ερωτησεις για το επαγγελμα του πιλοτου...

  • Thread starter Thread starter grappi7
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

grappi7

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2009
Μηνύματα
31
Likes
0
Περιοχή
GREECE , MAROUSSI
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
NOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
1η:μπορειτε να μου προτεινετε μερικες σχολες που θα μπορεσω να γινω πιλοτος;
2η:ποσο ειναι το οικονομικο για την σχολη[και αν αποτυχω στις εξετασεις που πιθανων να εχει ποσα θα πληρωσω για να ξαναδωσω;;]
3η:ποσα χρονια θα διαρκεσει η εκπαιδευση;
4η:απο ποσο χρονων θα παω για να πουδασω;
5η:στην σχολη που θα παω θα με βαλουν να διαλεξω αναμεσα σε αεροπλανα boeing η για airbus;[για ποιον τυπο θα πεταω δηλαδη]
6η:ποια πτυχια θα χρειαστω [για να δουλεψω σε μια εταιρια;]και θα τα αποκτησω στην σχολη;
7η: το πτυχιο ΑΤPL KAI JAR τι ειναι;
Υ.Γ
1 ειδα τα προιγουμενα θεματα αλλα προφανως για να ρωταω δεν με καλυψαν οι απαντησεις που δοθηκαν [οχι ολλες τουρλαχιστων]
2 ενδιαφερομαι για πολιτικη αεροπορια και οχι για πολεμικη
 
grappi7":2ba29r60 said:
1η:μπορειτε να μου προτεινετε μερικες σχολες που θα μπορεσω να γινω πιλοτος;
http://egnatia-aviation.com/(Καβάλα),http://fas.gr/(Ρόδος),http://www.globalplanesearch.com/(Αθήνα(Μέγαρα)),http://www.didavia.com/(Αθήνα),http://jetstream.gr/(Αθήνα)...και δε συμμαζεύεται...

grappi7":2ba29r60 said:
2η:ποσο ειναι το οικονομικο για την σχολη[και αν αποτυχω στις εξετασεις που πιθανων να εχει ποσα θα πληρωσω για να ξαναδωσω;;]
Να υπολογίζεις χοντρικά 55-60 χιλιάρικα,όχι δραχμές,αλλά Εuro.Για το καλό σου, μην αποτύχεις με τίποτα τι πρώτη φορά σου....
grappi7":2ba29r60 said:
3η:ποσα χρονια θα διαρκεσει η εκπαιδευση;
Εάν έχεις τα χρήματα και τον χρόνο σε 13-16 μήνες είσαι με (f)ATPL και MCC στο χέρι
grappi7":2ba29r60 said:
4η:απο ποσο χρονων θα παω για να πουδασω;
Για PPL 17, για Commercial 18, ATPL(Unfrozen) 21.Ναι σου φενεται παράξενο αλλά στα 17 σου μπορείς να "οδηγείς" 2 πράγματα, το ένα είναι το 50αράκι(55+) και το άλλο αεροπλανάκι(200+χλμ/ώρα)
grappi7":2ba29r60 said:
5η:στην σχολη που θα παω θα με βαλουν να διαλεξω αναμεσα σε αεροπλανα boeing η για airbus;[για ποιον τυπο θα πεταω δηλαδη]
Εδώ θα σε προσγειώσω ανώμαλα....Πρακτικά εσύ θα διαλέξεις εάν θέλεις Type Rating ή όχι,αλλά από τι στιγμή που θα το κάνεις να υπολογίζεις 32000Ε extra τουλάχιστον ενώ για αυτά τα χρήματα θα βάλεις το πολύ 1.5 ώρες στο base chech με το αεροσκάφος που κάνεις TR.Είναι ένας δύσκολος δρόμος αλλά μάλλον θα σου δώσει κάποιο προβάδισμα έναντι άλλων unrated και δίχως αρκετή εμπειρία, ''ανταγωνιστών'' στο κυνήγι της εργασίας.Έχε υπ' όψη σου ότι το TR είναι ακριβό ώστε να διατηρηθεί εν ενεργεία

grappi7":2ba29r60 said:
6η:ποια πτυχια θα χρειαστω [για να δουλεψω σε μια εταιρια;]και θα τα αποκτησω στην σχολη;
Πλέων χρειάζεσαι: Private pilot license(PPL)-->Commercial pilot license(CPL), Multi engine rating(ME),Night rating, Instrument rating(IR), frozen Airliner Pilot License theory[(f)ATPL], Multi-Crew Co-operation(MCC), Aviation English certificate
 
μπραβο ρε φιλε βοηθησες πολυ ειλικρινα

αν εχω και αλλες ερωτησεις περι του επαγγλματος θα ρωτησω :!:

και παλι να σε καλα :!: :!:
 
grappi7":3kcc58nj said:
[...] αν εχω και αλλες ερωτησεις περι του επαγγλματος θα ρωτησω [...]


Εντελως φιλικα θα σε προτεινα να δοκιμασεις την αναζητηση... :wink:
 
συνεντευξεις πιλοτων...

για σας θα ηθελα να μου πουνε μερικοι πιλοτοι πως ειναι η ζωη των πιλοτων,βασικα θελω να παρω απο τους πιλοτους μια συνεντευξη
που η απαντησεις τους πιστέυω οτι θα βοηθησουν πολυ τους νέους πιλοτους :!: :!: :!:

αρα θα μπορουν ετι κι τα υπολοιπα μελη πιστευω να ρωτανε τους πιλοτους ερωτησεις σε αυτο το θεμα ωστε να το βλεπουν ολοι :!: :!:

ξεκινάω με 2 ερωτησεις:
πως ευσθανεσθαι οταν κανετε την απογηωση;
πιασατε κατευθειαν δουλεια μολις τελειωσατε τις σπουδες σας;
 
Φίλε grappi7

γίνε ποιο συγκεκριμένος όσον αφορά την ερώτηση νούμερο 1 για την ερώτηση νούμερο 2 εγώ προσωπικά ναι αλλά ο χρόνος επαγγελματικής αποκατάστασης ποικίλη ανάλογα με το background κάθε χειριστή και την ζήτηση της αγοράς την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Υ.Γ. εγώ προσωπικά στην απογείωση αισθάνομαι ότι αφήνω το έδαφος από το οποίο παρέλαβα κάποια άτομα και εκεί πρέπει να επιστρέψω ασφαλής, το αίσθημα κ..λα, απόλαυση, εθισμός είναι λίγο πολύ συνηθισμένα πλέον σαν την νικοτίνη, δεν σε εντυπωσιάζει αλλά σε πονάει όταν σου λείπει.


Φιλικά πάντα
 
άλλη μια ερώτηση

φτάνουν μόνο τα αγγλικά για να με δεχτούν οι εταιρίες;η θέλω πχ και γερμανικά;

ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Φίλε grappi7

τα αγγλικά είναι υπεραρκετά στις περισσότερες εταιρίες με μία εξαίρεση στις γερμανικές που συνήθως το απαιτούν να ξέρεις γερμανικά. Βέβαια αν πας σε μία χώρα π.χ. Πολωνία για να δουλέψεις και ξέρεις και Πολωνικά φυσικά είναι ακόμα καλύτερο για εσένα.


Φιλικά πάντα
 
Καλησπερα

Σκεφτομαι να κανω το CPL στην Βουλγαρια καθως ανακαλυψα μια σχολη που με 37000 δινει και ATPL και CPL/IR-ME KAI MCC ΜΕ 185 ωρες πτησης.Η σχολη ονομαζεται 'AIR SOFIA FTO'(http://www.airsofia-fto.com/).Καλο μου ακούγεται αλλα θα ηθελα αν εχετε ακουσει πληροφοριες για τη σχολη για τη ποιοτητα των σπουδων η αν θα υπηρχαν διαφορες στις μετεπειτα ευκαιρειες για επαγγελματικη αποκατασταση αποκλειστικα και μονο της σχολης.Τελος υπαρχει και μια αλλη σχολη στην Βουλγαρια η οποια υποθετω ειναι δημοσια αλλα δεν καταφερα να βρω αρκετες πληροφοριες.Λεγεται 'DOLNA MITROPOLIA'

Ευχαριστω
 
Μπράβο upoulikampia

αυτό είναι μία απάντηση για όλους εκείνους που πλασάρουν το intergrated ATPL με 200+ ώρες με μόνο σκοπό να βγάλουν 10000 ευρώ ακόμα, σύμφωνα με τα JAR τόσες είναι οι ώρες που απαιτούνται και μόνο τόσες -μήπως είναι πολλές κιόλας-.

Φιλικά πάντα

Υ.Γ. αν δεν θέλετε να χάσετε ούτε ευρώ οι νέοι μαθητές καλό είναι να πηγαίνετε στις σχολές με το FCL στα χέρια και να ζητάτε τα νόμιμα τίποτα παραπάνω, πιστέψτε με θα γλιτώσετε πολλά ευρώ και αυτό ισχύει παντού εγώ έχω και καναδικό και αμερικάνικο και ευρωπαϊκό πτυχίο, παντού πάνε να σου φάνε λεφτά. Όποιος θέλει ας το κατεβάσει.
 
Top