seven4seven":3hm76q2d said:
Nαι,ρε παιδιά,αλλα η πολιτική κίνηση που θα τραβήξουν αυτά τα αεροδρόμια, θα είναι αρκετή για να δικαιολογήσει τις επενδύσεις σε εγκαταστάσεις που θα χρειαστεί να γίνουν?
Πρώτον από αυτό που έγραψε ο Απόστολος, δεν φαίνεται σε ποια αεροδρόμια αναφέρονται όλα αυτά τα σχέδια, μιας και είναι μια πολύ γενική αναφορά. Καλό θα είναι να συγκεκριμενοποιήσουμε, σχετικά με το ποια αεροδρόμια, ενδέχεται να αφορά αυτό το σχέδιο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Υ.Π.Α. τα μόνα στρατιωτικά αεροδρόμια, στα οποία γίνονται έργα αυτή τη στιγμή σύμφωνα με το 5ετές πρόγραμμα της Υ.Π.Α., είναι αυτά του Αράξου, της Νέας Αγχιάλου και της Ανδραβίδας.* Τα έργα αυτά έχουν δρομολογηθεί -έτσι κι αλλιώς- εδώ και χρόνια, και κάποια έχουν ήδη τελειώσει. Και δεν μπορώ να βρω και κάποιο άλλο, πέρα αυτών (και ίσως και της Λάρισας), που να βρίσκεται σε στρατηγικό (τουριστικά) σημείο, και να ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί ως πολιτικό στο μέλλον... Επιπλέον, με τα έργα που είναι σε εξέλιξη, τα συγκεκριμένα αεροδρόμια αναβαθμίζονται αρκετά, και δεν τίθεται θέμα νέων έργων για τα επόμενα χρόνια. Κατ' εμένα, το σχέδιο που συζητιέται, αφορά -λογικά- περισσότερο την μεγαλύτερη πολιτική χρήση των συγκεκριμένων αεροδρομίων (με καλύτερη συνεργασία ΓΕΑ-ΥΠΑ, καλύτερη λειτουργία α/δ και όχι απαραίτητα νέες εγκαταστάσεις) και όχι ένταξη κι άλλων στρατιωτικών αερολιμένων, στην διάθεση της ΥΠΑ...
Επομένως, όλη αυτή η κινδυνολογία, είναι περιττή, και το μόνο αεροδρόμιο, κατά την άποψη που ενδέχεται να έχει πρόβλημα από πιθανή εκτεταμένη πολιτική χρήση, θα είναι αυτό της Νέας Αγχιάλου... που είναι και βάση 3 μοιρών F-16.
*Δεν αναφέρω στρατιωτικά-πολιτικά αεροδρόμια όπως τα Χανιά, η Λήμνος ή Σκύρος, τα οποία χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες ως πολιτικά, με προγραμματισμένες πτήσεις, και τα οποία προφανώς και δεν αφορά αυτό το μέτρο.