Δε νομίζω να είχαν κοπεί ποτέ τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Είναι εποχιακά που επανέρχονται με την καλοκαιρινή περίοδο.
Το Μπέρμιγχαμ είναι που κόπηκε (πάλι) και δε βλέπω να επανέρχεται.
10 είναι συνολικά τα neo που θα καθηλωθούν για επισκευές στους κινητήρες. Αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι όλα εκτός υπηρεσίας ταυτόχρονα.
Αυτή την στιγμή φαίνεται πως είναι εκτός υπηρεσίας τα SX-NEA, NEB, NED, NEO,NAG και ίσως το NAF.
Αν υπολογίσουμε ότι αναμένονται 6 καινούργια neo και τα DGI & DGJ, η Aegean δεν φαίνεται να επηρεαζεται ιδιαίτερα στον επιχειρησιακό τομέα.
Απ΄ ότι φαίνεται τα καλύτερα και μεγαλύτερα αναβάλλονται για το καλοκαίρι του '25.
Το πρόβλημα στους κινητήρες το έχουν όλα τα ΝΕΟ που έχει παραλάβει η Aegean ή μόνο όσα παραλήφθηκαν αρχικά.
Όσα παραλαμβάνονται τώρα είναι εντάξει ή θα χρειαστεί και αυτά κάποια στιγμή αυτο το πολύμηνο σέρβις.
Που θα πάει αυτή η κατάσταση με τους κινητήρες; Υποτίθεται πως πάνω στα neo θα έχτιζαν την στρατηγική τους για το μέλλον πολλές αεροπορικές εταιρείες...