GRJim
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/04/2012
- Μηνύματα
- 79
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LCLK
Και ναι το πρώτο μου ρεπόρτ είναι γεγονός. Σημερινός μας προορισμός το ολοκαίνουργιο γυάλινο αεροδρόμιο της Λάρνακας.
Επιστρέφω, λοιπόν στο όμορφο νησί της Αφροδίτης, μετά από μια επίσκεψη, σε συγγενείς στην όμορφη Βόρεια Ελλάδα, η οποία κράτησε λιγότερο
από μία εβδομάδα. Ας αρχίσουμε λοιπόν.
Αναχωρούμε λοιπόν στις 8.00 από την Αλεξανδρούπολη για το αεροδρόμιο "Μακεδονία". Αναμενόμενη ώρα άφιξης για τον προορισμό μας στις 11.30 περίπου.
Παλαιότερα την είχα πατήσει με μία πτήση της Cyprus Airways όπου λόγο κίνησης στον περιφερειακό για το Αεροδρόμιο κόντεψα να χάσω την πτήση μου. Κυριολεκτικά
έφτασα τελευταία στιγμή, 10' πριν την αναχώρηση. Για αυτό και προτίμησα να ξεκινήσω νωρίς αυτήν την φορά. Ευτυχώς δεν το ξανάζησα το έργο.
Με ακρίβεια λεπτού λοιπόν φθάνω στο Μακεδονία στις 11.30. Η χαρά μεγάλη μιας και η πτήσεις πάντα με εξιτάρουν. Ελπίζω να μου συγχωρήσετε το γεγονός ότι
το ρεπόρτ μου δεν έχει φωτογραφίες. Ατύχησα είναι η αλήθεια μιας και παρέβλεψα να ελέγξω την μπαταρία της φωτογραφικής μου. Τέλoς πάντων, περασμένα
ξεχασμένα. Είσοδος στο κλιματιζόμενο Μακεδονία και έλεγχος στον πίνακα αναχωρήσεων. Η πτήση μου φεύγει κανονικά στην ώρα της. Τα counters όμως για το check-in
δεν έχουν ακόμα ανοίξει. Το αεροδρόμιο σήμερα έχει σχετικά μέτρια κίνηση. Τη στιγμή που έφτασα έκαναν επιβίβαση δύο πτήσεις της Astra για JMK & CFU και μία πτήση της Αegean για MJT. Ένα από τα μειονεκτήματα του Μακεδονία είναι η έλλειψη δραστηριοτήτων στο χώρο αναχωρήσεων πριν τον έλεγχο για τα gates. Επισκέπτομαι λοιπόν τα ιδιαίτερα μέρη του κτιρίου και κατόπιν κάνω μια βόλτα στο πεντακάθαρο Μακεδονία. Πέφτω πάνω στη μακέτα. Έκατσα κάνα 10' πάνω από αυτήν λες και ήμουν αποχαυνωμένος. Ούτε εγώ μπορώ να θυμηθώ τι σκεφτόμουν εκείνη την ώρα. Ίσως με συνεπήραν τα μελλοντικά σχέδια του αερολιμένα. Που δεν ξέρω καν αν θα πραγματοποιηθούν. Μετά το πέρας της βόλτας κάθομαι σε μία από τις πολλές θέσεις αναμονής του αεροδρομίου και ανοίγω το λάπτοπ μιας και δεν έχω τι άλλο να κάνω. Πρέπει να πω ότι είχα κάποια προβλήματα συνδεσιμότητας με το δίκτυο άλλα τελικώς τα κατάφερα. Περνάει κάνα μισάωρο και κοιτάζω το ρολόι... η ώρα είναι 12.30. Τα counters (15-17) της Aegean έχουν ανοίξει. Πηγαίνω και εγώ σαν καλός επιβάτης να κάνω check in. Ακολουθεί ο διάλογος με την συμπαθέστατη τσεκινατζού:
-Καλημέρα σας, μία ταυτότητα παρακαλώ.
-Ορίστε. Μπορώ να έχω την θέση 16Α παρακαλώ;
-Λυπάμαι. Είναι κρατημένη.
-Χμμ.
-Να σας δώσω την 15Α;
-Ναι ναι.
-Ωραία βάλτε την βαλίτσα σας στον ιμάντα σας παρακαλώ.
Αφού μου κολλάει την χαρτούρα στη βαλίτσα, μου λέει να την πάω στον έλεγχο από δίπλα και να την ξαναφέρω. Πάω και εγώ δίπλα κάνω έλεγχο την ξαναπηγαίνω και αυτό ήταν ήμουν έτοιμος για απογείωση. Και με την ευχή της τσεκινατζούς για καλό ταξίδι κατευθύνομαι στο security check. Κάνω τους απαραίτητους ελέγχους, ανοίγω λάπτοπ να ελεχθή, βγάζω συμπράγκαλα, ρολόγια, κινητά μου και αφού ξεμπέρδεψα και με τις ταυτότητες, με την τσάντα του η/υ στο χέρι, κατευθύνομαι στα duty free να χαζέψω. Η ώρα ήταν ακόμα 13.10 είχα μία ώρα μέχρι να ξεκινήσει η επιβίβαση από την πύλη 3. Αφού τελειώνω την βόλτα μου στα αφορολόγητα κάθομαι στις σιδερένιες καρέκλες της πύλης μου και ανοίγω λάπτοπ. Εκείνη την ώρα έκαναν επιβίβαση τρεις πτήσεις. Μία FR για Ρώμη, μία ΟS για Βιέννη και μία ΟΑ για την όμορφη πρωτεύουσα. Η ώρα 14.10 και μία υπάλληλος του
αεροδρομίου έρχεται στον πάγκο της πύλης και ξεκινά τα καλωσορίσματα:
Η Aegean Airlines σας καλωσορίζει στην πτήση 920 με προορισμό την Λάρνακα. Παρακαλούνται οι επιβάτες... κλπ κλπ (ξέρετε εσείς)
Δίνω κάρτα επιβίβασης και μπαίνω στο λεωφορείο μας, για το stand 7 αν είδα καλά. Και φτάνουμε στο Airbus Α319 μας. Η πρώτη μου φορά σε τέτοιον τύπο. Ανεβαίνω την σκάλα στην μπροστά πόρτα.
SKG-LCA
07/08/2012
Departure Time:14.40
Arrival Time :16.40
Aegean Airlines A3 920
Airbus A319-132
SX-DGF
Μία συμπαθέστατη αεροσυνοδός μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος έχοντας αυτό το φτιαχτό χαμόγελο που έχουν οι αεροσυνοδοί της A3 αλλά καθόλου δε με χάλασε. Τακτοποιούμε στην θέση μου. Από δίπλα μου κανείς... 3 θέσεις δικές μου. Seat peatch αρκετά καλό. Το αεροπλάνο φέρει τα γνωστά διαχωριστικά της Airberlin. Τα καθίσματα από δέρμα και αρκετά άνετα. Load factor μέτριο... γύρω στο 60%. Την έχει ρημάξει την Α3 ο ανταγωνισμός με την FR για την Κύπρο.
παρόλο που η δεύτερη εκτελεί πτήσεις μόνο προς PFO. Παλαιότερα τα Α320 γέμιζαν. Οι αεροσυνοδοί περνάν για την καραμελίτσα. Στα θετικά θα πάει αυτό. Κλείνουμε πόρτες και ο κυβερνήτης παρεμβαίνει για να μας δώσει κατατοπιστικά στοιχεία σχετικά με την πτήση. Άνοδος στα 36000 πόδια. Προς Θάσο και μετά πορεία κατά μήκος τον παραλίων της Τουρκίας. Διάρκεια πτήσης 1.30 ώρες. Χωρίς άνοδο και κάθοδο συμπεριελαμβανομένων. Κάνουμε start up και αμέσως παρεμβαίνουν οι αεροσυνοδοί για το safety demonstration. Αυτή τη φορά manually. Οδεύουμε προς τον αεροδιάδρομο 34.
V1 ... Rotate.
Aκολουθεί μία απότομη στροφή στα δεξιά. Το στομάχι μου είχε φτάσει στην πλάτη μου αυτή την στιγμή νομίζω ότι θα πέσω κάτω. Κάτι τέτοια είναι που μου
αρέσουν στις πτήσεις. Αισίως λοιπόν φθάνουμε στα 36000 πόδια και ξεκινάει το σέρβις του αεροσκάφους. Ο κυβερνήτης φροντίζει να μας κατατοπίζει κάθε λίγο με στοιχεία
της πτήσης. Το μενού σήμερα περιλαμβάνει μακαρόνια (ταλιατέλες βασικά) με κιμά και τυρί .Αρκετά καλό αν και λίγο στεγνό . Το τίμησα δεόντως το φαγητό η αλήθεια να λέγετε, εξαιτίας της μεσημεριανής ώρας, αν και στη Λάρνακα με περίμεναν για φαγητό. Δεν πειράζει μια φορά θα κάνω την υπέρβαση. Περνάν τα υγρά καύσιμα και παίρνω μία sprite. Και στο καπάκι σερβιρίζεται καφές ή τσάι. Αυτή τη φορά θα πάρω τον καφέ. Ήθελα να δοκιμάσω την γεύση του γιατί πολλά έχουν ακουστεί για τη γεύση του, δηλαδή με απλά λόγια ότι μυρίζει καμένο και έχει περίεργη γεύση. Παίρνω έναν καπουτσίνο. Η γεύση καλή. Δεν την λες και άθλια. Μετά από μία εξαιρετική πτήση μέχρι τα παράλια σχεδόν της Κύπρου αρχίζει η κάθοδος και η αρχή του τέλους της πτήσης μας. Γίνονται οι απαραίτητες ανακοινώσεις από πλευράς του πληρώματος. Ο καιρός στην Λάρνακα υπέροχος. Καθόλου σύννεφα. Μόνο αέρας, ο οποίος ομολογουμένως έκανε την προσγείωσή μας ολίγον τι διασκεδαστική. Προσγείωση άψογη στον διάδρομο 22 και οδεύουμε μετά από ένα ταξίδι 2 ωρών σχεδόν στη φυσούνα που μας περιμένει. Ευτυχώς δηλαδή γιατί θα δείτε στη συνέχεια. Shut down. Περιμένουμε κάνα 10λεπτο μέσα στο Airbus μέχρι να κολλήσει η φυσούνα και να ανοίξουν οι πόρτες. Αποβίβαση. Η αεροσυνοδός μας χαιρετά και ανταποδίδω με τη σειρά μου. Κατευθυνόμαστε με τους κυλιόμενους διαδρόμους στους ιμάντες όπου και θα βγει η βαλίτσα μου. Η κίνηση τρομερή. Οι ρώσσικες και χαμηλού κόστους εταιρίες κάνουν δουλειές με φούντες στη Λάρνακα. Η βαλίτσα μου πετάγεται από την τρύπα στη μέση του ιμάντα την παραλαμβάνω και κινούμε προς την έξοδο του αεροδρομίου. Βγαίνω από τις πύλες εξόδου και μία “ζεστάρα” με βαράει κατά κούτελο. 38C σήμερα στη Λάρνακα. Μεσημέρι είναι η χειρότερη ώρα για να βγει κάποιος από
κλιματιζόμενο χώρο. Τα airconditions δίνουν και παίρνουν στην πόλη αυτή, όπου η υγρασία και ο καύσωνας σε κάνει να δυσφορείς και να νομίζεις ότι θα λιποθυμήσεις. Τέλος πάντων. Πάω για ταξί και ... σπίτι μου σπιτάκι μου σου ρχομαι.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
In-flight service: 3/5
Aircraft: 5/5
Crew: 5/5
Service: 5/5
Σύνολο:4,5/5
Εννοείται ότι θα ξαναπετάξω μαζί τους. Για εμένα είναι μακράν η καλύτερη εταιρία...
Αυτό είναι το πρώτο μου τριπ ρεπορτ... ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε! Περιμένω απόψεις...
Ευχαριστώ που το διαβάσατε!
Φιλικά,
Δημήτρης
Επιστρέφω, λοιπόν στο όμορφο νησί της Αφροδίτης, μετά από μια επίσκεψη, σε συγγενείς στην όμορφη Βόρεια Ελλάδα, η οποία κράτησε λιγότερο
από μία εβδομάδα. Ας αρχίσουμε λοιπόν.
Αναχωρούμε λοιπόν στις 8.00 από την Αλεξανδρούπολη για το αεροδρόμιο "Μακεδονία". Αναμενόμενη ώρα άφιξης για τον προορισμό μας στις 11.30 περίπου.
Παλαιότερα την είχα πατήσει με μία πτήση της Cyprus Airways όπου λόγο κίνησης στον περιφερειακό για το Αεροδρόμιο κόντεψα να χάσω την πτήση μου. Κυριολεκτικά
έφτασα τελευταία στιγμή, 10' πριν την αναχώρηση. Για αυτό και προτίμησα να ξεκινήσω νωρίς αυτήν την φορά. Ευτυχώς δεν το ξανάζησα το έργο.
Με ακρίβεια λεπτού λοιπόν φθάνω στο Μακεδονία στις 11.30. Η χαρά μεγάλη μιας και η πτήσεις πάντα με εξιτάρουν. Ελπίζω να μου συγχωρήσετε το γεγονός ότι
το ρεπόρτ μου δεν έχει φωτογραφίες. Ατύχησα είναι η αλήθεια μιας και παρέβλεψα να ελέγξω την μπαταρία της φωτογραφικής μου. Τέλoς πάντων, περασμένα
ξεχασμένα. Είσοδος στο κλιματιζόμενο Μακεδονία και έλεγχος στον πίνακα αναχωρήσεων. Η πτήση μου φεύγει κανονικά στην ώρα της. Τα counters όμως για το check-in
δεν έχουν ακόμα ανοίξει. Το αεροδρόμιο σήμερα έχει σχετικά μέτρια κίνηση. Τη στιγμή που έφτασα έκαναν επιβίβαση δύο πτήσεις της Astra για JMK & CFU και μία πτήση της Αegean για MJT. Ένα από τα μειονεκτήματα του Μακεδονία είναι η έλλειψη δραστηριοτήτων στο χώρο αναχωρήσεων πριν τον έλεγχο για τα gates. Επισκέπτομαι λοιπόν τα ιδιαίτερα μέρη του κτιρίου και κατόπιν κάνω μια βόλτα στο πεντακάθαρο Μακεδονία. Πέφτω πάνω στη μακέτα. Έκατσα κάνα 10' πάνω από αυτήν λες και ήμουν αποχαυνωμένος. Ούτε εγώ μπορώ να θυμηθώ τι σκεφτόμουν εκείνη την ώρα. Ίσως με συνεπήραν τα μελλοντικά σχέδια του αερολιμένα. Που δεν ξέρω καν αν θα πραγματοποιηθούν. Μετά το πέρας της βόλτας κάθομαι σε μία από τις πολλές θέσεις αναμονής του αεροδρομίου και ανοίγω το λάπτοπ μιας και δεν έχω τι άλλο να κάνω. Πρέπει να πω ότι είχα κάποια προβλήματα συνδεσιμότητας με το δίκτυο άλλα τελικώς τα κατάφερα. Περνάει κάνα μισάωρο και κοιτάζω το ρολόι... η ώρα είναι 12.30. Τα counters (15-17) της Aegean έχουν ανοίξει. Πηγαίνω και εγώ σαν καλός επιβάτης να κάνω check in. Ακολουθεί ο διάλογος με την συμπαθέστατη τσεκινατζού:
-Καλημέρα σας, μία ταυτότητα παρακαλώ.
-Ορίστε. Μπορώ να έχω την θέση 16Α παρακαλώ;
-Λυπάμαι. Είναι κρατημένη.
-Χμμ.
-Να σας δώσω την 15Α;
-Ναι ναι.
-Ωραία βάλτε την βαλίτσα σας στον ιμάντα σας παρακαλώ.
Αφού μου κολλάει την χαρτούρα στη βαλίτσα, μου λέει να την πάω στον έλεγχο από δίπλα και να την ξαναφέρω. Πάω και εγώ δίπλα κάνω έλεγχο την ξαναπηγαίνω και αυτό ήταν ήμουν έτοιμος για απογείωση. Και με την ευχή της τσεκινατζούς για καλό ταξίδι κατευθύνομαι στο security check. Κάνω τους απαραίτητους ελέγχους, ανοίγω λάπτοπ να ελεχθή, βγάζω συμπράγκαλα, ρολόγια, κινητά μου και αφού ξεμπέρδεψα και με τις ταυτότητες, με την τσάντα του η/υ στο χέρι, κατευθύνομαι στα duty free να χαζέψω. Η ώρα ήταν ακόμα 13.10 είχα μία ώρα μέχρι να ξεκινήσει η επιβίβαση από την πύλη 3. Αφού τελειώνω την βόλτα μου στα αφορολόγητα κάθομαι στις σιδερένιες καρέκλες της πύλης μου και ανοίγω λάπτοπ. Εκείνη την ώρα έκαναν επιβίβαση τρεις πτήσεις. Μία FR για Ρώμη, μία ΟS για Βιέννη και μία ΟΑ για την όμορφη πρωτεύουσα. Η ώρα 14.10 και μία υπάλληλος του
αεροδρομίου έρχεται στον πάγκο της πύλης και ξεκινά τα καλωσορίσματα:
Η Aegean Airlines σας καλωσορίζει στην πτήση 920 με προορισμό την Λάρνακα. Παρακαλούνται οι επιβάτες... κλπ κλπ (ξέρετε εσείς)
Δίνω κάρτα επιβίβασης και μπαίνω στο λεωφορείο μας, για το stand 7 αν είδα καλά. Και φτάνουμε στο Airbus Α319 μας. Η πρώτη μου φορά σε τέτοιον τύπο. Ανεβαίνω την σκάλα στην μπροστά πόρτα.
SKG-LCA
07/08/2012
Departure Time:14.40
Arrival Time :16.40
Aegean Airlines A3 920
Airbus A319-132
SX-DGF
Μία συμπαθέστατη αεροσυνοδός μας καλωσορίζει στο αεροσκάφος έχοντας αυτό το φτιαχτό χαμόγελο που έχουν οι αεροσυνοδοί της A3 αλλά καθόλου δε με χάλασε. Τακτοποιούμε στην θέση μου. Από δίπλα μου κανείς... 3 θέσεις δικές μου. Seat peatch αρκετά καλό. Το αεροπλάνο φέρει τα γνωστά διαχωριστικά της Airberlin. Τα καθίσματα από δέρμα και αρκετά άνετα. Load factor μέτριο... γύρω στο 60%. Την έχει ρημάξει την Α3 ο ανταγωνισμός με την FR για την Κύπρο.
παρόλο που η δεύτερη εκτελεί πτήσεις μόνο προς PFO. Παλαιότερα τα Α320 γέμιζαν. Οι αεροσυνοδοί περνάν για την καραμελίτσα. Στα θετικά θα πάει αυτό. Κλείνουμε πόρτες και ο κυβερνήτης παρεμβαίνει για να μας δώσει κατατοπιστικά στοιχεία σχετικά με την πτήση. Άνοδος στα 36000 πόδια. Προς Θάσο και μετά πορεία κατά μήκος τον παραλίων της Τουρκίας. Διάρκεια πτήσης 1.30 ώρες. Χωρίς άνοδο και κάθοδο συμπεριελαμβανομένων. Κάνουμε start up και αμέσως παρεμβαίνουν οι αεροσυνοδοί για το safety demonstration. Αυτή τη φορά manually. Οδεύουμε προς τον αεροδιάδρομο 34.
V1 ... Rotate.
Aκολουθεί μία απότομη στροφή στα δεξιά. Το στομάχι μου είχε φτάσει στην πλάτη μου αυτή την στιγμή νομίζω ότι θα πέσω κάτω. Κάτι τέτοια είναι που μου
αρέσουν στις πτήσεις. Αισίως λοιπόν φθάνουμε στα 36000 πόδια και ξεκινάει το σέρβις του αεροσκάφους. Ο κυβερνήτης φροντίζει να μας κατατοπίζει κάθε λίγο με στοιχεία
της πτήσης. Το μενού σήμερα περιλαμβάνει μακαρόνια (ταλιατέλες βασικά) με κιμά και τυρί .Αρκετά καλό αν και λίγο στεγνό . Το τίμησα δεόντως το φαγητό η αλήθεια να λέγετε, εξαιτίας της μεσημεριανής ώρας, αν και στη Λάρνακα με περίμεναν για φαγητό. Δεν πειράζει μια φορά θα κάνω την υπέρβαση. Περνάν τα υγρά καύσιμα και παίρνω μία sprite. Και στο καπάκι σερβιρίζεται καφές ή τσάι. Αυτή τη φορά θα πάρω τον καφέ. Ήθελα να δοκιμάσω την γεύση του γιατί πολλά έχουν ακουστεί για τη γεύση του, δηλαδή με απλά λόγια ότι μυρίζει καμένο και έχει περίεργη γεύση. Παίρνω έναν καπουτσίνο. Η γεύση καλή. Δεν την λες και άθλια. Μετά από μία εξαιρετική πτήση μέχρι τα παράλια σχεδόν της Κύπρου αρχίζει η κάθοδος και η αρχή του τέλους της πτήσης μας. Γίνονται οι απαραίτητες ανακοινώσεις από πλευράς του πληρώματος. Ο καιρός στην Λάρνακα υπέροχος. Καθόλου σύννεφα. Μόνο αέρας, ο οποίος ομολογουμένως έκανε την προσγείωσή μας ολίγον τι διασκεδαστική. Προσγείωση άψογη στον διάδρομο 22 και οδεύουμε μετά από ένα ταξίδι 2 ωρών σχεδόν στη φυσούνα που μας περιμένει. Ευτυχώς δηλαδή γιατί θα δείτε στη συνέχεια. Shut down. Περιμένουμε κάνα 10λεπτο μέσα στο Airbus μέχρι να κολλήσει η φυσούνα και να ανοίξουν οι πόρτες. Αποβίβαση. Η αεροσυνοδός μας χαιρετά και ανταποδίδω με τη σειρά μου. Κατευθυνόμαστε με τους κυλιόμενους διαδρόμους στους ιμάντες όπου και θα βγει η βαλίτσα μου. Η κίνηση τρομερή. Οι ρώσσικες και χαμηλού κόστους εταιρίες κάνουν δουλειές με φούντες στη Λάρνακα. Η βαλίτσα μου πετάγεται από την τρύπα στη μέση του ιμάντα την παραλαμβάνω και κινούμε προς την έξοδο του αεροδρομίου. Βγαίνω από τις πύλες εξόδου και μία “ζεστάρα” με βαράει κατά κούτελο. 38C σήμερα στη Λάρνακα. Μεσημέρι είναι η χειρότερη ώρα για να βγει κάποιος από
κλιματιζόμενο χώρο. Τα airconditions δίνουν και παίρνουν στην πόλη αυτή, όπου η υγρασία και ο καύσωνας σε κάνει να δυσφορείς και να νομίζεις ότι θα λιποθυμήσεις. Τέλος πάντων. Πάω για ταξί και ... σπίτι μου σπιτάκι μου σου ρχομαι.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
In-flight service: 3/5
Aircraft: 5/5
Crew: 5/5
Service: 5/5
Σύνολο:4,5/5
Εννοείται ότι θα ξαναπετάξω μαζί τους. Για εμένα είναι μακράν η καλύτερη εταιρία...
Αυτό είναι το πρώτο μου τριπ ρεπορτ... ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε! Περιμένω απόψεις...
Ευχαριστώ που το διαβάσατε!
Φιλικά,
Δημήτρης