Χρήστο ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες.
Καμμιά φορά αναρωτιέμαι, άν θεωρείται ο τουρισμός η "βαριά βιομηχανία" της χώρας μας (όπως διαλαλούν οι πολιτικοί μας), φαντάσου τί χάλια θα έχει η "ελαφρά βιομηχανία" μας.
Βλέπουμε από τα στοιχεία την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, ένα νησί της μεσογείου λίγο μεγαλύτερο της Ρόδου και πιό μικρό από την μισή Κρήτη, που δεν έχει ούτε καλύτερο καιρό από τα νησιά μας και που, παρόλο ότι είναι πανέμορφο νησί, δεν είναι πιό ωραίο από τα δικά μας νησιά (τουλάχιστον τα περισσότερα).
Έχουμε λοιπόν: Η Πάλμα έχει περισσότερη επιβατική κίνηση από την πρωτεύουσα της Ελλάδος (χώρας 11 εκατ. κατοίκων και πόλης περίπου 5 εκ.). Χωρίς να το γράφουν τα στοιχεία, αλλά εύκολα συμπεραίνεται, η Πάλμα έχει περισσότερους επιβάτες από το Ηράκλειο, την Ρόδο και την Θεσσαλονίκη....μαζί (μπορεί και την Κέρκυρα μέσα). Δεν ξέρω πώς σας ακούγεται εσάς αυτό, αλλά εμένα μου ακούγεται τραγικό.
Τρία νησιά έχει η Ισπανία στην μεσόγειο και τα έχει κάνει τουριστικά φιλέτα καλύπτοντας όλο το προφίλ τουρισμού. Νέους, γέρους, οικογένειες, φτωχούς και πλούσιους. Οι Βαλεαρίδες, είναι "ανοικτές" όλο το καλοκαίρι και μόνο η Πάλμα είναι "ανοικτή" όλο τον χρόνο. Και καλά, να δεχτώ ότι να πάς Γενάρη στην Χαλκιδική δεν έιναι και ότι καλύτερο από θέμα ηλιοφάνειας. Αλλά η Ρόδος και η Κρήτη? Δεν μπορούσαν το χειμώνα να δουλέψουν?
Γι'αυτό δεν πρέπει να παραπονιούνται και πολύ οι κάτοικοι κάποιων νησιών για "εγκατάλειψη" και "μαρασμό". Έχουν βάλει και αυτοί το χεράκι τους και βγάλαν τα ματάκια τους.
Όταν ακούω φανφάρες, όπως αυτές που ακούγαμε όταν άνοιξε ο Βενιζέλος, περί "αεροδρομιάρας" και "κόμβου" και άλλα τέτοια, πάντα μου ερχόταν στο μυαλό το αεροδρόμιο της Πάλμα. Το οποίο είχε παράλληλους διαδρόμους με ILS απ'όλες τις πλευρές, τεράστια τέρμιναλ, αυτοκινητόδρομους κλπ, από τον καιρό του....Νώε. Βλέπεις, αυτοί βρήκαν τρόπο να επενδύσουν τα κονδύλια της ΕΟΚ (τότε) για το καλό της πατρίδας τους και για το μέλλον της. Εμείς τα κονδύλια της ΕΟΚ τα κάναμε μεζονέτες διαφόρων. Και όταν κάνουμε κάποιο μεγάλο έργο, πληρώνουμε χαράτσι για να το χρησιμοποιήσουμε, καθώς ούτε κάν μας ανήκει. Βλεπε LGAV , Ρίο , Αττική οδό και αμέτρητα διόδια. Σε λίγο θα έχουμε διόδια για να πάμε στον μπακάλη!
Καμμιά φορά αναρωτιέμαι, άν θεωρείται ο τουρισμός η "βαριά βιομηχανία" της χώρας μας (όπως διαλαλούν οι πολιτικοί μας), φαντάσου τί χάλια θα έχει η "ελαφρά βιομηχανία" μας.
Βλέπουμε από τα στοιχεία την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, ένα νησί της μεσογείου λίγο μεγαλύτερο της Ρόδου και πιό μικρό από την μισή Κρήτη, που δεν έχει ούτε καλύτερο καιρό από τα νησιά μας και που, παρόλο ότι είναι πανέμορφο νησί, δεν είναι πιό ωραίο από τα δικά μας νησιά (τουλάχιστον τα περισσότερα).
Έχουμε λοιπόν: Η Πάλμα έχει περισσότερη επιβατική κίνηση από την πρωτεύουσα της Ελλάδος (χώρας 11 εκατ. κατοίκων και πόλης περίπου 5 εκ.). Χωρίς να το γράφουν τα στοιχεία, αλλά εύκολα συμπεραίνεται, η Πάλμα έχει περισσότερους επιβάτες από το Ηράκλειο, την Ρόδο και την Θεσσαλονίκη....μαζί (μπορεί και την Κέρκυρα μέσα). Δεν ξέρω πώς σας ακούγεται εσάς αυτό, αλλά εμένα μου ακούγεται τραγικό.
Τρία νησιά έχει η Ισπανία στην μεσόγειο και τα έχει κάνει τουριστικά φιλέτα καλύπτοντας όλο το προφίλ τουρισμού. Νέους, γέρους, οικογένειες, φτωχούς και πλούσιους. Οι Βαλεαρίδες, είναι "ανοικτές" όλο το καλοκαίρι και μόνο η Πάλμα είναι "ανοικτή" όλο τον χρόνο. Και καλά, να δεχτώ ότι να πάς Γενάρη στην Χαλκιδική δεν έιναι και ότι καλύτερο από θέμα ηλιοφάνειας. Αλλά η Ρόδος και η Κρήτη? Δεν μπορούσαν το χειμώνα να δουλέψουν?
Γι'αυτό δεν πρέπει να παραπονιούνται και πολύ οι κάτοικοι κάποιων νησιών για "εγκατάλειψη" και "μαρασμό". Έχουν βάλει και αυτοί το χεράκι τους και βγάλαν τα ματάκια τους.
Όταν ακούω φανφάρες, όπως αυτές που ακούγαμε όταν άνοιξε ο Βενιζέλος, περί "αεροδρομιάρας" και "κόμβου" και άλλα τέτοια, πάντα μου ερχόταν στο μυαλό το αεροδρόμιο της Πάλμα. Το οποίο είχε παράλληλους διαδρόμους με ILS απ'όλες τις πλευρές, τεράστια τέρμιναλ, αυτοκινητόδρομους κλπ, από τον καιρό του....Νώε. Βλέπεις, αυτοί βρήκαν τρόπο να επενδύσουν τα κονδύλια της ΕΟΚ (τότε) για το καλό της πατρίδας τους και για το μέλλον της. Εμείς τα κονδύλια της ΕΟΚ τα κάναμε μεζονέτες διαφόρων. Και όταν κάνουμε κάποιο μεγάλο έργο, πληρώνουμε χαράτσι για να το χρησιμοποιήσουμε, καθώς ούτε κάν μας ανήκει. Βλεπε LGAV , Ρίο , Αττική οδό και αμέτρητα διόδια. Σε λίγο θα έχουμε διόδια για να πάμε στον μπακάλη!