Η Aegean στο Χρηματιστήριο Αθηνών

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η μετοχή ξεκίνησε με δημόσια εγγραφή στα 7,20 (αν θυμάμαι καλά) και τελικά πήραν οι μικροί από 50 μετοχές. Εν συνεχεία έκανε ένα rally μέχρι το 10,30€ και μετά κατρακύλησε μέχρι τα 2,50€ (όταν το ΧΑΑ ήταν στις 1500 μονάδες). Πλέον παίζει στην περιοχή των 3,50€. Αν το δεις λοιπόν από την τιμή εισαγωγής, είναι και λίγο παραπάνω από το 50%.
 
Στις 11.07.2007, πρώτη ημερομηνία δημοσίευσης στοιχείων στην ιστοσελίδα της, η τιμή του πρώτου κλεισίματος ήταν €9,30 . Τώρα, αν είχε διαθέσει μετοχές νωρίτερα σε άλλη τιμή, δεν το γνωρίζω.
 
αν και απλοϊκή, πολύ καλή η παρουσίαση της εταιρίας στο pdf που αναφέρθηκε...

όσο για το χρηματιστήριο... με τέτοιο κλίμα πάλι καλά στη τιμή που βρίσκεται αυτή τη στιγμή.. δυστυχώς δεν είναι ευοίωνα τα πράγματα...

αναμένοντας τη κορύφωση της μάχης με τη νέα ολυμπιακή θα πιεστεί και η μετοχή... εκτός αν ο Βγενόπουλος "χτυπήσει" με επιθετική εξαγορά της εταιρίας κάποια στιγμή στο μέλλον !
 
Σχετικά με το στόλο της εταιρείας, στη νέα παρουσίαση βλέπουμε πάλι αλλαγές.

Τα Avro παραμένουν 6 το 2010, τουλάχιστον μέχρι την καλοκαιρινή περίοδο, φεύγουν όλα τα Boeing όπως είχαν ξαναπεί αλλά εμφανίζονται 3 Airbus (εκτός των 22 που έχει ήδη παραλάβει) τα οποία όμως σε προηγούμενα δελτία τύπου είχαν μεταθέσει τις παραδόσεις τους.

Ξέρει κανείς κάτι για αυτά τα 3 Airbus? Μήπως είναι προσωρινή λύση;

Σχετικά με την τιμή της μετοχής, το €10.30 ήταν η ανώτατη τιμή που έπιασε την πρώτη μέρα της διαπραγμάτευσης. Τότε ξεκίνησαν να πωλούνται τα 50ράκια και έκλεισε χαμηλότερα τη ίδια μέρα
 
Μου κάνει εντύπωση που η Α3 ακόμα δεν έχει δημοσιεύσει στοιχεία για την επιβατική κίνηση στο 2009 ως σύνολο.Για το 2008 τα αντίστοιχα στοιχεία είχαν δημοσιευτεί με δελτίο τύπου στις 27/01 και τώρα 40 μέρες μετά ακόμα περιμένουμε να δούμε αν άγγιξε τα 6,5 εκατομμύρια και τις πληρότητες. Τα περσινά οικονομικά αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν 11/03, ας ελπίσουμε να τα δούμε όλα μαζί δημοσιευμένα σε καμία εβδομάδα.
 
STAVROS_ATH":d9lawk2r said:
Μου κάνει εντύπωση που η Α3 ακόμα δεν έχει δημοσιεύσει στοιχεία για την επιβατική κίνηση στο 2009 ως σύνολο.Για το 2008 τα αντίστοιχα στοιχεία είχαν δημοσιευτεί με δελτίο τύπου στις 27/01 .

Τα έχει δημοσιεύσει από τις 20/1/2010. Τα παρουσίασε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών. Από το site της Α3 :

"Η AEGEAN είναι η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρία, μεταφέροντας το 2009 πάνω από 6,5 εκατ. επιβάτες, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 10% στο σύνολο του δικτύου της. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 3,8 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με το 2008 ενώ στο δίκτυο εξωτερικού κατέγραψε αύξηση ύψους 22%, μεταφέροντας 2,8 εκ. επιβάτες."

http://el.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=209
 
Ομολογώ δεν το χα προσέξει.Ωστόσο τα στοιχεία δεν είναι τόσο αναλυτικά σε σχέση τουλάχιστον με το περσινό δελτίο τύπου.
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΕΑ (στην οποία πρόσφατα έγινε μέλος η Α3), το 2009 η Α3 μετέφερε 6.039.600 επιβάτες έναντι 5.383.500 το 2008 (σε προγραμματισμένες πτήσεις). Η μέση πληρότητα έπεσε στο 65.2 το 2009 έναντι 69.4 το 2008.

Να σημειωθεί πως το 2009 ήταν η χρονιά που η εταιρεία ολοκλήρωσε τη μεγάλη ευρωπαική της επέκταση (BCN, TXL, BRU, VCE, IST, και το Δεκέμβριο VIE,MAD).
 
Αποτελέσματα χρήσης 2009

[...] οι πωλήσεις ανήλθαν σε €622,7εκ., παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 2%. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών (EBITDAR) υποχώρησαν 6% στα €95,9εκ. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €23εκ. από €29,5εκ. το 2008 (μείωση 22%). [...]

Το σύνολο των αποτελεσμάτων, στην ανακοίνωση της Aegean Airlines.
 
Δημοσιεύτηκε σήμερα ο ισολογισμός της εταιρείας στις εφημερίδες και σημειώνω τα παρακάτω:

Πωλήσεις -1,8%
Μικτά κέρδη -37,1%
Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων -61,1%
Κέρδη μετά φόρων -21,82%
Προσωπικό +15% (αύξηση κατά 321 άτομα)

Από τη δραστηριότητα της η εταιρεία έχασε 37% για το οποίο θα μάθουμε ίσως περισσότερα όταν ανεβάσει τις οικονομικές καταστάσεις στο website της (φαντάζομαι θα οφείλεται στις τιμές των καυσίμων). Θεωρητικά η επιβατική κίνηση ήταν αυξημένη ειδικότερα στις πτήσεις εξωτερικού λόγω των πολλών προσφορών γι αυτό και τα έσοδα της ήταν ελαφρώς μειωμένα. Το load factor για να είναι πεσμένο, θα πρέπει να πραγματοποιήθηκαν περισσότερες πτήσεις κατά τη διάρκεια του έτους αφού η επιβατική κίνηση ήταν ανεβασμένη... σωστά;

Η παρατήρηση 8 αναφέρει:
Μεταξύ του Ομίλου Βασιλάκη και του Ομίλου Λασκαρίδη μετόχων της Αεροπορίας Αιγαίου ΑΕ που ελέγχουν συνολικά το 55,3% του μετοχικού κεφαλαίου, αφενός και της Marfin Investment Group AE μόνης μετόχου της Olympic Air AE, Olympic Handling AE και Olympic Engineering AE καταρτίσθηκε την 22/02/10 προσύμφωνο περί συγχώνευσης των παραπάνω εταιρειών. Η συναλλαγή τελεί υπό την αίρεση της παροχής εγκρίσεως των αρμοδίων αρχών ανταγωνισμού καθώς και εγκρίσεων που τυχόν απαιτηθούν κατά την πρόοδο της διαδικασίας από άλλες αρμόδιες αρχές.
Και πάλι θα χρειαστεί να περιμένουμε τις αναλυτικές καταστάσεις για να δούμε τι ακριβώς λέει στην παρατήρηση 5.66 για τη συγχώνευση.
 
Top