Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
DLTKIR":19c8gzpi said:
Τωρα οσον αφορα το στρατιωτικο, αν δε γουσταρεις, δεν πας. Ουτε εγω, ουτε κανεις αλλος απο τους φροντιστες που εχουμε εδω πηγε (εκτος απο εναν η δυο) Εδω δεν προκειται να σε ρωτησει κανεις, γιατι οπως και στις περισσοτερες χωρες της ΕΕ, η θητεια ειναι ακρως προαιρετικη και μαλιστα πανε μονο οσοι δεν εχουν τι αλλο να κανουν. Δε θελω να επεκταθω αλλο στο συγκεκριμενο θεμα.

Φίλε DLTKIR γνώμη μου είναι ότι το θέμα είναι λίγο λεπτό από την στιγμή που συμβουλεύεις νεαρά άτομα που δεν έχουν ίδια εμπειρία. Εννοώ το τι γράφεις μπορεί να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και το θέμα στρατού δεν είναι τόσο απλό. Γιατί μπορεί εσύ να σχεδιάζεις να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου στο εξωτερικό αλλά κάποιος 18-20χρονος αυτό δεν το ξέρει και στην Ελλάδα είτε γουστάρεις είτε δεν γουστάρεις θα σε πάρουν. Ειδικά για καριέρα που δεν προϋποθέτει ακαδημαικές σπουδές, ενδείκνυται (ή ακόμα και επιβάλλεται από τον νόμο εφόσον δεν υπάρχει λόγος αναβολής ή συνέχισης αναβολής) το στρατιωτικό μετά το τέλος της σχολικής εκπαίδευσης. Επίσης οι πιο πολλές εταιρίες στην ηπειρωτική Ευρώπη ζητάν εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις στην χώρα καταγωγής σου.

Φιλικά
 
Γεια σας!Είμαι καινούριο μέλος αλλα παρακολουθώ τις συζητήσεις σας πολύ καιρό..
Έχω στόχο απο παιδί να γίνω αεροσυνοδός,εχώ όμως κάποιες απορίες και ελπίζω να μου τις λύσει καποιος :oops:
Διάβασα πως δεν είναι αναγκαίο (για τις Ελληνικές εταιρίες τουλάχιστον) να έχεις τελείωσει κάποια ιδιωτική σχολή αεροσυνοδών...Επειδή εγώ δεν αποκλείω το γεγονός να φύγω στο εξωτερικό,τι γινεται με τις ξένες εταιρίες?Ακόμη και τις Αμερικάνικες,οχι μόνο τις Ευρωπαικές..Ζητάνε κάποιο πτυχίο ή οχι?Και αν ναι,ποιά σχολή θα ήταν κατάλληλη να απευθυνθώ στην Αθήνα?
Μια ακόμη απορία που εχω αν κ θα ακουστεί λιγο χαζή..Απο τι ηλικίες προσλαμβανουν προσωπικό συνήθως οι εταιρίες?Δηλαδή,μηπώς μια κοπέλα 20 χρονών θεωρείται ακόμη "μικρή" για μια δούλεια με τόση ευθύνη? :rolleyes: :oops:
Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)
 
Η πρόσφατη εμπειρία έδειξε ότι οι δύο "μεγαλύτερες" ελληνικές εταιρείες δείχνουν μία ιδιαίτερη προτίμηση στις μικρές ηλικίες, μια και φαίνεται πως στη χώρα μας δεν έχει και τόση σημασία και δεν προτιμάται η προϋπηρεσία (και μάλιστα στην εταιρεία που "χάλαγε την πιάτσα"), όσο το να είσαι γυναίκα (ή "κορίτσι"), νέα, εμφανίσιμη, υπάκουη, άβουλη, χωρίς ιδιαίτερες οικονομικές απαιτήσεις και να μπορείς να είσαι τα μάτια και τα αυτιά της προϊσταμένης σου στην καμπίνα (ή ακόμα καλύτερα στο galley). Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα, για να μην πω περιττά ή προς αποφυγή. Εμπειρία; Μάλλον όταν την έχεις αποκτήσει, θα έχουν βρεθεί άλλες, πιο νέες και πιο "ψάρια" από σένα. No offence "κορίτσια", αυτά κατάλαβα διαβάζοντας τις τελευταίες πενήντα σελίδες του topic και πετώντας με τις εγχώριες υπερεταιρείες που νοσταλγούν το ένδοξο παρελθόν, επιδιώκοντας την αναβίωσή του, αντί να βλέπουν στο μέλλον.
 
Η Lufthansa ζητα 1000 αεροσυνοδους-φροντιστες.Καλή επιτυχία
lufthansa.de=>κάτω δεξιά jobs & karriere
 
και αν δεν ξερεις γερμανικα?
δεν εχεις καμια τυχη???
 
Γεια σε όλους! Επίσης ζητάει άτομα και η easy jet σε διάφορες βάσεις εντός και εκτός uk... η αίτησή τους όμως στο κομμάτι του five year history είναι κάπως περίπλοκη :( ... καλή τύχη σε όλους!!!!
 
Η easyJet είναι καλή περίπτωση. Διαφορετική σαν εταιρεία από τις παραδοσιακές μεν, αλλά πολύ καλός εργοδότης. Το κομμάτι του πενταετούς ιστορικού συναντάται σε όλες τις εταιρείες που εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο κι απλά χρειάζεται υπομονή κι επιμονή.

Επίσης, η British Airways συνεχίζει να ζητά Customer Service Managers.

Τέλος, μην ξεχνάτε τη Lufthansa!

Καλή επιτυχία σε όσους τολμήσουν!
 
εμενα η lufthansa μου φαινεται καλη περιπτωση αλλα παντα υπαρχει το προβλημα των γερμανικων...

Αληθεια, ποιος ξερει να μας πει περι easyjet ?
συνθηκες, τροπος στρατολογησης, μισθο, περιβαλλον, απαιτησεις κτλ ?

Θα χε ενδιαφερον για ολους μας
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top