Επεισόδιο με ελεγκτή στη Μυτιλήνη

  • Thread starter Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

O Συνηρμος μου δεν ειχε να κανει με τις σπουδες. Σιγουρα ειναι μορφωμενοι ανθρωποι.
Απλα υπαρχει ο κινδυνος να δημιουργηθει ανια , γυρω απο αυτη τη δουλεια.
Η κουραση σιγουρα οδηγει σε αυτο το θεμα και σιγουρα ο κινδυνος μεγαλωνει οταν δεν εχεις καποια συναισθηματικη σχεση ή γνωσεις περι των αερομεταφορων.
Περασες απλα , εγινες δημοσιος υπαλληλος νομιζες οτι ελυσες σχεδον ολα σου τα προβληματα, αλλα μετα αρχισες να βλεπεις οτι η δουλεια αυτη σε αγχωνει και σου προκαλει πληξη.
Δεν αμφησβητω τις ικανοτητες κανενος ατομου, αλλα γιατι να κατσω να σπουδασω και να ξοδεψω ενα σωρο χρηματα σε μια σχολη που η ανεργεια μετα την αποφοιτηση μου κτυπαει κοκκινο;
Υποτιθεται οτι για να γινω π.χ δικηγορος , μου αρεσει και θα το ασκησω αυτο το επαγγελμα. αλλιως ειναι σαν να πηγα κι εκει να εριξα του κοσμου το διαβασμα , απλα και μονο για να κανω κατι αλλο στη ζωη μου.
Δεν αναιρω την τριτοβαθμια εκπαιδευση προς θεου, αλλα δεν εχει νοημα να περναω σε τοσο δυσκολες σχολες και μετα να μην ακολουθω το επαγγελμα.
Οταν σπουδαζω γιατρος, δικηγορος κλπ αυτο που θελω να κανω μου αρεσει τοσο πολυ που δεν υπολογιζω το κοστος της ανεργειας. Αλλιως δεν παω ή σπουδαζω κατι που λογικα εχει καλητερη απορροφηση.
Δεν αναφερομαι στο ζητημα της ελεγκτριας στη Μυτιληνη, αλλα δε νομιζω οτι θα της αρεσε και παρα πολυ αυτη η δουλεια.
Δυστυχως καποια σχολη ελεγτων δεν υπαρχει στην Ελλαδα και αναποφευκτα τα ατομα που προσλαμβανονται εχουν σπουδασει κατι αλλο. Θα ηταν προτιμοτερο να υπηρχαν περισσοτερα ατομα με καποιο παρεμφερες αντικειμενο καθως και με εκ των προτερων γνωση του αντικειμενου η ενασχοληση οπως για παραδειγμα ολοι εμεις εδω στο φορουμ.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Σας παρακαλώ, σοβαρευτείτε! Πριν αρχίσετε τα εύκολα σχόλια και τα αβίαστα συμπεράσματα (όλες αυτές τις ανοησίες περί απόλυσης, ψυχιατρικών προβλημάτων κλπ), προσπαθήστε να γνωρίσετε το επάγγελμα που τόσο εύκολα κατακρίνετε και να το καταλάβετε. Και μετά σκεφτείτε πώς είναι να κάνεις μια δουλειά στην οποία πάρα πολύ συχνά δεν προλαβαίνεις καν να σηκωθείς από την καρέκλα σε όλη τη βάρδιά σου! Και συγχρόνως διαχειρίζεσαι και ανθρώπινες ζωές. Και πολύ συχνά δεν έχεις και άλλον συνάδελφο δίπλα σου και ούτε πρόκειται να αποκτήσεις βάσει των τελευταίων προσλήψεων. Άνθρωποι είμαστε όλοι. Δεν ήταν ευχάριστη στιγμή για κανέναν αυτό που συνέβη, αλλά στον άνθρωπο που συνέβη δεν μπορείτε να ξέρετε αν αξίζει όλον αυτόν τον υποτιμητικό σχολιασμό που κάνετε.

Και μην ξεχνάτε ότι στα αεροδρόμιά μας μπορεί να υπάρχουν απόφοιτοι και της πιο απίθανης ειδικότητας που βγάζει ένα ΑΕΙ, όμως οι άνθρωποι αυτοί δεν κάνουν αυτή τη δουλειά τυχαία. Και από εκπαίδευση παιρνούν και από συνεχείς εξετάσεις. Δεν εναπόκειται στο προσωπικό ενδιαφέρον του καθενός το να μάθει να κάνει σωστά τη δουλειά του όπως έγραψε κάποιος!!!!! Έλεος!!!!!

Τέλος, όπως γράφτηκε και πιο πάνω, είναι μεγάλη αρετή η ταπείνωση. Όπως είναι αρετή και η σιωπή, ιδίως όταν δεν υπάρχει αίσθηση της κατάστασης. Η συμμετοχή σε ένα αεροπορικό φόρουμ δεν καθιστά κανέναν αυτομάτως ιδιοφυία στο χώρο. Αυτό έχει παρεξηγηθεί από πολλούς μάλλον.



Υ.Γ. jetflight, παιδί μου, τα ωράρια λειτουργίας των Ελληνικών αεροδρομίων η ΥΠΑ φροντίζει να τα βγάλει μέχρι και στο site της. Δε συνεχίζω, γιατί νομίζω ότι δε χρειάζεται...
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

jetflight":3cbzrrsg said:
Υ.Γ. jetflight, παιδί μου, τα ωράρια λειτουργίας των Ελληνικών αεροδρομίων η ΥΠΑ φροντίζει να τα βγάλει μέχρι και στο site της. Δε συνεχίζω, γιατί νομίζω ότι δε χρειάζεται...
Ε και τι το λες για καινουργιο η οτι βγηκαμε απο τον Αρη;
Ειναι εξανληντικα η οχι;
Σαφως και ειναι στη μυτιληνη με 4! μονο ελεγκτες.
Δες πρωτα το σαιτ που θυμιζει διαδυκτιο 1990! και μετα υποστηριξε οσο θελεις το κρατικοδιαιτο συστημα διαχειρησης ακομα και σε ανθρωπινο δυναμικο στα αεροδρομια μας τα περισσοτερα εκ των οποιων θυμιζουν δεκαετιες 70,80 ως προς τη λειτουργικη τους δομη.
Απο τοπικη εφημεριδα διαβασα σημερα οτι δε φταιει μονο η ελεγκτης που αργησε να προσελθει στην εργασια της , αλλα και οι υπολοιποι της ΥΠΑ που φυσικα ειχαν ανοιξει το κτηριο του αεροδρομιου.
Ο ηλεκτρολογος εκανε εργασιες και ειχε αναψει τα μωβ φωτα της πιστας και αυτοι νομιζαν οτι τα αναψε η ελεγκτης!
Ποιος ξερει τι ωρα διαπιστωσαν οτι ελειπε η ελεγκτης.
Αν αυτο δεν ειναι αδιαφορια και δημοσιουπαλληλιστικη τακτικη τι ειναι;Τα κριτηρια επιλογης μιας ιδιαιτερης υπηρεσιας οπως η ΥΠΑ δυστυχως δε διαφερουν και πολυ απο ολες τις αλλες δημοσιες υπηρεσιες.
Διαβαστε και το διεθνες ρεζιλικι και μη το παιζετε προστατες ενος απαρχαιωμενου συστηματος διαχειρησης, που μας εχει φερει στον πατο της Ευρωπης.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Εγώ σου απάντησα στο κατά πόσο η ΥΠΑ ενημέρωσε ή όχι τις εταιρίες για το ωράριο λειτουργίας που ανέφερες νωρίτερα κι εσύ μου λες ότι υποστηρίζω το "κρατικοδίαιτο σύστημα διαχείρισης". Εγώ λέω ότι χρειάζονται κι άλλοι ΕΕΚ, εσύ μου απαντάς άλλα. Άντε να συνεννοηθείς μετά... Σας αφήνω να βγάλετε το πόρισμα μόνοι σας. Δεν έχει νόημα να γράφεις εδώ μέσα τελικά... Πας να ξεριζώσεις ένα ζιζάνιο και βγαίνουν άλλα δέκα... Κρίμα που δε συζητάμε πια...
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Θα το σταματησω,εδω γιατι δεν γινομαι δυστυχως κατανοητος.
Το θεμα των ωραριων γιατι το ανεφερες; Τα 2 αεροπλανα ηταν εντος του ωραριου που αναγραφει και η ΥΠΑ.
Εδω στη Χιο η ΥΠΑ παλι απο αδιαφορια των στελεχων της αφηνε την Α3 να προσεγγιζει 20 λεπτα πριν το ανοιγμα.
Κανενας δεν ενημερωσε την εταιρια, και αυτο μονο λογω αδιαφοριας των υπαλληλων!
Αν παθαινε καποιο αεροσκαφος βλαβη τι θα γινοταν;
Θα προλαβαινε να φτασει στο εναλλακτικο;
Σκεψου ειναι δυνατον κανενας ελεγκτης στη Χιο να μη γνωριζε οτι η Α3 270 αναχωρουσε 5:30 απο την Αθηνα;
Μπορει να ευθυνεται και η Α3 , αλλα τοσο χαζοι ειναι εκει περα ωστε να μη γνωριζαν και να ηθελαν να κανουν κυκλους πανω απο τα Μεστα;
Απλα οσα βλεπαμε σε ταινιες και σατιρικες εκπομπες γινονται δυστυχως και στην πραγματικοτητα με αποτελεσμα να γελουν οι ξενοι μαζι μας.
Δεν καταλαβαινω γιατι δεν κατανοεις. Εγω ανεφερα ενα πραγματικο γεγονος παρομοιο με αυτο στη Μυτιληνη και μαλιστα σε καθημερινη βαση ...
Οσο για τα ωραρια; θα πρεπει να σου βγουν τα ματια για να τα καταλαβεις με αυτο το Excel αρχειο που τα εχει γραψει.
Εδω ειμαστε και για να διαφωνουμε .Πως θα αποκτησει ενδιαφερον ενα τοπικ;
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

jetflight":2ycxz2pz said:
Θα το σταματησω,εδω γιατι δεν γινομαι δυστυχως κατανοητος.
Ένα περίεργο πράγμα!!! Στις περισσότερες συζητήσεις που λαμβάνεις μέρος ή δεν γίνεσαι κατανοητός ή γράφεις ότι ανακρίβεια σου έρθει στο μυαλό. Θεωρείς ότι είναι τυχαίο? Συμφωνώ ότι "εδώ είμαστε για να διαφωνούμε" αλλά δεν μπορεί κάποιος να λέει ότι πετάει ο γάιδαρος μόνο και μόνο για να διαφωνήσει με τους υπόλοιπους.
Σε παρακαλώ πρόσεχε τι γράφεις και πως το γράφεις γιατί και η υπομονή έχει τα όριά της.

Επειδή το θέμα το εξαντλήσαμε και από ένα ρολόι που δεν χτύπησε, πήγαμε στις ακτινοβολίες, στα ψυχιατρικά κλπ κλπ και γίναμε όλοι ειδικοί στο επάγγελμα του ελεγκτή, κόβεται εδώ. Αν θέλετε να συνεχίσετε τη συζήτηση περί εξαντλητικού ωραρίου των ελεγκτών, ανοίξτε νέο topic στο "Επάγγελμα Αεροπορία" για να είστε και εντός θέματος.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top