Sunshine
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/01/2008
- Μηνύματα
- 82
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgal
ΜΕ «ΚΑΠΕΛΟ» ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΑ 34 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
Πηγη: εφημερίδα Οικονομία της Ελευθεροτυπίας http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=42142208
ενδεικτικα σημεία του άρθρου
"Τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια δεν βρήκαν ποτέ πρόσφορο έδαφος για να «προσγειωθούν» στη χώρα μας. Ετσι, στις περισσότερες αεροπορικές γραμμές εξωτερικού οι ξένες εταιρείες παίζουν «μπάλα» μόνες τους ή με αντίπαλο μια «μικρή» Ο.Α. Εξαίρεση αποτελούν οι γραμμές της Γερμανίας, και αυτές προς Λονδίνο, Ρώμη, Μιλάνο και Παρίσι όπου μπαίνουν στο «παιχνίδι» η «Aegean» και η χαμηλού κόστους «EasyJet».
Μετακύλιση
Αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν βάλει στη μέση τους επιβάτες, αφού μετακυλίουν σε αυτούς σχεδόν όλες τις επιβαρύνσεις από την τιμή των καυσίμων οι πρώτες ή το σύνολο των λειτουργικών τους δαπανών οι δεύτεροι.
Στη γωνία, όμως, περιμένουν τους επιβάτες καταναλωτές και τα γραφεία ταξιδίων σε μια προσπάθεια να πιαστούν κυριολεκτικά από τα μαλλιά τους για να διασωθούν. Ηδη, ένα από αυτά (συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα της ελληνικής αγοράς) βάρεσε «κανόνι» [ας μας πει ο greenland ποιό είναι αυτό] και περί τα πέντε ακόμα της πρώτης εικοσάδας φέρονται να βρίσκονται -σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στην αγορά- σε ιδιαίτερα άσχημη οικονομική κατάσταση.
Ακριβότερα
Διέξοδός τους; Να χρεώνουν «καπέλο» (τέλος εξυπηρέτησης) κάθε φορά που εκδίδουν ένα εισιτήριο. Με αποτέλεσμα ένα εισιτήριο απλής μετάβασης (χωρίς επιστροφή) στην ίδια εταιρεία, στο ίδιο δρομολόγιο και στην ίδια κατηγορία θέσης να κοστείζει αρκετά ευρώ περισσότερα από το ένα γραφείο στο άλλο.
Οι διαφορές προέκυψαν από έρευνα αγοράς που διεξήχθη για λογαριασμό γραφείου ταξιδίων του Ιντερνετ. Σύμφωνα με αυτήν, εισιτήριο απλής μετάβασης από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με Ο.Α. στην ίδια θέση κόστιζε από 73,30 ευρώ αν το αγόραζε κανείς από το Ιντερνετ, μέχρι και 108 ευρώ σε ένα από τα γνωστά γραφεία της Αθήνας (διαφορά 34,65 ευρώ).
Αντίστοιχο εισιτήριο της «Aegean» (ίδια μέρα, αντίστοιχη ώρα) για τον ίδιο προορισμό είχε τιμή 88,30 σε γραφείο online κρατήσεων, μέχρι και 119 ευρώ (διαφορά 30,70 ευρώ). Ενα εισιτήριο απλής μετάβασης σε οικονομική θέση από Αθήνα για Ρώμη με την «Alitalia» κόστιζε από 253,39 ευρώ αν γινόταν μέσω ηλεκτρονικού γραφείου ταξιδίων, μέχρι και 327 σε γνωστό αθηναϊκό τουριστικό γραφείο (διαφορά 73,61 ευρώ)."
Αυτά σε γενικές γραμμές λέει το άρθρο της Ε. Φυσικά και είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε τα 10 λεπτά που κάνει ενα πρακτορείο να μας βγάλει ένα εισητήριο 35 Ε !! Μα όλοι από τον απλό πελάτη περιμένουν την όαση. Για τις αεροπορικές εταιρείες κάπως καταλαβαίνω τις αυξήσεις είναι συναρτήση της αύξησης του πετρελαίου (ή τουλάχιστον αυτήν την διακιολογία προβάλουν) αλλα τα πρακτορεία...Εγω σταμάτησα να πηγαίνω σε πρακτορεία όταν μου ζήτησε ένα από αυτά να πληρώσω 15 Ε για την εξυπηρέτηση που μου έκαναν να δώσουν open εισητήριο μια κατάσταση επιβίβασης... και άλλα 10 Ε όταν πήγα για να πάρω θέση από το open μετα κανα μήνα. Τώρα πια φροντίζω τα εισητήρια που έχω από την εταιρεία μου να τα περνάω με χρήματα μεσω τραπέζης στην κάρτα και κατόπιν e-ticket.
Πηγη: εφημερίδα Οικονομία της Ελευθεροτυπίας http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=42142208
ενδεικτικα σημεία του άρθρου
"Τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια δεν βρήκαν ποτέ πρόσφορο έδαφος για να «προσγειωθούν» στη χώρα μας. Ετσι, στις περισσότερες αεροπορικές γραμμές εξωτερικού οι ξένες εταιρείες παίζουν «μπάλα» μόνες τους ή με αντίπαλο μια «μικρή» Ο.Α. Εξαίρεση αποτελούν οι γραμμές της Γερμανίας, και αυτές προς Λονδίνο, Ρώμη, Μιλάνο και Παρίσι όπου μπαίνουν στο «παιχνίδι» η «Aegean» και η χαμηλού κόστους «EasyJet».
Μετακύλιση
Αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν βάλει στη μέση τους επιβάτες, αφού μετακυλίουν σε αυτούς σχεδόν όλες τις επιβαρύνσεις από την τιμή των καυσίμων οι πρώτες ή το σύνολο των λειτουργικών τους δαπανών οι δεύτεροι.
Στη γωνία, όμως, περιμένουν τους επιβάτες καταναλωτές και τα γραφεία ταξιδίων σε μια προσπάθεια να πιαστούν κυριολεκτικά από τα μαλλιά τους για να διασωθούν. Ηδη, ένα από αυτά (συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα της ελληνικής αγοράς) βάρεσε «κανόνι» [ας μας πει ο greenland ποιό είναι αυτό] και περί τα πέντε ακόμα της πρώτης εικοσάδας φέρονται να βρίσκονται -σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στην αγορά- σε ιδιαίτερα άσχημη οικονομική κατάσταση.
Ακριβότερα
Διέξοδός τους; Να χρεώνουν «καπέλο» (τέλος εξυπηρέτησης) κάθε φορά που εκδίδουν ένα εισιτήριο. Με αποτέλεσμα ένα εισιτήριο απλής μετάβασης (χωρίς επιστροφή) στην ίδια εταιρεία, στο ίδιο δρομολόγιο και στην ίδια κατηγορία θέσης να κοστείζει αρκετά ευρώ περισσότερα από το ένα γραφείο στο άλλο.
Οι διαφορές προέκυψαν από έρευνα αγοράς που διεξήχθη για λογαριασμό γραφείου ταξιδίων του Ιντερνετ. Σύμφωνα με αυτήν, εισιτήριο απλής μετάβασης από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη με Ο.Α. στην ίδια θέση κόστιζε από 73,30 ευρώ αν το αγόραζε κανείς από το Ιντερνετ, μέχρι και 108 ευρώ σε ένα από τα γνωστά γραφεία της Αθήνας (διαφορά 34,65 ευρώ).
Αντίστοιχο εισιτήριο της «Aegean» (ίδια μέρα, αντίστοιχη ώρα) για τον ίδιο προορισμό είχε τιμή 88,30 σε γραφείο online κρατήσεων, μέχρι και 119 ευρώ (διαφορά 30,70 ευρώ). Ενα εισιτήριο απλής μετάβασης σε οικονομική θέση από Αθήνα για Ρώμη με την «Alitalia» κόστιζε από 253,39 ευρώ αν γινόταν μέσω ηλεκτρονικού γραφείου ταξιδίων, μέχρι και 327 σε γνωστό αθηναϊκό τουριστικό γραφείο (διαφορά 73,61 ευρώ)."
Αυτά σε γενικές γραμμές λέει το άρθρο της Ε. Φυσικά και είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε τα 10 λεπτά που κάνει ενα πρακτορείο να μας βγάλει ένα εισητήριο 35 Ε !! Μα όλοι από τον απλό πελάτη περιμένουν την όαση. Για τις αεροπορικές εταιρείες κάπως καταλαβαίνω τις αυξήσεις είναι συναρτήση της αύξησης του πετρελαίου (ή τουλάχιστον αυτήν την διακιολογία προβάλουν) αλλα τα πρακτορεία...Εγω σταμάτησα να πηγαίνω σε πρακτορεία όταν μου ζήτησε ένα από αυτά να πληρώσω 15 Ε για την εξυπηρέτηση που μου έκαναν να δώσουν open εισητήριο μια κατάσταση επιβίβασης... και άλλα 10 Ε όταν πήγα για να πάρω θέση από το open μετα κανα μήνα. Τώρα πια φροντίζω τα εισητήρια που έχω από την εταιρεία μου να τα περνάω με χρήματα μεσω τραπέζης στην κάρτα και κατόπιν e-ticket.