Ελληνικοί Αερολιμένες 2005 - Χάλια μαύρα ή Εντάξει μωρέ !

Exocet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2005
Μηνύματα
27
Likes
0
Περιοχή
Πελοπόννησος / Πάτρα
Χαιρετώ σας όλους παιδιά και χαίρομαι που μπορώ να συμμετέχω και εγώ σε αυτό το forum. :)
Είμαι καινούριος όπως καταλάβατε , και ενδιαφέρομαι και εγώ όπως και οι περισσότεροι εδώ βέβαια για τα αεροπορικά θέματα.

Σαν πρώτη μου δημοσίευση θα ήθελα να θέσω κάποιους προβληματισμούς για την κατάσταση των αεροδρομίων της χώρας μας σήμερα και τι γίνεται σε κάποιες άλλες χώρες.
Πιθανώς να κάνω και πολλά λάθη γιαυτό θα σας παρακαλούσα να με διορθώσετε.

Λοιπόν είμαστε μια χώρα περίπου 11 εκατομμυρίων ,συμμετέχουμε στην ευρωπαϊκή ένωση 24 χρόνια και έχουμε μία οικονομία που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό .
Με τα δεδομένα αυτά ας δούμε τι αεροδρόμια έχουμε ¨

1) Ένα και μοναδικό μεγάλο και σύγχρονο αεροδρόμιο , το αεροδρόμιο των Αθηνών.
Είναι και το μόνο αεροδρόμιο που μπορεί να σταθεί σε συγκρίσεις με άλλα ευρωπαικά (ή μή) αεροδρόμια.

Από εκεί και πέρα όμως τι έχουμε?

Τη δεύτερη πόλη της χώρας (με σχεδόν 1 εκατομμύριο πληθυσμό) να έχει ένα αεροδρόμιο εντελώς "ξεπερασμένο" κατά την ταπεινή μου άποψη (και πολλών άλλων)
Υπενθυμίζω ότι δεν είναι πλέον το 1960 , δεν μπορούμε να λέμε ότι φτάνει ένα τσιμεντενιο κουτί , ένας πύργος ελέγχου και 2-3 ταξί να περιμένουν απέξω....
Δεν χωράει συζήτηση , το αεροδρόμια "μακεδονία" δεν στέκει σε κανενός είδους σύγκριση με αεροδρόμια πόλεων αυτού του μεγέθους σε άλλες χώρες της ευρώπης (ή μή , επιμένω στο ή μή γιατί υπάρχει και το παράδειγμα της τουρκίας)

Μετά πάμε που?
Κατά την ταπεινη μου άποψη , το επόμενο είναι αυτό της Ρόδου , το οποίο βέβαια είναι και αυτό άλλο ένα τσιμεντένιο κουτί , αλλα στο εσωτερικό κάπως λέμε κάπως είναι καλύτερο από όλα όσα ακολουθούν.
(με εξαίρεση ίσως των χανίων)

Για Ηράκλειο ουδέν σχόλιο...

Παραπέμπω σε απλή σύγκριση με μια χώρα της ένωσης και μια χώρα εκτός
Ηράκλειο-Ρόδος με Μαγιόρκα , Αττάλεια
Καμία σχέση μιλάμε....
Και όμως τα δύο αυτά αεροδρόμια είναι ο καθρέφτης του ελληνικού τουρισμού!!!! (και όχι η αθήνα)
Ποια η πραγματικότητα?
΄Υστερα από 24 χρόνια στην ένωση και 3 πακέτα , κανένα από τα αεροδρόμια αυτά δεν έχει αναβαθμιστεί στο επίπεδο που πρέπει για τα εκκατομμύρια των επισκεπτων που δέχονται....
Στη Ρόδο απλά επεκτείνουν το τσιμεντένιο κουτί με ένα άλλο σχεδόν όμοιο...
στο Ηράκλειο δεν ξέρω αν γίνεται κάτι για την ώρα αλλά μη γελιόμαστε , εδώ πρέπει να υπάρχει όραμα και χρήμα , και μάλλον δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο.

Μετά λοιπόν απο τα 4 μεγάλα , που πάμε ?
Στο χάος.
Δεκάδες μικρά τσιμεντένια κουτάκια της δεκαετίας του 70 και του 80.
Παντελής έλλειψη αρχιτεκτονικού σχεδιασμού , ακόμα και της παραμικρής έμπνευσης.
Για να μην πούμε για μεγάλες ελλείψεις στη συγκοινωνιακή σύνδεση , στην παροχή υπηρεσιών (εκτός απο τρισάθλιες καντίνες που πουλάνε την τυρόπιτα 2,5 ευρώ) , στην ασφάλεια κτλπ.

Δε θα προχωρήσω σε λεπτομερή εξέταση όλων των υπολοίπων αεροδρομίων γιατί δεν έχει και νόημα.
Κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις (όχι τίποτα το φοβερό βέβαια , αλλά κάτι καλύτερο ρε παιδί μου) όπως το αεροδρόμιο της Λήμνου δυστυχώς χάνονται στα χάλια των υπολοίπων.

Πριν κλείσω προτείνω να ρίξετε μια ματιά τι γίνεται στην ισπανία (κάποτε είμασταν μαζί οι φτωχοί του νότου) και την τουρκία...
Αν θέλετε μπορούμε να κάνουμε post και κάποιες φωτογραφίες...
Εύχομαι να αλλάξουν τα πράγματα και η νοοτροπία στα επόμενα χρόνια , και να καταλάβουμε ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει και το χαρτζιλίκι από την ευρωπαϊκή ένωση , δηλαδή τότε τι πρέπει να κάνουμε να τα βάψουμε μαύρα και να κλαίμε?
Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις , και ειδικότερα για το αν βλέπετε φως στην άκρη της σήραγγας...
Θα δούμε καλύτερα και σύγχρονα αεροδρόμια στο άμεσο μέλλον?
 
Επανέρχομαι στο θέμα με κάποιες φωτογραφιούλες και λίγες πληροφορίες...

ΗΡΑΚΛΕΙΟ
(Ιστοσελίδα : Δεν έχει )

Τα παρακάτω στοιχεία είναι από τις πληροφορίες για τα ελληνικά αεροδρόμια του http://www.airliners.gr

Μήκος αεροδιαδρόμου :
09/27:
2682 x 45 m
ASPHALT

Αεροσταθμός : 22,400 τ.μ. (από το 1971) και 43,000 (από το 2005)
(χωρίς γέφυρες επιβίβασης , ανύπαρκτο εμπορικό κέντρο κτλπ)

Επιβατική κίνηση (2002) : 4.791.729 (το 2002)

Αεροσταθμός (από τη σελίδα της ΥΠΑ) (αν έχει κάποιος άλλος φωτογραφίες από τις νέες κατασκευές ας τις δείξει να δούμε και εμείς πως είναι)
http://www.ypa.gr/up/image/HRAKL b F2.jpg




ANTALYA
ιστοσελίδα http://www.aytport.com

Πρώτα μερικές φωτογραφίες :
http://www.aytport.com/images/term_img/photo_gall/termview_up01.jpg

http://www.aytport.com/images/term_img/photo_gall/termarea_artgal01.jpg

http://www.mountainhome.nl/turkije/030318/03.JPG

http://amv.arkitera.com/i/generated/watermark.php?i=i/photo/project/3925.jpg

http://amv.arkitera.com/i/generated/watermark.php?i=i/photo/project/3932.jpg

http://www.celebi.com/images/ayt2.jpg

The airport has separate international and domestic terminals.

Μήκος αεροδιαδρόμων (2) :
3,400m και 2,990 m
Αεροσταθμός : 95,000 τ.μ.

Επιβατική κίνηση : In year 2004 the number of arriving passengers exceeded 6 million for the first time.


--------All services at the Antalya Airport International Terminal are provided with the quality and atmosphere resembling a five-star hotel.

First impressions of Turkey are made on arrival at the Antalya Airport International Terminal. Tourists entering Turkey via Antalya Airport International Terminal pass through the original and modern architectural structure of an art gallery, which reflects Turkey's and Antalya's historic, archaeological and cultural wealth.

Departing passengers enter Antalya Airport International Terminal through an attractively designed botanical garden and are able to complete their check-in formalities promptly in a modern, spacious, well-organised and tidy check-in area while listening to live piano music.

Passengers encounter the Duty Free area after passport control. It is a pleasant shopping environment for passengers to enjoy before leaving Turkey------------

Antalya International Terminal 2
Together with a 78.000 sqm terminal building and other service buildings, the Terminal has a covered area of 95.000 sqm. There are 12 passenger bridges, 60 check-in counters, 60 passport control counters, 32 X-Rays, automatic aircraft parking system, fuel hydrant system and garbage eradication center. 5.000 baggages per hour can be processed and advanced tomography devices are available for the risky baggage. 20 aircrafts can be served simultaneously at the AYTerminal2.


http://www.celebi.com/images/ayt1.jpg

Τα σχόλια περιτεύουν νομίζω...
Τουριστική πύλη το ένα , πύλη και το άλλο , μόνο που μάλλον το ένα είναι πορτούλα ξύλινη και το άλλο....
Υπενθυμίζω επίσης ότι η Τουρκία δεν πήρε ποτέ κάποια δισσεκατομμύρια από διάφορα πακέτα (ντελόρ ή όπως αλλιώς τα λένε) .
Επίσης υπενθυμίζω ότι η Τουρκία πριν 10 χρόνια είχε τους μισούς τουρίστες από εμάς και σήμερα έχει σχεδόν τους διπλάσιους...
(φέτος υπολογίζεται να φτάσει τα 20 εκατομμύρια)
 
Δεν λέω ότι έχεις άδικο.Σίγουρα όλα αυτά τα χρόνια πολλά θα μπορούσαν να είχαν γίνει και δεν έγιναν στις υποδομές της χώρας και όχι μόνο στα αεροδρόμια.Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου λοιπόν έχει διπλασιάση τον χώρο του και τον apron.Παρ όλα αυτά παραμένει ένα κακό αεροδρόμιο.Όμως ενώ η Τουρκία έχει ένα ουσιαστικά μέρος-βιτρίνα για μαζικό τουρισμό (ενώ τώρα αρχίζει και βελτιώνει τις υποδομές στα άλλα τις μέρη) η Ελλάδα έπρεπε να μοιράσει τα χρήματα σε τόσα διαφορετικά διαμερίσματα.Οπότε αντι για ένα τέλειο αεροδρόμιο στη Ρόδο έχουμε ένα μετριο στη Ρόδο (ικανοποιητικό για το νησί ) ενα στη Κω,στην Κάλυμνο κοκ.
Η κρήτη δεν μπορεί να συγκριθεί με τη Μαγιόρκα καθως είναι λίγο ιδιομόρφη (μακροστενη,με βουνα κτλπ ) έχει 3 αεροδρόμια.Οπως πχ η Σαρδηνία και η Κορσική .
Το ιδιο με την τουρκία ισχύει για την Πορτογαλια με τα 4 ουσιαστικά διεθνη αεροδρόμια που δεν ειναι και τοσο καλυτερα απο την χώρα μας ( μαλλον δεν ειναι καθολου καλυτερα )

Η Ισπανία ειναι πααααααρα πολυ μπροστα οσον αφορα τον τουρισμό σε σχεση με εμας οποτε δεν τιθεται μετρο συγκρισης.Άλλωστε εμεις δεν μπορυμε να φιλοξενούμε 50 εκατ επισκέπτες.Θα έπρεπε ολοι να ασχολούμαστε με τον τουρισμο.

Αν σε κατι υστερουν τα αεροδρομια μας ειναι στο οτι δεν εχουν airbridges που δεν ξερω ποσο απαραιτητο ειναι τελικα.Aν κάτι μετράει ειναι να υπάρχει αρκετος χώρος στο check in και στις αιθουσες αναμονής.Οσο ξέρω η Ροδος δεν εχει τετοιο προβλημα.Το Ηρακλειο το εχει.Αλλα επισης το έχει και η Ατταλεια που σε φωτογραφίες που εχω δει δεν ειναι και τοσο ιδυλιακο μερος οπως φαινεται στις φωτογραφιες σου :D

Σαφως και είμαστε πισω σε αεροπορικες υποδομες.Προσωπικα πιστεύω ότι ήταν λάθος το καθε νησι και αεροδρόμιο.Αλλά αυτή την επιλογη κάναμε ....θα μπορούσαμε να είχαμε 5 αξιολογα διεθνη αεροδρομια.Αλλα ποτέ δεν είναι αργα για βελτιωσεις.Αν ξεκινησει το νέο τερμιναλ του Μακεδονια και το αεροδρομιο του Ηρακλείου μεταφερθεί στο Καστελι τότε θα είμαστε σε παααρα πολυ καλο δρόμο!
 
Απαγορεύεται η προσθήκη φωτογραφιών μέσα στα θέματα, μιας και οι περισσότεροι έχουν σύνδεση στο internet με χαμηλές ταχύτητες και έτσι καθυστερεί μέχρι να εμφανιστεί το όλο θέμα.

:arrow: https://www.airliners.gr/el/stiles.php?name=6

Exocet":egmozkju said:
Αεροσταθμός : 22,400 τ.μ. (από το 1971)

Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Αλλού αναφέρεται το 1971 και αλλού η επιφάνεια 22.400 m². Η χρονολογία 1971 αφορά την αρχική κατασκευή του αεροσταθμού, με επιφάνεια 7.370 m².
Μετά, από διαδοχικές επεκτάσεις, κατά την δεκαετία του '90, ο αεροσταθμός έφτασε στις σημερινές του διαστάσεις.

Για τα υπόλοιπα θα έρθει απάντηση, προσεχώς.
 
Dtrach χαίρομαι που συμφωνείς επί της ουσίας...
Ποτέ δεν είναι αργά φυσικά , αλλά είμαι λίγο απαισόδοξος (βλέπε και περικοπές από το 4 ΚΠΣ λόγω κρίσης στην ένωση) .
Ο νέος αεροσταθμός της Θεσσαλονίκης από ότι λέει το υπουργείο δημοσίων έργων δεν πρόκειται να ξεκινησει πριν το 2007 .
Το δε αεροδρόμιο στο καστέλι ακόμα είναι στα χαρτιά (εκτός αν γνωρίζεις ότι είναι έτοιμες οι μελέτες και απομένει μόνο η υπογραφή με τον ανάδοχο)


Αν σε κατι υστερουν τα αεροδρομια μας ειναι στο οτι δεν εχουν airbridges που δεν ξερω ποσο απαραιτητο ειναι τελικα.Aν κάτι μετράει ειναι να υπάρχει αρκετος χώρος στο check in και στις αιθουσες αναμονής.Οσο ξέρω η Ροδος δεν εχει τετοιο προβλημα.Το Ηρακλειο το εχει


Σαφώς και υστερούν αλλά ας μην δικαιολογούμε την απουσία τους.
Σημέρα (2005) δε νοείται σύγχρονο αεροδρόμιο χωρίς airbridges , είτε μας αρέσει είτε όχι.
Συμφωνώ απόλυτα όμως ότι είναι πολύ σημαντικό ο χώρος στα check in , και όχι μόνο αυτό. Σημασία έχει σήμερα , για τον επιβάτη του 21ου αιώνα και τι υπόλοιπες υπηρεσίες προσφέρει το αεροδρόμιο (και όχι μόνο καντίνες και αντε με το ζόρι κανα souvenir)
Και σε αυτό πάσχουν σχεδόν όλα τα αεροδρόμια (εκτός απο αθήνα φυσικά)
Δε συμφωνείς όμως ότι τα αεροδρόμια μας πάσχουν εντελώς από αρχιτεκτονικό σχεδιασμό; Πότε θα δούμε κάτι ωραίο και όχι άλλες επεκτάσεις-τσιμεντένια κουτάκια?


Η κρήτη δεν μπορεί να συγκριθεί με τη Μαγιόρκα καθως είναι λίγο ιδιομόρφη (μακροστενη,με βουνα κτλπ ) έχει 3 αεροδρόμια.Οπως πχ η Σαρδηνία και η Κορσική .

Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...
Τι πάει να πει ιδιόμορφη? (που όντως είναι) Δεν είναι σοβαρή δικαιολογία αυτή ύστερα από 24 χρόνια στην ευρωπαϊκή ένωση να λέμε ότι αυτό φταίει.
Η περιφέρεια κρήτης υπενθυμίζω ότι μαζί με τα δωδεκάννησα είναι οι πιο πλούσιες περιφέρειες της χώρας (λαικά να το πω έχουν χεστεί στο τάλιρο)
Αλίμονο σε μας που ζούμε στην πελοπόννησο (από τις φτωχότερες στην ευρώπη).
Και γιατί πρέπει να έχει 3 αεροδρόμια?
Είναι τόσο μακριά τα Χανιά από το Ηράκλειο? (ας είχαμε τουλάχιστον αυτοκινητόδρομο να πήγαινες γρήγορα θα μου πεις αλλά δυστυχώς αυτή είναι μια άλλη ιστορία...)
Η Σαρδηνία είναι πολύ μεγαλύτερη σε έκταση από την Κρήτη, σε ότι αφορά την Κορσική έχεις δίκιο αλλά νομίζω ότι δέχεται πολύ λιγότερους τουρίστες από την Κρήτη.

Όμως ενώ η Τουρκία έχει ένα ουσιαστικά μέρος-βιτρίνα για μαζικό τουρισμό (ενώ τώρα αρχίζει και βελτιώνει τις υποδομές στα άλλα τις μέρη)

Δεν είναι ένα μέρος , είναι ουσιαστικά όλα τα παράλια (γιατί δηλαδή εμάς ποια είναι η βιτρίνα , η κοζάνη ή τα νησιά με τις ακτές τους?)
Κάνουν πάντως καλές προσπάθειες και φαίνεται ότι έχουν καταλάβει καλύτερα από εμάς πως παίζεται το παιχνίδι...

Αλλα επισης το έχει και η Ατταλεια που σε φωτογραφίες που εχω δει δεν ειναι και τοσο ιδυλιακο μερος οπως φαινεται στις φωτογραφιες σου :D

Σωστό και αυτό , αλλά το πρόβλημα μάλλον λύνεται με τον νέο τερματικό σταθμό 2 που παραδόθηκε πριν λιγους μήνες.
Εξάλλου η περιοχή γνώρισε τουριστική έκρηξη , το νούμερο 6 εκατομμύρια για το 2004 τα λέει όλα...


Το ιδιο με την τουρκία ισχύει για την Πορτογαλια με τα 4 ουσιαστικά διεθνη αεροδρόμια που δεν ειναι και τοσο καλυτερα απο την χώρα μας ( μαλλον δεν ειναι καθολου καλυτερα

Μάλλον έχεις δίκιο αν και δεν το έχω ψάξει καθόλου για τα πορτογαλικά αεροδρόμια.


Η Ισπανία ειναι πααααααρα πολυ μπροστα οσον αφορα τον τουρισμό σε σχεση με εμας οποτε δεν τιθεται μετρο συγκρισης.Άλλωστε εμεις δεν μπορυμε να φιλοξενούμε 50 εκατ επισκέπτες.Θα έπρεπε ολοι να ασχολούμαστε με τον τουρισμο.

Πολύ σωστά...
Απλά κρίμα γιατί το 86 θυμάμαι λέγαμε ο φτωχός νότος ελλάδα , ισπανία και πορτογαλία.
 
Καταρχήν Exocet καλός ήρθες στο φόρουμ !

Είσαι ένα άτομο που έχει συνειδητοποιήσει την Πεντέλη έλλειψη design στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των αεροδρομίων

κακά τα ψέματα όλα τα αεροδρόμια είναι ίδια όπως είπες είναι τσιμέντοκουτιά , είναι απλά τα πράγματα μαζεύονται διάφοροι πολιτικοί και αποφασίζουν να χτίσουν, να ανακινήσουν , προεκτείνουν ένα αεροδρόμιο , βρίσκουν τα σχέδια που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδος
Λίγο πολύ και με μερικές χωροταξικές διαμορφώσεις (π.χ που θα είναι προσανατολισμένο το κτίριο του αεροδρομίου από πού θα περνάει ο δρόμος κτλ)

Και μετά αρχίζει η ανέγερση του αεροδρομίου ‘’Ξεπατικοτούρα’’ δηλαδή ένα μακρόστενο κτίριο σκοτεινό με μαρμάρινο πάτωμα , μερικά check-in και οι καρέκλες αναμονής που είναι ίδιες σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας Α! ξέχασα επίσης τα μοντέρνα κομπιούτερ των ολυμπιακών αερογραμμών ,ξέρετε αυτά με τις πράσινες οθόνες . και αυτό ήταν το κτίριο έτοιμο !



Τι νομίζετε Ευρώπη είμαστε που το κάθε αεροδρόμιο είναι και ένα έργο τέχνης , και για χτιστή ένα αεροδρόμιο επιστρατεύονται αρχιτέκτονες εσωτερικού χώρου , αρχιτέκτονες εξωτερικού χώρου και το κάθε αεροδρόμιο είναι ένα έργο τέχνης εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας !


Θα αναφερθώ στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου που είναι ίσος από τα πιο άσχημα αεροδρόμια της Ελλάδος μην πω και το χειρότερο !

Το Ηράκλειο είναι πολύ αγαπητός τουριστικός προορισμός ,τι γνώμη σχηματίζουν οι τουρίστες αντικρίζοντας ένα αεροδρόμιο αντάξιο της Αφρικής ?

Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου δεν επαρκούσε και έτσι έχτισαν κολλητά του άλλο ένα τσιμεντοκουτι και το κτίριο ολοκληρώθηκε πριν λίγους μήνες και φυσικά δεν λειτουργεί ακόμα και είναι άλλο ένα κακόγουστο κτίριο με τοίχους γύρω –γύρω,

μου θέλετε και μεγάλες τζαμαρίες εδώ είναι Ελλάδα ! με λίγα λόγια είναι ένα κτίριο μακρόστενο σκοτεινό και κακόγουστο

Μην πάτε μακριά τα αεροδρόμια δεν είναι η μόνη περίπτωση παντελής έλλειψης design και αρχιτεκτονικής δυο παραδείγματα είναι τα σχόλια της τελευταίας 20ετιας είναι σχεδόν

Το ίδιο ισχύει και για τα νοσοκομεία και έχουν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό ρυθμό τίποτα πρωτότυπο .
 
xristos":2db2aso7 said:
Απαγορεύεται η προσθήκη φωτογραφιών μέσα στα θέματα, μιας και οι περισσότεροι έχουν σύνδεση στο internet με χαμηλές ταχύτητες και έτσι καθυστερεί μέχρι να εμφανιστεί το όλο θέμα.

:arrow: https://www.airliners.gr/el/stiles.php?name=6

Exocet":2db2aso7 said:
Αεροσταθμός : 22,400 τ.μ. (από το 1971)

Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Αλλού αναφέρεται το 1971 και αλλού η επιφάνεια 22.400 m². Η χρονολογία 1971 αφορά την αρχική κατασκευή του αεροσταθμού, με επιφάνεια 7.370 m².
Μετά, από διαδοχικές επεκτάσεις, κατά την δεκαετία του '90, ο αεροσταθμός έφτασε στις σημερινές του διαστάσεις.

Για τα υπόλοιπα θα έρθει απάντηση, προσεχώς.

Ευχαριστώ που μου το είπες Χρήστο , μελλοντικά θα βάζω απλά links με φωτογραφίες για να μην επιβαρύνεται η σελίδα , έχεις δίκιο.

Ναι εντάξει είναι όπως τα λες για το Ηράκλειο , δεν επιμένω πιο πολύ το έγραψα ενδεικτικά.
Για να μην παρεξηγηθώ , δεν είμαι ούτε μίζερος (αλλά λέω όχι στη μιζέρια που μας ταίζουν τόσα χρόνια) ούτε μηδενιστής , απλά πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι καλύτερα τα πράγματα στον τομέα των αεροδρομίων. :)
Αναμένω την απάντησή σού και τις επισημάνσεις σου , ελπίζω να συμφωνείς στα περισσότερα .
 
Φιλε Exocet το θεμα σου αποτελει μεν μια πραγματικοτητα,αλλα εγω θα πρεσεθετα οτι δεν ειναι μονο η αρχιτεκτονικη ενος αεροσταθμου,αλλα και αλλα πιο σημαντικα στοιχεια οπος π.χ το Runway.
Η Ελλαδα πιστευω οτι εχει και καλα απο αποψεως υποδομων αεροδρομια οπος ας πουμε: καβαλα,Λημνος,Κεφαλλονια,Πρεβεζα/Λευκαδα και αλλα φυσικα.
Διαφωνω με τον Dtrach οτι ηταν λαθος καθε νησι να εχει αεροδρομιο.
Δηλαδη εαν δεν εχουν τα νησια αεροδρομιο ποιος πρεπει να εχει.
Η υπαρξη αεροδρομιου σε ενα νησι ειναι ζωτικης σημασιας για την οικονομικη και οχι μονο αναπτυξη τους.Ολοι ξερουμε οτι μπορει να υπαρχουν 5-6 μερη στην Ελλαδα με τεραστιο αριθμο τουριστων,ομως ειδικα τα τελευτεα χρονια εχουν αρχισει και αλλα νησια να δεχονται πτησεις Τσαρτερ και μαλιστα ορισμενα Π.χ Σαμος σε μεγαλη ποσοτητα.
Δηλαδη εμεις που δε ζουμε Κρητη και Ροδο θα πρεπει να μην πεταμε για την Αθηνα;Μηπως ειμαστε ανθρωποι β κατηγοριας;Δε νομιζω.
Επισης χωρες τουριστικα προηγμενες οπως Ισπανια και Ιταλια εχουν σχεδον παντου αεροδρομια σε πολυ πιο μεγαλη πυκνοτητα απο τη πατριδα μας.
Για την Τουρκια μπορει να υπαρχουν 1-2 αεροδρομια καπως της προκοπης,εγω ομως που μενω στη Χιο,εχω δει πως ειναι το αεροδρομιο της Σμυρνης που βρισκεται σε μια αρκετα κοντινη αποσταση.Δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο παρολο που εξυπηρετει μια πολη 5 εκατ. κατοικων τουριστικα ανεπτυγμενη με τακτικες πτησεις των LH,4U,TK με παρα πολλα Τσαρτερ.
 
dtrach":nlao8ps7 said:
Το ιδιο με την τουρκία ισχύει για την Πορτογαλια με τα 4 ουσιαστικά διεθνη αεροδρόμια που δεν ειναι και τοσο καλυτερα απο την χώρα μας ( μαλλον δεν ειναι καθολου καλυτερα )

Με συγχωρήστε, εντούτοις δεν συμφωνώ ότι οι αερολιμένες της Πορτογαλίας είναι οι ίδιοι με την Ελλάδα ή χειρότερα. Ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις φωτογραφίες.

FUNCHAL http://www.airliners.net/open.file/747586/M/
http://www.airliners.net/open.file/737874/L/

FARO http://www.airliners.net/open.file/742281/M/
http://www.airliners.net/open.file/724879/L/

OPORTO http://www.airliners.net/open.file/626509/L/
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=428176

Έναντι σε Iraklio, τη Ρόδο, Θεσσαλονίκη, κ.λπ... αυτοί οι αερολιμένες στην Πορτογαλία είναι φανταστικοί. :rolleyes:
 
Xμμ ενώ στην Αυστρία τα αεροδρόμια κερδίζουν αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς :rolleyes: (μόνο στην Αυστρία ίσως...)

Επιμένω οτι τα ελληνικά αεροδρόμια είναι καλύτερα απο τα Πορτογαλλικά.Άντε να είναι χειρότερο το Ηρακλειο απο το Faro αλλά Θεσσαλονικη> Πορτο ,Αθήνα >Λισαβώνα κτλπ.Άλλωστε η Πορτογαλία έχει 7 αεροδρόμια ενώ η Ελλάδα 33.Όσον αφορά την αρχιτεκτονική σαφώς και δεν είμαστε σε ικανοποιητικο επιπεδο αλλά ίσως θα έπρεπε να αρκεστούμε στο να έχουμε αξιοπρεπή και πολλά αεροδρόμια.Το μέγιστο στο ελάχιστο κοστος .Εντάξει δεν θα κάνουμε και Guggenheim αλλα το νέο τερμιναλ της Σάμου (αυτο δεν ειναι? Ή Χιου? Ή Μυτηλίνης? :oops: ) είναι μια χαρά ..της Μυκόνου επίσης,το νέο τέρμιναλ των Ιωαννίνων είναι πολύ όμορφο κατ εμε ομοίως και της Θεσσαλονικης .Αν γίνουν τότε σίγουρα θα είμαστε σε πολύ καλύτερο δρόμο.
Απλώς πιστεύω ότι είναι ουτοπικό να ζητάμε να έχουμε το KLIA αντιγραφεί στο Ηράκλειο όταν η ίδια η πόλη δεν έχει μία λεωφόρο της προκοπής ή ένα αποχετευτικό σύστημα της προκοπής.Τα περισσότερα διεθνή αεροδρόμια της χώρας είναι σε μικρές πόλεις.Πχ Κέρκυρα και Ρόδο.Που έχουν κίνηση μόνο 3 μήνες το καλοκαίρι και μετά σχεδόν τίποτα.Πόσο φρόνιμο θα ήταν να δαπανηθούν μεγάλα ποσά για τα εκεί αεροδρόμια? Δεν λέω πως δεν πρέπει απλως τα δημογραφικά στοιχεία της Ελλάδας είναι εντελώς διαφορετικά απο της Ισπανίας ή της ΤουρκίαςΚαι στην Ελλάδα ζούμε (αυτό όχι ειρωνικά αλλα δεν είμαστε και Ελβετία..είμασταν πολύ πίσω και προσπαθούμε ότι μπορούμε να το φτιάξουμε )
 
Top