Αναμφισβήτητα, οι καλύτερες Premium Economy τις έχουν οι εταιρείες
Air New Zealand και
Qantas που έχουν και παράδοση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Η
Air New Zealand προσφέρει στα
Β777-300 44 θέσεις Spaceseats, φάρδους
20” με διάκενο
42” σε διάταξη 2χ2χ2. Στα Β777- 200 36 θέσεις, φάρδους 18,5” με διάκενο 41” σε διάταξη 2χ4χ2 και στα Β787-9 21 θέσεις, φάρδους 19” με διάκενο 41” σε διάταξη 2χ3χ2.
Έχεις προτεραιότητα στην επιβίβαση και τα γεύματα σερβίρονται σε πραγματικά πιάτα και το menu είναι σχεδιασμένο από τον chef Peter Gordon.
Η
Qantas προσφέρει στα
Α380 35 Recaro θέσεις φάρδους
19,5” με διάκενο
42” σε διάταξη 2χ3χ2 στον άνω όροφο. Στα Β747 40 θέσεις, φάρδους 19” με διάκενο 38” σε διάταξη 2χ4χ2.
Έχεις ειδικό check-in στο αεροδρόμιο και προτεραιότητα στην επιβίβαση και τα γεύματα σερβίρονται σε πραγματικά πιάτα και το menu είναι σχεδιασμένο από τον chef Neil Perry.
Στην Τρίτη θέση γίνεται μάχη εάν είναι η
Turkish ή η
Lufthansa.
Οι υποστηρικτές της
ΤΚ, που προσφέρει αυτή την κατηγορία στα
Β777-300, εκθειάζουν το διάκενο των
46” αλλά με φάρδος
19,5” σε διάταξη 2χ3χ2 και το νοστιμότατο φαγητό. Ενώ οι υποστηρικτές της
LH ότι προσφέρει διαφορετικό προϊόν από την Οικονομική θέση αν και κατακρίνεται για την έλλειψη διαχωριστικής κουρτίνας και το φάρδος των
18” με διάκενο
38” σε διάταξη 2χ3χ2 ΜΟΝΟ στο
Α380 έχει φάρδος
19” σε διάταξη 2χ4χ2 το οποίο πετά για DEL,HKG,IAH,LAX,MIA,SFO,PVG,SIN.
Και οι δύο δεν προσφέρουν προτεραιότητα κατά την επιβίβαση ούτε τσάμπα πρόσβαση στα Lounge. Όπως είναι λογικό δεν θέλουν οι εταιρείες να ανεβάσουν το επίπεδο αυτής της κατηγορίας και να χάσουν πελάτες από την Business. Η
AF έχει προτεραιότητα στην επιβίβαση αλλά οι 31 θέσεις στο Α380 έχουν φάρδος 19” με διάκενο 38” σε διάταξη 2χ3χ2 & στα Β777-300 18” με διάκενο 36” σε διάταξη 2χ4χ2.
Δεν αναφέρομαι στα amenities kits, κρασιά / οινοπνευματώδη ποτά, IFE και τις 2 βαλίτσες - που όλες προσφέρουν.
http://www.worldairlineawards.com/Award ... lines.html
Προσωπική εμπειρία είχα με την
ΒΑ που οι διαφορές που προσφέρει δεν αντισταθμίζει το κόστος του εισιτηρίου. Οι θέσεις δεν μου έκαναν και ιδιαίτερη εντύπωση. Φυσικά δεν αναφέρομαι ότι στο Α380 με 55 θέσεις στον άνω όροφο με την χωριστή καμπίνα και την ευρυχωρία
18,5” με διάκενο
38” δεν είναι συντελεστής ευχάριστης πτήσης.!. Β747/777-200&300 36/40 θέσεις σε διάταξη 2χ4χ2, Β787 25 θέσεις σε διάταξη 2χ3χ2
Τέλος οι
Aeroflot &
Cathay είναι λίγο καλύτερες από την LH γιατί έχει φάρδος
20" & 19,5” με διάκενο
38”