Υποθέτω εννοείς τα contrails, γιατί καυσαέρια βγάζει πάντα το αεροσκάφος (όταν δουλέυουν οι μηχανές
)
Εξαρτώνται κυρίως από τις ατμοσφαιρικές συνθήκες στον συγγεκριμένο τόπο και χρόνο. Δηλαδή έχει να κάνει με την θερμοκρασία και την σχετική υγρασία. Χωρίς να μπάινω σε λεπτομέρειες, την μία μέρα μπορεί να αρχίσουν να φαίνονται από τα 27000 πόδια και την άλλη από τα 31000 στο ίδιο αεροσκάφος.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι ένα αεροσκάφος που πετάει σε ένα συγκεκριμένο ύψος (31000πχ) πάνω από την Ελλάδα (πχ) μία συγκεκριμένη μέρα, μπορεί να μην έχει contrails. Συνεχιζοντας όμως την πορεία του προς κάποιο άλλο μέρος, θα αρχίσει να βγάζει contrails χωρίς να αλλάξει ύψος, μόνο και μόνο επειδή οι συνθήκες είναι τέτοιες.
Ρόλο παίζει επίσης (σε πολύ μικρό βαθμό όμως) ο τύπος του κινητήρα και το βάρος του αεροσκάφους. Δηλαδή ένα Α320 που πετάει στα 35000 και είναι άδειο, έχει λιγότερη θερμοκρασία στις εξαγωγές του κινητήρα από ένα γεμάτο Α320 (εφόσον πετάνε την ίδια ταχύτητα). Η διαφορά της θερμοκρασίας σε συνδυασμό με τις εξωτερικές συνθήκες, μπορεί να εμφανίζει ή όχι contrails.
Αυτή η διαφορά όμως έιναι αμελητέα.