ερωτησεις για το επαγγελμα του πιλοτου...

  • Thread starter Thread starter grappi7
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ζούμε την δυσκολότερη εποχή για το επάγγελμα.....του πιλότου στην Ελλάδα από την εποχή της απελευθέρωσης της αγοράς. Συγχωνεύσεις, περικοπές δρομολογίων, συρρικνώσεις αποδοχών και προνομίων (15%), μέλλον αβέβαιο, καριέρες ΤΕΛΟΣ, κλπ. Και όλα αυτά σε μία αεροπορική αγορά που δεν μπορεί να <σηκώσει> παραπάνω από 50 αεροσκάφη εκ των οποίον πάνω από τα μισά θα είναι για να καλύψουν τα 37 αεροδρόμια στο εσωτερικό. (φαινόμενο που δεν υπάρχει στην Ευρώπη, λόγο της νησιωτικής ιδιομορφίας). :(
 
Θα ηθελά να ρωτήσω αν ο βαθμός του απολυτηρίου
παιζει ρόλο στην εξελιξη σου ως πιλότος καθώς και στην επιλογή
σου απο την σχολή...!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
 
Αν εννοείς ο βαθμός του απολυτηρίου απο το σχολείο, δεν παίζει κανένα ρόλο για την εγγραφή σου στη σχολή.

Αν εννοείς τις βαθμολογίες των γραπτών εξετάσεων (θεωρητικά) στην ΥΠΑ αυτό δεν γνωρίζω αν σημειώνεται κάπου. :(
Την ίδια απορία έχω και εγώ. Ας μας απαντήσουν οι γνώστες.
 
Αγαπητέ soto ο βαθμός του απολυτηρίου του Λυκείου δεν παίζει κανένα ρόλο πουθενά.
Αυτό όμως που έχω να σε συμβουλέψω είναι ,πως το επάγγελμα του αεροπόρου έχει πολύ, μα πολύ διάβασμα και τυχόν τεμπελιές θα φανούν αμέσως στους άμεσα συνεργάτες σου(πιλότους,εκπαιδευτές,μηχανικούς,κλπ).Εάν αποφασίσεις να ασχοληθείς σοβαρά με το αντικείμενο να το κάνεις.Το κοντέρ μηδενίζει και αρχίζει να γράφει από την πρώτη μέρα που θα εμφανιστείς σε μια FTO-TRTO :great:
 
Αδέρφια,
δεν υπάρχει αεροπορία του ΕΚΑΒ. Υπάρχουν οι μόνιμοι εξ εφέδρων, δηλ οι συνταξιούχοι της Πολεμκής Αεροπορίας -έδρα Ελευσίνα- οι οποίοι έχουν παραιτηθεί από τη σύνταξη και πετάνε στο ΕΚΑΒ γιατί εκεί παίρνουν τα διπλάσια από τη σύνταξη...Και μόλις προσγειωθούν, κατευθείαν όπως είναι με τη φόρμα, σφαιράτοι στα Μέγαρα για εκπαιδεύσεις σε σχολές και πτήσεις με ιδιωτικά (οι βιομήχανοι, μεγαλέμποροι,κλπ δεν γουστάρουν πιτσιρικάδες στις δουλειές τους-στα ιδιωτικά τους ελικόπτερα.Θέλουν αποστράτους-πάντως όχι τόσο λόγω της εμπειρίας τους ...). Για να μην πούμε για τα πυροσβεστικά κλπ κλπ. Ετσι καταπολεμείται η ανεργία!

Ο βαθμός απολυτηρίου κι ο βαθμός γραπτών δεν παίζει κανένα ρόλο πουθενά. Καμμία σχολή και καμμία ΥΠΑ δεν είπε σε μαθητευόμενο "δεν κάνεις για χειριστής γιατί έχεις Μαθηματικά 6!"
Τα φράγκα της εκπαίδευσης μετράνε.
Οσο για το διάβασμα που απαιτείται ?...14 μαθηματάκια κι ένα Flight manual έχεις να διαβάσεις ως χειριστής. Κάτι σαν τον όγκο μελέτης που έχει ένας νευροχειρουργός!
 
121.5":27z0pc30 said:
Αδέρφια,

Οσο για το διάβασμα που απαιτείται ?...14 μαθηματάκια κι ένα Flight manual έχεις να διαβάσεις ως χειριστής. Κάτι σαν τον όγκο μελέτης που έχει ένας νευροχειρουργός!

Πραγματικά από αυτό και μόνο φαίνεται η αεροπορική σου ηλικία.Εάν νομίζεις ότι πετώντας συνεχώς μετά από 15-20 χρόνια θα έχεις διαβάσει μόνο τα ''14 μαθηματάκια κι ένα Flight manual'' .......τότε '"σβήσε και κατέβα". :wall:
Επίσης, εάν υποθέσουμε ότι αγόραζες ένα Gulfstream-V για να βάζεις την οικογένειά σου μέσα και να πετάς παντού σε όλο τον κόσμο,ποιόν θα επέλεγες για πλήρωμα??Εσένα με τα μυαλά και την πτητική εμπειρία που κουβαλάς, ή κάποιον απόστρατο της ΠΑ με καμιά 5500 ώρες πτήσης και 27 χρόνια στο κουρμπέτι??
Αλήθεια, οι ελικοπτεράδες του ΕΚΑΒ γιατί σε κόφτει εάν είναι πρώην ΠΑ?Θυμάσαι τι είχε συμβεί όταν τα ελικόπτερα αυτά τα πέταγαν πολίτες ή είσαι τόσο μικρός?Πρόσφατα είναι δυστυχώς....
 
FlyHigh":3c4dtuw1 said:
Αλήθεια, οι ελικοπτεράδες του ΕΚΑΒ γιατί σε κόφτει εάν είναι πρώην ΠΑ?
Εμένα με ενοχλεί επειδή παίρνουν διπλό μισθό και δεν αφήνουν καμία θέση ελεύθερη για τους άνεργους.
Γιατί αυτός που παίρνει σύνταξη να έχει και δεύτερη δουλειά(δεύτερο μισθό) και άλλοι να είναι άνεργοι?
Πώς θα χτιστεί η εμπειρία αυτών των νέων πιλότων αν δεν έχουν πού να δουλέψουν?
 
121.5":1ik2qy29 said:
....Υπάρχουν οι μόνιμοι εξ εφέδρων, δηλ οι συνταξιούχοι της Πολεμκής Αεροπορίας -έδρα Ελευσίνα- οι οποίοι έχουν παραιτηθεί από τη σύνταξη και πετάνε στο ΕΚΑΒ γιατί εκεί παίρνουν τα διπλάσια από τη σύνταξη...Και μόλις προσγειωθούν, κατευθείαν όπως είναι με τη φόρμα, σφαιράτοι στα Μέγαρα για εκπαιδεύσεις σε σχολές και πτήσεις με ιδιωτικά....
Αυτό που αναπαράγεις συνεχώς για τους απόστρατους, ίσως ίσχυε μια φορά και έναν καιρό.
Gangs of Tatoi που λυμαίνονται τον αεροπορικό χώρο στην Ελλάδα δεν υπάρχουν. Ή τέλος πάντων είναι πολύ μικρό το ποσοστό και σίγουρα δεν είναι μεγέθους συμμορίας! Άλλη όρεξη δεν είχε ο άλλος, μετά από 25 χρόνια στο δύσκολο περιβάλλον της ΠΑ, να τρέχει από αερολέσχη σε αερολέσχη, στο ΕΚΑΒ και όπου αλλού εσύ φαντάζεσαι! Αν θέλει, πάει σε αεροπορική εταιρία και βγάζει τα λεφτά του κυριλέ!
Εγώ γνωρίζω πχ. πως η Aegean έχει απλώσει τα δίχτυα της για προσλήψεις και σε νέους στο εξωτερικού, από Έλληνες γονείς. Αν οι απόφοιτοι ελληνικών σχολών ή αυτοί που τελειώνουν μια (τυχάρπαστη τις περισσότερες φορές) σχολή, δεν προσλαμβάνονται πρέπει να ψάξουν αλλού το τις πταίει και όχι στις προαναφερθείσες συμμορίες...

FlyHigh":1ik2qy29 said:
Θυμάσαι τι είχε συμβεί όταν τα ελικόπτερα αυτά τα πέταγαν πολίτες ή είσαι τόσο μικρός?Πρόσφατα είναι δυστυχώς....
Απόλυτα σωστή παρατήρηση!

Τέλος να πω πως συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το θέμα των αποτελεσμάτων θεωρίας. Ελάχιστες εταιρίες (μετρώνται στα δάκτυλα του ενός χεριού)
ζητάνε να δουν αποτελέσματα θεωρίας ATPL. Με άλλα λόγια, Sotos και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι, μην αγχώνεστε!
 
Μου αρκεί η υιοθέτηση του διαλεκτικού ύφους και ήθους του FlyHigh εκ μέρους των περισσοτέρων...Η ειρωνία, η απαξία και το άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε είναι επαγγελματική ασθένεια!

Eτσι έχουν οι έλληνες χειριστές και wanna be pilot μάθει να συνομιλούν στα forums, στις αερολέσχες, στα αεροδρόμια κλπ.

Ξέρετε μια σκασίλα που είχα για τους επισμηναγούς που βγάζουν τη φόρμα και φοράνε τη στολή με το τριγάλονο και πετάνε εκπαιδεύσεις με τα C 172!

Επισημάνσεις και διαπιστώσεις κάνω. Τα κεφάλια κάτω όλοι οι άνεργοι λοιπόν και παραδεχτείτε την σκληρή πραγματικότητα...Το πού θα βρείτε αεροπλάνα για να βάλετε 25 ετών εμπειρία όπως οι απόστρατοι που πετάνε Gulfstream με οικογένειες, προφανώς δεν αφορά τη συζήτησή μας. Επισμηναγός εν ενεργεία, κυβερνήτης σε ιδιωτικό jet, κυβερνήτης σε εταιρία αερομεταφορών, εκπαιδευτής αέρος σε σχολή, εκπαιδευτής εδάφους σε άλλη σχολή, εκπαιδευτής simulator σε άλλη σχολή και θιασώτης του δόγματος "Ναι, να βοηθήσουμε τα νέα παιδιά να δουλέψουν" δεν το έχω ξαναδεί στον πλανήτη. Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.

Η συζήτηση περί των ατυχημάτων του ΕΚΑΒ έχει γίνει αλλού και παλαιότερα κι έχει εξαντληθεί. ΚΨΜ Ελευσίνας:" Ρε Μητσάρα, για σάλιωσε το δάχτυλο και βγάλτο εξω απ το παράθυρο να δεις αν φυσάει...Πού να τρέχουμε τώρα στην Ανάφη με 5 κόμβους δυτικό άνεμο! Ασε να πάει το Super Puma!". Αμ έτσι δεν γίνεται ατύχημα.

Σας αφήνω να συνεχίσετε τη συζήτηση χωρίς εμένα. "Τοιούτοι έλαχον ημίν αρχιερείς...".
 
Ούφφφ,,,να΄σαι καλά γλυτώσαμε :roll:
 
Top