισχύει τίποτα; :twisted: Μήπως για να μειωθούν τα πολλά περιττά έξοδα θα πρέπει τελικά να μειωθούν και οι πολλές "καρέκλες" εκεί στη Συγγρού; Εκτός βέβαια αν προσφέρουν έργο :lol: :lol: :lol: οι άνθρωποι, γιατί οι πιλότοι που συνταξιοδοτήθηκαν.... υποχρωτικά, αν μη τι άλλο, δούλευαν.
 
Αχ!!! Και τι μέλλον μπορεί να έχει μια εταιρεία η οποία ξεκινά να πετά μέσα από τέτοιες καταστάσεις :?: Αλήθεια μιας και αναφερθήκατε στους διευθυντές. Οι μισθοί αυτών τι έγιναν, μειώθηκαν, αυξήθηκαν ή παρέμειναν ως έχει :?:

Να και το σήμα (πω, πω αλλαγές...): :evil:

airlineslogo_whiteback.gif
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
boithia !!!!! help !!!!! i kilia mou !!!!!

popo !!! tha pethano sta gelia !!!!!!

: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
an kai eimai apo tin mia ligo apogiteumenos, herome kapos oti i OA tha mini i OA opos tin yksera, tin lathrepsa, tin misisisa , tin agapisa kai tin skyloebrisa tosa hronia tora

san na ipopsiazome oti ta monadika aeroplana pou tha alaksoun bafei tha einai auta ton makedonikon kai ta 717 pou tha alaksoun to "Avaition" me "Airlines"
 
Top