CSA - Czech Airlines

  • Thread starter Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
44% της CSA πηγαίνει στην Korean και με την βούλα του κοινοβουλίου.
Αν όλα πάνε καλά οι βούλες θα πέσουν στις 9 Απριλίου 2013.
Οπότε η Korean θα κάνει την βάση της στην Πράγα ?? λέτε να υποβαθμίσει το Άμστερνταμ; Το AMS λόγω συνεργασίας με KLM είναι από τους καλύτερους Ευρωπαϊκούς (FRA,LHR,MAD,FCO,CDG,ZRH.) προορισμού της Korean καθημερινώς ή με 74Μ ή με Α332.
Επίσης στους άλλους 3 μεγάλους προορισμούς (FRA< τον Οκτώβριο σταματά να στέλνει το Α380 :( >, CDG<2 πτήσεις την ημέρα>, LHR) έχει τον ανταγωνισμό της Asiana.
Αυτή την στιγμή έχει μόνο μία πτήσης KE 936 Σεούλ – Πράγα 4 φορές την εβδομάδα με Β772.
 
H Smart Wings, ήδη κάτοχος του 34% των μετοχών της CSA, εξαγοράζει και τα ποσοστά της Korean Air (44%) και του Τσεχικού κράτους (19,7%) και καθίσταται σχεδόν εξ ολοκλήρου ιδιοκτήτης της

:arrow: Reuters
 
Α. Κ εγώ είπα να μην πετάξω προχθές μαζί τους γιατί "ποιος ξέρει από που κρατά η σκουφιά τους;", κ
Β. Δεν ήξερα ότι η Korean είχε ποσοστό επί της CSA. Τώρα εξηγεί τη παρουσία ενός υπέροχου 747-8 την Παρασκευή στη Πράγα.
Γ. Κ όλες οι επιγραφές στο αεροδρόμιο της Πράγας είναι γραμμένες κ στα Κορεατικα
 
Στα πλαίσια οργανωτικών αλλαγών στον όμιλο της Smartwings, ανακοινώθηκε το κλείσιμο της ιστορικής ČSA στις 26.10.2024. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, όλες οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά με κωδικό QS, ενώ θα σταματήσουν να εκδίδονται εισιτήρια στο όνομα της πρώτης. Η Smartwings ανακοίνωσε ότι θα διατηρήσει δύο αεροσκάφη στα χρώματα της ČSA.

Την ίδια ημέρα, η ČSA παύει να είναι μέλος της SkyTeam και κλείνει το πρόγραμμα τακτικών επιβατών "OK Plus", του οποίου οι εγγραφές έχουν σταματήσει εδώ και κάτι μήνες.

Η ČSA θα συνεχίσει να υπάρχει ως εταιρεία Συμμετοχών, ιδιοκτήτρια της Smartwings.
 
Θες να πεις ότι οι Τσέχοι δεν θα έχουν πια εθνικό αερομεταφορέα; Άσε τα μισόλογα και μίλα καθαρά, υπερπράχτορα!
 
Σίγουρα πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας ακόμα συνομωσίας είτε των Γερμανών κατακτητών της LH είτε του Ιρλανδού παλιομασκαρά με στόχο τον δημόσιο χαρακτήρα των αερομεταφορών και την παράδοση τους στο κεφάλαιο.
Τα γράφω εγώ πριν προλάβει να τα γράψει ο νοσταλγός! :D
 
Για άλλη μια φορά ένα ακόμα νήμα (να το διαβάσετε από την αρχή) είναι μία γροθιά στο κατεστημένο των αερομεταφορών και δείχνει την πορεία της CSA προς το τέλος. Ας είναι ελαφρό το χώμα που θα σκεπάσει τα 310 της (3 stored και 1 in use ακόμα στο Ιράν;)
 
Οδηγήθηκαν σε «ελεγχόμενο» κανόνι καταλήγοντας να μείνουν στο τέλος με δύο αεροπλάνα και δύο προορισμούς. Να προβλέψω ότι σειρά έχει η TAROM και μετά η airBaltic;
 
Top