Επιβατική κίνηση ελληνικών αεροδρομίων

  • Thread starter Thread starter LEKPO1A
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.830
Likes
215
Ως γνωστόν στο section του site με τα αεροδρόμια είχα τα στατιστικά κίνησης των αεροδρομίων ως το 2002. Με την ευκαιρία μιας εργασίας που κάνω αυτό το διάστημα, απέκτησα και τα στοιχεία κίνησης του 2003 και 2004, τα οποία και θα ανέβουν σύντομα στο site.

:arrow:Κατάταξη των αεροδρομίων είναι με βάση τις συνολική τους επιβατική κίνηση (2004) (εσωτερικού & εξωτερικού):

1 Athina
2 Iraklio
3 Thessaloniki
4 Rhodes
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Santorini
10 Mytilini
11 Samos
12 Kefalonia
13 Kavala
14 Mikonos
15 Aktio
16 Alexandroupoli
17 Skiathos
18 Chios
19 Karpathos
20 Ioannina
21 Limnos
22 Kalamata
23 Araksos
24 Nea Aghialos
25 Paros
26 Syros
27 Naxos
28 Kythira
29 Leros
30 Milos
31 Ikaria
32 Siteia
33 Astypalaia
34 Skyros
35 Kastelorizo
36 Kasos
37 Kastoria
38 Kozani

:arrow:Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εσωτερικού (2004):

1 Athina
2 Thessaloniki
3 Iraklio
4 Rhodes
5 Chania
6 Mytilini
7 Kerkyra
8 Alexandroupoli
9 Kos
10 Santorini
11 Chios
12 Mikonos
13 Samos
14 Ioannina
15 Kavala
16 Limnos
17 Karpathos
18 Kefalonia
19 Paros
20 Zakynthos
21 Syros
22 Leros
23 Kythira
24 Milos
25 Naxos
26 Ikaria
27 Aktio
28 Siteia
29 Skiathos
30 Astypalaia
31 Kastelorizo
32 Kasos
33 Skyros
34 Kastoria
35 Kozani
36 Araksos
37 Nea Aghialos
38 Kalamata


:arrow:Κατάταξη με βάση την επιβατική κίνηση εξωτερικού (2004):

1 Athina
2 Iraklio
3 Rhodes
4 Thessaloniki
5 Kerkyra
6 Kos
7 Chania
8 Zakynthos
9 Kefalonia
10 Santorini
11 Aktio
12 Samos
13 Skiathos
14 Kavala
15 Mikonos
16 Mytilini
17 Kalamata
18 Karpathos
19 Araksos
20 Nea Aghialos
21 Chios
22 Limnos
23 Naxos
24 Alexandroupoli
25 Skyros
26 Kythira
27 Ioannina
28 Kastoria



Σχόλια (Μετά από ένα πέρασμα των στοιχείων στο Excel, όπου και προέκυψαν οι διακυμάνσεις (αυξήσεις/μειώσεις) της επιβατικής κίνησης στη διετία 2002-2004.):

:arrow:Επιβατική κίνηση εσωτερικού:
Τα αεροδρόμια με την μεγαλύτερη αύξηση επιβατών εσωτερικού είναι: η Σητεία (+860,39%, το νέο αεροδρόμιο, τα dash/ATR-42 καθώς και τα άγονα έκαναν καλό, στο πρώην σχεδόν εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο), η Πάρος (+202,34% - φαίνεται πως η αντικατάσταση των μικρών Dornier με τα μεγαλύτερα Dash, έκανε καλό), η Σκύρος (+149,22%), η Μήλος (+84,35% ομοίως με την Πάρο, μπήκανε τα Dash). Σκιάθος (+62,34%), Λέρος (+56,21%), Κύθηρα (+55,20%), Άκτιο (+39,56%). Όσο αφορά τα μεγαλύτερα αεροδρόμια, σημαντικές επίσης αυξήσεις είχαμε σε Κω (+39,62%) και Χίο (+39,59%) που ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Aegean. Ενώ σημαντικές είναι και οι αυξήσεις σε Αθήνα (+23,49%), Ηράκλειο (+28,10%), Θεσσαλονίκη (+24,30%), Κέρκυρα (+24,58%), Μυτιλήνη (+25,99%), Κάρπαθο (+31,81%). Τα μοναδικά αεροδρόμια που παρατηρήθηκε μείωση επιβατικής κίνησης εσωτερικού ήταν αυτά της Σύρου (-25,55%), της Κοζάνης (-7,59%) και της Λήμνου (-3,88%).

:arrow:Επιβατική κίνηση εξωτερικού:
Γενικώς υπήρξαν μειώσεις στην επιβατική κίνηση, που δείχνει ότι μάλλον το καλοκαίρι του 2004, δεν πήγε καλά από τουριστικής πλευράς... Τα μοναδικά αεροδρόμια που σημείωσαν αυξήσεις ήταν τα: Λήμνου (+24,12%), Αράξου (+13,22%), Καλαμάτας (+12,60%), Αθήνας (+12,33%), Θεσσαλονίκης (+4,59%) και Χανίων (+1,40%). Στην Αλεξανδρούπολη είχαμε σημαντική αύξηση (+1487,86%) μιας και το 2002 οι κινήσεις εξωτερικού ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. Επίσης στα Κύθηρα, Σκύρο, Ιωάννινα και Καστοριά όπου δεν υπήρχαν στο παρελθόν πτήσεις εξωτερικού. Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στα: Χίου (-28,52%), Ν. Αγχιάλου (-28,32%), Σκιάθου (-23,64%), Καβάλας (-19,69%), Σαντορίνης (-14,99%), Σάμου (-14,49%), Κέρκυρας (-14,20%), Μυτιλήνης (-13,49%).

:arrow:Συνολική κίνηση:
Γενικότερα η μείωση στην κίνηση εξωτερικού παρέσυρε και τη συνολική κίνηση των διεθνών αεροδρομίων. Έτσι αύξηση είχαμε ουσιαστικά σε Αθήνα (+16,26%) και Θεσσαλονίκη (+11,96%), Μυτιλήνη (+10,94%), Χίο (+24,16%), Κάρπαθο (+9,27%), καθώς και σε αεροδρόμια όπως η Αλεξανδρούπολη (+15,25%) και τα Ιωάννινα (+17,73%) στα οποία το μεγαλύτερο μέρος των κινήσεων είναι πτήσεις εσωτερικού. Στα αεροδρόμια εσωτερικών πτήσεων, γενικώς υπήρξε αύξηση της επιβατικής κίνησης εκτός από την Σύρο και την Κοζάνη όπως προαναφέρθηκε.
 
telika evros...AXD rocks

se sinoliki kinisi kai kinisi eksoterikou me vasi tin auksisi tis kinisis -in%-

vevea auto itan otan katalavan ta megala kefalia oti kanontas lamogies....kai trogontas kondilia mporoun na kanoun kai kalo ston topo...alla otan eidan kai alloi oti i koutala varenei....vlepo siga siga na echoume meiosi.....vevea erchontai kai ekloges....eidomeeeeennn :!:
 
Apo to AIA epikairothta.

Με αύξηση +8% στην επιβατική κίνηση έκλεισε το Α΄ τρίμηνο 2005

http://www.aia.gr/GR/business/media/press_releases/show.asp?id=113


Kala paei to HUB gia exoterikes pthseis alla ohi kai toso kala gia esoterikes. Isws na perasei ta Rekop 2005 ? Ante na doume !! :wink:

Kai ligo off-topic, ehoun enhmerw8ei ta dromologia pthsewn tou AIA sto website tous gia to kalokairi ( anoixh ? ) me merikes mikres allages.

Profanws, uprahoun polla la8h kai paraleipseis opws anamename kai harakthristiko !!! :roll:
 
Stin meikti kinisi (esw-eksw) H Skyros einai panw apo to Kastellorizo. Sto esw mono i Skyros einai katw apo Kastellorizo kai Kaso.
Gnwrizoume tipota gia tin kinisi ekswterikou tis Skyrou :?: :?
 
Για τη Σκύρο:

:arrow: Το 2004 είχαμε 62 κινήσεις αεροσκάφών εξωτερικού.
Συνολικά διακινήθηκαν 3024 επιβάτες εξωτερικού.

:arrow: To 2003 είχαμε 51 κινήσεις αεροσκαφών εξωτερικού.
Συνολικά διακινήθηκαν 2235 επιβάτες εξωτερικού.
(Για το 2003 γνωρίζω για πτήση της Transavia από Amsterdam προς Σκύρο, που συνέχιζε και για Σαντορίνη). Δεν έχω κάποια άλλα στοιχεία.

:arrow: Το 2002 δεν υπήρχαν επιβάτες εξωτερικού προς/από Σκύρο.

Εδώ φαίνεται η κίνηση εξωτερικού της Σκύρου τα έτη 1996,1998,2000 (ενώ υπήρχαν και 37 κινήσεις α/φ εξωτ. το 1999 με 1262 επιβάτες εξωτ.):
:arrow: https://www.airliners.gr/el/port.php?id=64
 
H Skyros ta teleytaia 3 xronia (2003,2004,2005) exei mono mia evdomadiaia pthsh Charter ths Transavia kathe pempth kai fetos einai h:
HV 221 Amsterdam-Chios
HV 222 Chios-Skyros-Amsterdam
Pragmatopoihtai me 73G to opoio logo toy meiomenoy apo kaysima fortioy(Gnosto to provlhma toy aerodromioy ths Xioy)
otan apogeionetai apo th Xio kanei mia stash sth Skyro opoy parallhla metaferei ekei kai Ollandoys toyristes.
 
GIANNIS_ATH":26coxlvq said:
Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.ΤΟ ΔΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ WEB SITE TOY ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΩΝ.

Με αύξηση +8% στην επιβατική κίνηση έκλεισε το Α΄ τρίμηνο 2005 - 4 χρόνια λειτουργίας - 50 εκατομμύρια επιβάτες

- Δευτέρα, 25 Απριλίου 2005

Με αύξηση της επιβατικής κίνησης +8% σε σχέση με πέρυσι έκλεισε το α' τρίμηνο του 2005 για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Συνολικά, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2005, ο Αερολιμένας υποδέχθηκε 2,7 εκατομμύρια επιβάτες, εξακολουθώντας έτσι να βρίσκεται ανάμεσα στα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αεροδρόμια της Ευρώπης και επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη αναπτυξιακή στρατηγική του.

Στην εξέλιξη αυτή συνετέλεσε κυρίως η εντυπωσιακή ανάπτυξη της διεθνούς κίνησης κατά το α' τρίμηνο του 2005, η οποία σημείωσε αύξηση +13% σε σχέση με το 2004. Ειδικότερα, ο αριθμός των διεθνών αφικνούμενων επιβατών που επισκέφθηκαν την Αθήνα με σκοπό τον τουρισμό, αυξήθηκε κατά +22% αντανακλώντας την ανοδική πορεία της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού*.

Εντυπωσιακή ήταν η άνοδος των αγορών της Μέσης Ανατολής και της Ανατολικής/Κεντρικής Ευρώπης (+24% και 18%, αντίστοιχα), γεγονός που αντανακλά τα θετικά αποτελέσματα της περιφερειακής αναπτυξιακής στρατηγικής του Αερολιμένα. Σε ό,τι αφορά τις υπερπόντιες αγορές, σημαντική ήταν και η αύξηση της αγοράς της Βορείου Αμερικής, η οποία έφθασε το +19%, ενώ η μοναδική αγορά που σημείωσε κάμψη (-14%) κατά το α΄ τρίμηνο του 2005, ήταν εκείνη της ’πω Ανατολής, γεγονός που οφείλεται στον αντίκτυπο της καταστροφής που επέφερε το «τσουνάμι» σε προορισμούς της περιοχής.

Η επιβατική κίνηση εσωτερικού κινήθηκε στα περυσινά επίπεδα, σημειώνοντας μικρή αύξηση +1%, εξέλιξη αναμενόμενη δεδομένου ότι το Μάρτιο του 2004 υπήρξε σημαντικά αυξημένη κίνηση λόγω των βουλευτικών εκλογών.

Η κίνηση των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους εξακολούθησε να αναπτύσσεται δυναμικά, με αύξηση τόσο στην επιβατική κίνηση όσο και στον αριθμό των πτήσεων (+19% και +21%, αντίστοιχα).
4 χρόνια λειτουργίας - 50 εκατομμύρια επιβάτες

Με το κλείσιμο του α� τριμήνου 2005, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συμπλήρωσε 4 χρόνια λειτουργίας (Μάρτιος 2001 � Μάρτιος 2005), έχοντας υποδεχθεί συνολικά 50 εκατομμύρια επιβάτες και 500.000 πτήσεις.
ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ :D
 
Xerei kaneis pote 8a sumplirothoun ta stoihia gia ths epibatikes kinhseis gia ta Ellinaka aerodromio. Blepw merika gia to 2004 alla ta perissotera einai apo to 2002.

THANKS !!! :wink:
 
Kyriakos Sahinidis":1jz8ag10 said:
Xerei kaneis pote 8a sumplirothoun ta stoihia gia ths epibatikes kinhseis gia ta Ellinaka aerodromio. Blepw merika gia to 2004 alla ta perissotera einai apo to 2002.

THANKS !!! :wink:

Είναι σε εξέλιξη κι αυτό. Ελπίζω να ολοκληρωθεί σύντομα :wink:
 
Top