AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Το ταξίδι αυτό σχεδιάσθηκε για να επιβιβασθώ στο CS100 της Bombardier, συν του ότι η εταιρεία είχε καλή τιμή εισιτηρίου με επιστροφή τα €175.
Μπορείτε να μου σχολιάσετε ότι και η Α3 και η ΤΚ προσέφεραν το εισιτήριο στο ίδιο ποσό αλλά δεν είχαν το δέλεαρ του CS100.
Από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις στην ιστοσελίδα της Swiss καταλαβαίνεις ότι η εταιρεία έχει πάρει την κάτω βόλτα και δεν είναι Swissair, η οποία αντιπροσώπευε την εξυπηρέτηση του επιβάτη στο ταξίδι.
Όταν σου αρχίζει μετά την επιλογή των πτήσεων, θέλετε επιλογή θέσεων; πλήρωσε παραπάνω, θέλετε φαγητό; πλήρωσε παραπάνω, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με εταιρεία περιορισμένης εξυπηρέτησης.
Αλλά μπρος στον ενθουσιασμό να μπω στο CS100 δεν υπολόγιζα την μετριότητα της πτητικής εξυπηρέτησης. :evil:
Άσε που αυτοί οι ναύλοι δεν σου παρέχουν μίλια στο mile&bonus της Α3. Σιγά οι τσιγκούνηδες οι Βόρειοι Ευρωπαίοι συνεργάτες της Αιγαίου να σου προσφέρουν μίλια…. Δεν είμαι σίγουρος εάν είναι και τσιγκουνιά της Αιγαίου, αλλά με φτηνιάρικα εισιτήρια της ΤΚ είχα πίστωση μιλίων στην Αιγαίου. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ευθύνεται για την μη πίστωση μιλίων.
Οι παλιοκαρμίρηδες… :evil:
Εν μπας εν περιπτώση, ας ώψεται το CS100…. 23 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in. Καλά που το κάναμε (με το που άνοιξε η δυνατότητα επιλογής θέσης) γιατί οι πτήσεις ήταν γεμάτες. Είναι που οι Έλληνες είναι τόσα χρόνια μες στην κρίση και η πτήση Σαββάτου χαράματα για Ζυρίχη ήταν ασφυχτικά γεμάτη, μην συμπεραίνετε ότι ήταν γεμάτη από τουρίστες, και οι Ελληνάρες είχαν το σεβαστό ποσοστό τους.
Φτάνουμε μες στα άγρια χαράματα στο ΕλΒεν και παίρνουμε την θέση μας για επιβίβαση στο Α320.
Η Swiss κάνει τις επιβιβάσεις της από 2 σειρές, μία σειρά για τους επιβάτες business, Status miles, οικογένειες με παιδιά και δεύτερη σειρά για την λαϊκάντσα.
Αποτέλεσμα με το που αρχίζει η επιβίβαση της οικονομικής θέσης να έχουν περάσει στην γέφυρα επιβίβασης οι μισοί επιβάτες της πτήσης. Αυτό όπως καταλαβαίνεται επιφέρει καθυστερήσεις στην επιβίβαση γιατί εάν ο άλλος στην αρχή του α/φ προσπαθεί να βολευτεί στην θέση του - πως θα περάσει ο επόμενος για να κατευθυνθεί στο τέλος του α/φ;.
Αποτέλεσμα μισή ώρα καθυστέρηση ώσπου να κλείσει η πύλη του α/φ, αποτέλεσμα να έχουν χάσει την χρονοθυρίδα τους και να περιμένουμε άλλα 15 λεπτά μέσα στο α/φ για να ξεκινήσουμε. Φυσικά ούτε κατά διάνευα να περάσει το πλήρωμα με νερό ή χυμούς… Που είσαι Swissair ? ή Olympic Airlines.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24764
Ξεκινάμε λοιπόν και μετά την απογείωση και ευθυγράμμιση του α/φ αρχίζει η εξυπηρέτηση των επιβατών. Περνά το καροτσάκι με τα ποτά και έπεται αυτό με το σάντουιτσάκι, καλά που κατά την κράτηση του εισιτηρίου είχα επιλέξει kosher φαγητό. Ενώ στους άλλους μοίραζαν ένα κουτάκι με σάντουιτς τυριού, εμένα μου έφεραν μία φέτα κέικ και ένα γλυκάκι. Ένα γλυκάκι παραπάνω από τους άλλους.. κάτι είναι και αυτό.!. Από χυμούς τα συνηθισμένα, καφέ τσάι.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24774
Μέτρια προς το αδιάφορο η εξυπηρέτηση. Η διαφορά στην business ήταν (από ότι είδα γιατί ήμουν στην πρώτη σειρά της οικονομικής) μία κουβέρτα σε κάθε 3 καθίσματα, προσφορά εφημερίδας και φαγητό σε δίσκο με πραγματικό ποτήρι και μαχαιροπίρουνο. Το πρωινό της business δεν ήταν και κάτι το εξαιρετικό. Φτάνουμε στην Ζυρίχη 08:50 με 30 λεπτά καθυστέρηση, τα 15 λεπτά τα φάγαμε στην διάρκεια της πτήσης. Με το που πλησιάζουμε για προσγείωση στις οθόνες οροφής εμφανίσθηκαν οι πύλες επιβίβασης για τους μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Καθώς τροχοδρομούσαμε είδαμε και κάτι ενδιαφέρον
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24760
αλλά και τον τοπικό τουριστικό μετακινητή προς Ευρώπη και μακρινούς προορισμούς
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24768
υπάρχει και άλλος τουριστικός μετακινητής για Ευρώπη και Αφρική
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24765
Εμάς δεν μας ενδιέφερε να βρούμε την πύλη επιβίβασης καθώς είχαμε αρκετό χρόνο και θα κατευθυνόμασταν στα καπνιστήρια. Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης έχει αρκετά καπνιστήρια, εν αντιθέσει με άλλα κομπλεξικά Ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Πολλά μαγαζιά και εστιατόρια αλλά με τσουχτερές τιμές
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24762
οπότε μετά από αναμονή έφτασε η ώρα να εμφανιστεί στις οθόνες αναχωρήσεων η πύλη επιβίβασης για Πράγα. Φτάνουμε στην πύλη που είχε και παράθυρο οπότε ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος καθώς θα μπορούσα να βγάλω φωτογραφία το CS100.
Αυτή την στιγμή η εταιρεία έχει 3 α/φ αυτού του τύπου, οπότε μην περιμένετε ότι θα τα δείτε στο αεροδρόμιο. Με το που αποβιβάζουν επιβάτες, επιβιβάζουν τους επόμενους για άλλη κατεύθυνση.
Τον ενθουσιασμό μου τον διέκοψε η συνοδός εδάφους που είχε βγει παγανιά και όποια χειραποσκευή της φαινόταν μεγάλη σε έβαζε να την ογκομετρήσεις και εάν δεν χωρούσε σου μετέφερε την αποσκευή στο cargo και σου έδινε το χαρτάκι σου χωρίς επιβάρυνση. Αυτό με έκανε να υποψιάζομαι ότι το α/φ δεν διαθέτει ευρύχωρα bins.
Είχαμε άλλα 30 λεπτά καθυστέρηση λόγω αργοπορίας άφιξης α/φ.
Άρχισαν να γίνονται ενοχλητικές οι καθυστερήσεις και όταν άρχισε η επιβίβαση λόγω των 2 γραμμών επιβίβασης, ακολούθησαν και άλλες καθυστερήσεις.
Τελικά το α/φ έκλεισε την θύρα μετά 1 ώρα από την καθορισμένη.
Δικαιολογήθηκαν ότι η καθυστέρηση έγινε λόγω φόρτου του αεροδρομίου.
Με το που μπαίνεις στο α/φ σου κάνει καλή εντύπωση. Έχει σειρές 3 θέσεων στα δεξιά
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24775
Και σειρές 2 θέσεων στα αριστερά.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24776
Δεν υπάρχει χώρισμα για την business εκτός 2 μικρών πινακίδων στις τελευταίες θέσεις της κατηγορίας.
Οι θέσεις έχουν ωραίο σχεδιασμό αλλά δεν είναι και οι αναπαυτικότερες. Οι σχεδιαστές σκέφτηκαν καθώς το α/φ είναι short haul 1-2 ώρες μπορείς να κάτσεις άβολα.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24778
το διάκενο μεταξύ των σειρών καθισμάτων είναι ικανοποιητικό.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24779
Πριν καθίσουμε παρατηρήσαμε ότι όντως τα bins χειραποσκευών είναι χωρίς μεγάλο ύψος και κλείνουν δύσκολα καθώς πρέπει να σηκώσεις όλο το βάρος των χειραποσκευών.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24780
Μέχρι και το πλήρωμα δυσκολευόταν να τα σηκώσει και επιβεβαίωνε ότι είχαν ασφαλίσει οι κλειδαριές τους. Δεν σου έδιναν αίσθηση ασφαλούς κλειδώματος.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24786
Καθίσαμε λοιπόν στις θέσεις μας και αφού έκλεισαν τις θύρες περιμέναμε να ξεκινήσουμε…..
Εν αναμονή της πτήσης, της άφιξης στην Πράγα και της επιστροφή μας……..
Μπορείτε να μου σχολιάσετε ότι και η Α3 και η ΤΚ προσέφεραν το εισιτήριο στο ίδιο ποσό αλλά δεν είχαν το δέλεαρ του CS100.
Από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις στην ιστοσελίδα της Swiss καταλαβαίνεις ότι η εταιρεία έχει πάρει την κάτω βόλτα και δεν είναι Swissair, η οποία αντιπροσώπευε την εξυπηρέτηση του επιβάτη στο ταξίδι.
Όταν σου αρχίζει μετά την επιλογή των πτήσεων, θέλετε επιλογή θέσεων; πλήρωσε παραπάνω, θέλετε φαγητό; πλήρωσε παραπάνω, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με εταιρεία περιορισμένης εξυπηρέτησης.
Αλλά μπρος στον ενθουσιασμό να μπω στο CS100 δεν υπολόγιζα την μετριότητα της πτητικής εξυπηρέτησης. :evil:
Άσε που αυτοί οι ναύλοι δεν σου παρέχουν μίλια στο mile&bonus της Α3. Σιγά οι τσιγκούνηδες οι Βόρειοι Ευρωπαίοι συνεργάτες της Αιγαίου να σου προσφέρουν μίλια…. Δεν είμαι σίγουρος εάν είναι και τσιγκουνιά της Αιγαίου, αλλά με φτηνιάρικα εισιτήρια της ΤΚ είχα πίστωση μιλίων στην Αιγαίου. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ευθύνεται για την μη πίστωση μιλίων.
Οι παλιοκαρμίρηδες… :evil:
Εν μπας εν περιπτώση, ας ώψεται το CS100…. 23 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in. Καλά που το κάναμε (με το που άνοιξε η δυνατότητα επιλογής θέσης) γιατί οι πτήσεις ήταν γεμάτες. Είναι που οι Έλληνες είναι τόσα χρόνια μες στην κρίση και η πτήση Σαββάτου χαράματα για Ζυρίχη ήταν ασφυχτικά γεμάτη, μην συμπεραίνετε ότι ήταν γεμάτη από τουρίστες, και οι Ελληνάρες είχαν το σεβαστό ποσοστό τους.
Φτάνουμε μες στα άγρια χαράματα στο ΕλΒεν και παίρνουμε την θέση μας για επιβίβαση στο Α320.
Η Swiss κάνει τις επιβιβάσεις της από 2 σειρές, μία σειρά για τους επιβάτες business, Status miles, οικογένειες με παιδιά και δεύτερη σειρά για την λαϊκάντσα.
Αποτέλεσμα με το που αρχίζει η επιβίβαση της οικονομικής θέσης να έχουν περάσει στην γέφυρα επιβίβασης οι μισοί επιβάτες της πτήσης. Αυτό όπως καταλαβαίνεται επιφέρει καθυστερήσεις στην επιβίβαση γιατί εάν ο άλλος στην αρχή του α/φ προσπαθεί να βολευτεί στην θέση του - πως θα περάσει ο επόμενος για να κατευθυνθεί στο τέλος του α/φ;.
Αποτέλεσμα μισή ώρα καθυστέρηση ώσπου να κλείσει η πύλη του α/φ, αποτέλεσμα να έχουν χάσει την χρονοθυρίδα τους και να περιμένουμε άλλα 15 λεπτά μέσα στο α/φ για να ξεκινήσουμε. Φυσικά ούτε κατά διάνευα να περάσει το πλήρωμα με νερό ή χυμούς… Που είσαι Swissair ? ή Olympic Airlines.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24764
Ξεκινάμε λοιπόν και μετά την απογείωση και ευθυγράμμιση του α/φ αρχίζει η εξυπηρέτηση των επιβατών. Περνά το καροτσάκι με τα ποτά και έπεται αυτό με το σάντουιτσάκι, καλά που κατά την κράτηση του εισιτηρίου είχα επιλέξει kosher φαγητό. Ενώ στους άλλους μοίραζαν ένα κουτάκι με σάντουιτς τυριού, εμένα μου έφεραν μία φέτα κέικ και ένα γλυκάκι. Ένα γλυκάκι παραπάνω από τους άλλους.. κάτι είναι και αυτό.!. Από χυμούς τα συνηθισμένα, καφέ τσάι.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24774
Μέτρια προς το αδιάφορο η εξυπηρέτηση. Η διαφορά στην business ήταν (από ότι είδα γιατί ήμουν στην πρώτη σειρά της οικονομικής) μία κουβέρτα σε κάθε 3 καθίσματα, προσφορά εφημερίδας και φαγητό σε δίσκο με πραγματικό ποτήρι και μαχαιροπίρουνο. Το πρωινό της business δεν ήταν και κάτι το εξαιρετικό. Φτάνουμε στην Ζυρίχη 08:50 με 30 λεπτά καθυστέρηση, τα 15 λεπτά τα φάγαμε στην διάρκεια της πτήσης. Με το που πλησιάζουμε για προσγείωση στις οθόνες οροφής εμφανίσθηκαν οι πύλες επιβίβασης για τους μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Καθώς τροχοδρομούσαμε είδαμε και κάτι ενδιαφέρον
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24760
αλλά και τον τοπικό τουριστικό μετακινητή προς Ευρώπη και μακρινούς προορισμούς
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24768
υπάρχει και άλλος τουριστικός μετακινητής για Ευρώπη και Αφρική
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24765
Εμάς δεν μας ενδιέφερε να βρούμε την πύλη επιβίβασης καθώς είχαμε αρκετό χρόνο και θα κατευθυνόμασταν στα καπνιστήρια. Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης έχει αρκετά καπνιστήρια, εν αντιθέσει με άλλα κομπλεξικά Ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Πολλά μαγαζιά και εστιατόρια αλλά με τσουχτερές τιμές
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24762
οπότε μετά από αναμονή έφτασε η ώρα να εμφανιστεί στις οθόνες αναχωρήσεων η πύλη επιβίβασης για Πράγα. Φτάνουμε στην πύλη που είχε και παράθυρο οπότε ο ενθουσιασμός μου ήταν μεγάλος καθώς θα μπορούσα να βγάλω φωτογραφία το CS100.
Αυτή την στιγμή η εταιρεία έχει 3 α/φ αυτού του τύπου, οπότε μην περιμένετε ότι θα τα δείτε στο αεροδρόμιο. Με το που αποβιβάζουν επιβάτες, επιβιβάζουν τους επόμενους για άλλη κατεύθυνση.
Τον ενθουσιασμό μου τον διέκοψε η συνοδός εδάφους που είχε βγει παγανιά και όποια χειραποσκευή της φαινόταν μεγάλη σε έβαζε να την ογκομετρήσεις και εάν δεν χωρούσε σου μετέφερε την αποσκευή στο cargo και σου έδινε το χαρτάκι σου χωρίς επιβάρυνση. Αυτό με έκανε να υποψιάζομαι ότι το α/φ δεν διαθέτει ευρύχωρα bins.
Είχαμε άλλα 30 λεπτά καθυστέρηση λόγω αργοπορίας άφιξης α/φ.
Άρχισαν να γίνονται ενοχλητικές οι καθυστερήσεις και όταν άρχισε η επιβίβαση λόγω των 2 γραμμών επιβίβασης, ακολούθησαν και άλλες καθυστερήσεις.
Τελικά το α/φ έκλεισε την θύρα μετά 1 ώρα από την καθορισμένη.
Δικαιολογήθηκαν ότι η καθυστέρηση έγινε λόγω φόρτου του αεροδρομίου.
Με το που μπαίνεις στο α/φ σου κάνει καλή εντύπωση. Έχει σειρές 3 θέσεων στα δεξιά
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24775
Και σειρές 2 θέσεων στα αριστερά.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24776
Δεν υπάρχει χώρισμα για την business εκτός 2 μικρών πινακίδων στις τελευταίες θέσεις της κατηγορίας.
Οι θέσεις έχουν ωραίο σχεδιασμό αλλά δεν είναι και οι αναπαυτικότερες. Οι σχεδιαστές σκέφτηκαν καθώς το α/φ είναι short haul 1-2 ώρες μπορείς να κάτσεις άβολα.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24778
το διάκενο μεταξύ των σειρών καθισμάτων είναι ικανοποιητικό.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24779
Πριν καθίσουμε παρατηρήσαμε ότι όντως τα bins χειραποσκευών είναι χωρίς μεγάλο ύψος και κλείνουν δύσκολα καθώς πρέπει να σηκώσεις όλο το βάρος των χειραποσκευών.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24780
Μέχρι και το πλήρωμα δυσκολευόταν να τα σηκώσει και επιβεβαίωνε ότι είχαν ασφαλίσει οι κλειδαριές τους. Δεν σου έδιναν αίσθηση ασφαλούς κλειδώματος.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24786
Καθίσαμε λοιπόν στις θέσεις μας και αφού έκλεισαν τις θύρες περιμέναμε να ξεκινήσουμε…..
Εν αναμονή της πτήσης, της άφιξης στην Πράγα και της επιστροφή μας……..