Εκποιουνται 10 Τ-37 της ΠΑ τον Φεβρουαριο.

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SCanavos

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/01/2007
Μηνύματα
133
Likes
0
Ξερει κανεις αν υπαρχει πλωιμο Τ-37 μεταξυ των 10 ή σε πολυ καλη κατασταση που να εκποιειται ή αν μπορει να φτιαχτει ενα πλωιμο απο αυτα τα 10?
Εχω κολλητο παλιατζη που θα συμμετασχει στη δημοπρασια και αν υπαρχει πλωιμο ή σε πολυ καλη κατασταση ή μπορει να βγει ενα πλωιμο απο το συμμαζεμα ανταλλακτικων απο τα 10,να τον ψησω να ανεβασει την τιμη για να τα παρει.
Καλο δεν ειναι για experimental?
 
Re: r

pilot767":beuk9nse said:
pes oti to kani na petai :?
pios tha to petaxi

Και πώς θα το κάνεις να πετάει? Δεν εννοώ τεχνικά (ίσως είσαι μηχανικός αεροσκαφών) αλλά διοικητικά-οργανωτικά, με τρόπο αποδεκτό από την ΥΠΑ, η οποία θα πρέπει και να το νηολογήσει ? Δεν είναι σαν το Learjet, για παράδειγμα, που έχει "έγκριση τύπου" (πιστοποίηση) και απλώς παραγγέλνεις ένα στο εργοστάσιο.
 
Αφου βγαινει experimental δεν υπαρχει προβλημα.Το πεταει ενας αποστρατος της πολεμικης και παρεχει και εκπαιδευση σε οσους αναλαμβανουν την προσωπικη ευθυνη να ειναι πληρωμα και πεταει εφ οσον ειναι καλυμενο απο ασφαλεια για ατυχηματα και ζημιες σε τριτους κλπ.
Το προβλημα ειναι αν ειναι πλωιμο.Βρηκα ενα στο Τεξας,θελει 220.000 ευρω με το κλειδι στο χερι.Δεν εχω τοσα...
 
SCanavos":2a7osz2l said:
Αφου βγαινει experimental δεν υπαρχει προβλημα.Το πεταει ενας αποστρατος της πολεμικης και παρεχει και εκπαιδευση σε οσους αναλαμβανουν την προσωπικη ευθυνη να ειναι πληρωμα και πεταει εφ οσον ειναι καλυμενο απο ασφαλεια για ατυχηματα και ζημιες σε τριτους κλπ.
Ενδιαφέρον - υπάρχει προηγούμενο στην Ελλάδα ?
 
Η προηγουμενη φορα -κι ισως η μοναδικη-που δοθηκαν αερ/να σε πολιτικη χρηση (και μαλιστα οχι πειραματικη) ηταν τα L-21 Piper Cub απο τον Στρατο στις αερολεσχες.
Να δουμε αν εχουμε τυχη να αποκτησουμε ενα ΙΧ τζετ διθεσιο για βολτες,εκπαιδευσεις κλπ. εστω πειραματικο.
Παρακαλω αν κανεις ξερει την πτητικη κατασταση αυτων των 10 Τ-37 ας μας διαφωτισει.
 
Τα αεροπλάνα αυτά μπορούν να πετάξουν, αλλά το κόστος για να φτιαχτούν θα είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερο από αυτό της αγοράς αφού χρειάζονται επιθεώρηση σε επίπεδο εργοστασίου.

Εκτός αυτού και το κόστος χρήσης είναι πολύ μεγάλο αφού δεν προορίζονται για ιδιώτες.
 
Καλα κρασια...Μου εστειλε ενας φιλος την διακηρυξη του πλειοδοτικου διαγωνισμου.Ειναι σε πακετα δηλ 4 αεροπλανα και δυο κινητηρες 2,5 εκατ.$...κλπ κλπ δηλ δεν συμφερει με τιποτα να μπεις.Αν τα πουλαγε το ΓΕΑ με το κομματι,το συζηταγαμε το θεμα.
Αυτα γινονται μονο εκει που βλεπουνε τον ηλιο 7 ωρες μετα την Ελλαδα.......
 
Προφανώς αυτά τά αεροπλάνα θα πουληθούν σέ κάποια άλλη χώρα (τριτοκοσμική,υποθέτω) γιά χρήση ώς εκπαιδευτικά τής εντοπίου ΠΑ.

Αλλωστε,ποιός ιδιώτης -που βεβαίως θα είχε τά ανάλογα λεφτά-θά έπαιρνε ώς private jet ένα στρατιωτικών προδιαγραφών αεροπλάνο (που δέν έχει κάν pressurized καμπίνα),τη στιγμή που μέ τά ίδια λεφτά μπορεί να πάρη ένα ανετώτατο μικρό bizjet;
 
Σε βεβαιω οτι ειναι το καλυτερο ΙΧ τζετ που κατασκευαστηκε ποτε.Διθεσιο κι οι δυο χειριστες μπροστα,μουρλια για ΙΧ.Αν ημουν η Σεσσνα θα το εβαζα παραγωγη για πολιτικο αντε και με καμπινα 4θεσια.Πουλιεται ενα στο Τεξας 220.000ευρω,απαιχτο...Κανει και για εκπαιδευση,για βολτες,για τα παντα...Το βγαζεις και πειραματικο και το απολαμβανεις...Αστα φιλε με τη λιγουρα του θα πεθανω.
 
Top