Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

leandrosff

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
20/05/2013
Μηνύματα
4
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Καλησπερα σε ολους σας,

Αποφασισα να δημιουργησω αυτο το θεμα γιατι ειναι κατι μου με απασχολει προσωπικα,αλλα πιστευω οχι μονο εμενα αλλα και την πλειοψηφια των νεων υποψηφιων μηχανικων αεροσκαφων....
Οσον αφορα εμενα,Εχω τελειωσει το ΤΕΙ Χαλκιδας στο τμημα Τεχνολογιας αεροσκαφων και επισης εχω τελειωσει με ολα τα modules για το πτυχιο Β.1.1,εχω ομως μονο 2 χρονια προυπηρεσια και δεν μπορω να βρω τον ενα χρονο που χρειαζομαι...εχω στειλει βιογραφικα σε πολλες εταιριες και εντος Ελλαδας και εκτος και δεν εγινε τιποτα...σε μια-δυο περιπτωσεις που υπηρξε ενδιαφερον μου ζητησαν να παω αμισθη...δεν εχω τρελες απιτησεις και γνωριζω την κατασταση που επικρατει αλλα πω θα επιβιωσω εγω ενα χρονο χωρις εστω τα εξοδα μου????αν καποιος μπορει να με πληροφορησει/ενημερωσει/συμβουλεψει για αυτο το θεμα,ειναι καλοδεχουμενος,οπως και οποιαδηποτε κουβεντα για το παρον θεμα.....
 
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Συγγνώμη για το off topic αλλά μια που ανέφερες ότι είσαι απόφοιτη από το ΤΕΙ της Χαλκίδας (και είσαι η μόνη απόφοιτη από το συγκεκριμένο ΤΕΙ στο φόρουμ που έχω συναντήσει ως τώρα ) μήπως θα μπορούσες να μας πεις τις απόψεις σου και στο θέμα Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ ;
Ευχαριστώ
 
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Mε χαρα μου να απαντησω,μια διορθωση μονο,το Λεανδρος ειναι ανδρικο ονομα.... :D
 
Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Να ζητήσω συγγνώμη για την "αλλαγή φύλου". Με μπέρδεψε η έλλειψη τόνων στο κείμενό σου όπου έγραψες "μου ζητησαν να παω αμισθη"
Άμισθη
Αμισθί
(μη θεωρήσεις ότι κάνω το Μπαμπινιώτη). Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση στο θέμα του ΤΕΙ.
 
Απο τη νομοθεσια (part 66 2042) γραφει:

για την κατηγορία Β2 και τις υποκατηγορίες Β1.1 και Β1.3:
i) πέντε ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία,
εάν ο αιτών δεν έχει προηγούμενη σχετική τεχνική εκπαίδευση, ή
ii) τριών ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία
και ολοκλήρωση εκπαίδευσης, την οποία η αρμόδια αρχή θεωρεί
σχετική, εργαζόμενος ως ειδικευμένος σε τεχνικό περιβάλλον, ή

iii) δύο ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία και
ολοκλήρωση εγκεκριμένου βασικού κύκλου εκπαίδευσης, εγκεκ­
ριμένου σύμφωνα με το παράρτημα IV (μέρος-147).

Θα ηθελα να ρωτησω την τριετη προϋπηρεσια.Τι ακριβως προϋποθετει? Οταν γραφει τεχνικο περιβαλλον? Απο την ΥΠΑ δεν μπορεσα να βγαλω ακρη.
Δηλαδη καποιος εργαζομενος πχ. σε συνεργειο αυτοκινητων? Πρεπει να εχει πτυχιο μηχανικου αυτοκινητων? Για ποσο καιρο πρεπει να εργαζεται?
 
H απαντηση που ψαχνεις βρισκεται στη σελιδα 16 στο θεμα :Μηχανικος αεροσκαφών ,στην ιδια κατηγορία.
Καλυτερα να διαβάσεις όλες τις σελίδες.
Εχει κάποιες απίστευτες λεπτομέρειες που δεν ειναι ευκολο να τις αλιεύσεις αλλού.
 
Δηλαδη απ' οτι καταλαβα η εμπειρια των τριων ετων αφορα (κυριως) αυτους που προερχονται απο την πολεμικη? Δηλαδη τους αναγνωριζονται 2 χρονια απο την καρριερα τους και στη συνεχεια χρειαζονται αλλο ενα χρονο?
 
Kάπως έτσι είναι τα πράγματα , αλλά συνήθως μόνο αν μιλάμε για μηχανικούς.
Για πιο εγκειρες απαντήσεις διάβασε όλο το θέμα που σου ανέφερα και ρώτα εκεί ότι άλλο νομίζεις ή αλλιώς χτύπα άλλο ένα τηλέφωνο στην ΥΠΑ.
Και εμένα τα παιδια του φόρουμ με βοήθησαν πολύ σε όποια απορία είχα.
 
Ο κανονισμός λέει:

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(i) five years of practical maintenance experience on operating aircraft if the applicant has no previous relevant technical training; or
(ii) three years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of training considered relevant by the competent authority as a skilled worker, in a technical trade; or
(iii) two years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a Part -147 approved basic training course.


Η πρακτική εμπειρία αναφέρεται σε συντήρηση πολιτικών αεροσκαφών, δηλαδή πριν κριθείς ικανός για να αποκτήσεις κάποια από τις παραπάνω άδειες πρέπει να έχεις εργαστεί για το ανάλογο διάστημα σε πολιτικά αεροσκάφη.

Ως "completion of training... ...as a skilled worker, in a technical trade" η δικιά μας ΥΠΑ τουλάχιστον θεωρεί οποιεσδήποτε τεχνικές σπουδές όπως π.χ. μηχανικοί αεροσκαφών, μηχανικοί αυτοκινήτων, απόφοιτοι ΤΕΙ μηχανολογίας, απόφοιτοι ΤΕΕ μηχανολογίας κλπ ανεξάρτητα από τον χρόνο σπουδών. Προσοχή: μιλάμε για ΣΠΟΥΔΕΣ και όχι για εργασιακή εμπειρία.

Για όσους προέρχονται από την πολεμική αεροπορία ο κανονισμός αναφέρει:

(e) Notwithstanding paragraph (a), aircraft maintenance experience gained outside a civil aircraft maintenance environment shall be accepted when such maintenance is equivalent to that required by this Part as established by the competent authority. Additional experience of civil aircraft maintenance shall, however, be required to ensure understanding of the civil aircraft maintenance environment.

δηλαδή αναγνωρίζεται όση προϋπηρεσία κρίνει η ΥΠΑ και η οποία πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώνεται από εμπειρία και σε πολιτικά αεροσκάφη.
 
Να ρωτησω και κατι αλλο..
Εστω οτι καποιος εχει τα 5 χρονια εμπειριας για το Β1.1. Και θελει να συνεχισει για την αποκτηση του Β2 χωρις σχολειο σε part 147, ποσο καιρο χρειαζεται χωρις ομως να εχει παρει ακομα το Β1.1.
Δηλαδη για καποιον που εχει 5 χρονια για το Β1.1 και δινει εξετασεις για να το παρει και ταυτοχρονα θελει την προϋπηρεσια για το Β2, ποσος καιρος χρειαζεται?
Καπου διαβασα οτι χρειαζεται 1 χρονος, αφου εχεις το Β1.1, χωρις να το εχεις ομως?
 
Top