hommosapiens
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 11/11/2012
- Μηνύματα
- 8
- Likes
- 1
Καλημέρα!
θα ήθελα κάποιος(μαλλον κάποιος πιλότος) αν μπορεί να μου λύσει αυτή την απορία:
στον κύκλο του αεροδρομίου (σε vfr προσεγγίσεις) υπάρχει κάποιο όριο σχετικά με το μήκος κάθε leg? ενώ το ύψος ορίζεται συνήθως σε 800-1000' AGL υπάρχει περιορισμός σχετικά με το πόση απόσταση έχει κάποιο "στάδιο", το υπήνεμο για παράδειγμα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ:΅
έρχομαι από κάπου με σκοπό να προσγειωθώ σε κάποιο αεροδρόμιο(vfr).
μπαίνω λοιπόν στο υπήνεμο και συνεχίζω να πηγαίνω με σκοπό να στρίψω στο βασικό.
Πόσο μπορώ να απομακρυνθώ από το αεροδρόμιο όταν είμαι στο υπήνεμο πριν στρίψω για το βασικό? υπάρχει κάποιο όριο?
σε κάποια site έχω διαβάσει ότι συνηθίζεται να παραμένουμε εντός gliding distance από τον διάδρομο.
ρωτάω αυτήν την ερώτηση διότι έχω παρατηρήσει πως διάφοροι πιλότοι χωρίς να υπάρχει πρόβλημα κυκλοφορίας ανοίγουν τον κύκλο τους υπερβολικά με αποτέλεσμα το αεροπλάνο που ακολουθεί να τον χάνει και να νομίζει πως έχει ήδη στρίψει στο βασικό ή ότι είναι στην τελική.
το πότε θα στρίψεις στο βασικό λοιπόν παραμένει πάντα στην κρίση του πιλότου ο οποίος μπορεί να απομακρυνθεί (χωρις την υποδειξη του ATC) όσο μακριά θέλει? (πχ 3 μίλια)
ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
θα ήθελα κάποιος(μαλλον κάποιος πιλότος) αν μπορεί να μου λύσει αυτή την απορία:
στον κύκλο του αεροδρομίου (σε vfr προσεγγίσεις) υπάρχει κάποιο όριο σχετικά με το μήκος κάθε leg? ενώ το ύψος ορίζεται συνήθως σε 800-1000' AGL υπάρχει περιορισμός σχετικά με το πόση απόσταση έχει κάποιο "στάδιο", το υπήνεμο για παράδειγμα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ:΅
έρχομαι από κάπου με σκοπό να προσγειωθώ σε κάποιο αεροδρόμιο(vfr).
μπαίνω λοιπόν στο υπήνεμο και συνεχίζω να πηγαίνω με σκοπό να στρίψω στο βασικό.
Πόσο μπορώ να απομακρυνθώ από το αεροδρόμιο όταν είμαι στο υπήνεμο πριν στρίψω για το βασικό? υπάρχει κάποιο όριο?
σε κάποια site έχω διαβάσει ότι συνηθίζεται να παραμένουμε εντός gliding distance από τον διάδρομο.
ρωτάω αυτήν την ερώτηση διότι έχω παρατηρήσει πως διάφοροι πιλότοι χωρίς να υπάρχει πρόβλημα κυκλοφορίας ανοίγουν τον κύκλο τους υπερβολικά με αποτέλεσμα το αεροπλάνο που ακολουθεί να τον χάνει και να νομίζει πως έχει ήδη στρίψει στο βασικό ή ότι είναι στην τελική.
το πότε θα στρίψεις στο βασικό λοιπόν παραμένει πάντα στην κρίση του πιλότου ο οποίος μπορεί να απομακρυνθεί (χωρις την υποδειξη του ATC) όσο μακριά θέλει? (πχ 3 μίλια)
ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!