Exocet
Low-Cost-Class-Member
Χαιρετώ σας όλους παιδιά και χαίρομαι που μπορώ να συμμετέχω και εγώ σε αυτό το forum.
Είμαι καινούριος όπως καταλάβατε , και ενδιαφέρομαι και εγώ όπως και οι περισσότεροι εδώ βέβαια για τα αεροπορικά θέματα.
Σαν πρώτη μου δημοσίευση θα ήθελα να θέσω κάποιους προβληματισμούς για την κατάσταση των αεροδρομίων της χώρας μας σήμερα και τι γίνεται σε κάποιες άλλες χώρες.
Πιθανώς να κάνω και πολλά λάθη γιαυτό θα σας παρακαλούσα να με διορθώσετε.
Λοιπόν είμαστε μια χώρα περίπου 11 εκατομμυρίων ,συμμετέχουμε στην ευρωπαϊκή ένωση 24 χρόνια και έχουμε μία οικονομία που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό .
Με τα δεδομένα αυτά ας δούμε τι αεροδρόμια έχουμε ¨
1) Ένα και μοναδικό μεγάλο και σύγχρονο αεροδρόμιο , το αεροδρόμιο των Αθηνών.
Είναι και το μόνο αεροδρόμιο που μπορεί να σταθεί σε συγκρίσεις με άλλα ευρωπαικά (ή μή) αεροδρόμια.
Από εκεί και πέρα όμως τι έχουμε?
Τη δεύτερη πόλη της χώρας (με σχεδόν 1 εκατομμύριο πληθυσμό) να έχει ένα αεροδρόμιο εντελώς "ξεπερασμένο" κατά την ταπεινή μου άποψη (και πολλών άλλων)
Υπενθυμίζω ότι δεν είναι πλέον το 1960 , δεν μπορούμε να λέμε ότι φτάνει ένα τσιμεντενιο κουτί , ένας πύργος ελέγχου και 2-3 ταξί να περιμένουν απέξω....
Δεν χωράει συζήτηση , το αεροδρόμια "μακεδονία" δεν στέκει σε κανενός είδους σύγκριση με αεροδρόμια πόλεων αυτού του μεγέθους σε άλλες χώρες της ευρώπης (ή μή , επιμένω στο ή μή γιατί υπάρχει και το παράδειγμα της τουρκίας)
Μετά πάμε που?
Κατά την ταπεινη μου άποψη , το επόμενο είναι αυτό της Ρόδου , το οποίο βέβαια είναι και αυτό άλλο ένα τσιμεντένιο κουτί , αλλα στο εσωτερικό κάπως λέμε κάπως είναι καλύτερο από όλα όσα ακολουθούν.
(με εξαίρεση ίσως των χανίων)
Για Ηράκλειο ουδέν σχόλιο...
Παραπέμπω σε απλή σύγκριση με μια χώρα της ένωσης και μια χώρα εκτός
Ηράκλειο-Ρόδος με Μαγιόρκα , Αττάλεια
Καμία σχέση μιλάμε....
Και όμως τα δύο αυτά αεροδρόμια είναι ο καθρέφτης του ελληνικού τουρισμού!!!! (και όχι η αθήνα)
Ποια η πραγματικότητα?
΄Υστερα από 24 χρόνια στην ένωση και 3 πακέτα , κανένα από τα αεροδρόμια αυτά δεν έχει αναβαθμιστεί στο επίπεδο που πρέπει για τα εκκατομμύρια των επισκεπτων που δέχονται....
Στη Ρόδο απλά επεκτείνουν το τσιμεντένιο κουτί με ένα άλλο σχεδόν όμοιο...
στο Ηράκλειο δεν ξέρω αν γίνεται κάτι για την ώρα αλλά μη γελιόμαστε , εδώ πρέπει να υπάρχει όραμα και χρήμα , και μάλλον δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο.
Μετά λοιπόν απο τα 4 μεγάλα , που πάμε ?
Στο χάος.
Δεκάδες μικρά τσιμεντένια κουτάκια της δεκαετίας του 70 και του 80.
Παντελής έλλειψη αρχιτεκτονικού σχεδιασμού , ακόμα και της παραμικρής έμπνευσης.
Για να μην πούμε για μεγάλες ελλείψεις στη συγκοινωνιακή σύνδεση , στην παροχή υπηρεσιών (εκτός απο τρισάθλιες καντίνες που πουλάνε την τυρόπιτα 2,5 ευρώ) , στην ασφάλεια κτλπ.
Δε θα προχωρήσω σε λεπτομερή εξέταση όλων των υπολοίπων αεροδρομίων γιατί δεν έχει και νόημα.
Κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις (όχι τίποτα το φοβερό βέβαια , αλλά κάτι καλύτερο ρε παιδί μου) όπως το αεροδρόμιο της Λήμνου δυστυχώς χάνονται στα χάλια των υπολοίπων.
Πριν κλείσω προτείνω να ρίξετε μια ματιά τι γίνεται στην ισπανία (κάποτε είμασταν μαζί οι φτωχοί του νότου) και την τουρκία...
Αν θέλετε μπορούμε να κάνουμε post και κάποιες φωτογραφίες...
Εύχομαι να αλλάξουν τα πράγματα και η νοοτροπία στα επόμενα χρόνια , και να καταλάβουμε ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει και το χαρτζιλίκι από την ευρωπαϊκή ένωση , δηλαδή τότε τι πρέπει να κάνουμε να τα βάψουμε μαύρα και να κλαίμε?
Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις , και ειδικότερα για το αν βλέπετε φως στην άκρη της σήραγγας...
Θα δούμε καλύτερα και σύγχρονα αεροδρόμια στο άμεσο μέλλον?
Είμαι καινούριος όπως καταλάβατε , και ενδιαφέρομαι και εγώ όπως και οι περισσότεροι εδώ βέβαια για τα αεροπορικά θέματα.
Σαν πρώτη μου δημοσίευση θα ήθελα να θέσω κάποιους προβληματισμούς για την κατάσταση των αεροδρομίων της χώρας μας σήμερα και τι γίνεται σε κάποιες άλλες χώρες.
Πιθανώς να κάνω και πολλά λάθη γιαυτό θα σας παρακαλούσα να με διορθώσετε.
Λοιπόν είμαστε μια χώρα περίπου 11 εκατομμυρίων ,συμμετέχουμε στην ευρωπαϊκή ένωση 24 χρόνια και έχουμε μία οικονομία που στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό .
Με τα δεδομένα αυτά ας δούμε τι αεροδρόμια έχουμε ¨
1) Ένα και μοναδικό μεγάλο και σύγχρονο αεροδρόμιο , το αεροδρόμιο των Αθηνών.
Είναι και το μόνο αεροδρόμιο που μπορεί να σταθεί σε συγκρίσεις με άλλα ευρωπαικά (ή μή) αεροδρόμια.
Από εκεί και πέρα όμως τι έχουμε?
Τη δεύτερη πόλη της χώρας (με σχεδόν 1 εκατομμύριο πληθυσμό) να έχει ένα αεροδρόμιο εντελώς "ξεπερασμένο" κατά την ταπεινή μου άποψη (και πολλών άλλων)
Υπενθυμίζω ότι δεν είναι πλέον το 1960 , δεν μπορούμε να λέμε ότι φτάνει ένα τσιμεντενιο κουτί , ένας πύργος ελέγχου και 2-3 ταξί να περιμένουν απέξω....
Δεν χωράει συζήτηση , το αεροδρόμια "μακεδονία" δεν στέκει σε κανενός είδους σύγκριση με αεροδρόμια πόλεων αυτού του μεγέθους σε άλλες χώρες της ευρώπης (ή μή , επιμένω στο ή μή γιατί υπάρχει και το παράδειγμα της τουρκίας)
Μετά πάμε που?
Κατά την ταπεινη μου άποψη , το επόμενο είναι αυτό της Ρόδου , το οποίο βέβαια είναι και αυτό άλλο ένα τσιμεντένιο κουτί , αλλα στο εσωτερικό κάπως λέμε κάπως είναι καλύτερο από όλα όσα ακολουθούν.
(με εξαίρεση ίσως των χανίων)
Για Ηράκλειο ουδέν σχόλιο...
Παραπέμπω σε απλή σύγκριση με μια χώρα της ένωσης και μια χώρα εκτός
Ηράκλειο-Ρόδος με Μαγιόρκα , Αττάλεια
Καμία σχέση μιλάμε....
Και όμως τα δύο αυτά αεροδρόμια είναι ο καθρέφτης του ελληνικού τουρισμού!!!! (και όχι η αθήνα)
Ποια η πραγματικότητα?
΄Υστερα από 24 χρόνια στην ένωση και 3 πακέτα , κανένα από τα αεροδρόμια αυτά δεν έχει αναβαθμιστεί στο επίπεδο που πρέπει για τα εκκατομμύρια των επισκεπτων που δέχονται....
Στη Ρόδο απλά επεκτείνουν το τσιμεντένιο κουτί με ένα άλλο σχεδόν όμοιο...
στο Ηράκλειο δεν ξέρω αν γίνεται κάτι για την ώρα αλλά μη γελιόμαστε , εδώ πρέπει να υπάρχει όραμα και χρήμα , και μάλλον δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο.
Μετά λοιπόν απο τα 4 μεγάλα , που πάμε ?
Στο χάος.
Δεκάδες μικρά τσιμεντένια κουτάκια της δεκαετίας του 70 και του 80.
Παντελής έλλειψη αρχιτεκτονικού σχεδιασμού , ακόμα και της παραμικρής έμπνευσης.
Για να μην πούμε για μεγάλες ελλείψεις στη συγκοινωνιακή σύνδεση , στην παροχή υπηρεσιών (εκτός απο τρισάθλιες καντίνες που πουλάνε την τυρόπιτα 2,5 ευρώ) , στην ασφάλεια κτλπ.
Δε θα προχωρήσω σε λεπτομερή εξέταση όλων των υπολοίπων αεροδρομίων γιατί δεν έχει και νόημα.
Κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις (όχι τίποτα το φοβερό βέβαια , αλλά κάτι καλύτερο ρε παιδί μου) όπως το αεροδρόμιο της Λήμνου δυστυχώς χάνονται στα χάλια των υπολοίπων.
Πριν κλείσω προτείνω να ρίξετε μια ματιά τι γίνεται στην ισπανία (κάποτε είμασταν μαζί οι φτωχοί του νότου) και την τουρκία...
Αν θέλετε μπορούμε να κάνουμε post και κάποιες φωτογραφίες...
Εύχομαι να αλλάξουν τα πράγματα και η νοοτροπία στα επόμενα χρόνια , και να καταλάβουμε ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει και το χαρτζιλίκι από την ευρωπαϊκή ένωση , δηλαδή τότε τι πρέπει να κάνουμε να τα βάψουμε μαύρα και να κλαίμε?
Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις , και ειδικότερα για το αν βλέπετε φως στην άκρη της σήραγγας...
Θα δούμε καλύτερα και σύγχρονα αεροδρόμια στο άμεσο μέλλον?