Διαδικτυακές διαφημίσεις της Aegean

  • Thread starter Thread starter gmmour
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gmmour

Business-Class-Member
Εγγραφή
06/02/2008
Μηνύματα
314
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ανοίγω το παρόν θέμα ελλείψει ανάλογου θέματος.

Λοιπόν, είδα σήμερα στο in.gr διαφήμιση της Aegean (μπανεράκι σε flash) το οποίο διαφημίζει το IFE. Συγκεκριμένα, λέει "μουσική στα 35000 χιλιάδες πόδια" και με mouse-over παίζει jazz, κλασσική, pop και στο τέλος λέει "Aegean, η μοναδική ελληνική αεροπορική εταιρεία... που προσφέρει πρόγραμμα ψυχαγωγίας στις πτήσεις εξωτερικού (business και economy class)"!

Kοινώς, προσπαθεί να τονίσει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα έναντι της ΝΟΑ (αφού πλέον έχει σοβαρό ανταγωνισμό απέναντί της)!

Πολύ καλή κίνηση! Άναψαν τα αίματα!!!
 
Για τον περισσότερο κόσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείται η τιμή και η εξυπηρέτηση. Στο τομέα εξυπηρέτηση δεν νομίζω ότι υπάρχουν πλέον σοβαρές διαφορές μεταξύ των δύο εταιρειών, αλλά η ΝΟΑ φροντίζει να το τονίζει μέσα από τις διαφημίσεις της στη τηλεόραση. Στο τομέα τιμή, πέρα από το ότι συνήθως η NOA είναι κάπως πιο οικονομική από την Aegean, από προχθές με την αλλαγή του συστήματος κρατήσεων στο οποίο δεν έχουν περαστεί ακόμα όλοι οι νάυλοι και υπάρχει ένα ζήτημα με τις τιμές η διαφορά είναι τεράστια. Εγώ π.χ έκλεισα AXD-ATH στις 24 Φεβρουαρίου με ΝΟΑ στα 42 ευρώ τελική τιμή και η Aegean στο site της έδινε 150 ευρώ περίπου (απλή μετάβαση). Τέλος μην ξεχνάμε πως η Olympic έχει και ένα βαρύ-ιστορικό όνομα (το μόνο που κράταγε σεβαστό αριθμό πελατών επι έποχης παλαιάς Ολμπιακής παρά το μπάχαλο που επικρατούσε και την μετριότατη εξυπηρέτηση), τώρα που η εταιρεία βελτιώθηκε είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα.

Κατα τη γνώμη μου λοιπόν αν η Aegean (μια εταιρεία που προσωπικά εκτιμώ ιδιαίτερα) θέλει να κρατήσει τη πρωτιά της (ή να την επανακτήσει αν την έχει χάσει ήδη) θα πρέπει να φανεί σύντομα ιδιαίτερα ανταγωνιστική στις τιμές και να επενδύσει αρκετά σε διαφήμιση ώστε να ισχυροποιήσει το brand της γιατι απέναντι έχει μια Ολυμπιακή (με ότι συνεπάγεται το συγκεκριμένο brand) που πλέον έχει εξίσου καλή εξυπηρέτηση και στόλο, καλύτερες τιμές και περισσότερη διαφήμιση. Η λύση δεν είναι το να διαφημίζει μέσω internet το αν έχει ΙFE ή όχι.
 
Μόλις είδα ένα διαγωνισμό που τρέχει η Aegean μέσω Facebook που ονομάζεται "λογομαχίες" και φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα δράση! Κληρώνουν 2 εισιτήρια business για ένα προορισμό και επιλέγουν 2 "λογομάχους" οι οποίοι προσπαθούν να πείσουν όσους περισσότερους μπορούν ότι θέλουν το ταξίδι (προς ένα συγκεκριμένο προορισμό κάθε φορά) περισσότερο από τον αντίπαλό τους! Το αποτέλεσμα βγαίνει μέσω online ψηφοφορίας στο Facebook και όσοι ψηφίζουν αποκτούν το δικαίωμα να κληρωθούν στην επόμενη "λογομαχία". Η πρώτη "λογομαχία" ξεκινάει την Παρασκευή 17/12 στις 11:30 και για να συμμετέχετε θα πρέπει να κάνετε check-in στις 11:30! Εγώ ήδη δήλωσα συμμετοχή αλλά έτσι όπως φαίνεται μάλλον θα γίνεται χαμός! Πάντως μέχρι τώρα πρέπει να πώ ότι αποτελεί κάτι μοναδικό ο διαγωνισμός αυτός! Εσείς πως τον είδατε?
 
Top