Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!
Δημοσίευσηαπό giorgosk » 09 Απρ 2017, 14:54

Πριν λίγα λεπτά έβγαλα βίντεο την ΕΚ-210 .
Παρατηρήστε στο 5ο δευτερόλεπτο μέχρι το 11ο πως από την ΑPU βγαίνει μια διακεκομμένη λευκή γραμμή.

Τι είναι ;;

https://www.youtube.com/watch?v=nwrstxX ... e=youtu.be

Είναι μάλλον υγρά απόβλητα (νερά απ' τους νυπτήρες, ΟΧΙ απόβλητα τουαλέτας) τα οποία πρώτα θερμαίνονται και μετά αποβάλονται από τα drain masts τα οποία βρίσκονται κάτω απ' την άτρακτο. Η απότομη ψύξη αυτών των θερμών υδρατμών και σταγονιδίων όταν έρθουν σε επαφή με την πολύ παγωμένη ατμόσφαιρα, δημιουργεί απ' ότι φαίνεται αυτό το διακεκομμένο contrail.
 
Re: Aπορία από flight info

Καλημέρα σε όλους!

Μια γνωστή μου έχει κλείσει εισιτήριο για τον Αύγουστο με Air Alanna (?) που κάνει το δρομολόγιο ATH - IEV. Προσπαθώ να βρω πληροφορίες αλλά το μόνο που βρίσκω είναι ότι είναι συνεργάτης (?) της Flexflight:

https://flexflight.dk/airline-partners/

επίσης από το flightradar δεν βλέπω τη σημερινή προγραμματισμένη πτήση στη 13.00 να πραγματοποιείται...

Να ανησυχούμε;
 
https://airalanna.com.ua/en/timetable/

Αν εννοείς αυτή προφανώς πρόκειται για τουριστο-πτήσεις. Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχείς γενικά, αυτού του τύπου οι πτήσεις έχουν κάποια προβλήματα με την ακρίβεια, άλλα γενικά πραγματοποιούνται.
 
Την Παρασκευή το Fokker 70 (5B-DDF) εκτελώντας την CYF190/191 ήταν αόρατο από το Flight Radar ενώ τις άλλες φορές φαίνεται κανονικά.


Ξέρετε τι μπορεί να έγινε και να φαινόταν αόρατο από το ραντάρ;

Με εκτίμηση.
 
Δηλαδή δεν το έβλεπαν ούτε τα ραντάρ του FIR Αθηνών κλπ;
Αν γίνεται θέλω μια επεξήγηση για το ATC Transponder και ποιες οι επιπτώσεις του αν είναι κλειστό;
 
Αρχικά να πούμε ότι τα ραντάρ που αναφέρεις (σαν όρος) δεν βασίζονται σε κάποιου είδους απόκριση ή εκπομπή σήματος απο τον στόχο. Οπότε ένας στόχος (αεροσκάφος) είναι ορατός σε ραντάρ χωρίς απαραίτητα να εκπέμπει κάποιο σήμα.

Τώρα για αυτό που αναφέρεις πιθανότατα δεν είχει ενεργή εκπομή ADS-B, ή το αεροσκάφος δεν έχει καν ADS-B εξοπλισμό. Προς το παρόν δεν είναι υποχρεωτικό.
 
Καλησπερα και χρονια πολλα...θελω να κανω μια ερωτηση...χτες ενα gulfstream v με νηολογιο lv-irq της flyzar μετεφερε τον μεσι απο ροζαριο-βαρκελωνη...ground time ειχε μονο 40 λεπτα...προλαβαινει να παρει καυσιμα και τα λοιπα σε τοσο λιγο χρονο??επισης πεταγε στα 47.000 εχουν τοσο μεγαλες δυνατοτητες??13 ωρες επιστροφη εκανε...υπαρχουν αρκετα τετοια jet που κανουν υπερατλαντικα??
 
To α/φος Gulfstream V, με Νηολόγιο LV-IRQ (Αργεντινής), πέταξε από SAAR to LEBL, απόσταση 10.545 Km (5.694 NM) διάρκεια πτήσης 12h16m, στην επιστροφή του πέταξε 13h23m. To α/φος έχει την δυνατότητα να πετάει μέχρι 51.000ft και να διανύσει 6.500NM (12.000 Km).
 
Το Radar που χρησιμοποιείται στην πολιτική αεροπορία δεν είναι ενα., αλλά 2...το πρωτεύον και το δευτερεύον... Το δευτερεύον είναι το απαραίτητο στη σύγχρονη πολιτική αεροπορία και η λειτουργία του βασίζεται στην απάντηση του transponder του α/φ.. για το λόγο αυτό δεν ειναι και τοσο ισχυρή η εκπομπή του, οσο αυτή του πρωτεύοντος που εκπέμπει με ενα ισχυρό παλμό, ώστε να κανει ανακλαση στο στόχο και να επιστρέψει στην κεραία στο έδαφος..Το transdponder του α/φ, απαντάει με τον κωδικό του και το ύψος του.. Δεν έχουν όλα τα transponders τη δυνατότητα να εκπέμπουν και το mode -s και τις συντεταγμένες που απαιτούνται στο ADS-B. Προς το παρόν το ΑDS-B, δεν ειναι υποχρεωτικό στην Ευρώπη και ετσι δεν ειναι ολα τα α/φ εξοπλισμένα με σύγχρονα transponders, ειναι υποχρεωτική όμως η χρήση transponder με εκπομπη κωδικού και υψους (Α/C mode). Τα radar της πολιτικής αεροπορίας πάντως βλέπουν οτι αεροπλάνο πετάει στον εναέριο χώρο.
 
Top