Επιβάρυνση ταξ/κων γραφείων στα εισιτήρια

  • Thread starter Thread starter Sunshine
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιζει μεγαλο ρολο ο αριθμος ομοειδων επιχειρησεων. Το ηλεκτρονικο εισητηριο βγαινει απο τον οποιοδηποτε χρηστη του διαδυκτιου , εφοσον εχει καρτα. Ενα γραφειο για να αντεπεξελθει θα πρεπει να αναπτυξει και αλλες δραστηριοτητες.
Π.χ στη Θεσσαλονικη υπαρχουν παρα πολλα γραφεια τα οποια ειναι τοσο ιδια που τα αρχεια pdf σχετικα με τα προγραμματα ειναι ολοιδια χωρις διαφορες. Το Tour operating ειναι σχεδον ανυπαρκτο στην Ελλαδα και αν δεν υπηρχε η καλυτερη προμηθεια απο τα ξενοδοχεια τα πραγματα θα ηταν ακομα πιο χειροτερα. Θεωρω σωστη την εφημεριδα που τα ριχνει οχι μονο στα γραφεια ,αλλα και στην ολη κακη αεροπορικη αγορα της χωρας μας, μιας αγορας με τα πλεον ακριβα εισητηρια στην Ε.Ε.
 
Να συμφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι το άρθρο είναι ας πούμε προκατειλλημένο και δεν δίνει μια πιο σφαιρική άποψη του ζητήματος καθώς δεν δίνει παραδείγματα όπου το service fee έχει και παραέχει νόημα,

Νομίζω πως το θέμα θα μπορούσε να είναι αντικείμενο ολόκληρης μελέτης αλλά εμένα μου έρχονται πρόχειρα κάποια παραδείγματα όπου εμένα σαν απλό καταναλωτή (δεν είμαι πράκτορας ή κάτι τέτοιο) με ωφελεί στην ουσία αυτή η εξέλιξη με τα service fees,

Καταρχήν, τώρα που μειώθηκαν οι προμήθειες επί του ναύλου αλλά υπάρχει fix service fee γνωρίζεις πως ο πράκτορας δεν έχει κανένα οικονομικό κίνητρο να σου πλασάρει ακριβότερο εισίτηριο, φυσικά τα σοβαρά πρακτορεία και στο παρελθόν έψαχναν για ότι καλύτερο, αλλά τώρα αυτό ενισχύεται και δομικά θα έλεγα με το σύστημα των service fees.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εδώ είναι ένα internetικό forum με άτομα που γουστάρουν την αεροπορία, είναι φυσικό ο καθένας από εμάς να έχει όρεξη να ψάξει ώρες ατελείωτες για να βρεί την βολικότερη επίλογη στα booking engines, ή όταν ξέρει τι θέλει να έχει την ευχέρεια να το κάνει μέσα σε 10 λεπτά! Δεν είναι όμως όλοι τόσο εξοικιωμένοι, για ένα σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού το να ψάξει και να κλείσει ένα εισιτήριο από το internet είναι μία περίπλοκη διαδικασία. Αυτοί καταφέυγουν στα πρακτορεία και εξυπηρετούνται από ένα ειδικευμένο άτομο που αν είναι σωστό στη δουλειά τους θα τους παρουσιάσει όμορφα και γρήγορα τις διάφορες επιλογές τους, δεν θα έπρεπε να πληρωθέι και για αυτή την υπηρεσία; Νομίζω πως ναι..

Επίσης αυτό που σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό (και ξεφεύγω λίγο από το αρχικό θέμα) είναι πως το e-ticket που είναι πλέον υποχρεωτικό θα μπορούσε να δώσει μια τεράστια ώθηση στους πράκτορες, πλέον εαν είσαι πελάτης και είσαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που σου παρέχει ένα πρακτορείο διαχρονικά, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις απ' όπου κι αν είσαι για όπου κι αν θέλεις να πας..

Παραδείγματα:
Είμαι στο τάδε μέρος και αποφασίζω να αλλάξω σχέδια για το που θα πάω μετά, αντί να ψάχνομαι σε ένα μέρος που δεν γνωρίζω για τις διάφορες επιλογές μου, παίρνω τον πράκτορα μου στην Ελλάδα που του έχω εμπιστοσύνη, μου κλείνει κάτι βολικό και τελείωσε η υπόθεση χωρίς να χρειάζεται να έχω το χάρτινο εισίτηριο εκτυπωμένο από αυτόν.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως μπορεί για όλους εμάς που είμαστε εξεικοιωμένοι με το internet να είναι απλό να ψάξουμε να βρούμε το site που χρεώνει την λιγότερη προμήθεια (ή και μηδενική), για άλλους όμως το πρακορείο όντως προσφέρει μια υπηρεσία άξια ανταμοιβής.

Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον...
 
Και η Ελευθεροτυπία συνεχίζει...

«Κρυφές» χρεώσεις από τις αεροπορικές

Το πόσο σχετικός είναι ο κ. δημοσιογράφος φαίνεται από την τελευταία παράγραφο, όπου γράφει:

Σε άλλες περιπτώσεις πολλά εξαρτώνται από την εμπορική πολιτική του αεροδρομίου, τις ώρες άφιξης αλλά και τις συνολικές ανάγκες της αεροπορικής εταιρείας. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς πώς γίνεται και η Aegean στη Φρανκφούρτη χρεώνει 64 ευρώ φόρους στον επιβάτη, ενώ με την Lufthansa η πρόσθετη επιβάρυνση εξακοντίζεται στα 126 ευρώ.

Πέρασα λοιπόν από τις σελίδες των δύο παραπάνω εταιρειών και βλέπω:
Η A3 χρεώνει: EUR 58,05 + EUR 6,00 (service fee) = EUR 63,05
Η LH χρεώνει: EUR 115,95 + EUR 14,00 (service fee) = EUR 129,95

Αν ο κ. δημοσιογράφος είχε ασχοληθεί λίγο περισσότερο με το θέμα, θα είχε δει ότι η LH προσθέτει τον επίναυλο καυσίμων (EUR 64,00) στους φόρους. Η Α3 όμως τον έχει ενσωματώσει στον ναύλο της. Οπότε λογικό είναι με την πρώτη ματιά το κόστος των λοιπών χρεώσεων στις πτήσεις την Λουφτχάνσα να είναι μεγαλύτερο από αυτό των πτήσεων της Αιγαίου.

Στο μόνο που συμφωνώ με το άρθρο είναι ότι οι ελληνικές εταιρίες δεν παρέχουν αναλυτική ενημέρωση όσον αφορά τους φόρους. Πόσο μάλιστα η σελίδα των ΟΑ, που σου δείχνει στην πρώτη σελίδα μόνο τον ναύλο και μετά στην επόμενη σελίδα τις λοιπές χρεώσεις. :rant:
 
Έτσι είναι: αν νομίζει κανείς ότι η σωστή δημοσιογραφία γίνεται με το να κάνεις δοκιμαστικές κρατήσεις μέσω ιστοσελίδας και να εξάγεις αυθαίρετα συμπεράσματα, παρουσιάζοντάς τα μάλιστα με απόλυτη βεβαιότητα, τότε είναι για πολλές σφαλιάρες. Θα μπορούσαν να είχαν επικοινωνήσει με την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία και να βρουν απάντηση σε όλες τις απορίες τους, αλλά τότε δε θα είχαν λόγο να γράψουν... οπότε ας μείνουμε στη δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων, να βγάλουμε και κανένα ευρώ...
 
Top