Φυσικά και κερδίζουν λεφτά.
α) όταν βγάζουν προσφορές αυτού το είδους, ουσιαστικά εισπράττουν μία μετακίνηση που θα γίνει μετά από 6 ή 7 μήνες. Έτσι αποφεύγουν τυχόν δανεισμό.
β) οι φόροι αεροδρομίου καταβάλλονται κατά την επιβίβαση του επιβάτη, άρα η αεροπορική κρατά τα χρήματα στο ταμείο της από τη μέρα που τα εισέπραξε μέχρι και κυριολεκτικά τη στιγμή που ο επιβάτης απογειώνεται.
γ) οι επίναυλοι, που εδώ είναι μόλις €4, αλλά συνήθως είναι πάνω από €90 για τέτοιες διαδρομές, ακολουθούν τον κανονισμό του ναύλου. Αν ο ναύλος είναι μη-επιστρέψιμος, το ίδιο ισχύει και για τον επίναυλο.
δ) σε τυχόν αλλαγές, εισπράττεται -μαζί με το τέλος αλλαγής- η διαφορά μεταξύ αρχικού και νέου ναύλου.
ε) ναι μεν οι φόροι είναι επιστρέψιμοι, ωστόσο υπάρχει μία μικρή λεπτομέρεια. Από το επιστρεπτέο ποσό, παρακρατείται ένα τέλος εξυπηρέτησης. Παράλληλα, εφ' όσον γίνει ακύρωση της θέσης, αυτή επανακαθίσταται διαθέσιμη σε άλλη όμως τιμή.