Garuda επιστρέφει στους Ευρωπαϊκούς ορίζοντες

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Σήμερα μετά από 6 χρόνια η Garuda επιστρέφει στους Ευρωπαϊκούς ορίζοντες, ξεκινώντας την διασύνδεση της Τζακάρτας με το Άμστερνταμ (μέσω Ντουμπάι) και θα ακολουθήσουν η Φραγκφούρτη, Παρίσι, Ρώμη. Το δρομολόγιο θα γίνεται με Α330 και του χρόνου θα αντικατασταθούν με τις νέες παραλαβές των 777-300ER.
Πέρυσι η Garuda, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ινδονησίας, εμφάνισε καθαρά κέρδη 109 εκατ. δολ., κλείνοντας τρίτη συνεχόμενη χρονιά με κέρδη. Επίσης έλαβε τον τίτλο World’s Most Improved Airline καθώς και 4 άστρα από την Skytrax.
Η Garuda έχει παραγγελίες για 10 Boeing 777 και 25 Boeing 737, ενώ έχει options για επιπλέον 25 αεροσκαφών τύπου Boeing 737. Έως το 2014 η εταιρεία θα διαθέτει έναν στόλο που θα αποτελείται από 116 αεροσκάφη.
Αυτή την στιγμή εκποιεί 4 παλιά Β737-400.
Ξεκίνησε στις 26 Ιανουαρίου 1949 και σήμερα διαθέτει ένα στόλο 70 αεροσκαφών και πραγματοποιεί πτήσεις σε 46 προορισμούς.
Έχει 4 συνεργασίες κοινού κωδικού με αεροπορικές εταιρείες της SkyTeam και 2 με αεροπορικές εταιρείες της Star Alliance. Στις 23 Ιουλίου ξεκινά η καθημερινή διασύνδεση της Τζακάρτας με το Περθ, ενώ θα μειωθεί από 3 καθημερινές πτήσεις σε 2 η διασύνδεση Ντενπασάρ με το Περθ.
Μελβούρνη και Σύδνεϋ συνδέονται με Τζακάρτα και Ντενπασάρ.
 
Καλά όλα αυτά, αλλά κάνε και κάποια μνεία στην πηγή σου.
 
Οι πληροφορίες προέρχονται από την ιστοσελίδα της εταιρείας και από Wikipedia
 
Άλλος ένας παίχτης που μπήκε από αυτό τον μήνα στον ανταγωνισμό του Kangaroo route, είναι και η Garuda καθώς από αυτό τον μήνα αυξάνει τα δρομολόγια από AMS μέσω AUH σε 6 πτήσεις την εβδομάδα για Τζακάρτα.
Δεν παρουσιάζει όμως ενδιαφέρον καθώς ούτε ενδιαφέροντα α/φ διαθέτει (αν και είναι ολοκαίνουργια τα Β77W), ούτε το αεροδρόμιό της είναι ενδιαφέρον. Έχει άριστη εξυπηρέτηση επιβατών και πολύ καλό φαγητό δεν σερβίρεται όμως αλκοόλ (λόγω θρησκείας) .
Επίσης από την περιοχή μας υπάρχει η Etihad εξυπηρετώντας τις SYD,MEL, η οποία συνεργάζεται με την Garuda οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να χρησιμοποιήσεις την εταιρεία, εκτός και εάν κατευθύνεσαι προς PER, BNE που δεν εξυπηρετεί η Etihad.

Από 2 Νοεμβρίου 2013 ξαναρχίζει το δρομολόγιο LGW-CGK.
Οπότε οι δυνατότητες είναι:

LGW-CGK – GA087 – 10:00-06:15+1 B77W (x3.5)
AMS-AUH-CGK – GA089 – 10:45-19:30/21:30-09:25+1 A332 (x3)
------------------------------------------
CGK-SYD - GA712 07:55-18:40 B77W (x4)
CGK-MEL - GA716 08:00-18:25 A332 (x4.6) από 27 Οκτωβρίου
CGK-PER – GA724 10:30-15:50 B738 daily

Στην επιστροφή
PER-CGK – GA725 17:40-21:15 B738 daily
MEL-CGK – GA717 19:25-22:45 A332 (x4.6)
SYD-CGK – GA713 20:10-23:15 B77W (x4)
------------------------------------------
CGK-AUH-AMS – GA088 19:20-00:20+1/02:20-07:35 A332 (x2)
CGK-LGW - GA086 00:55-08:30 B77W (x3.5)

Τέλος η Garuda προσφέρει την δυνατότητα για διακοπές στο Μπαλί και μετάβαση στο BNE.
DPS-BNE – GA720 23:10-07:10+1 B738 daily
BNE-DPS – GA721 08:40-13:10 B738 daily
 
Προσπαθώντας να εδραιωθεί στους Ευρωπαϊκούς αιθέρες, η εταιρεία ενδιαφέρεται να αγοράσει την Croatia. Η Croatia αν και μέλλος ανταγωνιστικής συμμαχίας, προσφέρει στην Garuda πρόσβαση στην Ε.Ε.
Η Garuda θα γίνει μέλος Sky Team στις αρχές του 2014.
Τα σχέδιά της Garuda με τα 77W δεν είναι επιτυχής μέχρις στιγμής. Το άνοιγμα της γραμμής για Λονδίνο θα καθυστερήσει 6 μήνες λόγω διαδρόμου από/προσγείωσης στην Τζακάρτα που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το αεροσκάφος με μέγιστο φορτίο.
Οπότε μένει μόνο το Α330 (μέχρις στιγμής) να συνδέει την Τζακάρτα με το Άμστερνταμ.
Αν όλα γίνουν όπως σχεδιάζονται η Star Alliance θα χάσει 2 μέλη:
την Croatia στην Garuda και
την Adria στην China Southern.
Πήγε και το 44% της Czech Airlines στην Korean, να δούμε ποια θα είναι η επόμενη Ευρωπαϊκή εταιρεία που θα πέσει στα χέρια Ασιατικών εταιρειών.
Κρίμα που η Garuda δεν αγοράζει την ΟΑ. Κάποτε (σαν ΟΑirways) υπήρξαν επαφές για συνεργασία στην σύνδεση της Αθήνας με Αυστραλία. Τώρα όλα πήγαν στον… βρόντο…..
 
Αλλαγή σχεδίων για τα Β777-300ΕR της εταιρείας. Με ζημιές να φτάνουν τα $163,9 εκατ. αλλάζει σχέδια και δεν επικεντρώνεται στην Ευρώπη ούτε στην Αυστραλία. Μάλλον φοβάται τον ανελέητο ανταγωνισμό μεταξύ Αυστραλία και Ευρώπης, και γυρίζει προς την ασφαλή αγορά της Ιαπωνίας. Τώρα εξυπηρετεί το Narita και Osaka και προγραμματίζει από τον Ιούνιο να αρχίσει και το Haneda. Επίσης σχεδιάζει να αυξήσει τα απευθείας δρομολόγια από το Bali προς την Ιαπωνία.
Έτσι σταματάει τα δρομολόγια προς Άμπου Ντάμπι και Άμστερνταμ και επαναφέρει την απευθείας πτήση με Β777 προς Άμστερνταμ και από 8 Σεπρμ. 2014 θα επεκταθεί το δρομολόγιο και προς LGW.
 
Top