- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.827
- Likes
- 213
Από κατάλογο (της ΥΠΑ) των ελληνικών αερολιμένων του Μαρτίου του 1977, φαίνονται πληροφορίες για 2 προγραμματιζόμενα εκείνη την εποχή αεροδρόμια που όμως δεν κατασκευάστηκαν ποτέ!
Πρόκειται για τα εξής αεροδρόμια:
α)Νέος διεθνής αερολιμένας Κέρκυρας, ο οποίος θα διέθετε διάδρομο 3600 x 60 m, προσανατολισμού 15/33.
β)Νέο αεροδρόμιο στο Πόρτο Χέλι το οποίο θα κατασκευάζονταν στη θέση "Βερβερόντα" (δεν έχει καμία σχέση με το μικρό ιδιωτικό αεροδρόμιο που βρίσκεται ως σήμερα στην περιοχή), με διάδρομο 2400 x 45 m, προσανατολισμού 12/30. Μάλιστα από το 1973 είχαν απαλλοτριωθεί 1000 στρέμματα στην περιοχή αυτή για την κατασκευή του αεροδρομίου. Τελικά το 1993 η ΥΠΑ έκρινε τη θέση "Πλάτωμα" ως καταλληλότερη για το αεροδρόμιο. Το 1998 οι πρώην ιδιοκτήτες των οικοπέδων ζήτησαν άρση της απαλλοτρίωσης ενώ η έκταση διεκδικείται και από την ΔΕΠΟΣ (πιθανότατα δημοτική επιχείρηση της περιοχής). Η σύμβαση πλέον του LGAV απαγορεύει τη δημιουργία αεροδρομίου στο Πόρτο Χέλι.
Επιπλέον υπό μελέτη σκοπιμότητας βρισκόταν από τότε και το αεροδρόμιο της Σύρου, το οποίο λειτούργησε τελικά το 1992 με ελαφρώς μεγαλύτερο διάδρομο από την αρχική μελέτη.
Μπορεί τελικά τα 2 παραπάνω αεροδρόμια να έμειναν στα χαρτιά αλλά εκείνη την περίοδο κατασκευάστηκαν τα αεροδρόμια Χρυσούπολης ("Μέγας Αλέξανδρος") στη Καβάλα και το αεροδρόμιο "Διαγόρας" της Ρόδου.
Πρόκειται για τα εξής αεροδρόμια:
α)Νέος διεθνής αερολιμένας Κέρκυρας, ο οποίος θα διέθετε διάδρομο 3600 x 60 m, προσανατολισμού 15/33.
β)Νέο αεροδρόμιο στο Πόρτο Χέλι το οποίο θα κατασκευάζονταν στη θέση "Βερβερόντα" (δεν έχει καμία σχέση με το μικρό ιδιωτικό αεροδρόμιο που βρίσκεται ως σήμερα στην περιοχή), με διάδρομο 2400 x 45 m, προσανατολισμού 12/30. Μάλιστα από το 1973 είχαν απαλλοτριωθεί 1000 στρέμματα στην περιοχή αυτή για την κατασκευή του αεροδρομίου. Τελικά το 1993 η ΥΠΑ έκρινε τη θέση "Πλάτωμα" ως καταλληλότερη για το αεροδρόμιο. Το 1998 οι πρώην ιδιοκτήτες των οικοπέδων ζήτησαν άρση της απαλλοτρίωσης ενώ η έκταση διεκδικείται και από την ΔΕΠΟΣ (πιθανότατα δημοτική επιχείρηση της περιοχής). Η σύμβαση πλέον του LGAV απαγορεύει τη δημιουργία αεροδρομίου στο Πόρτο Χέλι.
Επιπλέον υπό μελέτη σκοπιμότητας βρισκόταν από τότε και το αεροδρόμιο της Σύρου, το οποίο λειτούργησε τελικά το 1992 με ελαφρώς μεγαλύτερο διάδρομο από την αρχική μελέτη.
Μπορεί τελικά τα 2 παραπάνω αεροδρόμια να έμειναν στα χαρτιά αλλά εκείνη την περίοδο κατασκευάστηκαν τα αεροδρόμια Χρυσούπολης ("Μέγας Αλέξανδρος") στη Καβάλα και το αεροδρόμιο "Διαγόρας" της Ρόδου.