Γιατί καμία Λοκο δεν ανοίγει βαση στην Ελλάδα?

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.838
Likes
594
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Και κατ'επεκταση σαν υποερωτημα,αν δεν το κανουν οι ξενοι, γιατι δεν το κανουμε εμείς? από την Αφρική μέχρι την πλουσια σκανδιναβία, ελβετια,ισλανδία και αποτην Αυστραλία μεχρι το Θιβετ και τα Φιτζι, δημιουργούνται τοπικες εθνικές λόκο..μόνο εμεις "οι πλούσιοι" έλληνες δεν εχουμε τιποτα(και οι...Λάπωνες)..γιατί έτσι?

μεγάλο το επιχ.ρίσκο? (παντα υπάρχει και παντού αλλά πως θα πας μπροστα εάν δεν τολμάς?) ελλειψη οράματος?πολλή γραφειοκρατία? υψηλά τα τέλη(η U2 ομως εχει βαση στο Barajas, στο CDG, στο LGW και οι σκανδιβικες Sterling και Norwegian δεν χρησιμοποιουν δευτερεύοντα αεροδρόμια-εξαιρεση το Rygge..)..δηλ το Ελ.Βελ είναι τόσο πιο ακριβό? Και εαν είναι δεν θα μπορούσαν να ανοιξουν βασεις στα υπόλοιπα μεγάλα αεροδρόμια της χωρας, Θεσ/νικη-Ηράκλειο με χαμηλότερα τέλη? αλλα δεν νομιζω ότι αυτο ειναι το προβλημα..

Εμεις γιατι να μην εχουμε μια ελληνικη αξιοπιστη λόκο να μην πληρωνουμε τα κερατα μας στις πτησεις εσωτερικού αλλα και εξωτερικου..και όποιος επιζήσει θα επιζήσει (ΟΑ,Α3)..
Θεωρω βεβαια πιο δύσκολο να δημιουργηθει ελληνικη λοκο απτο να ανοιξει βάση καποια καθιερωμενη ευρωπαικη..τι θα τις επειθε όμως να το κανουν που σαν κρατος δεν το κανουμε?
Και εαν τελικα το καταφερναμε θα μπορουσαν να συνυπαρξουν παραδοσιακες και λόκο?εστω μία και μία, διότι δεν είναι τοσο μεγάλη η ελληνικη αγορά εσωτερικού ωστε να κρατήσει και ΟΑ και Α3 και λόκο...
 
το θέμα έχει συζητησεί δεκάδες φορες σε άλλα τόσα topics. Δεν νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι παραπάνω το παρόν topic.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top