Ναι, αγαπητέ. Με εξαίρεση τα φορτηγά και τις νταλίκες, τα καράβια πηγαινοέρχονται με πληρότητες της τάξεως του 5%-7%. Γι' αυτό το λόγο και στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, αποσύρθηκε για τους χειμερινούς μήνες το "European Express" και "έδεσαν" εκ περιτροπής τα "Blue Star Πάτμος" και "Νήσος Μύκονος". Επίσης, για τους χειμερινούς μήνες το πλοίο "Μυτιλήνη" κάνει το δρομολόγιο μέσω Ικαρίας-Σάμου (23 ώρες μέχρι τη Λέσβο). Επιπλέον, ειδικά στη Χίο, υπάρχουν σε μεγάλο ποσοστό δικαιούχοι εισιτηρίων με έκπτωση ΝΑΤ, που σημαίνει αυτομάτως 50% έκπτωση στους ναύλους. Καταλαβαίνεις ότι το κίνητρο του χιώτη να πάρει το πλοίο είναι μεγάλο.
Χώρος υπάρχει για δεύτερη εταιρεία, αλλά όταν υπάρχει η νοοτροπία της "αρπαχτής", με το κουρτινάκι της Premium Economy να έρχεται όλο και πιο πίσω τα σαββατοκύριακα και τις μέρες υψηλότερης ζήτησης και όταν ο "ανταγωνιστής" σου αργά ή γρήγορα θα αναγκαστεί να γίνει συνεργάτης και συνεκμεταλλευτής, τότε δεν ελπίζω και σε πολλά. Άσε που η εμπειρία δείχνει ότι και στην Ευρώπη, τα εσωτερικά δρομολόγια των legacy carriers, είναι σχετικά ακριβά σε σχέση με τη διανυόμενη απόσταση.