Απαντάς σε κάποιον, ανάλογα, αφού μάθεις όλο το ιστορικό. Δεν βγαίνεις να παίζεις τον σπαστικό μόνο και μόνο για να την πέσεις σε μία...αρχή/υπηρεσία..κοκ.. χωρίς κανέναν λόγο. Βασικότατο αυτό.
Αυτό δε, δεν σου απαγορεύει να απαντήσεις σε όποιον πιστεύεις ότι κακοποιεί μία αεροπορική ιστορία. Ακόμη κι αν είναι στην ιδιοκτησία του.
Αυτό δε αποτελεί επίσης και θέμα μίας συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων. Δεν απευθύνεται και στο...πανελλήνιο...
Και στην τελική δεν εκπροσωπούμε καμία κατσαρολική/τηγανική εταιρία...
Παίδες από τις φώτο του GP (Κινητήρες σε παλέτες, φτερά λυμένα) φαίνεται για μεταφορά και όχι για scrap. Μην τρελαίνεστε λοιπόν… απλά να μάθουμε που θα την πάνε.
Θα ηθελα να ελπιζω οτι αυτο που βλεπω ειναι εργασιες συντηρησης απο αποφαση της ΥΠΑ να την αναπαλαιωσει οπως το αδελφακι της (SX-ECF) στον κηπο των γραφειων της ΥΠΑ. Πολυ φοβαμαι ομως οτι δεν ειναι ετσι. :cry:
Οπως ειδατε αφησα κι ενα ενδεχομενο να μην την κοβουν, αλλα ακουγοντας τους εργατες μεσα με το ηλεκτρικο πριονι και μια 2μετρη ταναλια να διαλυουν οτι υπαρχει μεσα, μου φανηκε για οριστικο κοψιμο
phantomas":3qglpdwf said:
ego na se diafotiso?? ego de vgika na haraktiriso kanena os "kopano" horis na xero se poion apeythynomai.
ayta pou ixera ta egrapsa.
Κι εγω αυτα που ηξερα εγραψα :? . Δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει η προτροπη του Μακεδονα να μας διαφωτισεις με το χαρακτηρισμο μου??? Δηλαδη επειδη εκανα αυτον τον χαρακτηρισμο πρεπει να σας διαφωτισω εγω?
Αφου μας πληροφορησες οτι η Ντακοτα εχει περασει σε ιδιωτη, δεν μπορει κανεις να τον κατηγορησει για το οτιδηποτε και δεν το κανω ουτε εγω (οπως δεν το εκανα στο τοπικ για την καταστροφη των 727) . Αν λοιπον προκειται για κοψιμο, τοτε τα βελη πανε στην ΥΠΑ που το πουλησε για τηγανια. Την ιδια τυχη που ειχαμε συζητησει για τα 727, την διαλυση τους και την πυρκαγια στο CBF. Εκει δεν εφταιγε ο ιδιωτης που τα ειχε αγορασει αλλα οι υπευθυνοι της ΟΑ που του τα πουλησαν.
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι καταλαβαν τι εννοουσα με τον χαρακτηρισμο αυτο!
Τελος παντων, μακαρι να εχετε δικιο για τη μεταφορα της Ντακοτας. Ας ειναι γι' αυτο και εγω τα παιρνω ολα πισω
giorgo, den ennoousa oti eprepe na mas diafotiseis esy!
apla apantisa se mia eironia pou mou apeythynthike. i emmesi anafora se sena itan sto plaisio tou "ego ayto pou ixera to eipa, rotiste ton gp an xerei kati diaforetiko". Case closed!
oso gia to an ftaei i YPA, pou tin "poulise gia tigania", nomizo oti prepei na eimaste ligo realistes. eidika i YPA, gia ta ellinika dedomena, ehei kanei polla me to restoration tis mias ntakotas idi (allo an einai se kaki katastasi pia). alla poses diladi prepei na kratisei kai na kanei restore?? me ti kostos?
ektos an pisteveis oti mporouse -opos ki i oa me ta 727- na ta krataei aionia se mia mantra (ayto einai pia to elliniko) mono kai mono gia na min katalixoun tigania.
btw, i polisi eihe ginei polla hronia prin kai tote den xero an o agorastis eihe ekfrasei prothesi na tin kanei tigania
φαινεται πως εξελισεται καλα η υποθεση. Αφαιρεσαν την ατρακτο απο τα φτερα πολυ προσεκτικα και την ακουμπησαν ακριβως διπλα. Τωρα ειναι ολο σε κομματια για μεταφορα.
Λες????
Τα΄λεγες Πανο, αλλα η αληθεια ειναι οτι στην Ελλαδα δεν ημασταν συνηθισμενοι σε τετοιου ειδους κινησεις. Το αυτονοητο, οταν βλεπαμε κατι τετοιο, ηταν το "κοψιμο". Παντως παραμενει μυστηριο ποιος ειναι αυτος ο ιδιωτης που ενδιαφερθηκε για τη Ντακοτα. Κανενας Κυριακου ισως! Μακαρι, για να μεινει στον Ελλαδικο χωρο, γιατι παιζει και να ειναι καποιος εκτος συνορων!!!
υ.γ. Οπως υποσχεθηκα παιρνω πισω τη χολη του 1ου ποστ!
ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑ!!!!
Η Ντακοτα εφυγε σημερα το πρωι με 5 νταλικες για τη νεα της τοποθεσια, ενα οικοπεδο στο Ελληνικο στο οποιο ηδη εχει παει και συναρμολογειται για να γινει (συμφωνα με πληροφοριες) καφετερια . Αν οντως γινει καφετερια, νομιζω οτι θα πρεπει να δηλωσουμε τη διευθυνση σαν HQ του Συλλογου! . Ετσι εξηγειται και το "γδυσιμο" του εσωτερικου (καθισματα κλπ).
Φωτογραφιες απο τη μεταφορα και τη συναρμολογηση θα σας παραθεσω τη Δευτερα. Αυτη τη στιγμη "δενουν" την ατρακτο με τα φτερα. Το κυριως σωμα εχει στερεωθει στο πισω μερος με ενα υποστηριγμα ωστε το αεροπλανο να ειναι "ισιο".
Ας ελπισουμε η "συνεχεια" της ζωης του DC-3 να ειναι καλυτερο απο τις προηγουμενες προσπαθειες των δυο 720 και της αλλης Ντακοτας στην Κατερινη. Η αληθεια ειναι οτι αντιστοιχες προσπαθειες και στην Ευρωπη δεν ειχαν μεγαλη διαρκεια ζωης. Αν ομως γινει αυτο που λενε, τουλαχιστον εμεις θα το στηριξουμε οσο μπορουμε!
υ.γ. Θεωρω, οτι μετα τις τελευταιες εξελιξεις επρεπε να αλλαξω και τον τιτλο του τοπικ...