Δυνατότητα πορείας εκτός VFR Routes

  • Thread starter Thread starter aero21
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Kατά τη δική μου εκτίμηση ή πέταγε στον Μ872 ή εκτελούσε την RESPA 1F STAR και του έδωσε clear for visual approach πράγμα που σημαίνει εσύ αποφεύγεις τα εμπόδια κι εγώ σε διαχωρίζω από την υπόλοιπη κυκλοφορία. Απ το Καλό Νερό προς Μελιγαλά το μεγαλύτερο υψόμετρο είναι 500 πόδια
 
Απλα μου φαινεται too much.. Και τη RESPA να εκανε εχει minimum descent altitudes τα 9000ft μεχρι το VOR. Ποτε προλαβε να ζητησει visual και να κατεβει τοσο χαμηλα? Αλλα περισοτερο μου κανει εντυπωση που ανεφερε καλο νερο. Και visual να ειναι μια ifr δεν αναφερει ετσι ειδικα απο τοσο μακρια...
 
Είμαι νέος πιλότος και μπήκα σε αυτό το forum νομίζοντας πως θα ξεκαθαρίσω με ερωτήσεις διάφορα θέματα, τα οποία θα διαβάσουν κι άλλοι νέοι χειριστές.
Ως νέος πιλότος η λογική λέει πως ότι παραθέτω φροντίζω να είναι τουλάχιστον αληθές, γιατί δεν είμαι σε θέση να ξέρω ifr διαδικασίες κτλ. Λοιπόν, άκουσα να αναφέρει πτήση πως είναι ifr, πως είναι στο καλό νερό (μπορεί να ανέφερε στίγμα με απόσταση από καλό νερό , δεν είμαι 100% σίγουρος) με πορεία inbound MELI 3000' και απόσταση δε θυμάμαι πόσο, ήταν κοντά στο Καλό Νερό όμως (έλληνας μιλώντας αγγλικά). Για την αναφορά στο Καλό Νερό είμαι 100% σίγουρος γιατί δεν ήξερα καν πού έπεφτε, το έμαθα από την αναφορά αυτή...

Δε μου αρέσει όχι το γεγονός πως αμφισβητείται το τι άκουσα, αλλά ο τρόπος που γίνεται. Και παραθέτω τον τρόπο.
koulis":1wz8dh99 said:
Φιλε aero21 μας τα περιγραφεις λιγο περιεργα σχετικα με την πορεια συγκρουσης, κατι δε πρεπει να καταλαβες καλα στον ασυρματο σχετικα με την πορεια της ifr κυκλοφοριας
koulis":1wz8dh99 said:
Απο που ερχοταν? Απο τη Σικελια? Και ηξερε το <<καλο νερο>>?
koulis":1wz8dh99 said:
Απλα μου φαινεται too much....Ποτε προλαβε να ζητησει visual και να κατεβει τοσο χαμηλα? Αλλα περισοτερο μου κανει εντυπωση που ανεφερε καλο νερο

Θα μπορούσε να είπωθεί πως δε προβλέπονται αυτά που έγραψες, ούτε συνηθίζονται, παρόλα αυτά σε περίπτωση πορείας σύγκρουσης γίνεται αυτό και αυτό

Και στο τέλος δεν είναι το θέμα τι άκουσα, αλλά τι γίνεται όταν είσαι σε πορεία σύγκρουσης, αυτό ρώτησα. Δε θα απαιτήσω απάντηση, ευχαριστώ πολύ. Δε γενικεύω αλλά συμπεριφορές που δε στιγματιζονται, μαυριζουν το forum.
 
Eίναι απλό. Ζήτησε ή του προτάθηκε να κάνει visual approach. Δεν έχει σημασία η απόσταση. Δεν υπήρχε λόγος να πάει στο VOR μένοντας στα 9000΄αφού έκανε visual. Aρα μπορούσε -και ορθώς- να κατέβει στα 3000 ή και χαμηλότερα. Το οτι κατέβηκε γρήγορα από το ΜΕΑ του αεροδιαδρόμου πχ του Μ872 FL110 στα 3000 δεν είναι υπερβολή για ελαφρό αεροπλάνο. Με 1000 ft/min και ταχύτητα καθόδου 90 kts, σε 8 λεπτά διανύοντας απόσταση 12 nm τα 'πιασε τα 3000. Αυτά από μένα...
 
δεν υπαρχει λογος να παρεξηγεισαι aero 21, συζητηση κανουμε
 
Top