- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.830
- Likes
- 215
Ως γνωστόν στο section του site με τα αεροδρόμια είχα τα στατιστικά κίνησης των αεροδρομίων ως το 2002. Με την ευκαιρία μιας εργασίας που κάνω αυτό το διάστημα, απέκτησα και τα στοιχεία κίνησης του 2003 και 2004, τα οποία και θα ανέβουν σύντομα στο site.
Κατάταξη των αεροδρομίων είναι με βάση τις συνολική τους επιβατική κίνηση (2004) (εσωτερικού & εξωτερικού):
1 Athina
2 Iraklio
3 Thessaloniki
4 Rhodes
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Santorini
10 Mytilini
11 Samos
12 Kefalonia
13 Kavala
14 Mikonos
15 Aktio
16 Alexandroupoli
17 Skiathos
18 Chios
19 Karpathos
20 Ioannina
21 Limnos
22 Kalamata
23 Araksos
24 Nea Aghialos
25 Paros
26 Syros
27 Naxos
28 Kythira
29 Leros
30 Milos
31 Ikaria
32 Siteia
33 Astypalaia
34 Skyros
35 Kastelorizo
36 Kasos
37 Kastoria
38 Kozani
Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εσωτερικού (2004):
1 Athina
2 Thessaloniki
3 Iraklio
4 Rhodes
5 Chania
6 Mytilini
7 Kerkyra
8 Alexandroupoli
9 Kos
10 Santorini
11 Chios
12 Mikonos
13 Samos
14 Ioannina
15 Kavala
16 Limnos
17 Karpathos
18 Kefalonia
19 Paros
20 Zakynthos
21 Syros
22 Leros
23 Kythira
24 Milos
25 Naxos
26 Ikaria
27 Aktio
28 Siteia
29 Skiathos
30 Astypalaia
31 Kastelorizo
32 Kasos
33 Skyros
34 Kastoria
35 Kozani
36 Araksos
37 Nea Aghialos
38 Kalamata
Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εξωτερικού (2004):
1 Athina
2 Iraklio
3 Rhodes
4 Thessaloniki
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Kefalonia
10 Santorini
11 Aktio
12 Samos
13 Skiathos
14 Kavala
15 Mikonos
16 Mytilini
17 Kalamata
18 Karpathos
19 Araksos
20 Nea Aghialos
21 Chios
22 Limnos
23 Naxos
24 Alexandroupoli
25 Skyros
26 Kythira
27 Ioannina
28 Kastoria
Σχόλια (Μετά από ένα πέρασμα των στοιχείων στο Excel, όπου και προέκυψαν οι διακυμάνσεις (αυξήσεις/μειώσεις) της επιβατικής κίνησης στη διετία 2002-2004.):
Επιβατική κίνηση εσωτερικού:
Τα αεροδρόμια με την μεγαλύτερη αύξηση επιβατών εσωτερικού είναι: η Σητεία (+860,39%, το νέο αεροδρόμιο, τα dash/ATR-42 καθώς και τα άγονα έκαναν καλό, στο πρώην σχεδόν εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο), η Πάρος (+202,34% - φαίνεται πως η αντικατάσταση των μικρών Dornier με τα μεγαλύτερα Dash, έκανε καλό), η Σκύρος (+149,22%), η Μήλος (+84,35% ομοίως με την Πάρο, μπήκανε τα Dash). Σκιάθος (+62,34%), Λέρος (+56,21%), Κύθηρα (+55,20%), Άκτιο (+39,56%). Όσο αφορά τα μεγαλύτερα αεροδρόμια, σημαντικές επίσης αυξήσεις είχαμε σε Κω (+39,62%) και Χίο (+39,59%) που ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Aegean. Ενώ σημαντικές είναι και οι αυξήσεις σε Αθήνα (+23,49%), Ηράκλειο (+28,10%), Θεσσαλονίκη (+24,30%), Κέρκυρα (+24,58%), Μυτιλήνη (+25,99%), Κάρπαθο (+31,81%). Τα μοναδικά αεροδρόμια που παρατηρήθηκε μείωση επιβατικής κίνησης εσωτερικού ήταν αυτά της Σύρου (-25,55%), της Κοζάνης (-7,59%) και της Λήμνου (-3,88%).
Επιβατική κίνηση εξωτερικού:
Γενικώς υπήρξαν μειώσεις στην επιβατική κίνηση, που δείχνει ότι μάλλον το καλοκαίρι του 2004, δεν πήγε καλά από τουριστικής πλευράς... Τα μοναδικά αεροδρόμια που σημείωσαν αυξήσεις ήταν τα: Λήμνου (+24,12%), Αράξου (+13,22%), Καλαμάτας (+12,60%), Αθήνας (+12,33%), Θεσσαλονίκης (+4,59%) και Χανίων (+1,40%). Στην Αλεξανδρούπολη είχαμε σημαντική αύξηση (+1487,86%) μιας και το 2002 οι κινήσεις εξωτερικού ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Επίσης στα Κύθηρα, Σκύρο, Ιωάννινα και Καστοριά όπου δεν υπήρχαν στο παρελθόν πτήσεις εξωτερικού. Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στα: Χίου (-28,52%), Ν. Αγχιάλου (-28,32%), Σκιάθου (-23,64%), Καβάλας (-19,69%), Σαντορίνης (-14,99%), Σάμου (-14,49%), Κέρκυρας (-14,20%), Μυτιλήνης (-13,49%).
Συνολική κίνηση:
Γενικότερα η μείωση στην κίνηση εξωτερικού παρέσυρε και τη συνολική κίνηση των διεθνών αεροδρομίων. Έτσι αύξηση είχαμε ουσιαστικά σε Αθήνα (+16,26%) και Θεσσαλονίκη (+11,96%), Μυτιλήνη (+10,94%), Χίο (+24,16%), Κάρπαθο (+9,27%), καθώς και σε αεροδρόμια όπως η Αλεξανδρούπολη (+15,25%) και τα Ιωάννινα (+17,73%) στα οποία το μεγαλύτερο μέρος των κινήσεων είναι πτήσεις εσωτερικού. Στα αεροδρόμια εσωτερικών πτήσεων, γενικώς υπήρξε αύξηση της επιβατικής κίνησης εκτός από την Σύρο και την Κοζάνη όπως προαναφέρθηκε.
Κατάταξη των αεροδρομίων είναι με βάση τις συνολική τους επιβατική κίνηση (2004) (εσωτερικού & εξωτερικού):
1 Athina
2 Iraklio
3 Thessaloniki
4 Rhodes
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Santorini
10 Mytilini
11 Samos
12 Kefalonia
13 Kavala
14 Mikonos
15 Aktio
16 Alexandroupoli
17 Skiathos
18 Chios
19 Karpathos
20 Ioannina
21 Limnos
22 Kalamata
23 Araksos
24 Nea Aghialos
25 Paros
26 Syros
27 Naxos
28 Kythira
29 Leros
30 Milos
31 Ikaria
32 Siteia
33 Astypalaia
34 Skyros
35 Kastelorizo
36 Kasos
37 Kastoria
38 Kozani
Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εσωτερικού (2004):
1 Athina
2 Thessaloniki
3 Iraklio
4 Rhodes
5 Chania
6 Mytilini
7 Kerkyra
8 Alexandroupoli
9 Kos
10 Santorini
11 Chios
12 Mikonos
13 Samos
14 Ioannina
15 Kavala
16 Limnos
17 Karpathos
18 Kefalonia
19 Paros
20 Zakynthos
21 Syros
22 Leros
23 Kythira
24 Milos
25 Naxos
26 Ikaria
27 Aktio
28 Siteia
29 Skiathos
30 Astypalaia
31 Kastelorizo
32 Kasos
33 Skyros
34 Kastoria
35 Kozani
36 Araksos
37 Nea Aghialos
38 Kalamata
Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εξωτερικού (2004):
1 Athina
2 Iraklio
3 Rhodes
4 Thessaloniki
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Kefalonia
10 Santorini
11 Aktio
12 Samos
13 Skiathos
14 Kavala
15 Mikonos
16 Mytilini
17 Kalamata
18 Karpathos
19 Araksos
20 Nea Aghialos
21 Chios
22 Limnos
23 Naxos
24 Alexandroupoli
25 Skyros
26 Kythira
27 Ioannina
28 Kastoria
Σχόλια (Μετά από ένα πέρασμα των στοιχείων στο Excel, όπου και προέκυψαν οι διακυμάνσεις (αυξήσεις/μειώσεις) της επιβατικής κίνησης στη διετία 2002-2004.):
Επιβατική κίνηση εσωτερικού:
Τα αεροδρόμια με την μεγαλύτερη αύξηση επιβατών εσωτερικού είναι: η Σητεία (+860,39%, το νέο αεροδρόμιο, τα dash/ATR-42 καθώς και τα άγονα έκαναν καλό, στο πρώην σχεδόν εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο), η Πάρος (+202,34% - φαίνεται πως η αντικατάσταση των μικρών Dornier με τα μεγαλύτερα Dash, έκανε καλό), η Σκύρος (+149,22%), η Μήλος (+84,35% ομοίως με την Πάρο, μπήκανε τα Dash). Σκιάθος (+62,34%), Λέρος (+56,21%), Κύθηρα (+55,20%), Άκτιο (+39,56%). Όσο αφορά τα μεγαλύτερα αεροδρόμια, σημαντικές επίσης αυξήσεις είχαμε σε Κω (+39,62%) και Χίο (+39,59%) που ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Aegean. Ενώ σημαντικές είναι και οι αυξήσεις σε Αθήνα (+23,49%), Ηράκλειο (+28,10%), Θεσσαλονίκη (+24,30%), Κέρκυρα (+24,58%), Μυτιλήνη (+25,99%), Κάρπαθο (+31,81%). Τα μοναδικά αεροδρόμια που παρατηρήθηκε μείωση επιβατικής κίνησης εσωτερικού ήταν αυτά της Σύρου (-25,55%), της Κοζάνης (-7,59%) και της Λήμνου (-3,88%).
Επιβατική κίνηση εξωτερικού:
Γενικώς υπήρξαν μειώσεις στην επιβατική κίνηση, που δείχνει ότι μάλλον το καλοκαίρι του 2004, δεν πήγε καλά από τουριστικής πλευράς... Τα μοναδικά αεροδρόμια που σημείωσαν αυξήσεις ήταν τα: Λήμνου (+24,12%), Αράξου (+13,22%), Καλαμάτας (+12,60%), Αθήνας (+12,33%), Θεσσαλονίκης (+4,59%) και Χανίων (+1,40%). Στην Αλεξανδρούπολη είχαμε σημαντική αύξηση (+1487,86%) μιας και το 2002 οι κινήσεις εξωτερικού ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Επίσης στα Κύθηρα, Σκύρο, Ιωάννινα και Καστοριά όπου δεν υπήρχαν στο παρελθόν πτήσεις εξωτερικού. Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στα: Χίου (-28,52%), Ν. Αγχιάλου (-28,32%), Σκιάθου (-23,64%), Καβάλας (-19,69%), Σαντορίνης (-14,99%), Σάμου (-14,49%), Κέρκυρας (-14,20%), Μυτιλήνης (-13,49%).
Συνολική κίνηση:
Γενικότερα η μείωση στην κίνηση εξωτερικού παρέσυρε και τη συνολική κίνηση των διεθνών αεροδρομίων. Έτσι αύξηση είχαμε ουσιαστικά σε Αθήνα (+16,26%) και Θεσσαλονίκη (+11,96%), Μυτιλήνη (+10,94%), Χίο (+24,16%), Κάρπαθο (+9,27%), καθώς και σε αεροδρόμια όπως η Αλεξανδρούπολη (+15,25%) και τα Ιωάννινα (+17,73%) στα οποία το μεγαλύτερο μέρος των κινήσεων είναι πτήσεις εσωτερικού. Στα αεροδρόμια εσωτερικών πτήσεων, γενικώς υπήρξε αύξηση της επιβατικής κίνησης εκτός από την Σύρο και την Κοζάνη όπως προαναφέρθηκε.