no frills
First-Class-Member
gonso":5od7gz8r said:3-5% σε μία πτήση σημαίνει 200-300 κιλά, και σε μία άλλη πτήση σημαίνει 40-60 κιλά.
Επίσης πολλά από τα αεροπλάνα που κατασκευάζονται τώρα, έχουν παραγγελθεί από τράπεζες που τα νοικιάζουν μετέπειτα σε εταιρείες. Δεν μπορείς να ξέρεις τις απαιτήσεις του κάθε πιθανού νοικάρη προκαταβολικά.
Τα winglets δεν είναι τσάμπα. Κοστίζουν. Όπως επίσης είναι ένα επιπρόσθετο κόστος στην συντήρηση (μηδαμινό αλλά υπαρκτό). Πρέπει η πλειοψηφία των πτήσεων μίας εταιρείας να είναι πλέον των 500 μιλίων για να γίνει σοβαρή απόσβεση. Στην easyjet (πχ) οι πλειοψηφία των πτήσεων είναι κάτω των 500 μιλίων.
εχεις απολυτο δικιο. αλλα θα μπορουσε η boeing να βαλει στην γραμμη παραγωγης της μονιμα τα winglets...μειωνοντας το κοστος.....στο κατω κατω οκ υριος ανταγωνιστης τα φοραει μονιμα....
αυτες βεβαια ειναι πειχειρηηματικες επιλογες...κατι θα ξερουν αυτοι περισσοτερο....
παντως το οτι δεν φοραει το 738 της ryan καιτ λεει....