ερωτησεις για το επαγγελμα του πιλοτου...

  • Thread starter Thread starter grappi7
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο βαθμός απολυτηρίου κι ο βαθμός γραπτών δεν παίζει κανένα ρόλο πουθενά. Καμμία σχολή και καμμία ΥΠΑ δεν είπε σε μαθητευόμενο "δεν κάνεις για χειριστής γιατί έχεις Μαθηματικά 6!"
Τα φράγκα της εκπαίδευσης μετράνε.


Η OAA όμως ζητάει να έχεις τουλάχιστον C grade σε 4 μαθήματα...
Στην δικιά μου περίπτωση, που υπάρχει διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα τι συμβαίνει.?
Έστειλα e-mail και οι πληροφορίες που μου στείλαν ήταν ανακριβές... :(
 
Φίλε, εν ολίγοις:Οι βαθμοί μπορεί να μην παίζουν κανένα ρόλο αλλά καλό είναι να μην είσαι και σκράπας στα μαθηματικά.Μπορεί η θεωρητική ύλη που διδάσκονται να μην έχει ανάγκη από άπειρα μαθηματικά αλλά το να μην μπορείς πχ να βγάλεις μια απλή παράγωγο θα είναι για δικό σου κακό.Φρόντισε στα φυσικομαθηματικά μαθήματα να είσαι σε ένα μέσο επίπεδο και να μην σου λείπουν οι βασικές γνώσεις.Από κει και πέρα μην αγχώνεσαι για τους βαθμούς στο απολυτήριο.
 
Πότε κανείς αποκτά τον τίτλο ΠΙΛΟΤΟΣ?

Δηλαδή όταν ρωτάνε τι δουλειά κάνεις? ή όταν θέλει κάποιος να συμπληρώσει μια αίτηση και πρέπει να γράψει επάγγελμα κλπ.

Θα πρέπει κάποιος να εργάζεται σε εταιρεία ή μόλις πάρει το fATPL μπορεί να δηλώνει πιλότος?
 
Επάγγελμα ΠΙΛΟΤΟΣ που γράφεις, μπορείς να δηλώνεις όταν βγάζεις λεφτά με οποιονδήποτε τρόπο πετώντας αεροπλάνα - ελικόπτερα.Εαν έχεις πάρει απλά το frozen ATPL χωρίς αυτό να σου αποδίδει ούτε ένα ευρώ, τότε μπορείς απλά να δηλώνεις ότι ξέρεις να ΠΙΛΟΤΑρεις....συνεχίζοντας το ψάξιμο στις μικρές αγγελίες για δουλειά.
 
καλημέρα κ από εμένα.Γνωρίζει κάποιος περίπου πόσες ώρες <<πετάει>> ένας νέος πιλότος εβδομαδιαίως σε εταιρείες όπως aegean-olympic?
k τέλος τι περιλαμβάνει το καθημερινό πρόγραμμα ενός πιλότου από την στιγμή που μεταβαίνει στο αεροδρόμιο.συγχωρήστε με εάν είναι λίγο άκυρες οι ερωτήσεις αλλά θα ήθελα να ξέρω περίπου τι παίζει.ευχαριστώ εκ των προτέρων κ αναμένω τις απαντήσεις σας.κ πάλι καλημέρα
 
καλησπερα,συγχαρητηρια για το φορουμ!!!Ειμαι 14 ετων και ελπιζω-προσδωκω σε 4-5 χρονακια να αρχισω την εκπαιδευση μου ως πιλοτος..Ομως μερικα πραγματα με βασανιζουν σε σχεση με αυτη την καριερα ως προς το κοστος της εκπαιδευσης καθως και την ευρεση εργασιας.Την παρακατω ερωτηση μπορει να την εχετε ξαναδει στο φορουμ αλλα ειμαι καινουριος και δεν ξερω αν υπαρχει τετοια ερωτηση στα υπολοιπα τοπικς.Η ερωτηση ειναι η εξης.Ειναι μια δυσκολη εποχη λογω της οικονομικης κρισεως που διανυουμε απο πλευρας χρηματων για να εκπαιδευτεις ως χειριστης?Θα συνεχισει να ειναι στο μελλον?Το μονο πραγμα που σκεφτομαι αυτην την στιγμη ειναι το οικονομικο.Οι γονεις που ξερουν την αγαπη που τρεφω για τα αεροπλανα και δηλωνουν θετικοι στο να ακολουθησω αυτην την καριερα!Ελπιζω να με φωτισετε με τις γνωσεις σας πανω στο θεμα....Γεια σας.
 
ΟΡΙΟ ΥΨΟΥΣ

Γεια σας, χρονια πολλα σημερα στους νικους και στις νικολετες. Παρακαλω πολυ οποιος ξερει να μου πει ποιο ειναι το οριο υψους στην πολιτικη αεροπορια γιατ δεν μπορω να το βρω πουθενα. Ευχαριστω.... :wink:
 
Re: ΟΡΙΟ ΥΨΟΥΣ

Φυσικά το θέμα που θίγεις δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ασήμαντο αν και κανένας μέχρι στιγμής δεν το έχει θίξει.Θα σου αναφέρω ότι η BRITISH AIRWAYS πριν περίπου 17 χρόνια
σε μια προσπάθεια προσέλκυσης υποψηφίων χειριστών για το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα είχε θέσει όρια ύψους από 1.58 cm-1.91 cm.Θεωρώ ότι αυτό είναι μια λογική απαίτηση
για την περίπτωση ενός χειριστή πολιτικής αεροπορίας.

ΦΙΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ :great:
 
Δεν υπαρχει οριο υψους (παντα σε φυσιολογικα επιπεδα) σχεδον σε καμια εταιρεια παγκοσμιως...
 
Top