Αν δείτε την γενική διάταξη των διαδρόμων και τροχοδρόμων είναι συμμετρική με άξονα συμμετρίας την κεντρική οδό. 'Οπως αναπτύχθηκε σε πρώτη φάση το αεροδρόμιο, τα κτίρια επιβατών τα βοηθητικά κτίρια και τα δάπεδα στάθμευσης δημιουργήθηκαν δεξιά της κεντρικής οδού με αποτέλεσμα ο δεύτερος τροχόδρομος του 03L -021R να ενσωματωθεί σταδάπεδα αυτά. Προφανώς σε μελλοντική ανάπτυξη , αύξηση κίνησης , το ίδιο θα γίνει και πρός τα αριστερά της κεντρικής οδού. Βέβαια με τα σημερινά δεδομένα αύξηση κίνησης είναι ...ανέκδοτο για το Ελ Βενιζ., επομένως θα μας μείνει ο ένας τροχόδρομος περίσσευμα. Θα πεί κάποιος γιατί δεν θα μπορούσε να κατασκευασθεί μελλοντικά, αλλά μελλοντική κατασκευή τροχοδρόμου σε εν λειτουργία αεροδρόμια , προκαλεί ίσως περισσότερα προβλήματα. Με την ευκαιρία αεροδρόμια με δύο ανεξάρτητων κινήσεων διαδρόμους, έχουν δυνατότητα έως και 500.000 κινήσεων αεροσκαφών ανά έτος. Θυμίζω την κίνηση του 2011 που ήταν περί τις 190.000 κινήσεις. Μάλλον δεν πρόκειται να πλησιάσουμε ποτέ αυτόν τον αριθμό της χωρητικότητας. Τότε γιατί οι δύο διάδρομοι; Ε... σε καινούργιο αεροδρόμιο δύσκολα κατασκευάζεις ένα διάδρομο. Άλλωστε οι προβλέψεις κινήσεων αεροσκαφών και επιβατών κατά τον σχεδιασμό του αεροδρομίου, ήταν αρκετά μεγαλύτερες από τις σημερινές, άσχετα αν δεν επαληθεύθηκαν.