makedonas
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/09/2003
- Μηνύματα
- 5.926
- Likes
- 0
- Website
- avianewsgr.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- RUS
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ του δικτύου στην Ασία και κυρίως στην Κίνα, καθώς και η δραστηριοποίηση στο δίκτυο του travel retail εντάσσονται στους στόχους της Folli Follie [FOLr.AT] , στο πλαίσιο του οποίου συνήψε συμφωνία με την United Airlines για την πώληση προϊόντων της στις πτήσεις των αμερικανικών γραμμών από την 1η Μαΐου.
Με αυτή την κίνηση η εταιρεία θα επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, επιτυγχάνοντας έτσι τον ευρύτερο στόχο για καθιέρωση του ονόματός της στις διεθνείς αγορές.
Για το 2005 ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, εκφράζει την αισιοδοξία του ότι η εταιρεία θα κινηθεί σε θετική τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας λόγω της στρατηγικής ενδυνάμωσης του δικτύου και της ταυτόχρονης ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού της σήματος διεθνώς.
Αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής περιλαμβάνει 283 σημεία πώλησης σε πάνω από 20 χώρες και συγκεκριμένα σε εμπορικούς δρόμους ως shop in shop σε πολυτελή πολυκαταστήματα, καθώς και σε κεντρικά αεροδρόμια Ευρώπης και Ασίας.
Κατά το 2004 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε σε ποσοστό 21,4% και διαμορφώθηκε στα 194,9 εκατ. ευρώ έναντι 160,6 εκατ. το 2003.
Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 25%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 37%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 18% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 13%.
source: naftemporiki.gr
-----------------------------------------------------------------
Croissants kouloupou, dev kavei re paidia n etaireia, n mnpws tnv mperdeuw?![Big Grin :lol: :lol:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Με αυτή την κίνηση η εταιρεία θα επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, επιτυγχάνοντας έτσι τον ευρύτερο στόχο για καθιέρωση του ονόματός της στις διεθνείς αγορές.
Για το 2005 ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, εκφράζει την αισιοδοξία του ότι η εταιρεία θα κινηθεί σε θετική τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας λόγω της στρατηγικής ενδυνάμωσης του δικτύου και της ταυτόχρονης ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού της σήματος διεθνώς.
Αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής περιλαμβάνει 283 σημεία πώλησης σε πάνω από 20 χώρες και συγκεκριμένα σε εμπορικούς δρόμους ως shop in shop σε πολυτελή πολυκαταστήματα, καθώς και σε κεντρικά αεροδρόμια Ευρώπης και Ασίας.
Κατά το 2004 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε σε ποσοστό 21,4% και διαμορφώθηκε στα 194,9 εκατ. ευρώ έναντι 160,6 εκατ. το 2003.
Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 25%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 37%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 18% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 13%.
source: naftemporiki.gr
-----------------------------------------------------------------
Croissants kouloupou, dev kavei re paidia n etaireia, n mnpws tnv mperdeuw?
![Big Grin :lol: :lol:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)