Easyjet

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
fotis":2474n0n6 said:
...Επίσης, να γνωρίζεις ότι είναι πολύ αυστηροί με τις διαστάσεις των χειραποσκευών. Τις δοκιμάζουν ΟΛΕΣ στο σχετικό "καλούπι".
Tolisshow":2474n0n6 said:
εμένα πάλι μέχρι τώρα δεν μου έχουν "βάλει" ποτε βαλίτσα στο σχετικό καλούπι αν και ήταν αρκετά σοβαρού μεγέθους τις περισσοτερες φορές.ανάλογα τον υπάλληλο :roll:
Να διευκρινήσω ότι στις δύο φορές που ταξίδεψα με την easyjet ΔΕΝ έγινε έλεγχος στην πτήση από την Αθήνα, έγινε όμως πριν την επιβίβαση στις πτήσεις προς Αθήνα από Παρίσι & Ρώμη.
 
Ευχαριστώ πολύ κύριοι... Για την χειραποσκευή δεν ανησυχώ. Μια σχολική τσάντα πάντα περνά και γίνεται αυτόματα ο πιο πιστός ταξιδιωτικός σύντροφος :wink: . Όπως είπε και ο Φώτης, ο χρόνος είναι το θέμα καθώς η απόσταση Terminal σιδηροδρομικού σταθμού είναι αρκετή και ο έλεγχος ασφαλείας στο FCO απ' όσο θυμάμαι είναι κεντρικός (για όλες τις πτήσεις) και παίρνει χρόνο.

Θα δοκιμάσω για αρχή το εκτυπωμένο boarding pass στην Αθήνα όπου υπάρχει χρόνος, ενώ επεξεργάζομαι εναλλακτικές που θα με φέρουν στο FCO νωρίτερα και οικονομικότερα του Leonardo da Vinci Express. Ευχαριστώ πολύ εκ νέου...
 
Για τη μετάβασή σου στο FCO σου προτείνω το FM1.
Είναι ο δικός τους προαστιακός, έχει δρομολόγια ανά 15 λεπτά (και όχι ανά 30 λεπτά που έχει το Leonardo Express) και είναι και αρκετά φθηνότερο (8€ αντί 15€).
viewtopic.php?f=68&t=7047&st=0&sk=t&sd=a&hilit=fco#p114842
 
"Αρνητική προειδοποίηση από την easyJet για μεγαλύτερες ζημιές"

Διπλάσιες ζημιές στο Α' εξάμηνο του 2011 αναμένει η Easy Jet λόγω του αυξημένου κόστους στα καύσιμα και λόγω των απεργιών στα αεροδρόμια της Ισπανίας...

Το άρθρο του Capital.gr

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1119734
 
Γνωρίζει κανείς την πολιτική που ακολουθεί η Easyjet σχετικά με άτομα που χρειάζονται βοήθεια στην πρόσβαση;

Σκοπεύω να ταξιδέψω Θεσσαλονίκη-Βερολίνο με ένα ηλικιωμένο άτομο που δεν μπορεί να περπατήσει μεγάλες αποστάσεις και να ανέβει πολλές σκάλες.. Κατά την κράτηση έκανα τη σχετική δήλωση στην εταιρία, αλλά δεν ξέρω από ποιο σημείο θα μου προσφερθεί βοήθεια. Θα πρέπει να βρω κάποιον τρόπο (π.χ. καροτσάκι) μέχρι να κάνουμε το τσεκ-ιν και μετά αναλαμβάνει η easy; Επίσης μπορώ να συνοδεύω κατά την επιβίβαση ή... δίνουμε ραντεβού στο αεροπλάνο;

Θενκς προκαταβολικά!
 
Η εταιρεια που παρεχει τις υπηρεσιες εδαφους για την Easy Jet, παρεχει βοηθεια για τα ατομα με μειωμενη κινητικοτητα, εκτος απο το καροτσακι, θα σας συνοδευσουν στο αεροσκαφος και θα επιβιβασθειτε πρωτοι αν οχι θα σας κρατησουν τις πρωτες θεσεις. Οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος ανησυχιας.
 
Η easyJet δοκιμάζει μια νέα μέθοδο που βασίζεται στη νανοτεχνολογία με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου. Το αεροσκάφος καλύπτεται με μια ειδική επίστρωση, η οποία αποτρέπει τη συσσώρευση σκόνης/σωματιδίων στις επιφάνειές του κι έτσι επιτυγχάνεται η μείωση της αντίστασης του αέρα κατά την πτήση. Η εξοικονόμηση μπορεί να φτάσει έως και 2%. Η μέθοδος αυτή, που μέχρι στιγμής έχει ήδη δοκιμαστεί σε στρατιωτικά αεροσκάφη στις ΗΠΑ, θα εφαρμοστεί δοκιμαστικά σε οκτώ αεροσκάφη της εταιρείας για δώδεκα μήνες.
 
Που να ξέρει η κακομοίρα η easyJet από εξυπηρέτηση. Καλά θέλανε να φάνε και να το πληρώσουν το γουρουνάκι τους, Καλά κάνανε το λάθος και φόρτωσαν λάθος φαγητό, έπρεπε να το πουλήσουν κιόλας για να βγάλουν καμιά λίρα; Ας έκαναν την πάπια.
Έπρεπε να το κάνουν στους Άραβες, αυτοί θα τους έβαζαν σε καμιά σωλήνα πετρελέου…….

http://edition.cnn.com/2011/WORLD/europ ... ndex.html#
 
Επειδή τα γράφεις κάπως μπερδεμένα, πάμε πάλι. Τι συνέβη;
 
Διάβασε από το link, γιατί άμα περιμένεις από την περιγραφή του Belavia... σώθηκες. Τέτοια λάθη γίνονται σε όλες τις εταιρίες, ειδικά σε loco που έχει μεγάλη πίεση το πλήρωμα.
 
Top