Tolisshow
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/10/2008
- Μηνύματα
- 460
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDL
Καλησπέρα στο φόρουμ,
έτυχε προχτές να ανέβω στον πύργο στο Μακεδονία..και θα ήθελα να κάνω ενα towerseeing report θέλοντας να τονίσω μερικά πράγματα μιας και έγινε λόγος για το επάγγελμα του ΕΕΚ σε παραπλήσιο τόπικ..
με σχετική καθυστέρηση παίρνω άδεια εισόδου απο την ΥΠΑ, περνάω τον έλεγχο και μπαίνω στο κτιριο εναέριας κυκλοφορίας..ο πύργος στον 4ο όροφο..Το κτίριο ανακαινισμένο και πολύ όμορφο εσωτερικά προετοιμάζοντας σε για κατι πολύ σοβαρό και επίσημο..μπαίνοντας αισθανόσουν λες και έμπαινες σε θάλαμο ακριβού ιδιωτικού νοσοκομείου..ακριβώς ίδια ήταν και η μυρωδιά..φρεσκοβαμμένοι τοίχοι και ενα κτίριο πολύ καλά φυλασσόμενο..πως να βρωμήσει άραγε όταν μπαίνουν μόνο οι ΕΕΚ όταν αλλάζουν βάρδιες..Προτιμώ τις σκάλες απο το ασανσέρ για να θαυμάσω αυτή την κλειστοφοβική όψη και μυρωδιά μέχρι να φτασώ στο τελικό όροφο με μια τεράστια ταμπέλα να λέει "Ελεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας Τμήμα Πύργος Ελέγχου"..Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω αισίως στον πύργο...
Εκείνη την ώρα ήταν σε υπηρεσία το delivery,o tower kai to approach και φυσικά το makedonia control που βρισκόταν στον κάτω όροφο..Ground εκτος υπηρεσίας για απόψε..Λογικό μιας και δεν υπήρχε αρκετή κυκλοφορία..συνολικά 4 πτήσεις απο τις 10 μ.μ.-11 μ.μ. :
OAL965 LGKR-LGTS AT72
AEE503 EDDM-LGTS A320
AEN1074 LGAV-LGTS C208B
OAL917 LGTS-LGAV B734
Ενεργός διάδρομος --> 16
Aνεμος -->Αρχικά άπνυα και στη συνέχεια απο 120/05
Σύννεφα --> BRK030 (τίποτα το σπουδαίο)
QNH --> 1024
Θερμοκρασία --> 14/11
οι ανθρωποι πολύ ευγενικοί με καλωσόρισαν και μου έδειξαν το ρανταρ και διάφορα άλλα..το ραντάρ φαινόταν σε οθόνες υπολογιστών..μη φανταστείτε τίποτα το ιδιαίτερο..για όσους ανήκουν στο hvacc και εκτελούν εικονικά χρέη ΕΕΚ ήταν ακριβώς η ίδια εικόνα..ΟΙ ΕΕΚ πάρα πολυ άνετοι και επαγγελματίες..Συζητούσαν συνέχως για διάφορα θέματα και μαζί μου και μεταξύ τους και όταν τους καλούσαν στη συχνότητα ή έπρεπε να δώσουν περαιτέρω οδηγίες απαντούσαν..Σαυτό το σημείο θέλω να τονίσω το εξής: αποτι είδα απο προηγουμενα ποστ,πολλά μέλη του φορουμ έδωσαν στο διαγωνισμό του ασέπ..Κύριοι, δεν γνωρίζω αν έχετε ανέβει ποτε σε πύργο ελληνικού αεροδρομίου αλλά θεωρώ πως είναι καλύτερα να πάτε..Γιατί και γώ είμαι ένας απο σας..εχω και γω φιλοδοξία να γίνω ΕΕΚ αλλά μετα απο αυτη την επισκεψή μου ίσως άρχισα να το ξανασκέφτομαι..Περίμενα τους ΕΕΚ να είναι αφοσιωμένοι σε μια οθόνη μπροστά και να μιλούν μόνο για τα απαραίτητα αλλά δεν ήταν ακριβώς έτσι..Βέβαια κάποιος θα πεί "Αν κάνεις αυτή την δουλειά τόσα χρόνια είσαι απόλυτα εξοικιωμένος και δεν χρειάζεται να είσαι στην τσίτα"..Αντίθετα πολύ απο μας έχουμε αναφερθεί οτι είναι μια δύσκολη δουλειά και πολύ αγχώδης..ναι δεν λέω είναι..αλλά είναι για κάποιον ο οποίος δουλεύει στο JFK και στο LHR..στην ελλαδίτσα και στα αεροδρόμια της τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα φαντάζεστε ή όπως τα φανταζόμουνα εγώ..Μπορεί όντως να ήμουν υπερβολικός για το συγκεκριμένο επάγγελμα..Δυστυχώς ή ευτυχώς θα έχεις μια θέση στον πύργο θα πηγαίνεις μια 5ωρη βάρδια 4 φορες την εβδομάδα και θα παίρνεις καλά λεφτά..Πολλοί απο μας γνωρίζουμε οτι ειναι έτσι τα πραγματα και θέλουμε να βολευτούμε σε μια τέτοια θέση όχι τόσο επειδή αγαπάμε τα αεροπλάνα και την αεροπορία αλλά επειδή δουλεύεις λίγο και τα λεφτά ειναι αρκετά..Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω θέλω να πω πως απογοητεύτηκα με την χαλαρότητα του θέματος..ίσως φταίει το αεροδρόμιο,ο εξοπλισμός, η κυκλοφορία την μερα που πήγα..δεν ξέρω..οι ανθρωποι πάντως έκαναν τη δουλειά τους σωστά..
Οσον αφορά τις πτήσεις:
OAL965: H προσεγγιση δίνει οδηγίες:
-OAL 965 direct LOPOS Kατεβείτε επιπεδο 90 qnh 1024
-965 αριστερή στροφή 080 και κάθοδο στο 60
-965 περαιτέρω αριστερά 030 κάθοδος στο 30
-OAL965 ελάτε δεξία 120 καθοδος στα 1500
-ΟAL 965 ελεύθερoi visual στον 16 αναφέρατε εν όψη
ΟAL 965:-Προσέγγιση η 965 αναφέρει εν όψη
-965 πύργος 118 και 1 καλώς σας βράδυ
Eπιγραμματικά αναφέρω τις υπόλοιπες
ΑΕΕ 503:
-direct ALIKO descend 90
-μετα το αλικο αριστερά 120 στα 3000 μετα δεξία 160 και εξουσιοδότηση για ΙLS στον 16
ΑΕΝ 1074:
-direct TSL descend 3000
-δεξια 330
-δεξιά 120 descend 1500 ελεύθεροι visual 16
OAL 917:
-917 Tροχοδρόμηση μέσω Ε,Α για το σημείο κράτησης του 16,αναφορα έτοιμοι για αναχώρηση
-917 ανεμοι 120/5 διαδρομος 16 ελεύθεροι για απογείωση μετα την απογείωση καλέστε μακεδονία radar 120.80..καλή σας πτήση
Στις 11 τελείωνε η βάρδια των 6μ.μ. και ακολουθούσε η βάρδια 11μ.μ. με 6μ.μ.σιγά σιγά κατεύθαναν οι της επόμενης βάρδιας και γύρω στις 11:15 μαζεψα και γω τα μπογαλάκια μου και έφυγα..ήταν μια ωραία εμπειρία που όμως με έκανε μερικώς να αναθεωρήσω κάποια πράγματα..όποιος απο σας έχει την δυνατότητα να ανάβει θα ήταν μια καλή ευκαιρία να δει πως λειτουργεί το σύστημα εκει πέρα πάνω ειδικότερα αν θέλει να γίνει ΕΕΚ
see you up there
Filika
Tolis
έτυχε προχτές να ανέβω στον πύργο στο Μακεδονία..και θα ήθελα να κάνω ενα towerseeing report θέλοντας να τονίσω μερικά πράγματα μιας και έγινε λόγος για το επάγγελμα του ΕΕΚ σε παραπλήσιο τόπικ..
με σχετική καθυστέρηση παίρνω άδεια εισόδου απο την ΥΠΑ, περνάω τον έλεγχο και μπαίνω στο κτιριο εναέριας κυκλοφορίας..ο πύργος στον 4ο όροφο..Το κτίριο ανακαινισμένο και πολύ όμορφο εσωτερικά προετοιμάζοντας σε για κατι πολύ σοβαρό και επίσημο..μπαίνοντας αισθανόσουν λες και έμπαινες σε θάλαμο ακριβού ιδιωτικού νοσοκομείου..ακριβώς ίδια ήταν και η μυρωδιά..φρεσκοβαμμένοι τοίχοι και ενα κτίριο πολύ καλά φυλασσόμενο..πως να βρωμήσει άραγε όταν μπαίνουν μόνο οι ΕΕΚ όταν αλλάζουν βάρδιες..Προτιμώ τις σκάλες απο το ασανσέρ για να θαυμάσω αυτή την κλειστοφοβική όψη και μυρωδιά μέχρι να φτασώ στο τελικό όροφο με μια τεράστια ταμπέλα να λέει "Ελεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας Τμήμα Πύργος Ελέγχου"..Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω αισίως στον πύργο...
Εκείνη την ώρα ήταν σε υπηρεσία το delivery,o tower kai to approach και φυσικά το makedonia control που βρισκόταν στον κάτω όροφο..Ground εκτος υπηρεσίας για απόψε..Λογικό μιας και δεν υπήρχε αρκετή κυκλοφορία..συνολικά 4 πτήσεις απο τις 10 μ.μ.-11 μ.μ. :
OAL965 LGKR-LGTS AT72
AEE503 EDDM-LGTS A320
AEN1074 LGAV-LGTS C208B
OAL917 LGTS-LGAV B734
Ενεργός διάδρομος --> 16
Aνεμος -->Αρχικά άπνυα και στη συνέχεια απο 120/05
Σύννεφα --> BRK030 (τίποτα το σπουδαίο)
QNH --> 1024
Θερμοκρασία --> 14/11
οι ανθρωποι πολύ ευγενικοί με καλωσόρισαν και μου έδειξαν το ρανταρ και διάφορα άλλα..το ραντάρ φαινόταν σε οθόνες υπολογιστών..μη φανταστείτε τίποτα το ιδιαίτερο..για όσους ανήκουν στο hvacc και εκτελούν εικονικά χρέη ΕΕΚ ήταν ακριβώς η ίδια εικόνα..ΟΙ ΕΕΚ πάρα πολυ άνετοι και επαγγελματίες..Συζητούσαν συνέχως για διάφορα θέματα και μαζί μου και μεταξύ τους και όταν τους καλούσαν στη συχνότητα ή έπρεπε να δώσουν περαιτέρω οδηγίες απαντούσαν..Σαυτό το σημείο θέλω να τονίσω το εξής: αποτι είδα απο προηγουμενα ποστ,πολλά μέλη του φορουμ έδωσαν στο διαγωνισμό του ασέπ..Κύριοι, δεν γνωρίζω αν έχετε ανέβει ποτε σε πύργο ελληνικού αεροδρομίου αλλά θεωρώ πως είναι καλύτερα να πάτε..Γιατί και γώ είμαι ένας απο σας..εχω και γω φιλοδοξία να γίνω ΕΕΚ αλλά μετα απο αυτη την επισκεψή μου ίσως άρχισα να το ξανασκέφτομαι..Περίμενα τους ΕΕΚ να είναι αφοσιωμένοι σε μια οθόνη μπροστά και να μιλούν μόνο για τα απαραίτητα αλλά δεν ήταν ακριβώς έτσι..Βέβαια κάποιος θα πεί "Αν κάνεις αυτή την δουλειά τόσα χρόνια είσαι απόλυτα εξοικιωμένος και δεν χρειάζεται να είσαι στην τσίτα"..Αντίθετα πολύ απο μας έχουμε αναφερθεί οτι είναι μια δύσκολη δουλειά και πολύ αγχώδης..ναι δεν λέω είναι..αλλά είναι για κάποιον ο οποίος δουλεύει στο JFK και στο LHR..στην ελλαδίτσα και στα αεροδρόμια της τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα φαντάζεστε ή όπως τα φανταζόμουνα εγώ..Μπορεί όντως να ήμουν υπερβολικός για το συγκεκριμένο επάγγελμα..Δυστυχώς ή ευτυχώς θα έχεις μια θέση στον πύργο θα πηγαίνεις μια 5ωρη βάρδια 4 φορες την εβδομάδα και θα παίρνεις καλά λεφτά..Πολλοί απο μας γνωρίζουμε οτι ειναι έτσι τα πραγματα και θέλουμε να βολευτούμε σε μια τέτοια θέση όχι τόσο επειδή αγαπάμε τα αεροπλάνα και την αεροπορία αλλά επειδή δουλεύεις λίγο και τα λεφτά ειναι αρκετά..Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω θέλω να πω πως απογοητεύτηκα με την χαλαρότητα του θέματος..ίσως φταίει το αεροδρόμιο,ο εξοπλισμός, η κυκλοφορία την μερα που πήγα..δεν ξέρω..οι ανθρωποι πάντως έκαναν τη δουλειά τους σωστά..
Οσον αφορά τις πτήσεις:
OAL965: H προσεγγιση δίνει οδηγίες:
-OAL 965 direct LOPOS Kατεβείτε επιπεδο 90 qnh 1024
-965 αριστερή στροφή 080 και κάθοδο στο 60
-965 περαιτέρω αριστερά 030 κάθοδος στο 30
-OAL965 ελάτε δεξία 120 καθοδος στα 1500
-ΟAL 965 ελεύθερoi visual στον 16 αναφέρατε εν όψη
ΟAL 965:-Προσέγγιση η 965 αναφέρει εν όψη
-965 πύργος 118 και 1 καλώς σας βράδυ
Eπιγραμματικά αναφέρω τις υπόλοιπες
ΑΕΕ 503:
-direct ALIKO descend 90
-μετα το αλικο αριστερά 120 στα 3000 μετα δεξία 160 και εξουσιοδότηση για ΙLS στον 16
ΑΕΝ 1074:
-direct TSL descend 3000
-δεξια 330
-δεξιά 120 descend 1500 ελεύθεροι visual 16
OAL 917:
-917 Tροχοδρόμηση μέσω Ε,Α για το σημείο κράτησης του 16,αναφορα έτοιμοι για αναχώρηση
-917 ανεμοι 120/5 διαδρομος 16 ελεύθεροι για απογείωση μετα την απογείωση καλέστε μακεδονία radar 120.80..καλή σας πτήση
Στις 11 τελείωνε η βάρδια των 6μ.μ. και ακολουθούσε η βάρδια 11μ.μ. με 6μ.μ.σιγά σιγά κατεύθαναν οι της επόμενης βάρδιας και γύρω στις 11:15 μαζεψα και γω τα μπογαλάκια μου και έφυγα..ήταν μια ωραία εμπειρία που όμως με έκανε μερικώς να αναθεωρήσω κάποια πράγματα..όποιος απο σας έχει την δυνατότητα να ανάβει θα ήταν μια καλή ευκαιρία να δει πως λειτουργεί το σύστημα εκει πέρα πάνω ειδικότερα αν θέλει να γίνει ΕΕΚ
see you up there
Filika
Tolis