aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.211
- Likes
- 2.469
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Σου το έκανε για να αποφύγετε κι εσύ και η εταιρεία τυχόν προβλήματα από missed connection. Αν έχανες την ανταπόκριση και δεν υπήρχε άλλη πτήση με διαθέσιμες θέσεις για αργότερα, ίσως θα έπρεπε να σου βρουν και ξενοδοχείο για τη νύχτα και να σου πληρώσουν γεύματα κλπ. Βάζοντας σε σε πτήση με περισσότερα περιθώρια επιτυχίας της ανταπόκρισης, ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος. Βέβαια, μιλάμε για Lufthansa. Οποιαδήποτε σύγκριση με εγχώριες εταιρείες δεν έχει λόγο ύπαρξης.Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικές περιπτώσεις και δύο διαμετρικά αντίθετες φιλοσοφίες: Η Lufthansa θα προσπαθήσει να σε εξυπηρετήσει με γνώμοντα το αμοιβαίο συμφέρον, ενώ η άλλη εταιρεία θα σε εξυπηρετήσει με γνώμονα το δικό της συμφέρον. Θα σου πάρει και ακυρωτικά προκειμένου να γυρίσεις νωρίτερα και ενδεχομένως θα "χρυσοπουλήσει" την αρχικά κλεισμένη θέση σου σε κάποιον last minute επιβάτη.
Για την ιστορία: η παλιά ΟΑ είχε ναύλους εσωτερικού που επέτρεπαν στον επιβάτη να επιστρέψει με νωρίτερη πτήση της ίδιας μέρας, χωρίς επιβάρυνση. Έτσι, η εταιρεία γέμιζε τη νωρίτερη πτήση και απελευθέρωνε θέσεις για την επόμενη πτήση.
Για την ιστορία: η παλιά ΟΑ είχε ναύλους εσωτερικού που επέτρεπαν στον επιβάτη να επιστρέψει με νωρίτερη πτήση της ίδιας μέρας, χωρίς επιβάρυνση. Έτσι, η εταιρεία γέμιζε τη νωρίτερη πτήση και απελευθέρωνε θέσεις για την επόμενη πτήση.