Ετοιμάζει θυγατρική στην Κύπρο η Α3

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Κυκλοφόρησε απ΄το ΑΠΕ πρίν λίγες ώρες, αφρός :cool:
Οι συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών καταγγέλλουν την αεροπορική εταιρεία AEGEAN ότι «προσπαθεί να βάλει λουκέτο» στον κυπριακό αερομεταφορέα. Αιτία αποτελεί η αίτηση της AEGEAN για έκδοση πιστοποιητικού αερομεταφορέα θυγατρικής εταιρείας στην Κύπρο.

Ο Πρόεδρος της συντεχνίας των Κυπριακών Αερογραμμών, Ανδρέας Πιερίδης, δήλωσε ότι η εταιρεία επιχειρεί για πολλοστή φορά να κλείσει τον κρατικό αερομεταφορέα.
Περισσότερα εδώ, μη κολλάτε στην πηγή, αναδημοσιεύση του ΑΠΕ είναι
:arrow: http://www.zougla.gr/money/article/kipriakes-aerogrames-kata-aegean
 
Εγώ την καταγγελία δεν κατάλαβα; Υπάρχει κάποιος νόμος που παρέχει μονοπώλιο στις Κυπριακές και μου διαφεύγει;
 
Ελα ντε...Η Α3 τους φταιει για κακοδιαχείρηση και ζημίες που εμφανίζουν εδώ και χρόνια;Κλασικό σύμπτωμα να κατηγορείς τους άλλους για τα δικα σου στραβά..Ας διορθωσουν τα του οίκου τους και ας αφήσουν την Α3 να κάνει τη δουλειά της..Εξάλλου ανοιχτή αγορά έχουμε..Δλδ αν άνοιγε βάση η U2 ή η FR τι θα κάνανε; Εξάλλου η Α3 αποσύρεται και από την αγορά-φιλέτο του Λονδίνου(μόνιμα;προσωρινά;) και θα έχουν "μόνο" ΒΑ,ΕΖΥ,Monarch να αντιμετωπίσουν στη Λάρνακα...
 
αυτή η 'γκρίνια' ότι το φταίξιμο είναι της Aegean που θέλει να μας πάρει τη δουλειά, κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει...


Βοήθεια ρε παιδιά....
 
Αν κάνει θυγατρική στην Κύπρο, δεν θα έχει το πρόβλημα που έχουν και οι ΚΑ της μη υπέρπτησης στον εναέριο χώρο της Τουρκίας; Αφού μπορεί να κάνει μια χαρά κι έτσι τη δουλειά της, ποιός ο λόγος να κάνει θυγατρική;
 
Φορολογία? Καθεστώς με bilateral agreements? Σε ό,τι αφορά στις υπερπτήσεις, μιλάμε μόνο για την πτήση προς Κίεβο, και αυτή μπορεί να γίνεται ως η 'μαμά' εταιρεία...
 
George, δευτερεύοντα είναι αυτά που αναφέρεις, τον κύριο λόγο μας τον παρέθεσαν οι συντεχνίες που κατήγγειλαν την Α3
...οι συντεχνίες των Κυπριακών Αερογραμμών υποστηρίζουν ότι η AEGEAN «είναι ζημιογόνα εταιρεία και περιμένει να κλείσουν οι Κυπριακές Αερογραμμές για να αναλάβει το πτητικό της πρόγραμμα, προκειμένου να εισέλθει στην κερδοφορία»...
:twisted:

Πάντως, με κάνει εντύπωση που δεν αντέδρασε ακόμη η Α3...
 
Οι συντεχνίες είναι στον κόσμο τους, τόσο καιρό η διοίκηση των ΚΑ εκμεταλλεύεται το προσωπικό με αποκοπές για δήθεν σωτηρία της εταιρίας οι ψηλές καρέκλες πετάνε εκατομμύρια απο δω και απο κει σε λάθος κινήσεις, άχρηστες παραγγελίες υλικού, εκπαίδευση 100++ πιλότων στο 321 που το διώχνουν σε 9 μήνες απο τη μέρα που πρωτοπέταξε αφού πρώτα του αλλάξαν τη διαμόρφωση προσθέτοντας θέσεις, εγκαθιστώντας σύστημα ψυχαγωγίας (ξηλώνοντας το υπάρχον που ειχε ατομική οθόνη ανα θέση...!) και χίλια δυο που θες βιβλίο για να εξιστορήσεις, αυτές οι συντεχνίες λοιπόν δεν βγάλαν άχνα οσο γίνονταν αυτά και η εταιρία έπαιρνε ενεσεις εκατομμυρίων απο τους φορολογούμενους για να τα ρίχνει στη μαύρη της τρύπα (βλέπε τσέπες) τώρα ξαφνικά τους φταίει η Α3 και θέλει να τους κλείσει! Μα κοροϊδευόμαστε εντελώς λεω γω; Εγω παρακολουθώντας όσα γίνονται θα έλεγα οτι πιο σκληρά για το κλείσιμο της εταιρίας αγωνίζεται η ίδια της η διοίκηση... Η Α3 σε αντίθεση με τις ΚΑ ψάχνει και καλά κάνει έργο για τα αεροπλάνα της, ενω η άλλη έχει ήδη έργο και προτάσεις για νέο (τους παρακαλούσαν για πτήσεις RHO/HER-> εξωτερικου φετος το καλοκαίρι) και αρχισε ήδη να διώχνει αεροπλάνα και ξηλώνει η ίδια τον εαυτό της από την αγορά. Ας καταγγλει λοιπόν ο καθένας όσα του επιτρέπει ο νους του, αν νομίζουν οι συντεχνίες των ΚΑ οτι θα φταίει η Α3 ας είναι, στην τελική τέτοιος λαός που είμαστε/είναι πάντα θα μας φταίει ο άλλος. Οσο για τον λόγο που η Α3 θέλει κυπριακή θυγατρική είναι επειδή έφαγε χυλόπιτα πέρσυ που ήθελε να ξεκινήσει πτήσεις απο Λάρνακα για Ρωσία, Ισραήλ κλπ και δεν εξασφάλισε την άδεια διότι πτήσεις προς χώρες εκτος ΕΕ δεν δικαιούνται να γίνουν από τρίτης χώρας εταιρία, άρα εμφανιζόμενη ως κυπριακή ελπίζει οτι θα τα καταφέρει. Και υποθέτω και αν ακόμα εγγράψει κανα δυο αεροπλάνα στο κυπριακό νηολόγιο δεν της στοιχίζει τίποτα να νοικιάσει ενα SX- απο τον "ελληνικό εαυτό" της να το στέλνει ρωσία "από τον καλό το δρόμο"... Οσο για το Κίεβο πιθανότατα το εξασφάλισε λόγω αναστολής των πτήσεων από την Aerosvit και φυσικά ενω οι ΚΑ κοιμόντουσαν, όπως κοιμόντουσαν και οταν σταμάτησε να έρχεται Λάρνακα η Malev και η CSA...
 
Top