FLIGHT LEVEL!!( -ερωτηματολόγιο- )

lorenzo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2008
Μηνύματα
38
Likes
0
ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ για να διαπιστωθει το πτητικο επιπεδο των μελων..:
1)Από ποια σχολή αποφοίτησες?
2)Τι δίπλωμα έχεις ?
3)Πόσες ώρες πτήσεις σε single και multi engine εχεις? mcc ? type rating?
4)Αν έχεις το atpl, ποια η επαγγελματική σου αποκατάσταση σήμερα?Θα τη χαρακτήριζες δύσκολη ή εύκολη?

5)Και τέλος περιέγραψε μας μια αξέχαστη πτητική σου εμπειρία-ιστορία.

**ΥΓ.:Σιγουρα κάποια μέλη δεν είναι χειριστές αλλα για να είναι μέλη σαυτό το φορουμ αγαπούν την αεροπορία
....αυτοί λοιπόν ας μας πουν τη δική τους ιστορία ..πως αγαπησαν την αεροπορία?

***ας απαντήσουμε όλοι σε αυτές τις πολίτιμες πληροφορίες-για να γνωριστουμε καλυτερα-η συμμετοχή σας θέλω να σπάσει ρεκόρ!!!ευχαριστώ!!***
 
SFT, Ppsc at Bournemouth UK.
UK/ATPL/IR
310 hrs piston from that about 80 hrs twin.
4000 hrs jet B737-800 + 180 hrs Full Flight Simulator.
Περιμενα 4 χρονια για αποκατασταση στα οποια φροντισα να καλυψω τυχον αδυναμιες που προεκυψαν στη αρχικη μου εκπαιδευση.
 
1) Αερολέσχη Αθηνών
2) PPL
3) 48 ωρίτσες..(SEP ολες) Περιμένω να φτιάξει ο καιρος για να τις κάνω λιγες παραπάνω
4) -
5) Solo τριγωνικό (cross country solo) LGTT (Τατοι) - LGBL (Ν. Αγχιαλος) - LGMG (Μέγαρα):
Πλησιάζω Αγχίαλο για προσγείωση και μου δινει ο ελεγκτής άνεμο μεταβλητό (crosswind) 20 gusting 30-35kts (ουτε θυμάμαι!!!). Επειδη στον 08 έχει στην αρχη ένα συρματοπλεγμα για να πιανει το hook των πολεμικών και επειδή δεν ειχα ξανακατεβει σε αυτο το αεροδρομιο, προτιμησα να ζητησω τον 26 (πανω απο την θαλασσα). Μπροστα απο εμενα ηταν με αλλο αεροπλανο ο εκπαιδευτης μου και επιασε πριν απο εμενα στον 08 (ηξερε που ακριβως ηταν το συρματοσχοινο) και μου λεει οτι ειχε αρκετο tailwind πριν το touch οπότε λογικά εγώ θα είχα headwind.. Μια χαρά λεω.. Κατεβαινω στα 1500 ποδια και παω προς το βασικό του 26 (βγαινω πάνω απο την θάλασσα) και τρωω το πρώτο γερο χαστούκι από κάτι gusts.. Συνεχιζω στον βασικό και στεφω τελική.. Εκει αρχιζω να τρωω γερο ξύλο από πλάγια και πισω (καμια σχεση με το headwind που περιμενα).. Τελικά αφού ίδρωσα λιγάκι έπιασα λίγο πριν την μέση του διαδρομου και όλα καλα!
Μπορει να ηταν μια "φοβιστική" εμπειρια αλλά πιστεύω οτι εμαθα και κάτι από αυτό μιας και ποτέ δεν είχα ξανακάνει προσγειωση με τέτοιο "crosswind"..
(Σορρυ αν σας κούρασα :p)
 
καλα παμε...417 ατομα ειδαν το ποστ 2 απαντησαν ...να υποθεσω οτι δεν εχουμε επαγγελματιες πολλους ποσοστιαια ειναι λυπητερο το αποτελεσμα...ελπιζω ομως ακομα...καποια ποστς εδω μεσα χρειαζονται απαντησεις απο επαγγελματιες ομως που εχουν προσωπικη εμπειρια σε καποια θεματα και μπορουν να δωσουν σε καποιες ερωτησεις μονο καιμονο αυτοι απαντηση....δεν ειναι κακο να εχουμε φιλους πολλους της αεροποριας αλλα ειναι λυπητερο να απνταμε καποιοι που απλα εχουμε γνωση απο αγαπη για το θεμα σε καποια ποστς...θα ελπιζω ακομα οτι θα απαντησουν πολλοι.... :thx: :)
 
φιλε μου lorenzo μην το βλεπεις ετσι απλα καποιοι δεν θελουν να φωτογραφηθουν μεσα απο αυτο το ερωτηματολογιο. :great:
 
μακαρι ναναι ετσι φιλτατε τασαρα...αν και τι να φωτογραφηθουν αγαπουν το επαγγελμα τους και βρισκονται σενα φορουμ που και εκεινοι το αγαπουν επισης και οι συμβουλες ους μπορει να φανουν πολυτιμες για ανθρωπους που θελουν να ακολουθησουν το επαγγελμα...αλλα ειναι τραγικο το ποσοστο δυστυχως τοσα ατομα το ειδαν και μονο 2 απαντησαν αρα ποσοι ναναι εκεινοι οι οποιοι δε θελουν να το φανερωσουν αλλοι 20 ??Και παλι τραγικο το ποσοστο :thx: :rolleyes:
 
1. Pelican Flight training center in ft lauderdale . & Global aviation SA.

2. PPL (FAA)
CPL-IR-ME (JAA) Atpl frozen.

3 . 225 ωρες. εκ των οποιων 212 σε SE και 13 Σε, ME

4. η επαγγελματικη αποκατασταση εχω απλα διαλεξει να Ξεκηνησω το F.I διοτι πιστευω πως ειναι ενας ευκολος τροπος να βαλω ωρες και να αποκομισω μια τεραστια εμπειρια που θα με βοηθησει να ξεφυγω πλεον απο την νοοτροποια του μαθητη και να περασω στη νοοτροποια του του comander.

5. και μια μικρη ιστοριουλα... ειχα δεν ειχα τοτε 15 ωρες αν θυμαμε καλα, θα ξεκηνουσαμε με τον εκπαιδευτη μου να καναμε την πρωινη μας πτηση απο το αεροδρομιο της Φλοριδα North Perry ...KHWO...ετσι λοιπον περνουμε γραμμη στον 09R και απογειωνομαστε, κατα την διαρκεια της ανοδου πανω απο τα 500ft ο εκπαιδευτης μου παρατηρησε στα οργανα μηχανης πως ειχαμε high cylinder Temp... πραγματικα στα κοκκινα... αυτο που εκανε ειταν αμεσως να μου ζητησει τα controls και με συνοπτικες διαδικασιες γυρισε το αεροπλανο 180 μοιρες και προσγειωθηκαμε ασφαλες στον 27L. πραγματικα οφειλω να ομολογισω πως τα χρειαστηκα λιγακι. :? ... αφου κατεβηκαμε απο το αεροπλανο ανοιξαμε το καπακι να δουμε , και ειδαμε πως το δοχειο με το ψυκτικο υγρο λογο (επειδη το da-20 ειναι υδροψυκτο) ειταν αδειο! και να πω την μαυρη μου αλληθεια το ειχα κοιταξει και εγω στην πρωινη επιθεωριση και ο εκπαιδευτης μου. :great: :great:
 
μετα κοπων και δακρυων παρθηκε η αποφαση!!!Δυστχυως δε βοηθηκα απο τα φορουμς παρα μονο απο προσωπικα μηνυματα και επαφες με επαγγελματιες αλλους απο εξω και πολυ λιγους που ειχαν την ευγενικη καλοσυνη να μου δοσουν πληροφοριες απο καποια φορουμ 2 και απο το φορουμ μας!!Δε θα πω σχολη και ουτε τοπο θα μιλησω κατοπιν εμπειριας μετα απο 13 μηνες και αφου θα εχω τελειωσει!Αν δε ρισκαρεις δε θα μαθεις ποτε!!τον αλλο μηνα ξεκινω λοιπον και ο θεος μαζι μας!!Προσοχη παιδια στην τελικη επιλογη σας!!
ΜΙα ιστορια που εχω να πω ειναι μονο σαν επιβατης...γερμανια - ταυλανδη 14 ωρες περιπου ταξιδι...απιστευτη αισθηση πορωση σκετη ωσπου καποια στιγμη το γιγαντιαιο jumbo πεφτει σε καποια αναταραξη στην αρχη φανηκε μικρη εγινε εντονοτερη ωσπου η φωτινη ενδειξη προσδεθειται αναψε...το αεροπλανο για καποιο λογο εχασε αποτομα υψος τοσο αποτομα που τα ποδια σηκωθηκαν απο το εδαφος...τοσο αποτομα που πολλα ατομα τρομοκρτηθηκαν πολυ γρηγορα ο καπταιν σταθεροποιησε το υψος και αποτι ειπε μετα σε ανακοινωση σχετικη ηταν ενα μη αναμενομενο κενο αερους.Φανηκε να εχασε αρκετο υψος στην οθονη παντως απο εκει που ελεγε 36000 ποδια ξαφικα εδειξε 20000 .Το θεμα ειναι οτι ολοι τρομοκρατηθηκαν κι εγω κ....σα γιατι αραγε τετοια ανωμαλια...τελικα η αρρωστια ειναι μεγαλη!! :banana: ηθελα πολυ ναμουν μεσα στο κοκπιτ γμτ!!!χαχα..ναστε καλα και ευχαριστω οσους ανταπορκιθηκαν στο ποστ μου!!!δυστυχως λιγοι και καλοι !! :idea:
 
Τελικα αυτο το ποστ μου δημιουργησε θωριβο και φοβο στα υπευθυνα μελη του φορουμ τετοιον ωστε να με αποκλεισουν...παρακαλω να διαγραφουν τα δυο αυτα νικ μου...διοτι μιλαμε για πολυ low level forum!!!Δυστυχως δεν αξιζει τον κοπο να σερφαρεις εδω!Καληχυνεχεια παιδια ...και οσοι ονειρευονται τονειρο να το κανετε πραξη χωρις να εμπιστευεσται κανενα φορουμ ειδικα το συγκεκριμενο που εχει μετρημενους στα δαχτυλα επαγγελματιες!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!! :thx:
 
Έχεις αναλογιστεί ποτέ ότι οι λίγες απαντήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν υπάρχουν και χειριστές σε αυτό το φόρουμ? Υπάρχει κάποιος νόμος που λέει ότι "όταν ο lorenzo/airnonos βάζει ερωτηματολόγιο είστε υποχρεωμένοι να απαντήσετε" ? Έχεις αναλογιστεί ποτέ ότι κάποιοι ίσως και να μην θέλουν να απαντήσουν για τον χ, ψ, ω λόγο?
 
Top