Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θεωρώ το λιγότερο άστοχη -για μην πώ καμιά βαρύτερη κουβέντα- τη δήλωση του Κου Βγενόπολου, εκτίθεται ο ίδιος και η ΟΑ. Θα μπορούσε όμορφα κι ωραία να εξηγήσει πώς και γιατί δεν μπορούν να πέσουν τα ναύλα, ίσως να προτείνει και καμιά λύση κι όχι να ειρωνεύεται λές και του ζήτησαν να αγοράσει τον Σισέ...
 
Πολύ μεγάλο "φάουλ" η επίθεση Βγενόπουλου. Μα ποιός νομίζει οτί είναι, ο Ο' Λίρι; Μόνο αυτός μιλάει έτσι σε κυβερνητικούς αξιωματούχους. Αλλά εδώ που τα λέμε τί εξηγήσεις να δώσει; Απλή λογική είναι. Μονοπώλιο έχει, άρα βαράει στο ψαχνό. Οποιαδήποτε εταιρία στον κόσμο το ίδιο θα έκανε. Και φυσικά αν μπει στην γραμμή η Astra οι τιμές της Olympic Air ως δια μαγείας θα πέσουν κατακόρυφα. Εαν τελικά ιδρυθεί η αεροπορική του Μουζενίδη ίσως η Astra να πρέπει να κοιτάξει εναλλακτικές πηγές εισοδήματος, αν και το κατά πόσο θα μπορέσει να επικρατήσει στην εγχώρια αγορά με τις υφιστάμενες οικονομικές συνθήκες είναι συζητήσιμο.
 
Συμφωνώ ότι το μονοπώλιο κρατάει τις τιμές στα...Astra :D αλλά και το δυοπώλιο το ίδιο..Εξάλλου υπάρχει αγορά για να μπορέσει να μπει 2ος παίχτης στο δρομολόγιο Αθηνα-Χίος;Κάποτε ναι,τώρα με τη ζητηση στο πάτωμα αν υπάρχουν 2 δεν θα αναγκαστεί να αποσυρθεί ο ένας άρα πάλι μονοπώλιο θα'χουμε;
 
Orfeas":1akkkmcp said:
Μα ποιός νομίζει οτί είναι, ο Ο' Λίρι;
Σε αυτό το σημείο να αναγνωρίσουμε ότι ο Ο'Λήρυ είναι συχνά πολύ πιο ειλικρινής στις τοποθετήσεις του, συν ότι είναι πολύ εξυπνότερος κι επιτυχημένος σαν επιχειρηματίας.
Όσο οι καταναλωτές αγοράζουν εισιτήρια και μπορεί να στηριχθεί η γραμμή, τόσο οι ναύλοι θα παραμένουν τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα. Οι Έλληνες είμαστε απαράδεκτοι καταναλωτές, οπότε εισπράττουμε αυτό που μας αξίζει. Πάντως καλό θα ήταν να υπάρχει ανταγωνισμός σε όσο το δυνατόν περισσότερα δρομολόγια.
 
Mην μπλέκουμε τώρα τον MOL, αυτός είναι ξεχωριστή περίπτωση...

Όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά, ας έχουμε υπ' όψιν ότι στα νησιωτικά δρομολόγια η ανελαστικότητα είναι μεγαλύτερη καθώς η μετάβαση για κάποιους συγκεκριμένους λόγους στην πρωτεύουσα πέραν από υποχρεωτική απαιτεί και σύντομους χρόνους μετάβασης & επιστροφής.

Τέλος, είναι νομίζω ουτοπικό να ζητάμε ή να ευχόμαστε 3 και 4 αεροπορικές σε πολλά εσωτερικά δρομολόγια, οι αριθμοί δεν έβγαιναν ούτε τις καλές εποχές. Αντί αυτού, ας είμαστε ρεαλιστές, όλοι, κι ας βρούμε έναν κώδικα επικοινωνίας και συνεννόησης έτσι ώστε και οι συνδέσεις να είναι βιώσιμες και τα ναύλα σε επίπεδα μη απαγορευτικά.
 
Είναι πολύ μεγάλο λάθος να λέτε ότι η αγορά είναι μικρή και ότι δεν υπάρχει χώρος για άλλη εταιρεία. Δηλαδή τα καράβια πάνε κι έρχονται άδεια όλο το χειμώνα;

Πόσοι από αυτούς που έχουν ακριβοπληρώσει το εισιτήριο του καραβιού δεν θα έβαζαν άλλα 20-30 ευρώ για να πάνε με αεροπλάνο, να γλυτώσουν την ταλαιπωρία και να κερδίσουν χρόνο;

Ή μήπως δεν θα αυξανόταν η κίνηση με τις χαμηλές τιμές; Παρότι είμαι φαν του νησιού έχω πάει ελάχιστες φορές ενώ θα μπορούσα να έχω πάει άλλα 5 ΣΚ αν ήταν φθηνά.
 
Ναι, αγαπητέ. Με εξαίρεση τα φορτηγά και τις νταλίκες, τα καράβια πηγαινοέρχονται με πληρότητες της τάξεως του 5%-7%. Γι' αυτό το λόγο και στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, αποσύρθηκε για τους χειμερινούς μήνες το "European Express" και "έδεσαν" εκ περιτροπής τα "Blue Star Πάτμος" και "Νήσος Μύκονος". Επίσης, για τους χειμερινούς μήνες το πλοίο "Μυτιλήνη" κάνει το δρομολόγιο μέσω Ικαρίας-Σάμου (23 ώρες μέχρι τη Λέσβο). Επιπλέον, ειδικά στη Χίο, υπάρχουν σε μεγάλο ποσοστό δικαιούχοι εισιτηρίων με έκπτωση ΝΑΤ, που σημαίνει αυτομάτως 50% έκπτωση στους ναύλους. Καταλαβαίνεις ότι το κίνητρο του χιώτη να πάρει το πλοίο είναι μεγάλο.

Χώρος υπάρχει για δεύτερη εταιρεία, αλλά όταν υπάρχει η νοοτροπία της "αρπαχτής", με το κουρτινάκι της Premium Economy να έρχεται όλο και πιο πίσω τα σαββατοκύριακα και τις μέρες υψηλότερης ζήτησης και όταν ο "ανταγωνιστής" σου αργά ή γρήγορα θα αναγκαστεί να γίνει συνεργάτης και συνεκμεταλλευτής, τότε δεν ελπίζω και σε πολλά. Άσε που η εμπειρία δείχνει ότι και στην Ευρώπη, τα εσωτερικά δρομολόγια των legacy carriers, είναι σχετικά ακριβά σε σχέση με τη διανυόμενη απόσταση.
 
Ο κοςΑντρέας ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ δεν ήταν που ζητούσε μηδενικό τίμημα για τις "άγονες-επιδοτούμενες" γραμμές για να αποδείξει ότι δε χρειάζονταν οι επιδοτήσεις και για να πουλήσει πατριωτισμό;
 
Τα δρομολόγια Αθήνα Σάμο μέσω Χίου ή Μυτιλήνης κλπ, ξεχάστε τα. Η γραμμή Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος "ανήκει" στα άγονα δρομολόγια, οπότε δεν είναι δυνατή η δρομολόγηση αεροσκάφους άλλης εταιρείας, εκτός αυτής που εξυπηρετεί την άγονη γραμμή. Πρέπει να μπει απ ευθείας γραμμή για κάθε νησί από Αθήνα...
 
Top